Η αναζήτηση βρήκε 283 εγγραφές

από PAOK SYMI
Κυρ 27 Σεπ 2009, 20:46
Δ. Συζήτηση: Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10
Θέμα: 2. Νίκος Αραμπατζής
Απαντήσεις: 924
Προβολές: 128996

Re: Νίκος Αραμπατζής

Δεν υπαρχει αυτος...
από PAOK SYMI
Κυρ 27 Σεπ 2009, 20:02
Δ. Συζήτηση: Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10
Θέμα: Ατρόμητος - Π.Α.Ο.Κ. 27/9 19:00 Novasports 1
Απαντήσεις: 311
Προβολές: 38870

Re: Ατρόμητος - Π.Α.Ο.Κ. 27/9 19:00 Novasports 1

LadyMarion έγραψε:Μεγάλη ομάδα είμαστε αλλά αυτό που παίζουμε δεν είναι ποδόσφαιρο.

+1000
από PAOK SYMI
Τετ 23 Σεπ 2009, 21:13
Δ. Συζήτηση: Recycle Bin
Θέμα: Βασίλης Γκαγκάτσης
Απαντήσεις: 1162
Προβολές: 125138

Re: Εκτελεστικός Διευθυντής ΠΑΕ Π.Α.Ο.Κ Βασίλης Γκαγκάτσης

+ οσα θες
Ποιος Γκαγκατσης κτλ.
ΗΠΑΟΚΑΡΑ μας τους ποναει που δυναμωνει
από PAOK SYMI
Δευ 21 Σεπ 2009, 12:53
Δ. Συζήτηση: Διοικητικά
Θέμα: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Απαντήσεις: 7491
Προβολές: 626825

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

+1
από PAOK SYMI
Δευ 21 Σεπ 2009, 12:04
Δ. Συζήτηση: Διοικητικά
Θέμα: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Απαντήσεις: 7491
Προβολές: 626825

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δηλαδη δεν πρεπει να μιλαμε να πηγαινουμε σαν τα προβατα στη σφαγη!Αλλα κ αυτα εκεινη την ωρα βελαζουν!!!!!
Δεν ειπε κανεις μας να φυγει ο ζαγορ να τους βαλει κατω κ να τους τα χωσει λεμε!!!!!!
Να μπει ταξη κ να ειναι σοβαροι!Να εχουν ψυχη κ παθος κ ας χασουν ολα τα παιχνιδια!Να βγαζουν φωτιες !!!!!
από PAOK SYMI
Δευ 21 Σεπ 2009, 11:37
Δ. Συζήτηση: Διοικητικά
Θέμα: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Απαντήσεις: 7491
Προβολές: 626825

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Τι τρελα ειναι αυτα ρε.
Τι θα πει Παραιτουμε;;;;;;;
Μολις δεν παει κατι καλα παραιτουμε;Να βαλει κατω παιχτες προπονητη κ ξερω γω τι αλλο κ να βρουνε ακρη.
από PAOK SYMI
Δευ 21 Σεπ 2009, 10:30
Δ. Συζήτηση: Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10
Θέμα: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Απαντήσεις: 847
Προβολές: 102867

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Κ γω συμφωνω κ με σενα κ με τον pyrgioth αλλα μπορουμε να επιβαλουμε σε κανεναν την αποψη μας;
Αν υπαρχει τροπος να γινει κατι να διορθωθει αυτο ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΜΕ;
από PAOK SYMI
Δευ 21 Σεπ 2009, 09:54
Δ. Συζήτηση: Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10
Θέμα: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Απαντήσεις: 847
Προβολές: 102867

