Formula 1!
-
- Δημοσιεύσεις: 6503
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Formula 1!
Γενικα η κατασταση φετος θυμιζει εποχες παρτι μερσεντες, και ο νορις αποδεικνύεται κατωτερος του ροσμπεργκ για να δούμε καμία κόντρα μεταξυ τους τουλάχιστον.
Αλλα οταν ακυρώνεις και τη βροχή - μιαμιση ωρα να ξεκινησεις τον αγωνα, αλλη μισή γυρω γυρω πισω απ το sc - το αποτελειωνεις το άθλημα.
Περιμενουμε τις αλλαγες παλι του χρόνου γιατι αυτο το πράγμα ειναι θανατος του αθληματος.
Η τουλαχιστον να βρει ο Μαξ κανα μονοθεσιο που να μην ειναι μισο δευτερολεπτο πισω να το κάνει ενδιαφερον μονος του.
Αλλα οταν ακυρώνεις και τη βροχή - μιαμιση ωρα να ξεκινησεις τον αγωνα, αλλη μισή γυρω γυρω πισω απ το sc - το αποτελειωνεις το άθλημα.
Περιμενουμε τις αλλαγες παλι του χρόνου γιατι αυτο το πράγμα ειναι θανατος του αθληματος.
Η τουλαχιστον να βρει ο Μαξ κανα μονοθεσιο που να μην ειναι μισο δευτερολεπτο πισω να το κάνει ενδιαφερον μονος του.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 101919
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Formula 1!
Είναι αξιοθαύμαστο πάντως που, κάθε χρονιά, οι team mates του Max είναι ανύπαρκτοι. Τόσο καλός είναι ο Max, ή τόσο λάθος οι επιλογές των άλλων οδηγών;
-
- Δημοσιεύσεις: 6503
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Formula 1!
Τιποτα απ'τα δύο αν και ακομα και οι χέιτερς πλέον εχουν αποδεχθει οτι μιλαμε για εναν απ τους καλυτερους στην ιστορια.
Απλα πιστευω ρυθμίζουν ενα μετριο αμαξι σε τετοιο σημειο για να παρουν και το τελευταιο εκατοστο που ειναι δυσκολο να το οδηγησει αλλος. Υπηρχαν χρονιες με καλο αμαξι που κι ο τσεκο δεν ηταν πια τοοοσο πισω.
Απλα πιστευω ρυθμίζουν ενα μετριο αμαξι σε τετοιο σημειο για να παρουν και το τελευταιο εκατοστο που ειναι δυσκολο να το οδηγησει αλλος. Υπηρχαν χρονιες με καλο αμαξι που κι ο τσεκο δεν ηταν πια τοοοσο πισω.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 101919
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Formula 1!
Οι βαθμολογίες που δημοσίευσα παραπάνω ήταν πριν συμπεριληφθούν τα αποτελέσματα του Βελγίου. Μετά το Βέλγιο οι βαθμολογίες έχουν ως εξής:
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
1. Oscar Piastri, 266
2. Lando Norris, 250
3. Max Verstappen, 185
4. George Russell, 157
5. Charles Leclerc, 139
6. Lewis Hamilton, 109
7. Kimi Antonelli, 63
8. Alexander Albon, 54
9. Nico Hulkenberg, 37
10. Esteban Ocon, 27
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. McLaren 516
2. Ferrari 248
3. Mercedes 220
4. Red Bull Racing 192
5. Williams 70
6. Kick Sauber 43
7. Racing Bulls 41
8. Aston Martin 36
9. Haas 35
10. Alpine 20
[/quote]
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
1. Oscar Piastri, 266
2. Lando Norris, 250
3. Max Verstappen, 185
4. George Russell, 157
5. Charles Leclerc, 139
6. Lewis Hamilton, 109
7. Kimi Antonelli, 63
8. Alexander Albon, 54
9. Nico Hulkenberg, 37
10. Esteban Ocon, 27
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. McLaren 516
2. Ferrari 248
3. Mercedes 220
4. Red Bull Racing 192
5. Williams 70
6. Kick Sauber 43
7. Racing Bulls 41
8. Aston Martin 36
9. Haas 35
10. Alpine 20
[/quote]
Re: Formula 1!
