Καλά, βρε συ, δεν τονέ λυπάσαι τον Ρόμαν;marley 4 έγραψε:να κανουμε επιλογη dislike για τους mod
οποιος μοντ παρει τα πιο πολλα εφυγε
Εγώ δέχομαι, πάντως! Με 5 υπογραφές φεύγω!
Καλά, βρε συ, δεν τονέ λυπάσαι τον Ρόμαν;marley 4 έγραψε:να κανουμε επιλογη dislike για τους mod
οποιος μοντ παρει τα πιο πολλα εφυγε
Πολύ αργά...kataramenos5 έγραψε:Μη το διαβασει ο Αποστολης την εβαψες.Dinos_Liverpool έγραψε: Βέβαια, τα μέλη που συμμετέχουν καιρό πάνω-κάτω ήδη "γνωρίζουν" πλείστους των συνομιλητών τους και αποδίδουν ήδη υποσυνείδητα έναν κάποιον βαθμό σεβασμού στον άλλο..
Καλύτερα να γράφουμε τα καλά των moderators. Πιο γρήγορα θα ξεμπλέξουμε.marley 4 έγραψε:να κανουμε επιλογη dislike για τους mod
οποιος μοντ παρει τα πιο πολλα εφυγε
Σε όσα φόρουμ είμαι με like, points κτλ, πάντα υπήρχαν τέτοιες συμπεριφορές. Ακόμα και με τον αριθμό των ποστ γίνεται θέμα ώρες ώρεςK_geo έγραψε:και να αρχίσουμε μετά τα "ξές πόσους rep points έχω εγώ ρε;" κτλ κτλ...![]()
Quality over quantityRoMaN έγραψε:Τς, μιλάει ο νέοπας με 3926 posts...
Δε με λες;;; Κάνει κρύο εκεί κάτω;;;
Για κάτσε καλά μη σε βάλω στα μέλη που θέλουν έγκριση τα posts!
Όταν κόψουμε τις μ...τα off-topic, θα φύγουν όλα Καφενείο μάλλον..
Καλα ειστε εδω,pgetsos έγραψε:Quality over quantityRoMaN έγραψε:Τς, μιλάει ο νέοπας με 3926 posts...
Δε με λες;;; Κάνει κρύο εκεί κάτω;;;
Για κάτσε καλά μη σε βάλω στα μέλη που θέλουν έγκριση τα posts!
Όταν κόψουμε τις μ...τα off-topic, θα φύγουν όλα Καφενείο μάλλον..