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Ναι ρε novito αλλα δεν ηταν εκει ο κοσμος;;;;;;;;
Δεν ειναι παντα εκει;;;;;;;;
Μπορει η κερκιδα να ηταν χαλια το καταλαβαμε κ μεις που ειμαστε στην αλλη ακρη της Ελλαδος αλλα επρεπε να παιζουν ετσι;;;;;;;;
Εγω γυναικα ειμαι αλλα οταν παω στο ναο δεν βγαζω φωτο οπως κανουν πολλοι-ες.το λαρυγγι μου ...
από PAOK SYMI
Δευ 21 Σεπ 2009, 08:25
Δ. Συζήτηση: Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10
Θέμα: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Απαντήσεις: 847
Προβολές: 102867

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Το χθεσινο ακομη δεν μπορω να το χωνεψω κ δεν νομιζω κ κανενας αλλος να μπορει..
Αυτη την ανυπαρκτη ομαδα επρεπε να την σκοτωσουμε κ ανταυτου περιμενανε οι παιχτες μας σαν τρομαγμενα ζωα....

Δεν νοειται παιχτης του ΠΑΟΚ να μην σκυλιαζει να μην τρωει τα λυσσακα του γιαυτο το παιχνιδι κ για ...
από PAOK SYMI
Κυρ 20 Σεπ 2009, 22:20
Δ. Συζήτηση: Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10
Θέμα: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Απαντήσεις: 847
Προβολές: 102867

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

ContrerasPablo έγραψε:ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΝ Ο ΠΑΟΚ ΟΧΙ Ο ΠΑΟΚ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ

+οσα θες
από PAOK SYMI
Κυρ 20 Σεπ 2009, 22:19
Δ. Συζήτηση: Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10
Θέμα: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Απαντήσεις: 847
Προβολές: 102867

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Μονο ο Βιερινια επαιζε παλευε!!!!!!!!!
Οι υπολοιποι .....
Και Το γ@μημενο κορακι δεν εδεινε τιποτα μα τιποτα!Κ τα σπορια στο gay...(μπορει κ απο τα νευρ μου να εβλεπα άλλα αν κ δεν το νομίζω)!

Ο Σαντος δεν φταιει σε τιποτα.Μια χαρα εστησε την ομαδα!Οι παιχτες φταινε που δεν εκαναν οτι επρεπε!!!!
από PAOK SYMI
Κυρ 20 Σεπ 2009, 22:07
Δ. Συζήτηση: Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10
Θέμα: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Απαντήσεις: 847
Προβολές: 102867

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

Αυτο που συμβαινει δεν μπορει να συμβαινει!!!!!!
Απο ανυπαρκτη ομαδα χασαμε.....
από PAOK SYMI
Κυρ 20 Σεπ 2009, 21:06
Δ. Συζήτηση: Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10
Θέμα: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Απαντήσεις: 847
Προβολές: 102867

Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα

ΤΖΑΜΠΑ ΓΚΟΛ
ΓΑΜΩΤΟ
Μα τι γυρνανε πισω;;;;;;;;;;;;;;;;;;Αυτον τον θρυνο επρεπε να του ειχαμε βαλει 3 γκολ
από PAOK SYMI
Κυρ 13 Σεπ 2009, 17:56
Δ. Συζήτηση: Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10
Θέμα: Αστέρας Τρίπολης - Π.Α.Ο.Κ 13/9/2009 ώρα 16:45
Απαντήσεις: 484
Προβολές: 56447

Re: Αστέρας Τρίπολης - Π.Α.Ο.Κ 13/9/2009 ώρα 16:45

Δεν παιξαμε καθολου μα καθολου καλα... :(
Με το χ ευχαριστημενοι να ειμαστε γιατι στο τελος θα το χαναμε απο δικα μας τεραστια λαθοι!

Αυτο τον Ιβιτς τον βλεπω κ μου ανεβαινει το αιμα στο κεφαλι!!!!!!!Βαλε τον Σορλεν δεν βλεπεις οτι ο σερβος δεν βλεπεται;;;;;;;
Ο Αραμπατζης πολυ λιγος.Δεν υπαρχει ...

Επιστροφή στην ειδική αναζήτηση