Π.Α.Ο.Κ. - Πλατανιάς, 1-0, mvp, Σχόλια & παραλειπόμενα
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Πλατανιάς, 1-0, mvp, Σχόλια & παραλειπόμενα
άρα ΠΑΟΚάρα, άλλο το διάβαστε το καπ (που τόσο εφαρμόζεται) και άλλο το "είστε γαύροι με γαύρικη συμπεριφορά",
μερα με τη νύχτα.
μερα με τη νύχτα.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Πλατανιάς, 1-0, mvp, Σχόλια & παραλειπόμενα
αυτα που λες δεν βγαζουν νοημα..ηρεμησε και ξαναγραψε αυτο που θες μπας και συνεννοηθουμε
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Πλατανιάς, 1-0, mvp, Σχόλια & παραλειπόμενα
φιλε δεν μιλησε κανεις για αδικη νικη του ΠΑΟΚ(εγω τουλαχιστον δεν το κανα).ουτε εγραψα οτι ηθελε να μας ευνοησει ο Μητσιος(αν ειναι δυνατον) ξεγελαστηκε απλα.Trilofiotis έγραψε:Πρεπει να καταλάβετε ότι το πέναλτι αυτο ο διαιτητης δεν ειχε 3 μερες παοκμάνια και 500 ριπλέι για να το σκεφτεί.
Με τη γωνια που ειχε και με τον τρόπο που πέφτει ο παίχτης, στην κανονική ροή του ματς, φαινεται ΚΑΡΑΠΕΝΑΛΤΙ. Και δόθηκε ορθώς. Αν σας έλεγα να σας κοπει το χέρι αν ήταν τελικά, εσεις που ειστε ΤΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΟΙ, ας στοιχηματίζατε αν πια η όραση σας βλέπει 360μοιρες 3D real time... Παλιο-τερμινέιτορς!
Εγώ λέω ότι ΗΤΑΝ και καραπέναλτι και ας το λετε μαλακία, στα @@ μου.![]()
Λες και δεν ήταν δικαιη η νική, ανυπαρκτο ήταν το πλατάνι, άσχετα που ήμασταν κ εμείς.
οτι δεν ειναι πεναλτι εγραψα κι οτι δεν γουσταρω να βλεπω ΠΑΟΚτσηδες να παραποιουν την πραγματικοτητα..ουδεν σχολιο για τα τερμινατορς και τις λοιπες ειρωνιες..
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Πλατανιάς, 1-0, mvp, Σχόλια & παραλειπόμενα
που έχεις απορίες;παοκαρα23 έγραψε:αυτα που λες δεν βγαζουν νοημα..ηρεμησε και ξαναγραψε αυτο που θες μπας και συνεννοηθουμε
μας είπες, όσους τελοσπάντων θεωρούμε ότι ήταν πεναλτι, αρχικά ότι είμαστε γαύροι. μετά απο διάλογο κατέληξες να μου πείς ότι απλά δεν ξέρουμε τον καπ.
και σου λέω, ότι το να πείς εξαρχής ότι δεν ξέρετε τον καπ είναι εντελώς διαφορετικό απο το να πείς κάποιον που είδε κάτι διαφορετικά απο εσένα, γαύρο.
και πίστεψε με, για να με έχουν πει τόσες φορές τις τελευταίες μέρες αλλόθρησκο (γιατί; επειδή είπα ότι πιστεύω πως η φάση είναι πέναλτι!
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Πλατανιάς, 1-0, mvp, Σχόλια & παραλειπόμενα
σε ειπα γαυρο με γαυρικη συμπεριφορα;μηπως ειπα οτι ειναι γαυρικη συμπεριφορα η παραποιηση της πραγματικοτητας;μηπως;K_geo έγραψε:άρα ΠΑΟΚάρα, άλλο το διάβαστε το καπ (που τόσο εφαρμόζεται) και άλλο το "είστε γαύροι με γαύρικη συμπεριφορά",
μερα με τη νύχτα.
