Σελίδα 86 από 87

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσιεύτηκε: Παρ 29 Μάιος 2026, 15:08
από vasgias
Πήρα Large τελικά. Όντως (και σαν συγκοινωνιολόγος) πολύ ωραίο το σχέδιο με την κάτοψη της πόλης.

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσιεύτηκε: Παρ 29 Μάιος 2026, 15:24
από Anwnimos
st4this έγραψε: Παρ 29 Μάιος 2026, 14:37
Anwnimos έγραψε: Παρ 29 Μάιος 2026, 14:33
st4this έγραψε: Παρ 29 Μάιος 2026, 13:16 Βγήκε η φανέλα 90€
Και αγόρασα! Ελπίζω να έρθουν και οι 2 (Μαύρη μακρυμάνικη και Λευκή κοντομάνικη) μαζί.
Καιγω πηρα, μαρεσει πολυ το σχεδιο με τις πολεις! Αυτες τωρα που βγηκαν ηταν αριθμημενες; Δεν ειχα διαβασει κατι, ελπιζω να ερθουν Ιουνιο και οχι μηνες μετα... Macron κανονισε :x
Δεν είδα να αναφέρει κάπου για αρίθμηση είναι η αλήθεια. Καλά κι εγώ που φεύγω για μήνα του μέλιτος και επιστρέφω μετά από 18 ημέρες θα ήθελα να είναι εδώ πριν παντρευτώ 😂

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσιεύτηκε: Παρ 29 Μάιος 2026, 15:26
από 4NIKOS1986
Η Αγία Σοφιά φαινεται κάπου στη φανέλα;

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσιεύτηκε: Παρ 29 Μάιος 2026, 21:03
από scarsick
Έβγαλαν ανακοίνωση οι σύνδεσμοι που έχουν πιο πολύ γαλανόλευκο παρά ασπρόμαυρο στα πανιά τους για την παρουσίαση της φανέλας, τουλάχιστον τώρα δεν θα τους αναγκάσουν να αλλάξουν το σχέδιο :roll:

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσιεύτηκε: Τρί 02 Ιουν 2026, 00:48
από tsm
Μπήκε Ιούνιος, ξερει κάποιος τι θα γίνει με τις φανέλες και πότε θα παραλάβουμε και αν θα σταλεί μειλ;

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσιεύτηκε: Τρί 02 Ιουν 2026, 09:02
από vasgias
Καλημέρα. Σήμερα μίλησα τηλεφωνικά για μία αλλαγή που ήθελα να γίνει στην παραγγελία (από Κ/Μ σε Μ/Μ) και μου είπαν λίγο υπομονή γιατί υπάρχει πολύ ζήτηση και θα σταλούν σιγά σιγά όλες.

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσιεύτηκε: Τρί 02 Ιουν 2026, 13:40
από tsm
Σε ευχαριστω πολυ για την ενημερωση !!

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Ιουν 2026, 14:43
από st4this
Μου έστειλε email η ομάδα ότι στάλθηκε η φανέλα στο skroutz...; Δεν έβγαλα άκρη η αλήθεια είναι με το mail :lol:

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Ιουν 2026, 15:01
από katafraktos
st4this έγραψε: Τετ 03 Ιουν 2026, 14:43 Μου έστειλε email η ομάδα ότι στάλθηκε η φανέλα στο skroutz...; Δεν έβγαλα άκρη η αλήθεια είναι με το mail :lol:
Θα σου έρθει στην skroutz θυρίδα που δήλωσες, όταν φτάσει θα σου έρθει κωδικός ή λινκ στο mail ή sms

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Ιουν 2026, 11:08
από st4this
Καλημέρα κύριοι, μόλις έσκασε μήνυμα πως η φανέλα έφτασε στο skroutz point, (μιλάμε για τη 2η επετειακή) οπότε αυτές τις μέρες να χετε και σεις το νου σας!

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Ιουν 2026, 11:45
από st4this
Λοιπόν παιδιά, είναι ΆΡΡΩΣΤΗ. Μπράβο στη Macron αλήθεια, τρομερή. Νταξει είμαι biased γιατί μαρέσουν πολύ οι φανέλες με σχέδια πόλεων επάνω, αλλα ειναι πανέμορφη.

https://ibb.co/YFJwCVYs

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Ιουν 2026, 11:53
από margas
st4this έγραψε: Σάβ 06 Ιουν 2026, 11:45 Λοιπόν παιδιά, είναι ΆΡΡΩΣΤΗ. Μπράβο στη Macron αλήθεια, τρομερή. Νταξει είμαι biased γιατί μαρέσουν πολύ οι φανέλες με σχέδια πόλεων επάνω, αλλα ειναι πανέμορφη.

https://ibb.co/YFJwCVYs
Παιδιά είναι ακραια φανελα. Οριακά το μετανιώνω που βιάστηκα και πήρα την ασπρόμαυρη. Παράξενο που ήρθε πρώτα αυτή που βγήκε δεύτερη, εγώ ακόμα περιμένω.

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Ιουν 2026, 12:55
από Maklaz
Ε τι να κάνουμε, θα την πάρουμε και αυτή :lol:

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Ιουν 2026, 10:46
από 4NIKOS1986
Με χαλάει ο χορηγός στη μαύρη.Υπαρχει κάνεις να πουλάει αφορετη τη ριγέ;Αλλιώς σκέφτομαι να πάρω την παιδική για μπει σε κορνίζα

Re: Φανέλα ποδοσφαίρου ΙΙ

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Ιουν 2026, 18:34
από giwrgos04dex
υπάρχει άμεσα διαθέσιμη στην μπουτίκ εάν γνωρίζει κάποιος ?