Π.Α.Ο.Κ - Borussia Dortmund 1-1,MVP - Σχολια & Παραλειπομενα
Re: Π.Α.Ο.Κ - Borussia Dortmund 1-1,MVP - Σχολια & Παραλειπο
Στο σβήνω για να μη σε "στείλω'"
Τώρα διαβάζω, ρε μπρίζα!
Ντίνος
Τώρα διαβάζω, ρε μπρίζα!
Ντίνος
Re: Π.Α.Ο.Κ - Borussia Dortmund 1-1,MVP - Σχολια & Παραλειπο
Aυτο που με απογοητευει εμενα ειναι οτι για ακομη μια φορα ΠΑΕ και συνδεσμοι φενεται οτι ειναι ανυμποροι να "αστυνομευσουν" την 4.
Εφοσον συνεχιζουμε να αποτυνγχανουμε ας συνεχιζουμε να τιμωρουμαστε μεχρι να παρουμε τα καταλληλα μετρα.
Εφοσον συνεχιζουμε να αποτυνγχανουμε ας συνεχιζουμε να τιμωρουμαστε μεχρι να παρουμε τα καταλληλα μετρα.
Re: Π.Α.Ο.Κ - Borussia Dortmund 1-1,MVP - Σχολια & Παραλειπο
Τάσο, κάλαμαρε λίγο και συ, σε παρακαλώ.
Μιλάμε δημόσια και "μούλικα" και "μαστούρια" δεν το δέχομαι.
Μην το συνεχίσετε.
Ντίνος
ΥΓ. Στο έσβησα, διότι απάντησες σε κάτι που ήδη έσβησα. Εάν το επαναλάβει, χωρίς να με προσβάλει, όπως έκανε πριν και έκανα ότι δεν το είδα, τότε του απαντάς.
Μιλάμε δημόσια και "μούλικα" και "μαστούρια" δεν το δέχομαι.
Μην το συνεχίσετε.
Ντίνος
ΥΓ. Στο έσβησα, διότι απάντησες σε κάτι που ήδη έσβησα. Εάν το επαναλάβει, χωρίς να με προσβάλει, όπως έκανε πριν και έκανα ότι δεν το είδα, τότε του απαντάς.
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Π.Α.Ο.Κ - Borussia Dortmund 1-1,MVP - Σχολια & Παραλειπο
σορρυ που θα στεναχωρισω πολλους φιλους οπως ο marley 4 αλλα το οπαδικο μας κινημα πλεον ειναι πολυ χαμηλου επιπεδου.
δεν ξερω τι ηλικια εχουν καποιοι υπερασπηστες του οργανομενου κινηματος που γραφουν εδω αλλα η Τουμπα και ο λαος της δεν εκαναν το ονομα που εκαναν επειδη εκαναν καλα πυροσοου. αυτα τα εφε ειναι για το χολιγουντ.
στην Τουμπα αυτο που διεφερε απο ολα τα αλλα γηπεδα του κοσμου ηταν η τεραστια ηχητικη βια που υπηρχε,μια ηχητικη βια που εκανε τους αντιπαλους να παρακαλανε να τελειωσει το ματς και ας μην ειχε πεσει ουτε καρφιτσα.
μια ηχητικη βια η οποια καθηστουσε αδυνατη και την απλη επικοινωνια των παικτων μεσα στο γηπεδο.
ειναι καταντια για τον ΠΑΟΚ να ακουγεται σε τετοια συχνοτητα το πιο κοιμισμενο συνθημα ΄΄ΠΑΟΚ εκδρομες ναρκωτικα΄΄ μονο και μονο επειδη καποιο νομιζουν οτι το να κανουν κανα μπαφο ειναι η υπερτατη μαγκια.
παλια ενα ΠΑΟΚ ΟΛΕ δονουσε για 90΄και ηταν ικανο να ραγιζει και τα τσημεντα.
ειναι οπαδικη αφελεια να υπαρχει συνθημα οπως το ΄΄ωωωωω ΠΑΟΚαρα ΄΄ και να ακουγεται ελαχιστες φορες ενω ειναι το πιο ξεσηκωτικο και μπορει να κανει παικτακια να φαινονται σαν παικτες μεγαλοι.
ειναι αηδια να πιστευουν καποιοι οτι ειναι οπαδικη μαγκια να πεταει καποιος κροτιδες μεσα στον αγωνιστικο χωρο και ειδικα στην εδρα του.
και το χειρωτερο ολων νιωθω ντροπη οταν βλεπω μια χουφτα κ@λομαγκες να κανουν ντου με το νου τους και στην θεα μιση διμοιριας ματ και τριων σεκιουριταδων να φτανουν τα ποδια στον ζβερκο απο το τρεξιμο.
