Formula 1!
Re: Formula 1!
Νομίζω πάντως ότι κάτι άλλαξαν στη στολή, τώρα για το Σιλβερστον μόνο είναι δεν είμαι σίγουρος
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100566
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Formula 1!
GP Μ. Βρετανίας: Νίκη-χρυσάφι για τον Norris, πρώτο βάθρο για τον Hulkenberg!
Σε έναν αγώνα που η βροχή έπαιξε καθοριστικό ρόλο, ο Lando Norris πανηγύρισε την πρώτη του νίκη στην πατρίδα του, ενώ ο Nico Hulkenberg πήρε το πρώτο βάθρο της καριέρας του. Παράπονα του Piastri για την ποινή του.
Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ
Στο Silverstone έγινε ένας αγώνας που είχε σκαμπανεβάσματα, ποινές, αστοχίες, λάθη, αλλά και θρίαμβο κι εξιλέωση.
Πριν την εκκίνηση, άπαντες έβαλαν τα ενδιάμεσα ελαστικά, καθώς η βροχή που έπεφτε ως και λίγα λεπτά πριν να σβήσουν τα κόκκινα φώτα είχε αφήσει την πίστα βρεγμένη.
Μετά τον γύρο σχηματισμού που διεξήχθη πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, ορισμένοι οδηγοί επέλεξαν να μπουν στα pits για slicks και εκκίνηση από το pitlane. Οι Russell, Leclerc, Hadjar μεταξύ άλλων πήραν το ρίσκο.
Στην εκκίνηση, ο Verstappen έμεινε πρώτος, με τον Piastri 2ο, τον Norris 3ο υπό πίεση από τον Hamilton, ενώ ο Gasly κέρδισε άμεσα τρεις θέσεις.
Πιο πίσω, ο Lawson εγκατέλειψε μετά από επαφή με τον Ocon, με αποτέλεσμα να τεθεί σε ισχύ το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας μέχρι να απομακρυνθεί το μονοθέσιο.
Την ευκαιρία εκμεταλλεύτηκε ο Antonelli για να βάλει τη σκληρή γόμα, βγαίνοντας μπροστά από τον Russell.
Η δράση συνεχίστηκε στον 4ο γύρο, με τον Piastri να καταδιώκει τον Verstappen, ενώ ο Norris είχε απομακρυνθεί από τους δύο πρώτους.
Παράλληλα, ο Bortoleto είχε έξοδο, εγκαταλείποντας λίγες στροφές μετά. Επειδή, όμως, άφησε θραύσματα στην πίστα, δέχτηκε ποινή διότι οδηγούσε το μονοθέσιό του σε μη ασφαλή κατάσταση, ενώ παράλληλα βγήκε ξανά το VSC.
Με την επιστροφή σε κανονικές συνθήκες στον 7ο γύρο, ο Piastri συνέχισε να πιέζει ασφυκτικά τον Verstappen για την πρώτη θέση, ενώ ο Norris είχε πέσει στα 3,7 sec πίσω τους.
Ο Αυστραλός τα κατάφερε έναν γύρο μετά, καθώς ο Ολλανδός γλιστρούσε συνεχώς, με τα πίσω ελαστικά του απλά διαλυμένα.
Σε εκείνο το σημείο άρχισε να πέφτει ξανά η βροχή στην πίστα, νωρίτερα ίσως από όσο περίμεναν οι ομάδες, με τον Antonelli ξανά στα pits για να βάλει τα ενδιάμεσα, όπως κι οι Russell και Leclerc που είχαν πάρει το ρίσκο στην αρχή του αγώνα.
Με τον Verstappen να μην έχει πια ελαστικά, ο Norris τον έφτασε και τον πέρασε με σχετική άνεση, ενώ ο Hamilton είχε αρχίσει πια να χάνεται προς τα πίσω. Οι τρεις πρώτοι μπήκαν για φρέσκο σετ ενδιάμεσων ελαστικών καθώς το αρχικό είχε πια φθαρεί, με τον Norris όμως να έχει αργό pit stop με αποτέλεσμα να τον προσπερνά στο pitlane ο οδηγός της Red Bull.
Έτσι, ο Piastri ήταν 1ος, ο Albon που είχε μείνει έξω ήταν πια 2ος, με τους Verstappen, Norris, Ocon (χωρίς pit stop), Stroll, Hulkenberg, Hamilton, Gasly και Alonso στη δεκάδα.
