Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

http://webresizer.com/resizer/ βρήκα αυτό και δουλεύει,σε ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Τι γλώσσα μιλάτε; Δεν πιστεύω να βρίζετε;
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11554
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από pgetsos »

Άμα σε λένε dinoσαυρο...
Άβαταρ μέλους
Sekeris4
Δημοσιεύσεις: 1934
Εγγραφή: Κυρ 24 Αύγ 2014, 21:48

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Sekeris4 »

Dinos_Liverpool έγραψε:
Sekeris4 έγραψε:
Dinos_Liverpool έγραψε:Δεν βλέπω κάτι αστείο! Στις δύο κίτρινες κάρτες έχουμε μία κόκκινη!
Δεν μου κανει εντυπωση οτι δεν το βλεπεις.Επίτρεψέ μου να το βλεπω.
Δεν σε καταλαβαίνω. Τι είναι αυτό που πρέπει να δω, αλλά δεν το βλέπω; Κάνω κάτι λάθος; Ή θα τον αφήσω να μου διώξει πρώτα όλα τα μέλη του φόρουμ, να προσυπογράφει τις μλκς του Αρμαγεδδώνα και να μας την λέει για το μπαν του μηδενιστή;

Μίλα πιο καθαρά, σε παρακαλώ πολύ. ΟΚ, είχαμε μία ψιλοπαρεξήγηση πριν από λίγο καιρό, αλλά νομίζω ότι έληξε. Είναι κάποιο άλλο παράπονο-παρατήρηση που έχεις να κάνεις; Ανοικτά και ξάστερα πράγματα.
Κατα τη γνωμη μου,υπαρχει μια 'γραμμη' στο φορουμ του τυπου 'Ο φρανκ-τουντορ-αγγελιδης- ξερει' και οποιος παρεκλινει απ αυτην σχολιαζοντας τα αρνητικα μπαινει σε 'καραντινα' απ την πλειοψηφια των μελων και σε συντομο χρονικο διαστημα δεχεται τις 'συνεπειες'...

Στη συγκεκριμενη περιπτωση ο συμφορουμιτης Black&White,κρινω οτι εφαγε αδικα τιμωρια γι αυτο το αντιμετωπισα γελωντας.

Πρεπει επιτελους να καταλαβουμε οτι τα καφενεια,τα φορουμ και γενικοτερα οι οπαδοι,ΔΕΝ μπορουν να 'φανε' κανεναν Αρνεσεν και κανεναν Τουντορ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΗΣΕΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΣ.Αυτος θα αποφασισει να τους κρατησει για 10 χρονια ή να τους διωξει αυριο το πρωι γιατι ΑΥΤΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ.Οσα αρνητικα σχόλια και οσο στραβο κλιμα και να δημιουργηθει για υπαλληλους της παε,Ο ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΛΑΝΟ.
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Τώρα είσαι πολύ ωραίος και μιλάς ανοικτά. Που να καταλάβω με τα υπονοούμενα που λες... ΟΚ, αντιλήφθηκα ότι αντιδράς, αλλά ήθελα να είμαι σίγουρος.

Όχι, καμία τέτοια γραμμή δεν υπάρχει. Να είσαι βέβαιος. Παραποίησε τα λεγόμενα του πιλότου (δεν υπήρχε λέξη "γ@μ@ει"), είπε ότι τον έβρισε (γατάκι τον είπε ... έλεος... πού είναι η βρισιά;). Τον τελευταίο καιρό τρώγεται με μέλη του φόρουμ, όπως έχεις δει και συ, και είναι προκλητικός. Του δίνω την ευκαιρία να επανανορθώσει, λέγοντας μία συγγνώμη, ένα ΟΚ, υπερέβαλα... τίποτα! Βλέπω εν συνεχεία και ότι πήρε και το μέρος του Αρμαγεδδώνα στην απόλυτη ισοπέδωση των πάντων, μάς τη "λέει" για το "άδικο" μπαν και φυσιoλογικά ήρθε η ώρα να υποστεί κάποιες συνέπειες.
Άβαταρ μέλους
georgedoulk2008
Δημοσιεύσεις: 1868
Εγγραφή: Σάβ 01 Φεβ 2014, 14:37
Τοποθεσία: Leytonstone, East London baby!
Επικοινωνία:

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από georgedoulk2008 »

Ντινο το ποστ μου δεν ηταν εν θερμώ. Ηταν πολύ ηπιο και δεν θα άλλαζα ούτε τελεία.
Ειδικά εσείς που θέτετε τους κανόνες της συζήτησης, οφείλετε να ξεχωρίζετε πότε κάποιος είναι εριστικός και όχι να "τραβάτε αυτιά" αδιακρίτως.
Κυρίως πρέπει να διδάξετε σε όλους να μιλάνε ανθρώπινα.