οσο για την διαφορετικη αντιληψη της πραγματικοτητας απ τον καθενα δεν θα διαφωνησω.γι αυτο κιολας εγραψα οτι αφου λες οτι οσες φορες και να το δεις βλεπεις πεναλτι δεν θα κατσω να μπω σε αντιδικια..
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Πλατανιάς, 1-0, mvp, Σχόλια & παραλειπόμενα
μα γιατί να είναι παραποίηση της πραγματικότητας; να πω ότι έχουμε μια φορτουνέϊκη βουτιά οκ, αλλά μιλάμε για μια φάση που μας έχει χωρίσει σε μια 50-50 κατάσταση (οκ, όλοι οι αρδ λένε ότι έσφαξε τον πλατανιά, άλλο αυτό!).
με τη συνεπαγωγή δλδ "κατηγορείς" το υπόλοιπο κομμάτι (50-40-30% δεν έχει σημασία) ότι αλλοιώνουν την πραγματικότητα (που έτσι τη βλέπουν και την κατανοούν) όπως οι γαύροι (που το κάνουν απο συμφέρον).
Δλδ άν είχαμε μια 3d κάμερα και βλέπαμε ακριβώς τι έγινε, πέρα απο κάθε αμφιβολία, και υπήρχε επαφή και πέναλτι (όπως είδα εγώ πχ), θα έκανε εσένα γαύρο; που "αλλοίωσες την πραγματικότητα" απλά επειδή έτσι την κατανόησες;
ρε παιδιά....
με τη συνεπαγωγή δλδ "κατηγορείς" το υπόλοιπο κομμάτι (50-40-30% δεν έχει σημασία) ότι αλλοιώνουν την πραγματικότητα (που έτσι τη βλέπουν και την κατανοούν) όπως οι γαύροι (που το κάνουν απο συμφέρον).
Δλδ άν είχαμε μια 3d κάμερα και βλέπαμε ακριβώς τι έγινε, πέρα απο κάθε αμφιβολία, και υπήρχε επαφή και πέναλτι (όπως είδα εγώ πχ), θα έκανε εσένα γαύρο; που "αλλοίωσες την πραγματικότητα" απλά επειδή έτσι την κατανόησες;
ρε παιδιά....
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Πλατανιάς, 1-0, mvp, Σχόλια & παραλειπόμενα
Μετά από 13 ή 14 πινγκ πονγκ ποστ αντιπαράθεσης, η κουβέντα είναι έτοιμη να φτάσει σε ζητήματα φαινομενολογίας και οντολογίας περί της φύσης της πραγματικότητας.Εξαιρετικό 
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Πλατανιάς, 1-0, mvp, Σχόλια & παραλειπόμενα
K_geo έγραψε:που έχεις απορίες;παοκαρα23 έγραψε:αυτα που λες δεν βγαζουν νοημα..ηρεμησε και ξαναγραψε αυτο που θες μπας και συνεννοηθουμε
μας είπες, όσους τελοσπάντων θεωρούμε ότι ήταν πεναλτι, αρχικά ότι είμαστε γαύροι. μετά απο διάλογο κατέληξες να μου πείς ότι απλά δεν ξέρουμε τον καπ.κανεναν διαλογο δεν κανουμε αδερφε.εσυ με σφυροκοπας τοση ωρα (προφανως εχεις αναγκη να πεισεις για κατι)ενω σου ξεκαθαρισα οτι δεν γουστρω να αντιδικησω ειδικα αφου το βλεπεις πεναλτι οσες φορες κι οπως και να το δεις.δεν πηρα τπτ πισω ουτε αλλαξα κατι.θεωρω οτι οποιος βλεπει πεναλτι στη συγκεκριμμενη φαση παραποιει την πραγματικοτητα.Η παραποιηση της πραγματικοτητας κατ εμε ειναι γαυρικη συμπεριφορα.
και σου λέω, ότι το να πείς εξαρχής ότι δεν ξέρετε τον καπ είναι εντελώς διαφορετικό απο το να πείς κάποιον που είδε κάτι διαφορετικά απο εσένα, γαύρο.