Οι συνθήκες ήταν πια εξαιρετικά δύσκολες, με τη βροχή να πέφτει καταρρακτωδώς στο δεύτερο και τρίτο sector, με αποτέλεσμα να βγει το Αυτοκίνητο Ασφαλείας στον 14ο γύρο για να κινηθούν όλοι πιο αργά και να αποφευχθεί το ατύχημα.
O Stroll είχε καταφέρει να αναρριχηθεί στην 4η θέση, ο Hulkenberg από την 19η στην 5η, ενώ Gasly και Ocon συνέχιζαν εντός της δεκάδας.
Στον 18ο γύρο, το SC μπήκε ξανά στα pits και οι οδηγοί άρχισαν και πάλι να αγωνίζονται ως οφείλουν, με τον Piastri 1ο, τον Verstappen 2ο, και άπαντες να εξετάζουν τα όρια της πίστας που ήταν βρεγμένη και εξαιρετικά δύσκολη.
Ο Hamilton κατάφερε να περάσει τον Ocon για την 7η θέση, ενώ ο Leclerc έψαχνε να ανέβει στην κατάταξη, προσπερνώντας τον Tsunoda για την 13η θέση.
Οι κίτρινες σημαίες, όμως, δεν άργησαν να κυματίσουν ξανά, καθώς ο Hadjar βρέθηκε στις μπαριέρες όταν στα φρένα της Copse χτύπησε τον Antonelli που λόγω του spray δεν μπορούσε να δει εγκαίρως. Ευτυχώς ο Γάλλος βγήκε από τη διαλυμένη VCARB του αλώβητος
Στον 21ο γύρο, ο αγώνας επανεκκίνησε, με τον Verstappen να έχει τετακέ στη Stowe πέφτοντας 10ος, την ώρα που ο Piastri τέθηκε υπό εξέταση γιατί επιβράδυνε απότομα υπό καθεστώς SC, όταν αυτό έμπαινε στο pitlane. Οι αγωνοδίκες, τον τιμώρησαν με ποινή 10 sec, θεωρώντας πως δεν οδήγησε με τρόπο απρόβλεπτο ή επικίνδυνο.
Πίσω, ο Stroll είχε πια ανέβει 3ος, με τον Hulkenberg 4ο, πιο κοντά από ποτέ σε αυτό το βάθρο που παλεύει μια καριέρα να κατακτήσει.
Πιο πίσω, ο Hamilton έκανε λάθος κι έπεσε 7ος πίσω από τον Russell, όμως την πήρε πίσω έναν γύρο μετά, κυνηγώντας τον Gasly, τον οποίο και «καθάρισε» στον 30ο γύρο.
Μπροστά, ο Hulkenberg μάζευε συνεχώς τη διαφορά από τον Stroll για την 3η θέση, καθώς ο Γερμανός ένιωθε καλά με τη Sauber από την αρχή του αγώνα. Ο ίδιος πέρασε στον 35ο γύρο και ήταν 3ος, με τον Hamilton πια να έρχεται «καυτός» πίσω του.
Πίσω, ο Verstappen ξεκόλλησε από την 10η θέση προσπερνώντας τον Sainz, ενώ ο Russell πίεζε τον Gasly για την 6η, μέχρι που πήρε το ρίσκο να βάλει τα slicks στον 39ο γύρο, με στόχο να κάνει κάτι διαφορετικό και την ελπίδα να πάρει κάτι απ’ αυτό. Το μεγάλο τετακέ που είχε ήταν απόδειξη ότι η πίστα δεν ήταν απολύτως έτοιμη για στεγνό ελαστικό.
Στον 42ο γύρο, όμως, ο Hamilton έκανε την ίδια επιλογή, βάζοντας τα μαλακά ελαστικά θέλοντας να ασκήσει πίεση στους πρωτοπόρους, ενώ τον ακολούθησαν οι Stroll, Verstappen, Gasly και Sainz. Ο Hulkenberg απάντησε, όπως κι ο Leclerc, με τον Γερμανό να βγαίνει 11 sec μπροστά από τον αντίπαλό του.
Ο Piastri μπήκε στον 44ο γύρο, εξέτισε την ποινή του, ο Norris έπραξε το ίδιο, κι έτσι η κατάταξη μετά τις αλλαγές είχε ως εξής: Norris, Piastri, Hulkenberg, Hamilton, Stroll, Verstappen, Gasly, Alonso , Albon και Russell.
