Φανέλα ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από eorptol »

Kap έγραψε:
curtis έγραψε:τι στρατιωτικες παπαριες ειναι αυτες?προσφυγες ειμαστε ρεεεεεεεεε!!!!!!!ουτε για πλακα στρατογκαβλοι αλλου εδω ειναι Π.Α.Ο.Κ!!!!!
Αυτό που ο καθένας που έχει μια άποψη πιστεύει ότι εκπροσωπεί και άλλα δύο εκατομύρρια κόσμου, με ξεπερνάει ρε μάγκα. Χαλαρώστε, μια μπλούζα είναι (αν είναι τελικά έτσι) δεν θα μας βάλουν να περάσουμε και στίβο μάχης. Και τέλος πάντων απόγονος προσφύγων είσαι, δεν είσαι ο ίδιος πρόσφυγας. Μόνος ιστορίες έχεις ακούσει (αν έχεις ακούσει). Σου είπε κανείς ότι οι πρόγονοι μας (πρόσφυγες) δεν πολέμησαν τους τούρκους στην Μικρά Ασία ή στον Πόντο για να μην τους πουν στρατόκαυλους; Δεν θέλω να σου το χαλάσω, εάν είσαι πόντιος, αλλά οι Πόντιοι πάντα ήταν πολεμικός λαός.

Αφήστε την πολιτική έξω από τον ΠΑΟΚ μας
Ας μάθει για το εκπληκτικό ανταρτικο των Ποντίων και μια ξεχασμενη δυστυχώς ιστορία
Άβαταρ μέλους
Καπετάνιος
Δημοσιεύσεις: 932
Εγγραφή: Παρ 18 Ιούλ 2014, 16:32

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Καπετάνιος »

λυση: βαλτε το 10 δευτερολεπτα πισω ;)
Άβαταρ μέλους
Καπετάνιος
Δημοσιεύσεις: 932
Εγγραφή: Παρ 18 Ιούλ 2014, 16:32

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Καπετάνιος »

Video was interrupted
The streamer stopped streaming

:redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard:
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Το σταμάτησαν... :lol:
klainmein
Δημοσιεύσεις: 1395
Εγγραφή: Τρί 01 Ιαν 2008, 15:35

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από klainmein »

Καπετάνιος έγραψε:λυση: βαλτε το 10 δευτερολεπτα πισω ;)
3 λεπτά θέλει, δεν αρκούν10 δευτερόλεπτα... :evil: :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pilotos »

Έπεσε η google

Στάλθηκε από το SM-G920F μου
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pilotos »

eorptol έγραψε:
Kap έγραψε:
curtis έγραψε:τι στρατιωτικες παπαριες ειναι αυτες?προσφυγες ειμαστε ρεεεεεεεεε!!!!!!!ουτε για πλακα στρατογκαβλοι αλλου εδω ειναι Π.Α.Ο.Κ!!!!!
Αυτό που ο καθένας που έχει μια άποψη πιστεύει ότι εκπροσωπεί και άλλα δύο εκατομύρρια κόσμου, με ξεπερνάει ρε μάγκα. Χαλαρώστε, μια μπλούζα είναι (αν είναι τελικά έτσι) δεν θα μας βάλουν να περάσουμε και στίβο μάχης. Και τέλος πάντων απόγονος προσφύγων είσαι, δεν είσαι ο ίδιος πρόσφυγας. Μόνος ιστορίες έχεις ακούσει (αν έχεις ακούσει). Σου είπε κανείς ότι οι πρόγονοι μας (πρόσφυγες) δεν πολέμησαν τους τούρκους στην Μικρά Ασία ή στον Πόντο για να μην τους πουν στρατόκαυλους; Δεν θέλω να σου το χαλάσω, εάν είσαι πόντιος, αλλά οι Πόντιοι πάντα ήταν πολεμικός λαός.

Αφήστε την πολιτική έξω από τον ΠΑΟΚ μας
Ας μάθει για το εκπληκτικό ανταρτικο των Ποντίων και μια ξεχασμενη δυστυχώς ιστορία
Αν θέλετε να γράφω στο αντίστοιχο τοπικ,τώρα που θα έχω χρόνο... ;)

Στάλθηκε από το SM-G920F μου
klainmein
Δημοσιεύσεις: 1395
Εγγραφή: Τρί 01 Ιαν 2008, 15:35

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από klainmein »

ΠΡοφανώς οι γραμμές στο Makedonia Palace πάνε ΣΚ@Τ@...

Άσχετο, αλλά άκουσα τα χειρότερα και για τα δωμάτια...90Ε και είναι ΧΑΛΙΑ με παλιά έπιπλα μέσα...

:redcard: Ιβάν, τσιφούτη, τα έδωσες όλα για τα χρέη, φτιάξε ρε και τα δωμάτια

ΥΓ Πλάκα κάνω, ηρεμήστε (τα δωμάτια είναι όντως χάλια)
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από CCCP »

αηδια ακουγετε η φανελα απο οτι ακουω απο τον τζορμπα
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33930
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από john4serres »

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
charlie_pace
Δημοσιεύσεις: 344
Εγγραφή: Παρ 04 Απρ 2008, 21:33

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από charlie_pace »

σερβερ γαμιωλα ο παοκ πανω απ'ολα!!!
(από το youtube chat)
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από eorptol »

Ε αφού το λέει ο τζορμπα
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Πολύ χαμηλά το sportingbet... Δε λένε και πολλά.
T.H.E.O.S
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: Τετ 12 Αύγ 2009, 19:10

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από T.H.E.O.S »

πολυ ωραια η ασπρομαυρη,μου αρεσει πολυ το V στο λαιμο, και η παραλλαγης ωραια, θελω να δω και πλατη απο ασπρομαυρη
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από CCCP »

Καλη φαινεται αλλα ακουσα για μαυρο κουτι παλι στην πλατη :(
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”