υγ αν δεν μπορουν οι συνδεσμοι να περιφρουρισουν την 4 (που εγω προσωπικα δεν το πιστευω)τοτε εχουν τεραστιο προβλημα , καποτε 4 ατομα περιφρουρουσαν ολοκληρη την θυρα και σε κανεναν δεν περνουσε ουτε απο το μυαλο του να κανει του κεφαλιου του
δεν ξερω τι ηλικια εχουν καποιοι υπερασπηστες του οργανομενου κινηματος που γραφουν εδω αλλα η Τουμπα και ο λαος της δεν εκαναν το ονομα που εκαναν επειδη εκαναν καλα πυροσοου. αυτα τα εφε ειναι για το χολιγουντ.
στην Τουμπα αυτο που διεφερε απο ολα τα αλλα γηπεδα του κοσμου ηταν η τεραστια ηχητικη βια που υπηρχε,μια ηχητικη βια που εκανε τους αντιπαλους να παρακαλανε να τελειωσει το ματς και ας μην ειχε πεσει ουτε καρφιτσα.
μια ηχητικη βια η οποια καθηστουσε αδυνατη και την απλη επικοινωνια των παικτων μεσα στο γηπεδο.
ειναι καταντια για τον ΠΑΟΚ να ακουγεται σε τετοια συχνοτητα το πιο κοιμισμενο συνθημα ΄΄ΠΑΟΚ εκδρομες ναρκωτικα΄΄ μονο και μονο επειδη καποιο νομιζουν οτι το να κανουν κανα μπαφο ειναι η υπερτατη μαγκια.
παλια ενα ΠΑΟΚ ΟΛΕ δονουσε για 90΄και ηταν ικανο να ραγιζει και τα τσημεντα.
ειναι οπαδικη αφελεια να υπαρχει συνθημα οπως το ΄΄ωωωωω ΠΑΟΚαρα ΄΄ και να ακουγεται ελαχιστες φορες ενω ειναι το πιο ξεσηκωτικο και μπορει να κανει παικτακια να φαινονται σαν παικτες μεγαλοι.
ειναι αηδια να πιστευουν καποιοι οτι ειναι οπαδικη μαγκια να πεταει καποιος κροτιδες μεσα στον αγωνιστικο χωρο και ειδικα στην εδρα του.
και το χειρωτερο ολων νιωθω ντροπη οταν βλεπω μια χουφτα κ@λομαγκες να κανουν ντου με το νου τους και στην θεα μιση διμοιριας ματ και τριων σεκιουριταδων να φτανουν τα ποδια στον ζβερκο απο το τρεξιμο.
υγ αν δεν μπορουν οι συνδεσμοι να περιφρουρισουν την 4 (που εγω προσωπικα δεν το πιστευω)τοτε εχουν τεραστιο προβλημα , καποτε 4 ατομα περιφρουρουσαν ολοκληρη την θυρα και σε κανεναν δεν περνουσε ουτε απο το μυαλο του να κανει του κεφαλιου του
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8232
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Π.Α.Ο.Κ - Borussia Dortmund 1-1,MVP - Σχολια & Παραλειπο
Μα δεν είπα να κάνεις κάτι ή ότι έχει υποχρέωση να κάνεις.marley 4 έγραψε:black death έγραψε:Ναι ρε συ, αλλά το "καταδικάζω" είναι απλά μια λέξη. Γενικά απ' τα ποστ σου βγαίνει μια πρόθεση να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα... Μπορεί να μου δημιουργείται λανθασμένη εντύπωση, αλλά δεν νομίζω ότι είμαι ο μόνος.marley 4 έγραψε: δεν διαφωνω μαυρε θανατε ειπα καταδικαζω την εισβολη ποσο πιο απλα και ξεκαθαρα να το κανω?
μια λεξη ειναι? και τι θεσ να κανω δηλαδη δεν καταλαβαινω? και γιατι να κανω εγω και να μην κανεισ εσυ?
εχω καποια ευθυνη και δεν το ξερω
δεν διακιολογω τιποτα το αντιθετο μαλιστα δεν βλεπω τι δεν κανω ξεκαθαρο
επεισης λεω οτι υπαρχει μεγαλα καψα για τιμωρια απο καποια nicknames και διακρινω καποια θλιψη που δεν θα φαμε τιμωρια και ολα αυτα 3 μερες πριν το γαυρο
εσυ γιατι δεν ζητας το λινκ αυτου που ειπε διαβαζω ηια 3 αγωνες κλεισιμο
αυτων που ελεγαν ποιοσ ανοιξε την πορτα?
γιατι δεν κανεις κατι?