Με τον Norris να κρατά την πρωτιά και να παίρνει τη νίκη, και τον Hulkenberg να αντέχει στην πίεση του Hamilton, το Grand Prix Μεγάλης Βρετανίας 2025 ήταν απλά μοναδικό και υπό μία έννοια ιστορικό!
Σε έναν αγώνα που η βροχή έπαιξε καθοριστικό ρόλο, ο Lando Norris πανηγύρισε την πρώτη του νίκη στην πατρίδα του, ενώ ο Nico Hulkenberg πήρε το πρώτο βάθρο της καριέρας του. Παράπονα του Piastri για την ποινή του.
Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ
Στο Silverstone έγινε ένας αγώνας που είχε σκαμπανεβάσματα, ποινές, αστοχίες, λάθη, αλλά και θρίαμβο κι εξιλέωση.
Πριν την εκκίνηση, άπαντες έβαλαν τα ενδιάμεσα ελαστικά, καθώς η βροχή που έπεφτε ως και λίγα λεπτά πριν να σβήσουν τα κόκκινα φώτα είχε αφήσει την πίστα βρεγμένη.
Μετά τον γύρο σχηματισμού που διεξήχθη πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, ορισμένοι οδηγοί επέλεξαν να μπουν στα pits για slicks και εκκίνηση από το pitlane. Οι Russell, Leclerc, Hadjar μεταξύ άλλων πήραν το ρίσκο.
Στην εκκίνηση, ο Verstappen έμεινε πρώτος, με τον Piastri 2ο, τον Norris 3ο υπό πίεση από τον Hamilton, ενώ ο Gasly κέρδισε άμεσα τρεις θέσεις.
Πιο πίσω, ο Lawson εγκατέλειψε μετά από επαφή με τον Ocon, με αποτέλεσμα να τεθεί σε ισχύ το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας μέχρι να απομακρυνθεί το μονοθέσιο.
Την ευκαιρία εκμεταλλεύτηκε ο Antonelli για να βάλει τη σκληρή γόμα, βγαίνοντας μπροστά από τον Russell.
Η δράση συνεχίστηκε στον 4ο γύρο, με τον Piastri να καταδιώκει τον Verstappen, ενώ ο Norris είχε απομακρυνθεί από τους δύο πρώτους.
Παράλληλα, ο Bortoleto είχε έξοδο, εγκαταλείποντας λίγες στροφές μετά. Επειδή, όμως, άφησε θραύσματα στην πίστα, δέχτηκε ποινή διότι οδηγούσε το μονοθέσιό του σε μη ασφαλή κατάσταση, ενώ παράλληλα βγήκε ξανά το VSC.
Με την επιστροφή σε κανονικές συνθήκες στον 7ο γύρο, ο Piastri συνέχισε να πιέζει ασφυκτικά τον Verstappen για την πρώτη θέση, ενώ ο Norris είχε πέσει στα 3,7 sec πίσω τους.
Ο Αυστραλός τα κατάφερε έναν γύρο μετά, καθώς ο Ολλανδός γλιστρούσε συνεχώς, με τα πίσω ελαστικά του απλά διαλυμένα.
Σε εκείνο το σημείο άρχισε να πέφτει ξανά η βροχή στην πίστα, νωρίτερα ίσως από όσο περίμεναν οι ομάδες, με τον Antonelli ξανά στα pits για να βάλει τα ενδιάμεσα, όπως κι οι Russell και Leclerc που είχαν πάρει το ρίσκο στην αρχή του αγώνα.
Με τον Verstappen να μην έχει πια ελαστικά, ο Norris τον έφτασε και τον πέρασε με σχετική άνεση, ενώ ο Hamilton είχε αρχίσει πια να χάνεται προς τα πίσω. Οι τρεις πρώτοι μπήκαν για φρέσκο σετ ενδιάμεσων ελαστικών καθώς το αρχικό είχε πια φθαρεί, με τον Norris όμως να έχει αργό pit stop με αποτέλεσμα να τον προσπερνά στο pitlane ο οδηγός της Red Bull.
Έτσι, ο Piastri ήταν 1ος, ο Albon που είχε μείνει έξω ήταν πια 2ος, με τους Verstappen, Norris, Ocon (χωρίς pit stop), Stroll, Hulkenberg, Hamilton, Gasly και Alonso στη δεκάδα.
Οι συνθήκες ήταν πια εξαιρετικά δύσκολες, με τη βροχή να πέφτει καταρρακτωδώς στο δεύτερο και τρίτο sector, με αποτέλεσμα να βγει το Αυτοκίνητο Ασφαλείας στον 14ο γύρο για να κινηθούν όλοι πιο αργά και να αποφευχθεί το ατύχημα.