Μην πάθουν τίποτα οι Τιτίκες.black death έγραψε: Κυρ 27 Ιούλ 2025, 18:04 Αφου καναν 5 γύρους με safety car να φυγει και η τελευταία σταγονα χαθηκαν οι ελπίδες.
-
- Δημοσιεύσεις: 6503
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Formula 1!
Το θεμα είναι οτι ακουσαμε συνομιλίες που καποιοι ηθελαν να τρεξουν πριν καν βγει το red flag. Ο μαξ και ο ρασελ νομιζω ελεγαν να ανεβασουν ρυθμο να καθαρισει η πιστα.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 101919
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Formula 1!
GP Ουγγαρίας - Κατατακτήριες: Εκκωφαντικός Leclerc στην pole!
Εκεί που οι McLaren πάλευαν μεταξύ τους για την pole, ήρθε και τους την πήρε ο Charles Leclerc μέσα απ' τα χέρια!
Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ
Στις πιο ανατρεπτικές κατατακτήριες του έτους εξελίχθηκαν αυτές στο Hungaroring υπό βροχή και συννεφιά.
Στο Q1, ο Piastri σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, με τον Alonso 2ο και τον Hadjar 3ο, καθώς η πίστα βελτιωνόταν ως το φινάλε και όλοι στο midfield βγήκαν με φρέσκο σετ για να ανέβουν στην κατάταξη και να αποφύγουν τον αποκλεισμό.
Αυτό κατάφερε και η Ferrari στο όριο, με τον Leclerc στην 5η και τον Hamilton στη 10η θέση, όπως κι ο Verstappen που συνέχισε να δυσκολεύεται γράφοντας τον 11ο χρόνο.
Εκτός συνέχειας έμειναν οι Tsunoda, Gasly, Ocon, Hulkenberg και Albon.
Με το ξεκίνημα του Q2, οι πρώτες ψιχάλες άρχισαν να πέφτουν στην πίστα, με τους οδηγούς να βγαίνουν άμεσα στην πίστα για να γράψουν χρόνο προτού αρχίσει να βρέχει πιο έντονα.
Ωστόσο, με τη βροχή να μην «πνίγει» τελικά την πίστα, όλοι βγήκαν ξανά με slicks και βελτίωσαν. Norris και Piastri ήταν και πάλι στην κορυφή, με την Aston Martin να δείχνει και πάλι ανταγωνιστική, ενώ στο φινάλε σώθηκαν από τη δαγκάνα του αποκλεισμού οι Racing Bulls, ο Leclerc και ο Bortoleto.
Ο Antonelli πάλεψε αλλά δεν τα κατάφερε με το πίσω μέρος να γλιστράει συνεχώς, ενώ ο Hamilton παραδέχτηκε ότι δεν είχε άλλο να δώσει. Μαζί τους έμειναν εκτός δεκάδας και οι Bearman, Sainz και Colapinto.
Στο Q3, οι θερμοκρασίες έπεσαν δραματικά κι η Aston Martin «ζωντάνεψε», όμως την pole πήρε ο Leclerc, εκεί που δεν το περίμενε κανείς. Η McLaren μπορούσε απλά να παρατηρήσει τις ελπίδες της να καταρρέουν, καθώς ο Piastri έμεινε 2ος κι ο Norris 3ος, ενώ ο Verstappen έμεινε μόλις στην 8η θέση.
Αναλυτικά η κατάταξη:
ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
1 Charles Leclerc 1:15.372
2 Oscar Piastri 1:15.398
3 Lando Norris 1:15.413
4 George Russell 1:15.425
5 Fernando Alonso 1:15.481
6 Lance Stroll 1:15.498
7 Gabriel Bortoleto 1:15.725
8 Max Verstappen 1:15.728
9 Liam Lawson 1:15.821
10 Isack Hadjar 1:15.915
11 Oliver Bearman 1:15.694
12 Lewis Hamilton 1:15.702
13 Carlos Sainz 1:15.781
14 Franco Colapinto 1:16.159
15 Andrea Kimi Antonelli 1:16.386
16 Yuki Tsunoda 1:15.899
17 Pierre Gasly 1:15.966
18 Esteban Ocon 1:16.023
19 Nico Hulkenberg 1:16.081
20 Alex Albon 1:16.223
Εκεί που οι McLaren πάλευαν μεταξύ τους για την pole, ήρθε και τους την πήρε ο Charles Leclerc μέσα απ' τα χέρια!
Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ
Στις πιο ανατρεπτικές κατατακτήριες του έτους εξελίχθηκαν αυτές στο Hungaroring υπό βροχή και συννεφιά.
Στο Q1, ο Piastri σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, με τον Alonso 2ο και τον Hadjar 3ο, καθώς η πίστα βελτιωνόταν ως το φινάλε και όλοι στο midfield βγήκαν με φρέσκο σετ για να ανέβουν στην κατάταξη και να αποφύγουν τον αποκλεισμό.
Αυτό κατάφερε και η Ferrari στο όριο, με τον Leclerc στην 5η και τον Hamilton στη 10η θέση, όπως κι ο Verstappen που συνέχισε να δυσκολεύεται γράφοντας τον 11ο χρόνο.
Εκτός συνέχειας έμειναν οι Tsunoda, Gasly, Ocon, Hulkenberg και Albon.
Με το ξεκίνημα του Q2, οι πρώτες ψιχάλες άρχισαν να πέφτουν στην πίστα, με τους οδηγούς να βγαίνουν άμεσα στην πίστα για να γράψουν χρόνο προτού αρχίσει να βρέχει πιο έντονα.
Ωστόσο, με τη βροχή να μην «πνίγει» τελικά την πίστα, όλοι βγήκαν ξανά με slicks και βελτίωσαν. Norris και Piastri ήταν και πάλι στην κορυφή, με την Aston Martin να δείχνει και πάλι ανταγωνιστική, ενώ στο φινάλε σώθηκαν από τη δαγκάνα του αποκλεισμού οι Racing Bulls, ο Leclerc και ο Bortoleto.
Ο Antonelli πάλεψε αλλά δεν τα κατάφερε με το πίσω μέρος να γλιστράει συνεχώς, ενώ ο Hamilton παραδέχτηκε ότι δεν είχε άλλο να δώσει. Μαζί τους έμειναν εκτός δεκάδας και οι Bearman, Sainz και Colapinto.
Στο Q3, οι θερμοκρασίες έπεσαν δραματικά κι η Aston Martin «ζωντάνεψε», όμως την pole πήρε ο Leclerc, εκεί που δεν το περίμενε κανείς. Η McLaren μπορούσε απλά να παρατηρήσει τις ελπίδες της να καταρρέουν, καθώς ο Piastri έμεινε 2ος κι ο Norris 3ος, ενώ ο Verstappen έμεινε μόλις στην 8η θέση.
Αναλυτικά η κατάταξη:
ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΟΣ ΧΡΟΝΟΣ
1 Charles Leclerc 1:15.372
2 Oscar Piastri 1:15.398
3 Lando Norris 1:15.413
4 George Russell 1:15.425
5 Fernando Alonso 1:15.481
6 Lance Stroll 1:15.498
7 Gabriel Bortoleto 1:15.725
8 Max Verstappen 1:15.728
9 Liam Lawson 1:15.821
10 Isack Hadjar 1:15.915
11 Oliver Bearman 1:15.694
12 Lewis Hamilton 1:15.702
13 Carlos Sainz 1:15.781
14 Franco Colapinto 1:16.159
15 Andrea Kimi Antonelli 1:16.386
16 Yuki Tsunoda 1:15.899
17 Pierre Gasly 1:15.966
18 Esteban Ocon 1:16.023
19 Nico Hulkenberg 1:16.081
20 Alex Albon 1:16.223
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 101919
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Formula 1!
Σήμερα στις 16:00 ο αγώνας, μεταδίδεται και από το ελεύθερο κανάλι του ΑΝΤ1.
- These users thanked the author ΑποστόληςΑ for the post:
- st4this
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 101919
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Formula 1!
Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ
Από τη στιγμή που η Red Bull εξασφάλισε ότι ο Max Verstappen δεν θα φύγει μέσα από τα χέρια της, όλη της η προσοχή στράφηκε στο να σκεφτεί ποιος οδηγός θα βρεθεί στο διπλανό γκαράζ ενόψει 2026.
Άλλωστε το συμβόλαιο του Yuki Tsunoda με την ομάδα λήγει με το τέλος του τρέχοντος έτους, και με δεδομένο ότι η συνεργασία με τη Honda ολοκληρώνεται κι αυτή στο φινάλε του πρωταθλήματος, δύσκολα ο Ιάπωνας θα έμενε κάτοικος Milton Keynes.
