Φανέλα ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
TheCursed
Δημοσιεύσεις: 2069
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2014, 23:55

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από TheCursed »

Καπετάνιος έγραψε:Υπαρχει περιπτωσω να δουμε τη πεμπτη επιτελους νεα φανελα;
Στην μπουτικ λεγανε οτι 15 του μηνος θα ερθουν οι κανονικες φανελες λογικα μεσα στν εβδομαδα θα εχουμε ανακοινωσεις για φανελα κ σπορτινγκ μπετ
Άβαταρ μέλους
paoktzis
Δημοσιεύσεις: 2343
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 16:42

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από paoktzis »

Εικόνα
δεν ξερω για εσας εγω ξετρελαθικα με την φανελα του πανιωνιου σημερα
Άβαταρ μέλους
xlebouras
Δημοσιεύσεις: 2077
Εγγραφή: Παρ 12 Μαρ 2010, 16:32
Τοποθεσία: Καππαδοκία/Αϊβαλί/Σμύρνη

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από xlebouras »

Σαν πιτζαμα ειναι
Άβαταρ μέλους
35ΧΡΟΝΟΣ
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: Τετ 12 Αύγ 2015, 21:16

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από 35ΧΡΟΝΟΣ »

Πιστεύω πως με κάποιο τρόπο θα προσαρμόσουν ζωντανή εικόνα στην φανέλα (π.χ. τον αετό που έχει το πούλμαν και η λιβελούλα του Ιβάν). Επίσης πιστεύω πως δεν θα έχουμε δει ξανά κάτι τέτοιο πουθενά. Η θα είναι η απόλυτη ηδονή ή το απόλυτο κιτσαριό.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54437
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Αυτός είναι ο κίνδυνος πάντα με αυτά τα πράγματα...
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Ale »

paoktzis έγραψε:Εικόνα
δεν ξερω για εσας εγω ξετρελαθικα με την φανελα του πανιωνιου σημερα
Αν βγει σε ασπρόμαυρη, κάααατι γίνεται...
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54437
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Έχω καημό να δω λίγο γκρι στη φανέλα... Κάτι σαν τη γκρι-μαύρη που είχαμε πέρσι στο μπάσκετ...
Άβαταρ μέλους
nothu
Δημοσιεύσεις: 5196
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από nothu »

paoktzis έγραψε:Εικόνα
δεν ξερω για εσας εγω ξετρελαθικα με την φανελα του πανιωνιου σημερα
Τώρα σοβαρά σ' άρεσε , ή κοροϊδεύεις ? Εγώ όταν την είδα είπα ωραία πιτζάμα.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106616
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Γούστα είναι αυτά. Ούτε σ' εμένα άρεσε. Η συμμετοχή μάλιστα του άσπρου με θυμίζει κάτι από Βρετανία ή Γαλλία.
Γκρί φανέλα θα με άρεζε αν ήταν μονόχρωμη, γυαλιστερή, με μία μαύρη ρίγα κάπως κουλτουριάρικη!
paokarakis
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Τετ 21 Μάιος 2014, 10:49

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από paokarakis »

Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54437
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Δεν μ'αρέσει ΚΑΘΟΛΟΥ η φανέλα τερματοφύλακά μας. Ή δεν του πάει του Olsen.
Ή φανέλα να αλλάξουμε, ή τερματοφύλακα.

Πάντα ήθελα το αρνητικό να το φοράει ο GK, δηλαδή οι 10 παίχτες άσπρα και ο GK μαύρο, ή οι 10 μαύρα και ο GK άσπρο.
Άβαταρ μέλους
paoktzis
Δημοσιεύσεις: 2343
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 16:42

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από paoktzis »

επισης απ οτι ακουσα στο ραδιο μαζι με τις φανελες θα εχουμε και καινουργιες μπλουζες,ζακετες αποστολης και αλλα τετοια
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Mīngus έγραψε:Αυτό το πάρε δώσε της φανέλας σε αστείους πολιτικάντηδες στη ΔΕΘ είναι τουλάχιστον τραγικό. Η φανέλα της ομάδας είναι πολύ βαριά όσο και η ιστορία της και δεν μπορεί να μεταχειρίζεται σαν να είναι ξεσκονόπανο.
Ο ΠΑΟΚ δεν είναι δημόσιες σχέσεις. Πόσο μάλλον με τυχάρπαστους που θέλουν να αυτοπροβληθούν για να κερδίσουν ψήφους.
Πες τα, ρε φίλε!

Ποια φανέλα θα πάρουν οι "κόπροι" και γιατί δωρεάν, παρακαλώ; Όποιος την θέλει, την αγοράζει! Από που ως που δώρο η φανέλα του ΠΑΟΚ σε πολιτικό που είναι δηλωμένος γαυροβάζελος; Nα την κάνει τι; Να την πάρει και να την πετάξει δεν ξέρω και γω που;
Άβαταρ μέλους
j.t.r
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 17:32

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από j.t.r »

ολομαυρη φανελα με λιγη παραπανω φαντασια ... ;)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Φοίνικας
Δημοσιεύσεις: 1100
Εγγραφή: Σάβ 30 Μάιος 2015, 07:56

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Φοίνικας »

Την αγοράζω όσο όσο.
Βασικά πουλάω και τη μάνα μου. :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”