Απλά σου λέω τι εντύπωση βγαίνει απ' τα πόστ σου. Δηλαδή πετάς ένα "καταδικάζω" και γράφεις κι ένα κατεβατό για να ρίξεις ευθύνες αλλού.
Δεν εννοούσα να βγεις στους δρόμους και να καταδικάσεις έμπρακτα ή τίποτα τέτοιο.
Τώρα εγώ τι λινκ να ζητήσω; Μπορεί να το άκουσε στο ραδιόφωνο, ξέρω 'γω; Σιγά μη ζητάω και λινκ για κάθε τι που γράφεται εδώ μέσα. Γεγονός όμως είναι ότι το ντου θα μπορούσε να επιφέρει τέτοια τιμωρία και αυτό έχει σημασία.
Όσο για το άνοιγμα της πόρτας, ούτε γήπεδο ήμουν, ούτε καν ξέρω ποιον σύνδεσμο προσπαθούσε να καταδείξει αυτός που το έγραψε, γενικά είμαι άσχετος με αυτά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος black death την Παρ 02 Οκτ 2015, 13:24, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Π.Α.Ο.Κ - Borussia Dortmund 1-1,MVP - Σχολια & Παραλειπο
Δεν προστατεύω κανέναν με σβησίματα από δω και πέρα.
Τρείς μήνες εκτός ο επόμενος που θα με γράψει!
Τρείς μήνες εκτός ο επόμενος που θα με γράψει!
Re: Π.Α.Ο.Κ - Borussia Dortmund 1-1,MVP - Σχολια & Παραλειπο
Ντινο μια και δεν μπορω να σβησω κ τα υπολοιπα του διαλογου σβηστα ολα σε παρακαλω. Λαθος μου. Ολα πηγαν καλα οπως κ με ΑΕΚ οπως και στην βεροια. Ελλαδα μεχρι στιγμης το κοντερ γραφει 30000 προστιμα. Οσο δηλαδη κανουν τα καθισματακια στο παλατακι για να γινουν ασπρομαυρα
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Π.Α.Ο.Κ - Borussia Dortmund 1-1,MVP - Σχολια & Παραλειπο
Bold και μεγάλα, Ντεσπέ!desperando έγραψε:σορρυ που θα στεναχωρισω πολλους φιλους οπως ο marley 4 αλλα το οπαδικο μας κινημα πλεον ειναι πολυ χαμηλου επιπεδου.
δεν ξερω τι ηλικια εχουν καποιοι υπερασπηστες του οργανομενου κινηματος που γραφουν εδω αλλα η Τουμπα και ο λαος της δεν εκαναν το ονομα που εκαναν επειδη εκαναν καλα πυροσοου. αυτα τα εφε ειναι για το χολιγουντ.
στην Τουμπα αυτο που διεφερε απο ολα τα αλλα γηπεδα του κοσμου ηταν η τεραστια ηχητικη βια που υπηρχε,μια ηχητικη βια που εκανε τους αντιπαλους να παρακαλανε να τελειωσει το ματς και ας μην ειχε πεσει ουτε καρφιτσα.
μια ηχητικη βια η οποια καθηστουσε αδυνατη και την απλη επικοινωνια των παικτων μεσα στο γηπεδο.
ειναι καταντια για τον ΠΑΟΚ να ακουγεται σε τετοια συχνοτητα το πιο κοιμισμενο συνθημα ΄΄ΠΑΟΚ εκδρομες ναρκωτικα΄΄ μονο και μονο επειδη καποιο νομιζουν οτι το να κανουν κανα μπαφο ειναι η υπερτατη μαγκια.
παλια ενα ΠΑΟΚ ΟΛΕ δονουσε για 90΄και ηταν ικανο να ραγιζει και τα τσημεντα.
ειναι οπαδικη αφελεια να υπαρχει συνθημα οπως το ΄΄ωωωωω ΠΑΟΚαρα ΄΄ και να ακουγεται ελαχιστες φορες ενω ειναι το πιο ξεσηκωτικο και μπορει να κανει παικτακια να φαινονται σαν παικτες μεγαλοι.
ειναι αηδια να πιστευουν καποιοι οτι ειναι οπαδικη μαγκια να πεταει καποιος κροτιδες μεσα στον αγωνιστικο χωρο και ειδικα στην εδρα του.
και το χειρωτερο ολων νιωθω ντροπη οταν βλεπω μια χουφτα κ@λομαγκες να κανουν ντου με το νου τους και στην θεα μιση διμοιριας ματ και τριων σεκιουριταδων να φτανουν τα ποδια στον ζβερκο απο το τρεξιμο.
