
Φανέλα ΠΑΟΚ
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
βάλε και μία με το τρέχον σήμα της ΠΑΕ
και μια που έχεις το φωτοσοπ πρόχειρο κάνε και τον Σάλπι να κάνει με γκράφιτι το ΠΑΟΚ 4 σε ΠΑΟΚ 14
και μια που έχεις το φωτοσοπ πρόχειρο κάνε και τον Σάλπι να κάνει με γκράφιτι το ΠΑΟΚ 4 σε ΠΑΟΚ 14
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Μπα....στον σάλπι κολλάει το σύστημα και γίνεται υπερβολικά αργό...ABOLEYTOI έγραψε:βάλε και μία με το τρέχον σήμα της ΠΑΕ
και μια που έχεις το φωτοσοπ πρόχειρο κάνε και τον Σάλπι να κάνει με γκράφιτι το ΠΑΟΚ 4 σε ΠΑΟΚ 14
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
j.t.r έγραψε:ολομαυρη φανελα με λιγη παραπανω φαντασια ...![]()
Αδερφε οτι και να βγαλουν θα ειναι γατακια οι σχεδιαστες της μακρον μπροστα σου ρισπεκτ
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Το έχω παραγγείλει...ABOLEYTOI έγραψε:και μια που έχεις το φωτοσοπ πρόχειρο κάνε και τον Σάλπι να κάνει με γκράφιτι το ΠΑΟΚ 4 σε ΠΑΟΚ 14
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33919
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
δεν μ αρεσε της Ανορθωσης.
απο τις φετινες της Μακρον ξεχωριζω την 1η της Μπολονια , εκπληκτικη !

απο τις φετινες της Μακρον ξεχωριζω την 1η της Μπολονια , εκπληκτικη !

- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Η μαύρη του jtr... όλα τα λεφτά! Άψογη!
Και με ένα άσπρο σορτς... ε Thanix;
Της Ανορθωσάρας είναι πολύ μέτρια.
Και με ένα άσπρο σορτς... ε Thanix;
Της Ανορθωσάρας είναι πολύ μέτρια.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Όντως.john4serres έγραψε:δεν μ αρεσε της Ανορθωσης.
απο τις φετινες της Μακρον ξεχωριζω την 1η της Μπολονια , εκπληκτικη !
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Της Μπολόνια είναι εκπληκτική.
Εμένα δεν μου φάνηκε κακή η φανέλα της Ανόρθωσης..Τί δεν σας άρεσε;
Εμένα δεν μου φάνηκε κακή η φανέλα της Ανόρθωσης..Τί δεν σας άρεσε;