αλλο εισαι γαυρος κι αλλο εμφανιζεις σημαδια γαυρικης συμπεριφορας.νομιζω;τον καπ τον ανεφερα για την φαση του Μυστα,για την αλλη φαση δεν χρειαζεται καν να διαβασουμε τον καπ(εκτος αν οι βουτιες γιναν πεναλτι)
και πίστεψε με, για να με έχουν πει τόσες φορές τις τελευταίες μέρες αλλόθρησκο (γιατί; επειδή είπα ότι πιστεύω πως η φάση είναι πέναλτι!) , είμαι όχι απλά ήρεμος, αλλά έχω πάθει πλάκα με την πάρτυ μου και σκέφτομαι να δωρίσω το μυαλό μου σε κανένα κέντρο μοναχών στο θιβετ.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Πλατανιάς, 1-0, mvp, Σχόλια & παραλειπόμενα
και σου απαντάω ότι επειδή για εμένα είναι πεναλτι γιατί δεν είναι βουτιά, αλλά υπάρχει επαφή που παρασέρνει το πόδι του τζαβέλλα, παραποιείς την πραγματικότητα και συνεπώς έχεις γαύρικη συμπεριφορά.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Πλατανιάς, 1-0, mvp, Σχόλια & παραλειπόμενα
Αυτό ακριβώς πέναλτι θα πάρουμε σε δύο χρόνια παλι, με τρελενει που το πέναλτι μυστακιδη το περνάμε σαν να μην έγινε ,του τζαβελλα ήταν πέναλτιπαοκαρα23 έγραψε:το χειροτερο που μου εμεινε απ αυτον τον αγωνα δεν ηταν ουτε οι καθυστερησεις που καναμε στην Τουμπα,ουτε η αθλια μπαλα που παιξαμε ουτε το μουφα πεναλτι που κερδισε ο Τζαβελλας..
το χειροτερο απ ολα ηταν οτι συνειδητοποιησα το ποσο μπορουν μερικοι απο μας να μοιασουν στους γαυρους στη διαστρεβλωση της πραγματικοτητας.
καλα εκανε που κερδισε τη μουφα ο Τζαβελλας και το πανηγυρισε,"πετα το εξω" και λοιπες γραφικοτητες ενω πριν απο λιγο καθαρο πεναλτι πανω στον Μυστακιδη δεν σφυριχτηκε,μακρια απο εμενα.
και γενικοτερα σ αυτο το πρωκταθλημα που εχουμε υποστει ενα σωρο σφαγες απ τα κορακια ,που φετος δεν μας εχουν σφυριχτει ενα σωρο πεναλτι,ηθικοι φραγμοι δεν κολλανε.
αλλα το να κανεις το ασπρο μαυρο ειναι αηδια..γινεσαι τα ιδια σκατα μ αυτους που δεν γουσταρει ολη η Ελλαδα..
το χειροτερο απ ολη αυτην την ιστορια και τη βαβουρα-επικοινωνιακο παιχνιδι γυρω απ αυτο το πεναλτι ειναι οτι δεν βλεπω να μας ξανασφυριζεται πεναλτι για αρκετο διαστημα..
Πόντιοι και ΠΑΟΚτσηδες εγεννεθαμε εμείς
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος eorptol την Τρί 22 Δεκ 2015, 16:53, έχει επεξεργασθεί 4 φορές συνολικά.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Πλατανιάς, 1-0, mvp, Σχόλια & παραλειπόμενα
δεν ξέρω, στου μύστα, βάση καπ
ναι, είναι πέναλτι καθαρό. όπως είναι και φάουλ πεντακάθαρο στον όλσεν μέσα στη γριά και πέναλτι τα 6 χέρια που δεν έχουν δωθεί φέτος σε διάφορα ματς, όπως είναι και του κάτσε στο ματς με την αεκ...
αλλά θεωρώ ότι είναι μια φάση που γίνεται κατα κόρον σε πάρα πολλά μάτς παγκοσμίως χωρίς να δίνεται κάποια παράβαση (ειδικά πρεμιερ λιγκ...) και για αυτό δεν έχω κάτι το "ιδιαίτερο" να προσάψω στο παπαρομητσιο για αυτη τη φαση...
