Φανέλα ΠΑΟΚ
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Inpaok :Όταν ο Γιώργος Σαββίδης γιος του μεγαλομετόχου, Ιβάν Σαββίδη, έβλεπε διάφορες φανέλες από αρκετές εταιρίες ξετρελάθηκε με την συγκεκριμένη προοπτική και η «μιλιτέρ» φανέλα, έπαιξε σημαντικό ρόλο στην απόφαση του να συνεργαστεί η ΠΑΕ με την ιταλική εταιρία Macron.
Να σημειώσουμε ότι η φανέλα παραλλαγής του ΠΑΟΚ, θα ειναι φυσικά διαφορετική απο αυτήν που είχε η Νάπολι, καθώς εκτός απο τα κλασικά στρατιωτικά χρώματα χακι και γκρι, το μαύρο του Δικεφάλου, θα παίζει σημαντικό ρόλο στην εμφάνιση της.
Η παραλλαγή λεει ήταν η αφορμή να καταλήξει στην macron
Μακακες ΑΡΔ
Να σημειώσουμε ότι η φανέλα παραλλαγής του ΠΑΟΚ, θα ειναι φυσικά διαφορετική απο αυτήν που είχε η Νάπολι, καθώς εκτός απο τα κλασικά στρατιωτικά χρώματα χακι και γκρι, το μαύρο του Δικεφάλου, θα παίζει σημαντικό ρόλο στην εμφάνιση της.
Η παραλλαγή λεει ήταν η αφορμή να καταλήξει στην macron
Μακακες ΑΡΔ
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Λέει και για στρατόκαυλα χρώματα όμως...Odi έγραψε:Το οτι γράφει οτι θα είναι κυρίως μαύρη δεν το είδε κανείς;
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54424
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Για τους αγώνες...ειδικής αποστολής!gvpaok89 έγραψε:Συμφωνα με το inpaok η 3 φανελα θα ειναι παραλλαγης
Ο ARMY πρέπει να 'χει τρελό κονέ στη Π.Α.Ε.!!
Κάποια πράγματα εννοούνται!pirate_salonica έγραψε:Θα ήταν απαράδεχτη,επαίσχυντη,απεχθής,επονείδιστη και μη βιώσιμη. Άσε που το λέει η σειρά 7 του άρθρου 7* του κανονισμού της Βουλής.K_geo έγραψε:ξέχασες ότι μια τέτοια ενέργεια θα ήταν επαίσχυντη και μη βιώσιμη.
(7+7?)
Pirate_salonica, σε συγχαίρω για τη γνώση σου επί Του Κανονισμού!
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Χρησιμοποιώντας τα σχέδια/χρώματα που διαθέτει η ιστοσελίδα της Macron* έκανα αυτά τα 2 (ένα με γιακά ένα χωρίς)...


Μαύρο χάλι...
*https://custom.macron.com/Pages/Sport.aspx


Μαύρο χάλι...
*https://custom.macron.com/Pages/Sport.aspx
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pirate_salonica την Δευ 21 Σεπ 2015, 13:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54424
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Κι εγώ θα γούσταρα...
Θυμίζει τους wildlings από το Game Of Thrones!
Κομάντος του Βορρά και του Χειμώνα ξέρω 'γώ κι έτσι...
Θυμίζει τους wildlings από το Game Of Thrones!
Κομάντος του Βορρά και του Χειμώνα ξέρω 'γώ κι έτσι...
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33919
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
ενταξει οσοι δεν γουσταρουν κομμαντο στον ΠΑΟΚ , προτεινετε ροζ εσεις
τα ειδη ρουχισμου ( ΝΙΚΕ και PFC ) σε ασπρομαυρη παραλλαγη εκαναν πολυ καλες πωλησεις.
τα ειδη ρουχισμου ( ΝΙΚΕ και PFC ) σε ασπρομαυρη παραλλαγη εκαναν πολυ καλες πωλησεις.

