Πάμπλο είσαι
Φανέλα ΠΑΟΚ
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Απατη και η macron μοναδικο σχεδιο για τον ΠΑΟΚ και παπαριες.. Ιδιο σχεδιο με της μπολονια απο περισυ..
Η καλυτερη που φορεσαμε τα τελευταια χρονια η επετειακη της umbro ..


Η καλυτερη που φορεσαμε τα τελευταια χρονια η επετειακη της umbro ..


Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Eντάξει θα την έχουμε βάλει η Μπολόνια και εμείς σ'όλο το κόσμο τι να κάνουμε τώρα.Άσε που δεν είναι ακριβώς ίδιες στη πλάτη και κάποιες λεπτομέρειες...
Τέτοια φανελάρα δεν είχαμε ποτέ. Και 'γω λατρεύω την umbro λόγω φαρδιάς ρίγας αλλά σίγουρα ήταν πιο φθηνή και απλή επειδή τη θέλαμε ίδια με του 1976.
Τέτοια φανελάρα δεν είχαμε ποτέ. Και 'γω λατρεύω την umbro λόγω φαρδιάς ρίγας αλλά σίγουρα ήταν πιο φθηνή και απλή επειδή τη θέλαμε ίδια με του 1976.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54439
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Φανέλα δεν θα αγοράσω, αν τις ρίξουν καθόλου στα 30 ΙΣΩΣ το σκεφτώ.. Θα προσπαθήσω να τιμήσω τη δουλειά του Zorro και τα ταμεία της Κ.Α.Ε. Π.Α.Ο.Κ. που τα χρειάζεται και τα πονά τα λεφτά μας.
Και το σήμα του Π.Α.Ο.Κ. στο στήθος!j.t.r έγραψε:Εχεις δικιο...η δικια μας εχει διαφημιση sportingbetpirate_salonica έγραψε:Δεν είναι εντελώς ίδια. Της Μπολόνια οι ρίγες νομίζω είναι πιο φαρδιές.
Περισσεύει η φανέλα, όχι η καύλα.Φοίνικας έγραψε:Μοντέλο σε στάση:
<<Στάζει κάβλα η φανέλα>>
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
shikabala81 έγραψε:Χρυσαυγίτικη λέει ο ένας το υδατογράφημα δεν είναι ωραίο λέει ο άλλος.Πάτε καλά;
Τι μίρλα είναι αυτή απορώ.
Ο ΠΑΟΚ γιγαντώνεται σε όλα τα επίπεδα και εσείς ακόμη κλαίγεστε για όλους και για όλα.
Έλεος, γίνεται ωραία προσπάθεια από την ΠΑΕ στηρίξτε την λίγο ή έστω μην κράζετε τόοοοοοσο πολύ.
Μην τα ισοπεδώνετε όλα.
ΥΓ: Εμένα η παραλλαγής με αρέσει πάντως, όπως και οι άλλες δύο.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Και μένα μου άρεσαν όλες και εννοείτε θα τις τιμήσω!
Μπράβο στην ΠΑΕ.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Δεν αφήνετε τις π@#$ριές περί χρυσαυγήτικης κλπ κλπ.
Επειδή βάλαν οι φασίστες παντελονάκια παραλλαγής για να κάνουν τους σκληρούς πήραν και τα δικαιώματα; Μην βγάζουμε μόνοι μας τα ματάκια μας και συνδέουμε το όνομα της ΠΑΟΚΑΡΑΣ μας και ότι αυτό σημαίνει με οτιδήποτε μικρό και φασιστικό. Τώρα, σχετικά με τις φανέλες μας, μου άρεσε πολύ η ασπρόμαυρη. Η λευκή και η παραλλαγή καλές, αλλά όχι και να τρελαθώ. Άλλωστε το θέμα είναι να παίζουμε μπάλα με αυτές. Δεν πάμε για πασαρέλα. Οι φανέλες, όπως και τα ρούχα που αγοράζουμε, δεν γίνετε να αρέσουν σε όλους. Γούστα είναι αυτά. Δε θα βγάλω όμως ποτέ χολή για οποιαδήποτε ασπρόμαυρη φανέλα, πόσο μάλλον γι αυτή που έχει πάνω το δικέφαλο.
Othin 1000 μπράβο ρε φίλε!!!
Νίκη με κούλα!

