"Ο πατέρας που νίκησε το σκοτάδι"renegade έγραψε: Παρ 10 Οκτ 2025, 22:25 Πολύ μεγαλύτερο respect για αυτά τα παιδιά μετά την φωτογραφία με την σημαία και το μήνυμα
Πάνος Ρούτσι
"Ο πατέρας που νίκησε το σκοτάδι"renegade έγραψε: Παρ 10 Οκτ 2025, 22:25 Πολύ μεγαλύτερο respect για αυτά τα παιδιά μετά την φωτογραφία με την σημαία και το μήνυμα
Ναι δεν λεω αλλα δεν το ειδαμε το παιδι ρε γαμωτο αυτο με τρωει η εξελιξη για εμας που τον βλεπαμε απο τα 16 φαινοτανΑποστόληςΑ έγραψε: Τρί 14 Οκτ 2025, 20:35 22Μ πήραμε. Χωρίς αυτά ενδεχομένως δεν θα είχαμε βιωσιμότητα κατά Uefa.