Στην μπουτικ λεγανε οτι 15 του μηνος θα ερθουν οι κανονικες φανελες λογικα μεσα στν εβδομαδα θα εχουμε ανακοινωσεις για φανελα κ σπορτινγκ μπετΚαπετάνιος έγραψε:Υπαρχει περιπτωσω να δουμε τη πεμπτη επιτελους νεα φανελα;
Φανέλα ΠΑΟΚ
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Πιστεύω πως με κάποιο τρόπο θα προσαρμόσουν ζωντανή εικόνα στην φανέλα (π.χ. τον αετό που έχει το πούλμαν και η λιβελούλα του Ιβάν). Επίσης πιστεύω πως δεν θα έχουμε δει ξανά κάτι τέτοιο πουθενά. Η θα είναι η απόλυτη ηδονή ή το απόλυτο κιτσαριό.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54437
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Αν βγει σε ασπρόμαυρη, κάααατι γίνεται...paoktzis έγραψε:
δεν ξερω για εσας εγω ξετρελαθικα με την φανελα του πανιωνιου σημερα
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54437
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Έχω καημό να δω λίγο γκρι στη φανέλα... Κάτι σαν τη γκρι-μαύρη που είχαμε πέρσι στο μπάσκετ...
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Τώρα σοβαρά σ' άρεσε , ή κοροϊδεύεις ? Εγώ όταν την είδα είπα ωραία πιτζάμα.paoktzis έγραψε:
δεν ξερω για εσας εγω ξετρελαθικα με την φανελα του πανιωνιου σημερα
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106616
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Γούστα είναι αυτά. Ούτε σ' εμένα άρεσε. Η συμμετοχή μάλιστα του άσπρου με θυμίζει κάτι από Βρετανία ή Γαλλία.
Γκρί φανέλα θα με άρεζε αν ήταν μονόχρωμη, γυαλιστερή, με μία μαύρη ρίγα κάπως κουλτουριάρικη!
Γκρί φανέλα θα με άρεζε αν ήταν μονόχρωμη, γυαλιστερή, με μία μαύρη ρίγα κάπως κουλτουριάρικη!
-
paokarakis
- Δημοσιεύσεις: 217
- Εγγραφή: Τετ 21 Μάιος 2014, 10:49
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54437
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Δεν μ'αρέσει ΚΑΘΟΛΟΥ η φανέλα τερματοφύλακά μας. Ή δεν του πάει του Olsen.
Ή φανέλα να αλλάξουμε, ή τερματοφύλακα.
Πάντα ήθελα το αρνητικό να το φοράει ο GK, δηλαδή οι 10 παίχτες άσπρα και ο GK μαύρο, ή οι 10 μαύρα και ο GK άσπρο.
Ή φανέλα να αλλάξουμε, ή τερματοφύλακα.
Πάντα ήθελα το αρνητικό να το φοράει ο GK, δηλαδή οι 10 παίχτες άσπρα και ο GK μαύρο, ή οι 10 μαύρα και ο GK άσπρο.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
επισης απ οτι ακουσα στο ραδιο μαζι με τις φανελες θα εχουμε και καινουργιες μπλουζες,ζακετες αποστολης και αλλα τετοια
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Πες τα, ρε φίλε!Mīngus έγραψε:Αυτό το πάρε δώσε της φανέλας σε αστείους πολιτικάντηδες στη ΔΕΘ είναι τουλάχιστον τραγικό. Η φανέλα της ομάδας είναι πολύ βαριά όσο και η ιστορία της και δεν μπορεί να μεταχειρίζεται σαν να είναι ξεσκονόπανο.
Ο ΠΑΟΚ δεν είναι δημόσιες σχέσεις. Πόσο μάλλον με τυχάρπαστους που θέλουν να αυτοπροβληθούν για να κερδίσουν ψήφους.
Ποια φανέλα θα πάρουν οι "κόπροι" και γιατί δωρεάν, παρακαλώ; Όποιος την θέλει, την αγοράζει! Από που ως που δώρο η φανέλα του ΠΑΟΚ σε πολιτικό που είναι δηλωμένος γαυροβάζελος; Nα την κάνει τι; Να την πάρει και να την πετάξει δεν ξέρω και γω που;