Ρεπορτάζ του Auto Motor und Sport αναφέρει ότι ο Isack Hadjar θα πάρει προαγωγή στη μεγάλη ομάδα της Red Bull, σε μία κίνηση απολύτως λογική βάσει αποτελεσμάτων και εικόνας καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Αυτή τη στιγμή, ο rookie έχει βαθμολογηθεί 8 φορές, με το βάθρο στο Zandvoort να αποτελεί με διαφορά το καλύτερο αποτέλεσμά του οδηγώντας για τη Racing Bulls.
Σε ό,τι αφορά το κενό που θα αφήσει ο Γάλλος στην ομάδα της Faenza, όλα δείχνουν ότι ο Arvid Lindblad θα πάρει το βάπτισμα του πυρός. Ο 18χρονος Άγγλος αυτή τη στιγμή αγωνίζεται στη Formula 2, έχοντας δύο νίκες και την 7η θέση στο πρωτάθλημα. Θεωρείται το ‘next big thing’ της ακαδημίας των Αυστριακών αλλά και του βρετανικού motorsport, και θα πάρει την ευκαιρία να το αποδείξει την ερχόμενη σεζόν.
Από τη στιγμή που η Red Bull εξασφάλισε ότι ο Max Verstappen δεν θα φύγει μέσα από τα χέρια της, όλη της η προσοχή στράφηκε στο να σκεφτεί ποιος οδηγός θα βρεθεί στο διπλανό γκαράζ ενόψει 2026.
Άλλωστε το συμβόλαιο του Yuki Tsunoda με την ομάδα λήγει με το τέλος του τρέχοντος έτους, και με δεδομένο ότι η συνεργασία με τη Honda ολοκληρώνεται κι αυτή στο φινάλε του πρωταθλήματος, δύσκολα ο Ιάπωνας θα έμενε κάτοικος Milton Keynes.
Ρεπορτάζ του Auto Motor und Sport αναφέρει ότι ο Isack Hadjar θα πάρει προαγωγή στη μεγάλη ομάδα της Red Bull, σε μία κίνηση απολύτως λογική βάσει αποτελεσμάτων και εικόνας καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Αυτή τη στιγμή, ο rookie έχει βαθμολογηθεί 8 φορές, με το βάθρο στο Zandvoort να αποτελεί με διαφορά το καλύτερο αποτέλεσμά του οδηγώντας για τη Racing Bulls.
Σε ό,τι αφορά το κενό που θα αφήσει ο Γάλλος στην ομάδα της Faenza, όλα δείχνουν ότι ο Arvid Lindblad θα πάρει το βάπτισμα του πυρός. Ο 18χρονος Άγγλος αυτή τη στιγμή αγωνίζεται στη Formula 2, έχοντας δύο νίκες και την 7η θέση στο πρωτάθλημα. Θεωρείται το ‘next big thing’ της ακαδημίας των Αυστριακών αλλά και του βρετανικού motorsport, και θα πάρει την ευκαιρία να το αποδείξει την ερχόμενη σεζόν.
- These users thanked the author ΑποστόληςΑ for the post:
- Kabamaru11
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 101919
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Formula 1!
H F1 ταξιδεύει στο Αζερμπαϊτζάν
4ΤΡΟΧΟΙ - Σπύρος Χατήρας
Το ευρωπαϊκό σκέλος της F1 έφτασε στο τέλος του για φέτος και οι οδηγοί αποχαιρετούν την ήπειρό μας, καθώς προετοιμάζονται για το τελευταίο τρίτο του πρωταθλήματος, που ξεκινά στο Μπακού, την Πόλη των Ανέμων.
Η πρωτεύουσα του Αζερμπαϊτζάν είναι η μεγαλύτερη αστική περιοχή της Κασπίας Θάλασσας, καθώς και ολόκληρης της περιοχής του Καυκάσου. Φιλοξενεί Grand Prix κάθε χρόνο από το 2016, με εξαίρεση το 2020. Παραδόξως, εκείνη την πρώτη χρονιά ήταν γνωστό ως Ευρωπαϊκό Grand Prix, παρά το γεγονός ότι το Αζερμπαϊτζάν βρίσκεται γεωγραφικά στην Ασία.