Othin 1000 μπράβο ρε φίλε!!!
Νίκη με κούλα!
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
κατ αρχας δεν ειναι ίδιο. ασε τις λεπτομερειες που ειναι πολλες. ενα χοντρο! ολη η πλατη στην μπολονια ηταν ριγε.slidar έγραψε:Απατη και η macron μοναδικο σχεδιο για τον ΠΑΟΚ και παπαριες.. Ιδιο σχεδιο με της μπολονια απο περισυ..
απο κει και περα αυτη που ποσταρεις θα σου βρω οτι ειναι ιδια με της γιουβε και 2-3 ακομα σε βαθος χρονου! μη σου πω για δικες μας! .... το σημα την αλλάζει!
ρε σεις ηρεμηστε.... ριγε φανελα ειναι! ΠΟΣΕΣ διαφορες δηλ μπορει να εχει
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Φανέλα ήρθε , κι όπως και να το δεις το θέμα, είναι πρωτοποριακή τουλάχιστον η κάθε μια από τις τρεις.
Χρυσό χορηγό για πρώτη φορά βρήκαμε, ενώ οι άλλοι ψάχνουν και με πολύ καλά χρήματα, στις δυσκολότερες εποχές.
Αν αυτά δεν είναι όχι βήματα, αλλά άλματα προόδου, τί είναι;
Στάλθηκε από το SM-G920F μου
Χρυσό χορηγό για πρώτη φορά βρήκαμε, ενώ οι άλλοι ψάχνουν και με πολύ καλά χρήματα, στις δυσκολότερες εποχές.
Αν αυτά δεν είναι όχι βήματα, αλλά άλματα προόδου, τί είναι;
Στάλθηκε από το SM-G920F μου
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
http://www.gazzetta.gr/football/article ... nea-hronia
Φανέλα με αετό λέει για του χρόνου... Λέω να επιστρατεύσω το φωτομάγαζο και να κάνω μια σα του μπάσκετ κάπως... Ας είναι καλά τα template του μάνατζερ δηλαδή
Φανέλα με αετό λέει για του χρόνου... Λέω να επιστρατεύσω το φωτομάγαζο και να κάνω μια σα του μπάσκετ κάπως... Ας είναι καλά τα template του μάνατζερ δηλαδή
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54439
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Αυτοί είναι άρρωστοι... Θα δώσει συνέντευξη τύπου ο Tudor και θα ρωτάνε:
- Του παραχρόνου τι φανέλες θα φοράμε; Γιατί δεν έχει γίνει μια προεργασία με τεχνοκράτες ΠΑΟΚτσήδες του εξωτερικού που να πατάνε περιοχή και να ξέρουν το 4-4-2, να βρεθεί σχέδιο;
- Μήπως εσείς είδατε τον Olsen;
- Του παραχρόνου τι φανέλες θα φοράμε; Γιατί δεν έχει γίνει μια προεργασία με τεχνοκράτες ΠΑΟΚτσήδες του εξωτερικού που να πατάνε περιοχή και να ξέρουν το 4-4-2, να βρεθεί σχέδιο;
- Μήπως εσείς είδατε τον Olsen;
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Κοίταξε μπορεί όντως να είναι μ@λακίες των ΑΡΔ αλλά το να διαλέγουν από τώρα τα σχέδια της φανέλας για του χρόνου είναι απολύτως φυσιολογικό. Σε όλες τις ομάδες που συνεργάζονται με εταιρίες (και όχι με χονδρέμπορες) γίνεται.RoMaN έγραψε:Αυτοί είναι άρρωστοι... Θα δώσει συνέντευξη τύπου ο Tudor και θα ρωτάνε:
- Του παραχρόνου τι φανέλες θα φοράμε; Γιατί δεν έχει γίνει μια προεργασία με τεχνοκράτες ΠΑΟΚτσήδες του εξωτερικού που να πατάνε περιοχή και να ξέρουν το 4-4-2, να βρεθεί σχέδιο;
- Μήπως εσείς είδατε τον Olsen;
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Προσωπικα δεν τρελαθηκα με τις φανελες..
Με την ασπρομαυρη ξενερωσα λογω της ελλειψης της ριγας στην πλατη και επειδη παντα μου αρεσε το κεντρο συμμετριας, θα ηθελα τη μαυρη ή την ασπρη ριγα στο κεντρο (οπως η περσινη με λιγο πιο φαρδια ριγα ή αυτη της umbro που ανεβασε ο slidar). Κατα τ'αλλα πολυ ωραιες οι λεπτομερειες σε γιακα και μανικι..
Στην ασπρη αυτο που μου χτυπησε ασχημα απ'την αρχη ειναι αυτη η μαυρη ριγα στο τελειωμα (που ειναι και μιση) λες και εχεις βαλει κολλητικη ταινια..
Ο γιακας ωραια πινελια, αλλα θα ηθελα να εκτεινεται μεχρι τον ωμο και να σβηνει εκει (μοδιστρος mode on
)..
Το υδατογραφημα τα σπαει αλλα κατεμε θα ηταν πιο γαματο (και θα επαιρνε λιγο απ'την πολλη ασπριλα) αν ειχε σκια ωστε να φαινοταν πιο εντονα λογω της προοπτικης..
Η παραλλαγης θα ηταν λιγοτερη καγκουρικη κατεμε αν αντικαθιστουσαν το ελαφρυ γκρι με το ασπρο ωστε τουλαχιστον να μην παραπεμπει τοσο σε στρατο ξηρας
καπως ετσι