υγ αν δεν μπορουν οι συνδεσμοι να περιφρουρισουν την 4 (που εγω προσωπικα δεν το πιστευω)τοτε εχουν τεραστιο προβλημα , καποτε 4 ατομα περιφρουρουσαν ολοκληρη την θυρα και σε κανεναν δεν περνουσε ουτε απο το μυαλο του να κανει του κεφαλιου του
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Π.Α.Ο.Κ - Borussia Dortmund 1-1,MVP - Σχολια & Παραλειπο
Dino ρίξ' του ένα μήνα σε παρακαλώ!Φοίνικας έγραψε:Πιο πολύ φαβορί είναι ο ΠΑΟΚ παρά η Liverpool εδώ που τα λέμε
Άντε πια με τα αντιλιβερπουλικά σας σχόλια!
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5772
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Π.Α.Ο.Κ - Borussia Dortmund 1-1,MVP - Σχολια & Παραλειπο
ΑποστόληςΑ έγραψε:Dino ρίξ' του ένα μήνα σε παρακαλώ!Φοίνικας έγραψε:Πιο πολύ φαβορί είναι ο ΠΑΟΚ παρά η Liverpool εδώ που τα λέμε
Άντε πια με τα αντιλιβερπουλικά σας σχόλια!
Re: Π.Α.Ο.Κ - Borussia Dortmund 1-1,MVP - Σχολια & Παραλειπο
Περισσότερος χαβάς γίνεται εδώ μέσα για το ντου, παρά στα αρδοσάιτ.
Just sayin'.
Just sayin'.
Re: Π.Α.Ο.Κ - Borussia Dortmund 1-1,MVP - Σχολια & Παραλειπο
Eτσι οπως τα λεει ο Ντεσπε ειναι δυστυχος.
Δεν αμφιβαλω οτι οι συνδεσμητες εχουν καλες προθεσεις αλλα το αποτελεσμα δυχνει οτι εχουν μηδενικο ελεγχο στην κερκιδα...το οποιο ειναι τραγικο.
ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΙΔΑ των φανατικων, πρεπει ναι ειναι ΣΤΡΑΤΟΣ. Και ετσι ειναι παντου στον κοσμο. Αλλα εμεις, και συγνωμη για την εκφραση, εχουμε γινει ενα μεγαλο μπουρδελο οπου ο καθενας κανει οτι θελει. Μηδεν οπαδικη πειθαρχεια στην κερκιδα.
Δεν αμφιβαλω οτι οι συνδεσμητες εχουν καλες προθεσεις αλλα το αποτελεσμα δυχνει οτι εχουν μηδενικο ελεγχο στην κερκιδα...το οποιο ειναι τραγικο.
ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΙΔΑ των φανατικων, πρεπει ναι ειναι ΣΤΡΑΤΟΣ. Και ετσι ειναι παντου στον κοσμο. Αλλα εμεις, και συγνωμη για την εκφραση, εχουμε γινει ενα μεγαλο μπουρδελο οπου ο καθενας κανει οτι θελει. Μηδεν οπαδικη πειθαρχεια στην κερκιδα.
- efthimis_paok
- Δημοσιεύσεις: 2495
- Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50
Re: Π.Α.Ο.Κ - Borussia Dortmund 1-1,MVP - Σχολια & Παραλειπο
Ε, δεν περνάει αυτό, ρε συ Ευθύμη!
Λίγη βοήθεια θέλω από όλους σας!
Ντίνος
Λίγη βοήθεια θέλω από όλους σας!
Ντίνος
Π.Α.Ο.Κ - Borussia Dortmund 1-1,MVP - Σχολια & Παραλειπομενα
2015 εχουμε. Το μονο γηπεδο στην ελλαδα που τρεμεις στο κορνερ. Το μονο γηπεδο που μπορεις να μπεις με κρανος και ρετσινα στο χερι. Old school δεν ειναι αυτο. Old school ειναι οταν βγαζει λαρυγγι για τον ΠΑΟΚ 90 λεπτα, και οταν δεχεσαι επιθεση εκτος γηπεδπυ να μην κανεις πισω ακομη κι αν ξερεις οτι θα φας. τα υπολοιπα ειναι της πλακας
- efthimis_paok
- Δημοσιεύσεις: 2495
- Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50
Re: Π.Α.Ο.Κ - Borussia Dortmund 1-1,MVP - Σχολια & Παραλειπο
Οκ ντινο, το δέχομαι.efthimis_paok έγραψε:Ε, δεν περνάει αυτό, ρε συ Ευθύμη!
Λίγη βοήθεια θέλω από όλους σας!
Ντίνος
Συμμαζέψτε τα δεκαεξάχρονα λοιπον.