Αλλα είναι και αυτο π λεει ο μανιακος ρε γμτ..MANIAKOS έγραψε:Νομιζω φοβάται τοςο την ομαδα απο πλευράς έλλειψης προσωπικότητας που δε τολμάει να τον βγάλει
Εχει φοβηθει το ματι του Ιγκορ μαυτα π έχει δει και φοβαται να τον βγαλει μην καταρρευσουν οι αλλοι..