Anw, ναχαμε να λεγαμε τωρα, αυτο που μετραει ειναι ναναι καλοριζικες, τυχερες και να ματωνουν σε καθε αγωνα..
Υ.Γ.
Με την ασπρομαυρη ξενερωσα λογω της ελλειψης της ριγας στην πλατη και επειδη παντα μου αρεσε το κεντρο συμμετριας, θα ηθελα τη μαυρη ή την ασπρη ριγα στο κεντρο (οπως η περσινη με λιγο πιο φαρδια ριγα ή αυτη της umbro που ανεβασε ο slidar). Κατα τ'αλλα πολυ ωραιες οι λεπτομερειες σε γιακα και μανικι..
Στην ασπρη αυτο που μου χτυπησε ασχημα απ'την αρχη ειναι αυτη η μαυρη ριγα στο τελειωμα (που ειναι και μιση) λες και εχεις βαλει κολλητικη ταινια..
Ο γιακας ωραια πινελια, αλλα θα ηθελα να εκτεινεται μεχρι τον ωμο και να σβηνει εκει (μοδιστρος mode on
Το υδατογραφημα τα σπαει αλλα κατεμε θα ηταν πιο γαματο (και θα επαιρνε λιγο απ'την πολλη ασπριλα) αν ειχε σκια ωστε να φαινοταν πιο εντονα λογω της προοπτικης..
Η παραλλαγης θα ηταν λιγοτερη καγκουρικη κατεμε αν αντικαθιστουσαν το ελαφρυ γκρι με το ασπρο ωστε τουλαχιστον να μην παραπεμπει τοσο σε στρατο ξηρας
καπως ετσι

Anw, ναχαμε να λεγαμε τωρα, αυτο που μετραει ειναι ναναι καλοριζικες, τυχερες και να ματωνουν σε καθε αγωνα..
Υ.Γ.
Sera, ελιωσα, χαχααας εβγαζαν μιλιτερ μπλουζακια οχι τη φανελα της ομαδας...δηλαδη επειδη η μοδα θελει τα πιτσιρικια για παραδειγμα να κυκλοφορουν με αυτες τις φουστομπλουζες που φτανουν μεχρι τα γονατα τι θα κανουμε του χρονου θα βγαλουμε φανελα νυχτικια και εμεις για να το παιξουμε μοδατοι???
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Ρε δεν μπιπ λεω εγω....
«Φασιστικες», λενε οι αλλοι, «οι μιλιταιρ φανελες»....
αλλα τελικα, μιας που μιλιτερ φανελα εχει και η Στ. Παουλι...μαλλον αναρχοαυτονομες ειναι!!!;;;;;
Οποτε...«Ρε ουστ απο κει που θα βαλει ο ΠΑΟΚ των προσφυγων που ξεριζωθηκαν επειδη δεν απαρνηθηκαν την πατριδα και την πιστη τους, φανελες που εκφραζουν τον εθνομηδενισμο»
....(ετσι για να αντιστεψω το σεναριο)
Τωρα μαλλον δεν σας αρεσε ομως ε;;;;
Γιατι πανω απο ολα ΔΕΝ ειστε ΠΑΟΚ.....
Αφηστε μασ ησυχους λοιπον!!!
Οι φανελες ειναι ΚΑΒΛΑ!
«Φασιστικες», λενε οι αλλοι, «οι μιλιταιρ φανελες»....
αλλα τελικα, μιας που μιλιτερ φανελα εχει και η Στ. Παουλι...μαλλον αναρχοαυτονομες ειναι!!!;;;;;
Οποτε...«Ρε ουστ απο κει που θα βαλει ο ΠΑΟΚ των προσφυγων που ξεριζωθηκαν επειδη δεν απαρνηθηκαν την πατριδα και την πιστη τους, φανελες που εκφραζουν τον εθνομηδενισμο»
....(ετσι για να αντιστεψω το σεναριο)
Τωρα μαλλον δεν σας αρεσε ομως ε;;;;
Γιατι πανω απο ολα ΔΕΝ ειστε ΠΑΟΚ.....
Αφηστε μασ ησυχους λοιπον!!!
Οι φανελες ειναι ΚΑΒΛΑ!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος K_geo την Τρί 22 Σεπ 2015, 21:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Ήρεμα Besuch2. δεν επεξεργάζομαι τίποτα αλλά δεν θα αφήσω ξανά τέτοιες νύξεις.
Λόγος: Ήρεμα Besuch2. δεν επεξεργάζομαι τίποτα αλλά δεν θα αφήσω ξανά τέτοιες νύξεις.
