Φανέλα ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33940
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από john4serres »

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hp ... 1415_o.jpg

σε μεγαλυτερη αναλυση οι 3 εμφανισεις.
Άβαταρ μέλους
ZamanFou
Δημοσιεύσεις: 585
Εγγραφή: Δευ 20 Ιαν 2014, 22:15

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από ZamanFou »

Η ασπρομαυρη ειναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ σε θεμα αισθητικης και διαταξεις χρωματων..!!
Ακομη και ο χορηγος που ειναι κοκκινο-μπλε δεν φαινεται περιεργος στο ματι..
Πολυ καλη..ΜΠΡΑΒΟ!!!! :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7074
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Tolaros »

Η ασπρόμαυρη είναι η πιο όμορφη που είχαμε εδώ και δεν ξέρω πόσα χρόνια. Παίζει καμιά φώτο με τη ζακέτα που λέτε θα τσιμπήσετε όλοι?
Άβαταρ μέλους
Pa0ki
Δημοσιεύσεις: 784
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 23:05
Τοποθεσία: Ζιμπάμπουε

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Pa0ki »

Άβαταρ μέλους
xlebouras
Δημοσιεύσεις: 2077
Εγγραφή: Παρ 12 Μαρ 2010, 16:32
Τοποθεσία: Καππαδοκία/Αϊβαλί/Σμύρνη

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από xlebouras »

Ρε παιδια γιατι ειναι γυμνος ο Κλαους στην φωτογραφια?? Απο την παραλια ηρθε στην παρουσιαση??
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Odi »

Μην κάθεστε και το συζητάτε επί ώρες για την φανέλα της παραλλαγής και πάνω απ όλα μην το μπλέκετε με πολιτικά κλπ. Ξεκάθαρα σχεδιάστηκε,γιατί είναι της μόδας η παραλλαγή.Γούστα είναι αυτά,σε εμένα ας πούμε δεν άρεσε,αλλά πάρα πολλοί γνωστοί μου είπαν πως θα προτιμήσουν αυτή από την ριγέ.

Η ριγέ μου άρεσε,είχα μπουχτίσει με τις πολλές ρίγες και οι λεπτομέρειες της φανέλας είναι πολύ όμορφες και προσεγμένες.

Στην λευκή μου άρεσε και το υδατογράφημα (δεν είναι κανένα μεγάλο κιτσαριό) και το σήμα που είναι κεντητό.

Τρεις φανέλες λοιπόν που σου δίνουν η καθεμιά και διαφορετικό λόγο για να την αγοράσεις.

Ξαναλέω πως το πιο όμορφο προιόν που είδα είναι η ζακέτα που φορούσε ο Κίτσιου. Εκπληκτική.
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από CCCP »

Παρεπιπτωντος τωρα που το σκεφτομαι, στο FIFA φετος που βγαινει σημερα λογο του οτι βγηκαν αργα οι καινουργιες φανελες λογικα θα εχουν τις καλοκαιρινες...και δε νομιζω οτι υπαρχει περιπτωση να κανουν update στα kits οπως με τα ροστερ :(
Άβαταρ μέλους
nickzark
Δημοσιεύσεις: 254
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 18:50

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από nickzark »

Πολυ καλες οι φανελες παιδια.Κακα τα ψεματα.Μου αρεσαν.Η παραλλαγης ειναι θεμα γουστου, εμενα μου κανει καπως αλλα ειπαμε.Απο θεμα μαρκετινγκ ειναι καλη κινηση.Εινια μια φανελα που Ελλαδα δεν υπαρχει.Και ο αλλος ισως την παρει και παει και για καφε πχ με αυτην .ξεφευγει απο τα αθλητικα στανταρ
Dimg4

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Dimg4 »

Ρε σεις, τωρα το ειδα... ειπε καποιος οτι η παραλλαγη θυμιζει χρυση αυγη?? οντως γραφτηκε αυτο?? χαχαχαχα
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Odi »

