Η αναζήτηση βρήκε 283 εγγραφές
Επιστροφή στην ειδική αναζήτηση
- Κυρ 27 Σεπ 2009, 20:46
- Δ. Συζήτηση: Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10
- Θέμα: 2. Νίκος Αραμπατζής
- Απαντήσεις: 924
- Προβολές: 128996
Re: Νίκος Αραμπατζής
Δεν υπαρχει αυτος...
- Κυρ 27 Σεπ 2009, 20:02
- Δ. Συζήτηση: Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10
- Θέμα: Ατρόμητος - Π.Α.Ο.Κ. 27/9 19:00 Novasports 1
- Απαντήσεις: 311
- Προβολές: 38870
Re: Ατρόμητος - Π.Α.Ο.Κ. 27/9 19:00 Novasports 1
LadyMarion έγραψε:Μεγάλη ομάδα είμαστε αλλά αυτό που παίζουμε δεν είναι ποδόσφαιρο.
+1000
- Τετ 23 Σεπ 2009, 21:13
- Δ. Συζήτηση: Recycle Bin
- Θέμα: Βασίλης Γκαγκάτσης
- Απαντήσεις: 1162
- Προβολές: 125138
Re: Εκτελεστικός Διευθυντής ΠΑΕ Π.Α.Ο.Κ Βασίλης Γκαγκάτσης
+ οσα θες
Ποιος Γκαγκατσης κτλ.
ΗΠΑΟΚΑΡΑ μας τους ποναει που δυναμωνει
Ποιος Γκαγκατσης κτλ.
ΗΠΑΟΚΑΡΑ μας τους ποναει που δυναμωνει
- Δευ 21 Σεπ 2009, 12:53
- Δ. Συζήτηση: Διοικητικά
- Θέμα: Θεόδωρος Ζαγοράκης
- Απαντήσεις: 7491
- Προβολές: 626825
- Δευ 21 Σεπ 2009, 12:04
- Δ. Συζήτηση: Διοικητικά
- Θέμα: Θεόδωρος Ζαγοράκης
- Απαντήσεις: 7491
- Προβολές: 626825
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Δηλαδη δεν πρεπει να μιλαμε να πηγαινουμε σαν τα προβατα στη σφαγη!Αλλα κ αυτα εκεινη την ωρα βελαζουν!!!!!
Δεν ειπε κανεις μας να φυγει ο ζαγορ να τους βαλει κατω κ να τους τα χωσει λεμε!!!!!!
Να μπει ταξη κ να ειναι σοβαροι!Να εχουν ψυχη κ παθος κ ας χασουν ολα τα παιχνιδια!Να βγαζουν φωτιες !!!!!
Δεν ειπε κανεις μας να φυγει ο ζαγορ να τους βαλει κατω κ να τους τα χωσει λεμε!!!!!!
Να μπει ταξη κ να ειναι σοβαροι!Να εχουν ψυχη κ παθος κ ας χασουν ολα τα παιχνιδια!Να βγαζουν φωτιες !!!!!
- Δευ 21 Σεπ 2009, 11:46
- Δ. Συζήτηση: Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10
- Θέμα: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
- Απαντήσεις: 847
- Προβολές: 102867
- Δευ 21 Σεπ 2009, 11:37
- Δ. Συζήτηση: Διοικητικά
- Θέμα: Θεόδωρος Ζαγοράκης
- Απαντήσεις: 7491
- Προβολές: 626825
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Τι τρελα ειναι αυτα ρε.
Τι θα πει Παραιτουμε;;;;;;;
Μολις δεν παει κατι καλα παραιτουμε;Να βαλει κατω παιχτες προπονητη κ ξερω γω τι αλλο κ να βρουνε ακρη.
Τι θα πει Παραιτουμε;;;;;;;
Μολις δεν παει κατι καλα παραιτουμε;Να βαλει κατω παιχτες προπονητη κ ξερω γω τι αλλο κ να βρουνε ακρη.
- Δευ 21 Σεπ 2009, 10:30
- Δ. Συζήτηση: Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10
- Θέμα: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
- Απαντήσεις: 847
- Προβολές: 102867
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Κ γω συμφωνω κ με σενα κ με τον pyrgioth αλλα μπορουμε να επιβαλουμε σε κανεναν την αποψη μας;
Αν υπαρχει τροπος να γινει κατι να διορθωθει αυτο ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΜΕ;
Αν υπαρχει τροπος να γινει κατι να διορθωθει αυτο ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΜΕ;
- Δευ 21 Σεπ 2009, 09:54
- Δ. Συζήτηση: Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10
- Θέμα: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
- Απαντήσεις: 847
- Προβολές: 102867
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Ναι ρε novito αλλα δεν ηταν εκει ο κοσμος;;;;;;;;
Δεν ειναι παντα εκει;;;;;;;;
Μπορει η κερκιδα να ηταν χαλια το καταλαβαμε κ μεις που ειμαστε στην αλλη ακρη της Ελλαδος αλλα επρεπε να παιζουν ετσι;;;;;;;;
Εγω γυναικα ειμαι αλλα οταν παω στο ναο δεν βγαζω φωτο οπως κανουν πολλοι-ες.το λαρυγγι μου ...