Δεν επιτρέπεται σε κανένα **** παιδάκι να κάνει διαδυκτιακό μάθημα Παοκοφροσύνης και να μας λέει με υφάκι άναδρους και μίζερους.
Γιατί;
Επειδή τολμήσαμε να πούμε οτι ο Τζαβέλας δεν κάνει για τον ΠΑΟΚ;

Ο Αποστολης γράφει οτι: "Κάποια στιγμή θα πρέπει να κατανοήσουμε ότι ο καθένας δικαιούται να έχει την άποψή του που μπορεί να διαφέρει 180 μοίρες από την δική μας. Και όχι μόνο δικαιούται να την έχει, αλλά και να την εκφράζει κιόλας και μάλιστα ισοδύναμα με τους άλλους"

Ρίξε λοιπόν μια ματιά στις πίσω σελίδες του τόπικ και πές μου σε παρακαλώ ποιό ποστ μου είναι α) προσβλητικό για τον παικτη, β) προσβλητικό για άλλο μέλος, γ) απαξιωτικό ή μίζερο.

Αντιπαρέθεσε και τις ειρωνίες και τα "μαθήματα" που μας κάνει ο εν λόγω.
Οταν μάλιστα του απαντάμε, φωνάζει οτι του κάνουμε bullying.

Δίνε σε παρακαλώ μεγαλύτερη προσοχή σε τέτοια περιστατικά.
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Φίλε Γιωρίκα,

Ούτε εμένα μ’ άρεσε σήμερα η συμπεριφορά του Τριλοφίτη.

Όμως, πρέπει να δούμε το εξής: ό,τι είπε, το είπε διότι είδε έναν παίκτη του ΠΑΟΚ που φέτος προσπαθεί και προσφέρει να δέχεται μία άδικη κριτική.

Φυσικά και δεν είναι άνανδρο να λες τη γνώμη σου και ούτε εγώ βλέπω κάτι κακό σε αυτά που είπε ο παπάς. Λάθος του Τριλοφίτη για το οποίο επενέβην πρώτος εγώ, αφού είδα την αντίδραση του παπά, την οποία θεωρώ λίγο υπερβολική, διότι η έκφραση «αυτό που λες είναι άνανδρο», αφορά αυτό που είπε και μόνο και όχι τον ίδιο (αλίμονο). Έχει εν μέρει τα δίκια του ο παπάς, δεν έπρεπε να λεχθεί καθόλου αυτό το πράγμα.

Ο Τριλοφίτης είναι νέο μέλος, το οποίο ποτέ δεν έχει δώσει αφορμή εδώ μέσα. Αντίθετα οι απόψεις του είναι πάντα ενωτικές. Εδώ, όμως, που μίλησε για μπούλινγκ ήταν λάθος του, όσο και να ένιωσε ότι κάποιος ποδοσφαιριστής αδικείται. Όφειλε και αυτός να γνωρίζει ότι και συ και ο παπάς είστε εξέχοντα μέλη με τη δική σας προσωπικότητα.

Δεν έχει νόημα το συνεχίσουμε άλλο.
Άβαταρ μέλους
georgedoulk2008
Δημοσιεύσεις: 1868
Εγγραφή: Σάβ 01 Φεβ 2014, 14:37
Τοποθεσία: Leytonstone, East London baby!
Επικοινωνία:

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από georgedoulk2008 »

Αν η κριτική είναι "άδικη" ή "δίκαιη" το κρίνει ο καθένας μόνος του.
Εν πάση περιπτώση είναι προσωπική άποψη.
Εγώ λέω οτι δεν κάνει, άλλος λέει είναι ο καλύτερος παίκτης.
Καπέλο μας.

Τα υπολοιπα, οι γενικεύσεις, οι αερολογίες, τα μαθήματα περι ΠΑΟΚ και οι χαρακτηρισμοί είναι περιττά.
Οταν του απαντω με λιγότερο ύφος, κάνει σαν κοριτσάκι "μπουλινγκ-μπουλινγκ".

