Σελίδα 107 από 108
Re: 21. Baba Rahman
Δημοσιεύτηκε: Τρί 02 Ιουν 2026, 23:07
από Σουριναμέζος
Αυτή θα είναι η δεύτερη του παρουσία σε Παγκόσμιο Κύπελλο, μόλις 10 παίκτες που έχουν φορέσει την φανέλα του ΠΑΟΚ έχουν πάνω από μια παρουσίες. Με 3 οι Λόβρεν και Ρικάρντο Κόστα και από 2 Μπάμπα, Σάντσεζ, Ζίβκοβιτς, Καγκάβα, Βαλένσια, Κατσούρ, Σάλπι και Τζιόλης.
Re: 21. Baba Rahman
Δημοσιεύτηκε: Τρί 02 Ιουν 2026, 23:08
από george188
Με τη κουραση που ειχε ολη τη χρονια κ ενα μουντιαλ στη πλατη δε βλεπω πως και ποτε θα επανελθει. Οπως κ να χει καλη επιτυχια στον Ραχμαν, αγαπημενος παικτης παρα τη κακιστη χρονια
Re: 21. Baba Rahman
Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Ιουν 2026, 08:24
από geobila
ο μπρο εχει να παει διακοπες χαλκιδικη εδω και 3 χρονια που παιζει ταπα
Re: 21. Baba Rahman
Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Ιουν 2026, 09:17
από black death
george188 έγραψε: Τρί 02 Ιουν 2026, 23:08
αγαπημενος παικτης παρα τη κακιστη χρονια
2 ειναι, η προηγουμενη ηταν ακομα χειροτερη. Απλα για να μην ξεχνιομαστε κιολας.
Re: 21. Baba Rahman
Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Ιουν 2026, 09:48
από ΚΩΣΤΑΣ2019
Για 30 αγωνες τη χρονια ειναι το καλυτερο αριστερό μπακ στην Ελλάδα
Re: 21. Baba Rahman
Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Ιουν 2026, 10:05
από van rooy
Όταν είναι καλά δεν βλέπει κανέναν .
Η ομάδα πρέπει να βρει τον τρόπο όταν παίζει να είναι καλά.
Re: 21. Baba Rahman
Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Ιουν 2026, 11:26
από aivas19
george188 έγραψε: Τρί 02 Ιουν 2026, 23:08
Με τη κουραση που ειχε ολη τη χρονια κ ενα μουντιαλ στη πλατη δε βλεπω πως και ποτε θα επανελθει. Οπως κ να χει καλη επιτυχια στον Ραχμαν, αγαπημενος παικτης παρα τη κακιστη χρονια
Φέτος δεν ήταν τόσο κακός, πέρσι ήταν χειρότερος, αλλά ο φέτος Τάισον ήταν αμυντικά χειρότερος από παλιότερα.
Re: 21. Baba Rahman
Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Ιουν 2026, 11:34
από geobila
30 αγωνες παιζαμε 90ς-00ς
Re: 21. Baba Rahman
Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Ιουν 2026, 11:53
από anaximandros4
Σε διαρκή πτώση είναι, δεν νομιζω να επανέλθει ποτέ στα παλαιότερα στάνταρ , τα οποία έτσι κ αλλιώς αμυντικά δεν έλεγαν πολλά
Χωρίς προετοιμασία κιόλας φέτος, καληνύχτα
Re: 21. Baba Rahman
Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Ιουν 2026, 13:52
από ΚΩΣΤΑΣ2019
geobila έγραψε: Τετ 03 Ιουν 2026, 11:34
30 αγωνες παιζαμε 90ς-00ς
Γι αυτό σε κάθε θεση πρεπει να υπαρχει +1
Re: 21. Baba Rahman
Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Ιουν 2026, 14:19
από GEOL
Στον όμιλο με Αγγλία και Κροατία, θα κάνει τρία πεντάλεπτα σύνολο.
Re: 21. Baba Rahman
Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Ιουν 2026, 15:17
από john4serres
ΚΩΣΤΑΣ2019 έγραψε: Τετ 03 Ιουν 2026, 09:48
Για 30 αγωνες τη χρονια ειναι το καλυτερο αριστερό μπακ στην Ελλάδα
Λογική μικρής ομάδας που βολεύεται με 4η θέση πλέον
Re: 21. Baba Rahman
Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Ιουν 2026, 18:05
από gk.box16
ΚΩΣΤΑΣ2019 έγραψε: Τετ 03 Ιουν 2026, 09:48
Για 30 αγωνες τη χρονια ειναι το καλυτερο αριστερό μπακ στην Ελλάδα
Βάλτε του μπροστά ένα αριστερό εξτρέμ με τακτική παιδεία Ζιφκοβιτς και θα παίξει 60 αγώνες όντας ο κορυφαίος της λίγκας με διάφορα.
Η τεχνική και η ποδοσφαιρική αντίληψη του είναι πολλά επίπεδα πάνω από οποιοδήποτε Μπακ στην Ελλάδα.
Re: 21. Baba Rahman
Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Ιουν 2026, 21:11
από Τρόμος
Το να ψάχνεις Ζίβκοβιτς για να αξιοποιήσεις τον Μπάμπα είναι σαν να ψάχνεις Πόρσε γιατί σου κάνανε δώρο τα πατάκια......
Re: 21. Baba Rahman
Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Ιουν 2026, 21:18
από Dalek
Αν μας έβγαινε κατά το ήμισυ ο Τέιλορ και έπαιρνε 10-15 παιχνίδια παραπάνω τότε πιστεύω ο Μπαμπα θα ήταν πολυ καλύτερος. Δε χρειάζεται αντικατάσταση αλλά πλαισίωση.