O Stroll είχε καταφέρει να αναρριχηθεί στην 4η θέση, ο Hulkenberg από την 19η στην 5η, ενώ Gasly και Ocon συνέχιζαν εντός της δεκάδας.
Στον 18ο γύρο, το SC μπήκε ξανά στα pits και οι οδηγοί άρχισαν και πάλι να αγωνίζονται ως οφείλουν, με τον Piastri 1ο, τον Verstappen 2ο, και άπαντες να εξετάζουν τα όρια της πίστας που ήταν βρεγμένη και εξαιρετικά δύσκολη.
Ο Hamilton κατάφερε να περάσει τον Ocon για την 7η θέση, ενώ ο Leclerc έψαχνε να ανέβει στην κατάταξη, προσπερνώντας τον Tsunoda για την 13η θέση.
Οι κίτρινες σημαίες, όμως, δεν άργησαν να κυματίσουν ξανά, καθώς ο Hadjar βρέθηκε στις μπαριέρες όταν στα φρένα της Copse χτύπησε τον Antonelli που λόγω του spray δεν μπορούσε να δει εγκαίρως. Ευτυχώς ο Γάλλος βγήκε από τη διαλυμένη VCARB του αλώβητος
Στον 21ο γύρο, ο αγώνας επανεκκίνησε, με τον Verstappen να έχει τετακέ στη Stowe πέφτοντας 10ος, την ώρα που ο Piastri τέθηκε υπό εξέταση γιατί επιβράδυνε απότομα υπό καθεστώς SC, όταν αυτό έμπαινε στο pitlane. Οι αγωνοδίκες, τον τιμώρησαν με ποινή 10 sec, θεωρώντας πως δεν οδήγησε με τρόπο απρόβλεπτο ή επικίνδυνο.
Πίσω, ο Stroll είχε πια ανέβει 3ος, με τον Hulkenberg 4ο, πιο κοντά από ποτέ σε αυτό το βάθρο που παλεύει μια καριέρα να κατακτήσει.
Πιο πίσω, ο Hamilton έκανε λάθος κι έπεσε 7ος πίσω από τον Russell, όμως την πήρε πίσω έναν γύρο μετά, κυνηγώντας τον Gasly, τον οποίο και «καθάρισε» στον 30ο γύρο.
Μπροστά, ο Hulkenberg μάζευε συνεχώς τη διαφορά από τον Stroll για την 3η θέση, καθώς ο Γερμανός ένιωθε καλά με τη Sauber από την αρχή του αγώνα. Ο ίδιος πέρασε στον 35ο γύρο και ήταν 3ος, με τον Hamilton πια να έρχεται «καυτός» πίσω του.
Πίσω, ο Verstappen ξεκόλλησε από την 10η θέση προσπερνώντας τον Sainz, ενώ ο Russell πίεζε τον Gasly για την 6η, μέχρι που πήρε το ρίσκο να βάλει τα slicks στον 39ο γύρο, με στόχο να κάνει κάτι διαφορετικό και την ελπίδα να πάρει κάτι απ’ αυτό. Το μεγάλο τετακέ που είχε ήταν απόδειξη ότι η πίστα δεν ήταν απολύτως έτοιμη για στεγνό ελαστικό.
Στον 42ο γύρο, όμως, ο Hamilton έκανε την ίδια επιλογή, βάζοντας τα μαλακά ελαστικά θέλοντας να ασκήσει πίεση στους πρωτοπόρους, ενώ τον ακολούθησαν οι Stroll, Verstappen, Gasly και Sainz. Ο Hulkenberg απάντησε, όπως κι ο Leclerc, με τον Γερμανό να βγαίνει 11 sec μπροστά από τον αντίπαλό του.
Ο Piastri μπήκε στον 44ο γύρο, εξέτισε την ποινή του, ο Norris έπραξε το ίδιο, κι έτσι η κατάταξη μετά τις αλλαγές είχε ως εξής: Norris, Piastri, Hulkenberg, Hamilton, Stroll, Verstappen, Gasly, Alonso , Albon και Russell.
Με τον Norris να κρατά την πρωτιά και να παίρνει τη νίκη, και τον Hulkenberg να αντέχει στην πίεση του Hamilton, το Grand Prix Μεγάλης Βρετανίας 2025 ήταν απλά μοναδικό και υπό μία έννοια ιστορικό!