Η πίστα του Μπακού έχει μήκος 6,003 χιλιόμετρα και διασχίζει την παλιά πόλη και το πιο σύγχρονο τμήμα της πρωτεύουσας του Αζερμπαϊτζάν. Διαθέτει 20 στροφές, πολλές από τις οποίες είναι 90 μοιρών. Η κύρια ευθεία είναι πολύ φαρδιά και έχει χώρο για τουλάχιστον τρία αυτοκίνητα να τρέχουν δίπλα-δίπλα. Ωστόσο, σε ορισμένα τμήματα της παλιάς πόλης, όπως η στροφή 8, η στενότερη από όλες, η πίστα έχει πλάτος μόλις επτά μέτρα.
Όπως συμβαίνει πάντα σε αυτού του είδους τις πίστες, το περιθώριο για λάθη είναι ελάχιστο και το παραμικρό σφάλμα ενός οδηγού έχει υψηλό κόστος. Αυτό σημαίνει ότι το Safety Car μπορεί να είναι συχνό φαινόμενο τόσο στα προκριματικά όσο και στον αγώνα. Ένας άλλος παράγοντας που πρέπει να ληφθεί υπόψη στο Μπακού είναι ότι τα κτίρια κατά μήκος της πίστας ρίχνουν σκιά πάνω στην πίστα και, σε συνδυασμό με τον άνεμο, αυτό μπορεί να μειώσει σημαντικά και τη θερμοκρασία του αέρα. Αν και είναι μια αστική περιοχή, το Μπακού έχει μερικές πολύ μεγάλες ευθείες όπου τα αυτοκίνητα φτάνουν σε πολύ υψηλές τελικές ταχύτητες, που ασκούν σημαντικές κάθετες φορτίσεις στα ελαστικά.
Έχουν διεξαχθεί οκτώ Grand Prix στις ακτές της Κασπίας Θάλασσας, με επτά διαφορετικούς νικητές. Ο μόνος οδηγός που έχει κατακτήσει δύο νίκες είναι ο Sergio Perez, ο οποίος αγωνίστηκε για τη Red Bull το 2021 και το 2023. Η ομάδα του Μίλτον Κέινς είναι η πιο επιτυχημένη με περαιτέρω νίκες το 2017 και το 2022, χάρη στον Daniel Ricciardo και τον Μax Verstappen αντίστοιχα. Η Mercedes έχει κερδίσει τρεις φορές με τον Rosberg το 2016, τον Hamilton το 2018 και τον Bottas το 2019, ενώ πέρυσι στην υψηλότερη θέση του βάθρου των νικητών ανέβηκε ο Oscar Piastri.
Όσον αφορά τις pole positions, ένας οδηγός είναι ο κυρίαρχος του Μπακού: ο Charles Leclerc ήταν ο ταχύτερος στις κατατακτήριες από το 2021 έως το 2024, ακόμη και αν το αυτοκίνητό του δεν φαινόταν αρκετά ανταγωνιστικό για να πάρει την pole. Οι άλλοι οδηγοί που έχουν εξασφαλίσει την πρώτη θέση στη γραμμή εκκίνησης είναι ο Rosberg (2016), ο Hamilton (2017), ο Vettel (2018) και ο Bottas (2019). Ο Perez προηγείται όσον αφορά τις θέσεις στο βάθρο με 5, ακολουθούμενος από τον Vettel με 3. Όσον αφορά τις ομάδες, η Mercedes έχει 7, μπροστά από τη Red Bull με 6 και τη Ferrari με 5.
Όλη η δράση του αγωνιστικού τριημέρου από το Grand Prix Ιταλίας, όπως και όλων των αγώνων του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της F1, θα μεταδοθεί ζωντανά από τους Τάκη Πουρναράκη και Πάνο Σεϊτανίδη και την ομάδα τους στον ΑΝΤ και στον ANT1+.
ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ
Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου
11:30 – 12.30 Free Practice 1 ANT1+
15:00 – 16.00 Free Practice 2 ANT+
Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου
11:30 – 12.30 Free Practice 3 ANT+
15:00 – 16.00 Kατατακτήριες αγώνα ANT1+
Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου
14:00 Αγώνας ΑΝΤ1+ και 16:30 ANT1
To αγωνιστικό τριήμερο μπορείτε επίσης να το παρακολουθήσετε ζωντανά από τη συνδρομητική τηλεόραση του επίσημου site της F1 – https://f1tv.formula1.com/
4ΤΡΟΧΟΙ - Σπύρος Χατήρας
Το ευρωπαϊκό σκέλος της F1 έφτασε στο τέλος του για φέτος και οι οδηγοί αποχαιρετούν την ήπειρό μας, καθώς προετοιμάζονται για το τελευταίο τρίτο του πρωταθλήματος, που ξεκινά στο Μπακού, την Πόλη των Ανέμων.
Η πρωτεύουσα του Αζερμπαϊτζάν είναι η μεγαλύτερη αστική περιοχή της Κασπίας Θάλασσας, καθώς και ολόκληρης της περιοχής του Καυκάσου. Φιλοξενεί Grand Prix κάθε χρόνο από το 2016, με εξαίρεση το 2020. Παραδόξως, εκείνη την πρώτη χρονιά ήταν γνωστό ως Ευρωπαϊκό Grand Prix, παρά το γεγονός ότι το Αζερμπαϊτζάν βρίσκεται γεωγραφικά στην Ασία.
Η πίστα του Μπακού έχει μήκος 6,003 χιλιόμετρα και διασχίζει την παλιά πόλη και το πιο σύγχρονο τμήμα της πρωτεύουσας του Αζερμπαϊτζάν. Διαθέτει 20 στροφές, πολλές από τις οποίες είναι 90 μοιρών. Η κύρια ευθεία είναι πολύ φαρδιά και έχει χώρο για τουλάχιστον τρία αυτοκίνητα να τρέχουν δίπλα-δίπλα. Ωστόσο, σε ορισμένα τμήματα της παλιάς πόλης, όπως η στροφή 8, η στενότερη από όλες, η πίστα έχει πλάτος μόλις επτά μέτρα.
Όπως συμβαίνει πάντα σε αυτού του είδους τις πίστες, το περιθώριο για λάθη είναι ελάχιστο και το παραμικρό σφάλμα ενός οδηγού έχει υψηλό κόστος. Αυτό σημαίνει ότι το Safety Car μπορεί να είναι συχνό φαινόμενο τόσο στα προκριματικά όσο και στον αγώνα. Ένας άλλος παράγοντας που πρέπει να ληφθεί υπόψη στο Μπακού είναι ότι τα κτίρια κατά μήκος της πίστας ρίχνουν σκιά πάνω στην πίστα και, σε συνδυασμό με τον άνεμο, αυτό μπορεί να μειώσει σημαντικά και τη θερμοκρασία του αέρα. Αν και είναι μια αστική περιοχή, το Μπακού έχει μερικές πολύ μεγάλες ευθείες όπου τα αυτοκίνητα φτάνουν σε πολύ υψηλές τελικές ταχύτητες, που ασκούν σημαντικές κάθετες φορτίσεις στα ελαστικά.
Έχουν διεξαχθεί οκτώ Grand Prix στις ακτές της Κασπίας Θάλασσας, με επτά διαφορετικούς νικητές. Ο μόνος οδηγός που έχει κατακτήσει δύο νίκες είναι ο Sergio Perez, ο οποίος αγωνίστηκε για τη Red Bull το 2021 και το 2023. Η ομάδα του Μίλτον Κέινς είναι η πιο επιτυχημένη με περαιτέρω νίκες το 2017 και το 2022, χάρη στον Daniel Ricciardo και τον Μax Verstappen αντίστοιχα. Η Mercedes έχει κερδίσει τρεις φορές με τον Rosberg το 2016, τον Hamilton το 2018 και τον Bottas το 2019, ενώ πέρυσι στην υψηλότερη θέση του βάθρου των νικητών ανέβηκε ο Oscar Piastri.
Όσον αφορά τις pole positions, ένας οδηγός είναι ο κυρίαρχος του Μπακού: ο Charles Leclerc ήταν ο ταχύτερος στις κατατακτήριες από το 2021 έως το 2024, ακόμη και αν το αυτοκίνητό του δεν φαινόταν αρκετά ανταγωνιστικό για να πάρει την pole. Οι άλλοι οδηγοί που έχουν εξασφαλίσει την πρώτη θέση στη γραμμή εκκίνησης είναι ο Rosberg (2016), ο Hamilton (2017), ο Vettel (2018) και ο Bottas (2019). Ο Perez προηγείται όσον αφορά τις θέσεις στο βάθρο με 5, ακολουθούμενος από τον Vettel με 3. Όσον αφορά τις ομάδες, η Mercedes έχει 7, μπροστά από τη Red Bull με 6 και τη Ferrari με 5.