Προσωπική μου αποψη είναι οτι μέλη που δεν έχουν μάθει να μιλάνε δεν τα χρειαζόμαστε.
Άβαταρ μέλους
Trilofiotis
Δημοσιεύσεις: 1229
Εγγραφή: Πέμ 08 Ιαν 2015, 13:55

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Trilofiotis »

georgedoulk2008 έγραψε:...
Δεν επιτρέπεται σε κανένα χαζό παιδάκι να κάνει διαδυκτιακό μάθημα Παοκοφροσύνης και να μας λέει με υφάκι άναδρους και μίζερους.
...
Συγνώμη τώρα, αυτο ειναι σωστο;
30 χρονών ειμαι φιλε μου.

Ξαναγράφω γιατι γράφονται ανακρίβειες. Κανεναν δεν αποκάλεσα άνανδρο συγκεκριμενα, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ στο τοπικ του Τζαβελλα ως συνολο το θεωρω εγώ προσωπικα έτσι. Μάλιστα ζητησα και συγνώμη απο όσους στεναχώρησα αλλα σβήστηκε.

Απότι φαίνεται όταν με βρίζουν εμενα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ όμως, μενει.

Χαζο παιδάκι, επειδή στηρίζω παίχτες μας. Μάλιστα.
georgedoulk2008 έγραψε:...Προσωπική μου αποψη είναι οτι μέλη που δεν έχουν μάθει να μιλάνε δεν τα χρειαζόμαστε.
^
Ευτυχώς ξες εσύ να μιλάς να μαθαίνουμε εμεις τα παιδάκια.
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Τι να κάνω τώρα εγώ; Να αυτοπυρποληθώ;

Δεν το πρόσεξα... το σβήνω τώρα!

Μπορούμε να δώσουμε ένα τέλος στην ανούσια κόντρα σας;
Άβαταρ μέλους
georgedoulk2008
Δημοσιεύσεις: 1868
Εγγραφή: Σάβ 01 Φεβ 2014, 14:37
Τοποθεσία: Leytonstone, East London baby!
Επικοινωνία:

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από georgedoulk2008 »

Η πνευματική ηλικία δεν συμβαδίζει πάντα με αυτη που γράφει η ταυτότητα.
Τριλοφιοτις στο ignore.

Απο μενα τέλος.-
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31580
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Dinos_Liverpool έγραψε:Τι να κάνω τώρα εγώ; Να αυτοπυρποληθώ;
:roll: :twisted: :twisted:
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54426
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Pa0ki έγραψε:Yπάρχει κάποιο θέμα για προτάσεις για το forum που δεν το έχω βρει?
Anyway, στην παρακάτω φωτό
Εικόνα
οι υπό-συζητήσεις θέλουν μια ανανέωση(καιρό τώρα) ώστε να μας γλιτώσουν από περιττά κλικ :D
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Από την επόμενη φορά και σε περίπτωση ανάλυσης αγώνα, παικτών και στατιστικών ομάδων του ποκ, τα σχόλια θα σβήνονται χωρίς άλλη προειδοποίηση.

Τίποτα απολύτως δεν χρωστάμε σε κανένα τους! Όποιος αισθάνεται φίλαθλος και αλληλέγγυος με τις ελληνικές ομάδες, υπάρχουν και άλλες εκτός του ποκ! Άντε ένα δυο-σχόλια να πω "κομμάτια να γίνει"... ολόκληρη ανάλυση του αγώνα; Και link γμ την πτνα μου μέσα;
Περίγελος γινόμαστε! Τους κάνουμε live... κανονικό ρεπορτάζ! Μόνο συγχαρητήρια δεν τους έχουμε δώσει ακόμα, αν και είμαστε πολύ κοντά, απ' ότι βλέπω!

Λίγος σεβασμός σε όσους αηδιάζουν στη λέξη "ολυμπιακός". Η ομάδα αυτή έχει κάνει πάρα πολλούς από μας να κλάψουμε από την κατάφωρη αδίκια που έχουμε νιώσει μέσα στο πετσί μας! Και όχι μόνο εμάς, αλλά και πάρα πολλούς Παοκτσήδες που δεν είναι πια ανάμεσά μας!

Εκεί που δεν πιάνει μελάνι ο γαύρος και οι εφήμερες «επιτυχίες» του!
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11554
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από pgetsos »

Και τα λινκ σε πειράζουν; Γιατί; Μπορεί να θέλω να δω πχ την ήττα από τους γερμανούς

Τέλος πάντων, διαφωνώ απόλυτα με αυτή τη τακτική αλλά όπως νομίζεις-ετε
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”