Δεν ειναι παντα εκει;;;;;;;;
Μπορει η κερκιδα να ηταν χαλια το καταλαβαμε κ μεις που ειμαστε στην αλλη ακρη της Ελλαδος αλλα επρεπε να παιζουν ετσι;;;;;;;;
Εγω γυναικα ειμαι αλλα οταν παω στο ναο δεν βγαζω φωτο οπως κανουν πολλοι-ες.το λαρυγγι μου ...
- Δευ 21 Σεπ 2009, 08:25
- Δ. Συζήτηση: Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10
- Θέμα: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
- Απαντήσεις: 847
- Προβολές: 102867
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Το χθεσινο ακομη δεν μπορω να το χωνεψω κ δεν νομιζω κ κανενας αλλος να μπορει..
Αυτη την ανυπαρκτη ομαδα επρεπε να την σκοτωσουμε κ ανταυτου περιμενανε οι παιχτες μας σαν τρομαγμενα ζωα....
Δεν νοειται παιχτης του ΠΑΟΚ να μην σκυλιαζει να μην τρωει τα λυσσακα του γιαυτο το παιχνιδι κ για ...
Αυτη την ανυπαρκτη ομαδα επρεπε να την σκοτωσουμε κ ανταυτου περιμενανε οι παιχτες μας σαν τρομαγμενα ζωα....
Δεν νοειται παιχτης του ΠΑΟΚ να μην σκυλιαζει να μην τρωει τα λυσσακα του γιαυτο το παιχνιδι κ για ...
- Κυρ 20 Σεπ 2009, 22:20
- Δ. Συζήτηση: Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10
- Θέμα: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
- Απαντήσεις: 847
- Προβολές: 102867
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
ContrerasPablo έγραψε:ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΝ Ο ΠΑΟΚ ΟΧΙ Ο ΠΑΟΚ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ
+οσα θες
- Κυρ 20 Σεπ 2009, 22:19
- Δ. Συζήτηση: Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10
- Θέμα: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
- Απαντήσεις: 847
- Προβολές: 102867
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Μονο ο Βιερινια επαιζε παλευε!!!!!!!!!
Οι υπολοιποι .....
Και Το γ@μημενο κορακι δεν εδεινε τιποτα μα τιποτα!Κ τα σπορια στο gay...(μπορει κ απο τα νευρ μου να εβλεπα άλλα αν κ δεν το νομίζω)!
Ο Σαντος δεν φταιει σε τιποτα.Μια χαρα εστησε την ομαδα!Οι παιχτες φταινε που δεν εκαναν οτι επρεπε!!!!
Οι υπολοιποι .....
Και Το γ@μημενο κορακι δεν εδεινε τιποτα μα τιποτα!Κ τα σπορια στο gay...(μπορει κ απο τα νευρ μου να εβλεπα άλλα αν κ δεν το νομίζω)!
Ο Σαντος δεν φταιει σε τιποτα.Μια χαρα εστησε την ομαδα!Οι παιχτες φταινε που δεν εκαναν οτι επρεπε!!!!
- Κυρ 20 Σεπ 2009, 22:07
- Δ. Συζήτηση: Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10
- Θέμα: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
- Απαντήσεις: 847
- Προβολές: 102867
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
Αυτο που συμβαινει δεν μπορει να συμβαινει!!!!!!
Απο ανυπαρκτη ομαδα χασαμε.....
Απο ανυπαρκτη ομαδα χασαμε.....
- Κυρ 20 Σεπ 2009, 21:06
- Δ. Συζήτηση: Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10
- Θέμα: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
- Απαντήσεις: 847
- Προβολές: 102867
Re: ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 20/09 21:15 Νόβα
ΤΖΑΜΠΑ ΓΚΟΛ
ΓΑΜΩΤΟ
Μα τι γυρνανε πισω;;;;;;;;;;;;;;;;;;Αυτον τον θρυνο επρεπε να του ειχαμε βαλει 3 γκολ
ΓΑΜΩΤΟ
Μα τι γυρνανε πισω;;;;;;;;;;;;;;;;;;Αυτον τον θρυνο επρεπε να του ειχαμε βαλει 3 γκολ
- Κυρ 13 Σεπ 2009, 17:56
- Δ. Συζήτηση: Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10
- Θέμα: Αστέρας Τρίπολης - Π.Α.Ο.Κ 13/9/2009 ώρα 16:45
- Απαντήσεις: 484
- Προβολές: 56447
Re: Αστέρας Τρίπολης - Π.Α.Ο.Κ 13/9/2009 ώρα 16:45
Δεν παιξαμε καθολου μα καθολου καλα... :(
Με το χ ευχαριστημενοι να ειμαστε γιατι στο τελος θα το χαναμε απο δικα μας τεραστια λαθοι!
Αυτο τον Ιβιτς τον βλεπω κ μου ανεβαινει το αιμα στο κεφαλι!!!!!!!Βαλε τον Σορλεν δεν βλεπεις οτι ο σερβος δεν βλεπεται;;;;;;;
Ο Αραμπατζης πολυ λιγος.Δεν υπαρχει ...
Με το χ ευχαριστημενοι να ειμαστε γιατι στο τελος θα το χαναμε απο δικα μας τεραστια λαθοι!
Αυτο τον Ιβιτς τον βλεπω κ μου ανεβαινει το αιμα στο κεφαλι!!!!!!!Βαλε τον Σορλεν δεν βλεπεις οτι ο σερβος δεν βλεπεται;;;;;;;
Ο Αραμπατζης πολυ λιγος.Δεν υπαρχει ...