lamosas έγραψε:Δοκιμαστο εσύ δεν χάνεις τίποτα
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Σίγουρα θα το δοκιμάσω, για το μέλλον λέω.
Κγεο ευχαριστώ ρε συ! Να σαι καλά!
ΥΓ. Δεν είναι δικό μου για αλλού το πήρα.
lamosas έγραψε:Δοκιμαστο εσύ δεν χάνεις τίποτα
Sent from my SM-G925F using Tapatalk