danirifle έγραψε:αμάν.. έχουμε και κοινή καταγωγή? (από πατέρα)ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- έγραψε:49 χρονια Τουμπαιος :.......αντε να γλυτωσεις απο την αρρωστια που λεγεται ΠΑΟΚ![]()
mrgreen:
Καταγωγη....Αριδαια απο πατερα...Γιαννιιτσα απο μητερα
ωραία πράγματα
....για σου ρε δασκαλε αλανι......
...τιμη και δοξα στους ''εκτος'' SALONIKA Παοκτσιιδες......