Όλη η δράση του αγωνιστικού τριημέρου από το Grand Prix Ιταλίας, όπως και όλων των αγώνων του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της F1, θα μεταδοθεί ζωντανά από τους Τάκη Πουρναράκη και Πάνο Σεϊτανίδη και την ομάδα τους στον ΑΝΤ και στον ANT1+.
ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΔΟΣΕΙΣ
Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου
11:30 – 12.30 Free Practice 1 ANT1+
15:00 – 16.00 Free Practice 2 ANT+
Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου
11:30 – 12.30 Free Practice 3 ANT+
15:00 – 16.00 Kατατακτήριες αγώνα ANT1+
Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου
14:00 Αγώνας ΑΝΤ1+ και 16:30 ANT1
To αγωνιστικό τριήμερο μπορείτε επίσης να το παρακολουθήσετε ζωντανά από τη συνδρομητική τηλεόραση του επίσημου site της F1 – https://f1tv.formula1.com/
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 101919
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Formula 1!
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
1. Oscar Piastri - Mc Laren / Mercedes 324
2. Lando Norris - Mc Laren / Mercedes 293
3. Max Verstappen - Red Bull Racing / Honda 230
4. George Russell - Mercedes 194
5. Charles Leclerc - Ferrari 163
6. Lewis Hamilton - Ferrari 117
7. Alexander Albon - Williams / Mercedes 70
8. Kimi Antonelli - Mercedes 66
9. Isack Hadjar - Racing Bulls / Honda 38
10. Nico Hulkenberg - Kick Sauber / Ferrari 37
11. Lance Stroll - Aston Martin / Mercedes 32
12. Fernando Alonso - Aston Martin / Mercedes 30
13. Esteban Ocon - Haas / Ferrari 28
14. Pierre Gastly - Alpine / Renault 20
15. Liam Lawson - Racing Bulls / Honda 20
16. Gabriel Bertolettp - Kick Sauber / Ferrari 18
17. Oliver Bearman - Haas / Ferrari 16
18. Carlow Sainz - Williams / Mercedes 16
19. Yuki Tsunoda - Red Bull Racing / Honda 12
20. Franco Colapinto - Alpine / Renault 0
21. Jack Doohan - Alpine / Renault 0
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. McLaren 617
2. Ferrari 280
3. Mercedes 260
4. Red Bull Racing 239
5. Williams 86
6. Aston Martin 62
7. Racing Bulls 61
8. Kick Sauber 55
9. Haas 44
10. Alpine 20
1. Oscar Piastri - Mc Laren / Mercedes 324
2. Lando Norris - Mc Laren / Mercedes 293
3. Max Verstappen - Red Bull Racing / Honda 230
4. George Russell - Mercedes 194
5. Charles Leclerc - Ferrari 163
6. Lewis Hamilton - Ferrari 117
7. Alexander Albon - Williams / Mercedes 70
8. Kimi Antonelli - Mercedes 66
9. Isack Hadjar - Racing Bulls / Honda 38
10. Nico Hulkenberg - Kick Sauber / Ferrari 37
11. Lance Stroll - Aston Martin / Mercedes 32
12. Fernando Alonso - Aston Martin / Mercedes 30
13. Esteban Ocon - Haas / Ferrari 28
14. Pierre Gastly - Alpine / Renault 20
15. Liam Lawson - Racing Bulls / Honda 20
16. Gabriel Bertolettp - Kick Sauber / Ferrari 18
17. Oliver Bearman - Haas / Ferrari 16
18. Carlow Sainz - Williams / Mercedes 16
19. Yuki Tsunoda - Red Bull Racing / Honda 12
20. Franco Colapinto - Alpine / Renault 0
21. Jack Doohan - Alpine / Renault 0
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. McLaren 617
2. Ferrari 280
3. Mercedes 260
4. Red Bull Racing 239
5. Williams 86
6. Aston Martin 62
7. Racing Bulls 61
8. Kick Sauber 55
9. Haas 44
10. Alpine 20