\
βέβαια απο την άλλη, λές ότι οκ, δεν τα βλέπουν/δίνουν γιατί γίνονται μέσα στο..χαμό που επικρατεί στα στημένα, αλλά αν ξαναδεί κανείς τη φάση, δεν υπάρχουν παίχτες μπροστά στο διαιτητή που να του κρύβουν το πεδίο...
αλλά θεωρώ ότι είναι μια φάση που γίνεται κατα κόρον σε πάρα πολλά μάτς παγκοσμίως χωρίς να δίνεται κάποια παράβαση (ειδικά πρεμιερ λιγκ...) και για αυτό δεν έχω κάτι το "ιδιαίτερο" να προσάψω στο παπαρομητσιο για αυτη τη φαση...
βέβαια απο την άλλη, λές ότι οκ, δεν τα βλέπουν/δίνουν γιατί γίνονται μέσα στο..χαμό που επικρατεί στα στημένα, αλλά αν ξαναδεί κανείς τη φάση, δεν υπάρχουν παίχτες μπροστά στο διαιτητή που να του κρύβουν το πεδίο...
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Πλατανιάς, 1-0, mvp, Σχόλια & παραλειπόμενα
ρε συ K_geo μας ζαλισες τον ερωτα και δεν θα σταματησεις μεχρι να παραδεχτουμε οτι πεταει ο γαιδαρος
οκ λοιπον πεταει...ευχαριστηθηκες τωρα ?
υγ οσο για το τι αποψη εχει ο καθενας για την παρτη μας ειναι κατι το οποιο δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα
για σενα εγω μπορει να ειμαι λακαμας και συ για μενα ατομα με γαυρικη συμπεριφορα... ε τι να κανουμε ετσι ειναι η ζωη
οκ λοιπον πεταει...ευχαριστηθηκες τωρα ?
υγ οσο για το τι αποψη εχει ο καθενας για την παρτη μας ειναι κατι το οποιο δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα
για σενα εγω μπορει να ειμαι λακαμας και συ για μενα ατομα με γαυρικη συμπεριφορα... ε τι να κανουμε ετσι ειναι η ζωη
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Πλατανιάς, 1-0, mvp, Σχόλια & παραλειπόμενα
και εμένα μου ζαλίσαν τον έρωτα με το να με λένε ότι έχω γαύρικη συμπεριφορά και ότι είμαι αλλόθρησκος,αρχηγός της γειτονιάς κτλ.
τι σημαίνει αυτό; ότι θα μιλήσω με το στυλάκι σου;
αλλά αν το κάνω, θα κλαψουρεύεσαι και θα λές είναι μοντ και εκμεταλεύεται κτλ κτλ..
τεσπα. το σιγουρο είναι ότι δεν έχεις καταλάβει γιατί μιλάμε τόση ώρα.
δεν είναι το θέμα αν πετάει ο γάιδαρος. το θέμα είναι οι αντιδράσεις μερικών και το πως εκφράζονται. και να πω την αλήθεια, με τον ΠΑΟΚάρα είχα μια χαρά κουβέντα. και ας μήν καταλήξαμε σε συμπέρασμα σχετικά με το θέμα της χρονιάς (αν ήταν ή όχι δλδ πέναλτι).
τι σημαίνει αυτό; ότι θα μιλήσω με το στυλάκι σου;
αλλά αν το κάνω, θα κλαψουρεύεσαι και θα λές είναι μοντ και εκμεταλεύεται κτλ κτλ..
τεσπα. το σιγουρο είναι ότι δεν έχεις καταλάβει γιατί μιλάμε τόση ώρα.
δεν είναι το θέμα αν πετάει ο γάιδαρος. το θέμα είναι οι αντιδράσεις μερικών και το πως εκφράζονται. και να πω την αλήθεια, με τον ΠΑΟΚάρα είχα μια χαρά κουβέντα. και ας μήν καταλήξαμε σε συμπέρασμα σχετικά με το θέμα της χρονιάς (αν ήταν ή όχι δλδ πέναλτι).