Φανέλα ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
fossa
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ 06 Φεβ 2014, 22:25

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από fossa »

Απ' την ανακοίνωση της ΠΑΕ καταλαβαίνω ότι θα είναι κολλητές.
Υποθέτω θα χρειάζεται προσοχή σε όσους την αγοράσουν από internet ή μέσω άλλων.
Άβαταρ μέλους
nickzark
Δημοσιεύσεις: 254
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 18:50

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από nickzark »

Κιτς η φανελα παραλλαγης αλλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα.Καθενας εχει αλλα γουστα.Και σαν εταιρεια που ειναι ο ΠΑΟΚ κοιταει το μαρκετινγκ.Ισως πουλησει σου λεει αυτη η φανελα
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

john4serres έγραψε:αυριο στις 12.00 η παρουσιαση στο Μ.Π.
Μετσόβειο Πολυτεχνείο; :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
j.t.r
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 17:32

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από j.t.r »

fossa έγραψε:
Dinos_Liverpool έγραψε:Αυτή για τρίτη... μάλιστα! Ε-ΞΑΙ-ΡΕ-ΤΙ-ΚΗ!

Εικόνα
Όνειρό μου μια τέτοια φανέλα :opaokara:
Και πορτοκαλί και ασπρόμαυρο :nairepaok:
Η παραλλαγή δεν λέει για φανέλα ποδοσφαίρου αλλά σίγουρα θα πουλήσει πολύ.
Δηλαδή θα 'χουμε 3 φανέλες + άσπρη + μια ρετρό για τα 90 το 2016 ? Ξέρει κανείς ?
Η πορτοκαλι ανηκει στα βασικα template της macron http://www.macron.com/shop/eu/en/kuma-s ... ia-mm.html
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από CCCP »

Αντε και επισιμη ανακοινωση. Ρε μας βγαλανε την πιστη να δουμε καινουργια φανελα επιτελους :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pirate_salonica »

j.t.r έγραψε:
fossa έγραψε:
Dinos_Liverpool έγραψε:Αυτή για τρίτη... μάλιστα! Ε-ΞΑΙ-ΡΕ-ΤΙ-ΚΗ!

Εικόνα
Όνειρό μου μια τέτοια φανέλα :opaokara:
Και πορτοκαλί και ασπρόμαυρο :nairepaok:
Η παραλλαγή δεν λέει για φανέλα ποδοσφαίρου αλλά σίγουρα θα πουλήσει πολύ.
Δηλαδή θα 'χουμε 3 φανέλες + άσπρη + μια ρετρό για τα 90 το 2016 ? Ξέρει κανείς ?
Η πορτοκαλι ανηκει στα βασικα template της macron http://www.macron.com/shop/eu/en/kuma-s ... ia-mm.html
Και που είναι στα βασικά? Δηλαδή η Nike κι η Puma που μας δίναν απ'τα... πανέρια καλύτερες ήταν?
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Τι θα σας έλεγε κάτι τέτοιο έτσι σαν ιδέα? (Δεν είναι κόκκινη η ρίγα,πορτοκαλί είναι)

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Thanix
Δημοσιεύσεις: 1909
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Thanix »

j.t.r έγραψε:Παραλλαγης λεει.. :lol: :lol: ..ελπιζω να αστειευονται εκει στην παε..
Εικόνα
Αρέσει δεν αρέσει εδώ αυτή η φανέλα το μονο σίγουρο είναι ότι θα πουλήσει πιο πολύ από όλες...όπως πούλησε και η τριτη της ναπολι...το θέμα είναι να κονομήσει και η ομάδα οποτε μια χαρα έκαναν!
fossa
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ 06 Φεβ 2014, 22:25

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από fossa »

pirate_salonica έγραψε: Και που είναι στα βασικά? Δηλαδή η Nike κι η Puma που μας δίναν απ'τα... πανέρια καλύτερες ήταν?
Προσωπικά δεν με χαλάει καθόλου αν είναι και μια και δυο ''καταλόγου'' αν αξίζουν.

Εντωμεταξύ ο αρούλης πήγε στη Nike.Eυτυχώς που φύγαμε :lol:
Κλάσεις ανώτερη η macron.
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Απλά ρε για τον αρούλη δεν είχε άλλη μάρκα φανέλα ο χονδρέμπορας να τους δώσει... Σιγά μην τη νοιάζει τη Nike ο σκώληξ.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

pirate_salonica έγραψε:Απ'ότι λεει θα είναι τελείως παραλλαγής,όχι σε μαύρο/γκρι που φναταζόμουν... Θα γελάσει και το ποικιλόχρωμον ερίφιον.
:mrgreen:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από eorptol »

Dinos_Liverpool έγραψε:Αυτή για τρίτη... μάλιστα! Ε-ΞΑΙ-ΡΕ-ΤΙ-ΚΗ!

Εικόνα
Παρα πολύ καλη
Άβαταρ μέλους
Καπετάνιος
Δημοσιεύσεις: 932
Εγγραφή: Παρ 18 Ιούλ 2014, 16:32

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Καπετάνιος »

j.t.r έγραψε: Εικόνα

Εμενα παντως μ αρεσει. Τριτη ειναι ρε παιδια. Οχι η βασικη μας φανελα!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ξυπνήστε ρε! Αυτήν θα την φοράμε για να μην μας βλέπουν οι αντίπαλοι!
Άβαταρ μέλους
ace79grpaok
Δημοσιεύσεις: 4428
Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
Τοποθεσία: βεροια

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από ace79grpaok »

Κάλυψη αποκριψη ο Κλάους και θα τα παστελωνει :lol: ,ο ρουλης σαν ΠΑΟΚ c παίρνει τις φανέλες του περσινου προμηθευτή μας :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”