4 ρίγες στην φανέλα,λόγω θύρας 4 σύμφωνα με τον υιό Σαββίδη.
fossa
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ 06 Φεβ 2014, 22:25

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από fossa »

To μόνο που με χαλάει είναι στην άσπρη, το μαύρο στραβό στο γιακά λίγο άκυρο...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
gvpaok89
Δημοσιεύσεις: 1418
Εγγραφή: Δευ 11 Αύγ 2014, 22:08

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από gvpaok89 »

Μου αρεσαν παρα πολυ οι φανελες :pano:
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26003
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από obanebane »

analog έγραψε:Η μιλιτέρ είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ..Το θέμα είναι και ηθικό,αισθητικά απαίσιο και κατάτην άποψη μου σοβαρό. Τι σχέση έχουν οι στρατιωτικές αναφορές με το ποδόσφαιρο???Δεδομενης και της κατάστασης με τη ΧΑ θεωρώ ότι αυτόςπου την επέλεξε έκανε μεγα σφάλμα. Ούτε η βόρεια Κορέα δεν τόλμησε να επιλέξει μια τέτοια φανέλα..

Σορυ για το έντονο ύφος αλλά ξενέρωσα..

Πατε καλα ρε; την πετας την ομορφια σου και μετα λες και συγνωμη.
Τι σχεση εχει ο ΠΑΟΚ με δαυτους ρε φιλε μου καλε;
Μη μολυνετε τον εγκεφαλο σας συνελθετε.


Υ.Γ Να γραψουμε και κατι επι του θεματος,οι φανελες ειναι παρα πολυ ωραιες.
Μια μπερμπατοφ θα μπει στη συλλογη σιγουρα,το χρωμα δεν το εχω αποφασισει ακομα αλλα επειδη ειμαι κλασικος μαλλον για μαυροασπρη θα παω.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος obanebane την Τρί 22 Σεπ 2015, 15:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26003
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από obanebane »

.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος obanebane την Τρί 22 Σεπ 2015, 15:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Sera4 »

παντως περα απο την πλακα του θεματος η δικια μου παρομοιωση μιας και εγω εγραψα πρωτος δεν ειχε ως στοχο πολιτικο περιεχομενο αλλα να δειξει πως αυτη η φανελα δεν εχει σχεση με ποδοσφαιρο με ενα πιο χιουμοριστικο τροπο...ζητω συγνωμη αν παρεξηγηθηκε...

ρε παλικαρια για τη φανελα της ομαδας λεμε τι μοδες και λοιπες λαλακιες να τις βρασω...προσωπικα οι φανελες της δεκαετιας 70-80 ειναι οι αγαπημενες μου...και δεν χρειαζονταν 20 μοδιστρους απο πανω να τις σχεδιαζουν...ηταν απλες και πολυ ομορφες οπτικα...

αν ηθελαν να ακολουθησουν τη μοδα ας εβγαζαν μιλιτερ μπλουζακια οχι τη φανελα της ομαδας...δηλαδη επειδη η μοδα θελει τα πιτσιρικια για παραδειγμα να κυκλοφορουν με αυτες τις φουστομπλουζες που φτανουν μεχρι τα γονατα τι θα κανουμε του χρονου θα βγαλουμε φανελα νυχτικια και εμεις για να το παιξουμε μοδατοι???

η ασπρη μεσα στην απλοτητα της ειναι ο,τι καλυτερο απο τις 3 και αν δεν περιμενα τη συλλεκτικη σιγουρα αυτη θα αγοραζα...

αντιθετα με τις φανελες πολυ καλη εντυπωση επαναλαμβανω με αφησαν τα σορτσακια και οι καλτσες πολυ ομορφα και τα δυο...

βεβαια εννοειται πως γουστα ειναι αυτα δε χρειαζεται να λεμε το αυτονοητο συνεχως...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”