Φανέλα ΠΑΟΚ
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Απ' την ανακοίνωση της ΠΑΕ καταλαβαίνω ότι θα είναι κολλητές.
Υποθέτω θα χρειάζεται προσοχή σε όσους την αγοράσουν από internet ή μέσω άλλων.
Υποθέτω θα χρειάζεται προσοχή σε όσους την αγοράσουν από internet ή μέσω άλλων.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Κιτς η φανελα παραλλαγης αλλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα.Καθενας εχει αλλα γουστα.Και σαν εταιρεια που ειναι ο ΠΑΟΚ κοιταει το μαρκετινγκ.Ισως πουλησει σου λεει αυτη η φανελα
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Η πορτοκαλι ανηκει στα βασικα template της macron http://www.macron.com/shop/eu/en/kuma-s ... ia-mm.htmlfossa έγραψε:Όνειρό μου μια τέτοια φανέλαDinos_Liverpool έγραψε:Αυτή για τρίτη... μάλιστα! Ε-ΞΑΙ-ΡΕ-ΤΙ-ΚΗ!
![]()
Και πορτοκαλί και ασπρόμαυρο![]()
Η παραλλαγή δεν λέει για φανέλα ποδοσφαίρου αλλά σίγουρα θα πουλήσει πολύ.
Δηλαδή θα 'χουμε 3 φανέλες + άσπρη + μια ρετρό για τα 90 το 2016 ? Ξέρει κανείς ?
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Αντε και επισιμη ανακοινωση. Ρε μας βγαλανε την πιστη να δουμε καινουργια φανελα επιτελους 
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Και που είναι στα βασικά? Δηλαδή η Nike κι η Puma που μας δίναν απ'τα... πανέρια καλύτερες ήταν?j.t.r έγραψε:Η πορτοκαλι ανηκει στα βασικα template της macron http://www.macron.com/shop/eu/en/kuma-s ... ia-mm.htmlfossa έγραψε:Όνειρό μου μια τέτοια φανέλαDinos_Liverpool έγραψε:Αυτή για τρίτη... μάλιστα! Ε-ΞΑΙ-ΡΕ-ΤΙ-ΚΗ!
![]()
Και πορτοκαλί και ασπρόμαυρο![]()
Η παραλλαγή δεν λέει για φανέλα ποδοσφαίρου αλλά σίγουρα θα πουλήσει πολύ.
Δηλαδή θα 'χουμε 3 φανέλες + άσπρη + μια ρετρό για τα 90 το 2016 ? Ξέρει κανείς ?
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Τι θα σας έλεγε κάτι τέτοιο έτσι σαν ιδέα? (Δεν είναι κόκκινη η ρίγα,πορτοκαλί είναι)


Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Αρέσει δεν αρέσει εδώ αυτή η φανέλα το μονο σίγουρο είναι ότι θα πουλήσει πιο πολύ από όλες...όπως πούλησε και η τριτη της ναπολι...το θέμα είναι να κονομήσει και η ομάδα οποτε μια χαρα έκαναν!j.t.r έγραψε:Παραλλαγης λεει..![]()
..ελπιζω να αστειευονται εκει στην παε..
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Προσωπικά δεν με χαλάει καθόλου αν είναι και μια και δυο ''καταλόγου'' αν αξίζουν.pirate_salonica έγραψε: Και που είναι στα βασικά? Δηλαδή η Nike κι η Puma που μας δίναν απ'τα... πανέρια καλύτερες ήταν?
Εντωμεταξύ ο αρούλης πήγε στη Nike.Eυτυχώς που φύγαμε
Κλάσεις ανώτερη η macron.
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Απλά ρε για τον αρούλη δεν είχε άλλη μάρκα φανέλα ο χονδρέμπορας να τους δώσει... Σιγά μην τη νοιάζει τη Nike ο σκώληξ.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
pirate_salonica έγραψε:Απ'ότι λεει θα είναι τελείως παραλλαγής,όχι σε μαύρο/γκρι που φναταζόμουν... Θα γελάσει και το ποικιλόχρωμον ερίφιον.
- Καπετάνιος
- Δημοσιεύσεις: 932
- Εγγραφή: Παρ 18 Ιούλ 2014, 16:32
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
j.t.r έγραψε:
Εμενα παντως μ αρεσει. Τριτη ειναι ρε παιδια. Οχι η βασικη μας φανελα!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Κάλυψη αποκριψη ο Κλάους και θα τα παστελωνει
,ο ρουλης σαν ΠΑΟΚ c παίρνει τις φανέλες του περσινου προμηθευτή μας 

