Φανέλα ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από CCCP »

Φοίνικας έγραψε:
CCCP έγραψε:αηδια ακουγετε η φανελα απο οτι ακουω απο τον τζορμπα
Να σαι καλά αδερφέ πέθανα στα γέλια!:: :lol: :lol: :lol:
E δεν εννοουσα οτι αυτο ειπε και το πειρα τις μετρητης βρε, περιεγραφε την φανελα και εκρινα απο την περιγραφη.

Αυτο ηταν πριν βγουν οι φωτογραφιες.
Άβαταρ μέλους
Thanix
Δημοσιεύσεις: 1908
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Thanix »

Βρε δρομο ολοι...ΠΑΟΚτσηδες μην δεχθεί κανεις να παίζουν με την αντίληψη σας! Θα ζητήσετε φανελες ο καθενας ατομικές με βάση τα δικα σας γουστα! Αλλιως δρομο ολοι...ετσι να σας χαρω ΠΑΟΚια μου!


Sent from my mind using boobs power
Macho
Δημοσιεύσεις: 440
Εγγραφή: Δευ 20 Σεπ 2010, 14:25

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Macho »

Εξαιρετική η πρώτη εμφάνιση σαν σύνολο. Είναι απόλυτα "Π.Α.Ο.Κ" ο σχεδιασμός της. Αισθητικά είναι άψογη και μου βγάζει μία φοβερά θετική αύρα. Ελπίζω να αποδειχτεί "μαγική" και στο γήπεδο.

Όσο για την παραλλαγή, εφόσον δεν μπορούμε να αποφύγουμε πλέον το μοντέρνο στο ποδόσφαιρο, ας είμαστε τουλάχιστον πρωτοπόροι. ;)

Καλορίζικη και ΠΑΟΚΑΡΑ
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33941
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από john4serres »

Εικόνα Εικόνα

οσον αφορα την ριγε μας , αυτη με ηρθε στο μυαλο.
Άβαταρ μέλους
Φοίνικας
Δημοσιεύσεις: 1100
Εγγραφή: Σάβ 30 Μάιος 2015, 07:56

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Φοίνικας »

CCCP έγραψε:
Φοίνικας έγραψε:
CCCP έγραψε:αηδια ακουγετε η φανελα απο οτι ακουω απο τον τζορμπα
Να σαι καλά αδερφέ πέθανα στα γέλια!:: :lol: :lol: :lol:
E δεν εννοουσα οτι αυτο ειπε και το πειρα τις μετρητης βρε, περιεγραφε την φανελα και εκρινα απο την περιγραφη.

Αυτο ηταν πριν βγουν οι φωτογραφιες.
Ναι ρε συ γι αυτό μου φάνηκε αστείο.
;)
Άβαταρ μέλους
Φοίνικας
Δημοσιεύσεις: 1100
Εγγραφή: Σάβ 30 Μάιος 2015, 07:56

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Φοίνικας »

ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ ΣΩΛΗΝΑΣ 2 ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΙΟ ΣΦΙΧΤΟ.
ΦΑΝΕΛΑ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ.
ΦΛΑΪ ΓΥΡΙΣΜΕΝΟ ΑΝΑΠΟΔΑ.
ΜΑΛΛΙ ΧΕΤΑΙΟΣ-ΛΑΣΠΩΤΗΡΑΣ.

ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ 90's!!!!!!


:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
STRAFNIK
Δημοσιεύσεις: 1031
Εγγραφή: Κυρ 04 Ιούλ 2010, 04:28

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από STRAFNIK »

Mια χαρά οι φανέλες :opaokara:
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33941
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από john4serres »

κλαιω !! :lol: :lol: :lol: :lol:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29742
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από sourmenetes »

Ρε θα τσακωθειτε και για τις φανελες;;;

Πατε καλα;;;

Αντε ηρεμηστε..
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pirate_salonica »

http://www.macron.com/macron-and-paok-f ... 2015-2016/

Να μαστε και στην ιστοσελίδα της Macron... έχει πολύ γέλιο η περιγραφή από κάτω,σαν από Google Translate είναι...
Άβαταρ μέλους
zissos
Δημοσιεύσεις: 2713
Εγγραφή: Κυρ 29 Μάιος 2011, 01:38

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από zissos »

Μια χαρά είναι οι φανέλες. Είσαι πετσί στην 4? Παίρνεις την παραλλαγή, αλλά και την ασπρόμαυρη. Είσαι παραδοσιακός? Παίρνεις την ασπρόμαυρη. Σου αρέσουν τα φωτεινά? Παίρνεις την άσπρη. Είσαι κάνας παλιοροκάς και σου αρέσουν τα σκοτεινά? Παίρνεις αυτήν την μαύρη του Ροντρίγκες. Είσαι της μόδας και της φινέτσας? Παίρνεις την ζακέτα


Και είσαι κομπλέ
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106630
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Επαναλαμβάνω: Οι φανέλες παραλλαγής θα μας κάνουν αόρατους στον αντίπαλο!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106630
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

zissos έγραψε: Είσαι κάνας παλιοροκάς και σου αρέσουν τα σκοτεινά? Παίρνεις αυτήν την μαύρη του Ροντρίγκες.
Έτσι.
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Εγώ που είμαι παλιοροκάς αλλά δεν είμαι των σκοτεινών ποια να πάρω? :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Thracian
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: Δευ 16 Ιουν 2014, 14:04

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Thracian »

pirate_salonica έγραψε:http://www.macron.com/macron-and-paok-fc-are-presenting-the-new-kits-2015-2016/

Να μαστε και στην ιστοσελίδα της Macron... έχει πολύ γέλιο η περιγραφή από κάτω,σαν από Google Translate είναι...
μειδ μπαι κυρ κυρ
μια χαρα τα καταλαβαινω
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”