WRC

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 30 Ιουν 2024, 18:37

WRC – Ράλλυ Πολωνίας: Ο επιστρατευμένος

4ΤΡΟΧΟΙ

Άφησε για λίγο τα αλλότρια παιχνίδια του στην πίστα ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, πήρε το όπλο του, πήγε στην Πολωνία και κέρδισε.

Ο Kalle Rovanpera δεν είχε στο πρόγραμμα του το Ράλλυ στην Πολωνία. Όμως, ο Ogier ήταν άτυχος στις αναγνωρίσεις, τραυματίστηκε και αποσύρθηκε, οπότε τον αντικατέστησε την τελευταία στιγμή ο Φινλανδός δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Σε συνδυασμό με το GR Yaris και τον συνοδηγό του, ο ταχύτερος συνδυασμός στο WRC.

Παντός καιρού, εδάφους και συνθηκών και αν την Παρασκευή αρνητικοί Πρωταγωνιστές ήταν οι Πολωνοί θεατές όποτε και ακυρώθηκαν δυο ειδικές διαδρομές, χθες Σάββατο ο αγώνας ήταν υπόθεση Rovanpera. Η σφραγίδα για τη νίκη σήμερα Κυριακή που κέρδισε μόλις μια διαδρομή – ό,τι αρκούσε στο να διαχειριστεί κατά πρώτον τον Elfyn Evans και ουσιαστικά τον εξαιρετικό Andrien Fourmaux στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

Ο Ουαλός, όπως και ο Γάλλος αξιοποίησαν και τον χαμένο χρόνο από λάστιχο του εξαιρετικού στην Πολωνία, Andreas Mikkelsen με το i20 N Rally1, στην πρώτη κιόλας ε.δ. σήμερα το πρωί. Ίδια ακριβώς ώρα με την αφετηρία της ε.δ. Μπραλος στο περιβόητο ΤER και μέχρις εδώ οι συμπτώσεις αφού δεν προκύπτουν συγκρίσεις ανάμεσα σε έναν οργανωτικά αμφιλεγόμενο χωμάτινο αγώνα του WRC και σε έναν περίπου διεθνή του Ελληνικού Πρωταθλήματος κ.α. Οργανωτές επιπέδου WRC στη Λαμία, που όμως δεν πιστοποίησαν το μέγεθος τους στο πως τουλάχιστον επικοινωνιακά διαχειρίστηκαν την έξοδο των Νίκου Ζάχου-Ηλία Παναγιωτούνη, όπου καταστράφηκε το C3 Rally2.

Στην Πολωνία
Επίλογος σήμερα και με «φρέσκο» το Hyundai που χθες έμεινε ουσιαστικά παροπλισμένο, ο Tanak κέρδισε τις δυο από τις τέσσερις ε.δ. αφήνοντας μια στον Ravanpera, ενώ έχασε την PS από τον Neuville. Ταλαιπωρήθηκε ο Βέλγος, ανοίγοντας το δρόμο την Παρασκευή, όντας εκτός ρυθμού και χθες αλλά τελικά κέρδισε το τζόκερ. Σημαντικό για τη μάχη του τίτλου που φαίνεται πως εξελίσσεται σε man-to-man με τον Evans, χωρίς να υποτιμούμε τον Tanak που ελέγχει τις προσδοκίες του. Υπόθεση που δεν αφορά τους Katsuta και Munster και είναι σαφές πως το τοπίο ξεκαθαρίζει.

Τι να γράψουμε για τον Λετονό Mārtiņš Sesks με το Puma περίπου Rally1 χωρίς υβριδική υποστήριξη. Αυτοκίνητο που στα χέρια του πρωτάρη αποδείχθηκε πιο κοντά στα Rally1 παρά στα Rally2 και θα τον ακολουθήσουμε με ενδιαφέρον και θετική ζήλια μεθαύριο στο δικό του αγώνα.s

Θέλουμε Έλληνες σε υψηλό επίπεδο στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις-WRC, αν θέλουμε η προσπάθεια του οργανωτή και της ΕΚΟ, όπως και της Toyota να συγκεντρώνει την προβολή που απαιτείται από ένα Παγκόσμιο γεγονός που εξελίσσεται σε μια χώρα με ψυχή και πλούσιο φυσικό και ανθρώπινο πλούτο που ταιριάζει στο θεσμό.

Τα Rally2
H κατηγορία που ταιριάζει στο WRC, με περάσματα που καθηλώνουν και δεν είναι τυχαία η επιλογή της Toyota να συμμετέχει και στο WRC2. Κόντρα με πιο γήινους αντιπάλους που τους βρίσκει και στο ράλλυ της αγοράς και κρίμα που η Hyundai δεν εξελίσσει το i20 N, ότι κάνει η Skoda με τη Fabia, ανανεώνοντας με συνέπεια το υλικό της, ενώ είναι χαρακτηριστικός και ο πλουραλισμός των πληρωμάτων.

Sami Pajari με GR-Yaris οι νικητές που τρεις ημέρες ήλεγχαν με συνέπεια την αρμάδα των Skoda με καλύτερο τον Solberg Jr, καθαρά δεύτερος στο βάθρο και πριν τη θεαματική έξοδο του 24χρόνου Makerlean, στο flying δυο ε.δ. πριν το τέλος.

Επόμενος αγώνας του θεσμού το Ράλλυ Λετονίας στις 18-21 Ιουλίου, πριν την μητέρα των μαχών, το Ράλλυ Φινλανδίας στις 1-4 Αυγούστου. Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, για τελευταία φορά φέτος το Σεπτέμβριο (5-8) αφού από το 2025, επιστρέφει σε ημερομηνία τον Ιούνιο. Η SS; Μείνετε συντονισμένοι._Σ.X.

Αναλυτικά η κατάταξη μετά την SS19:

Θέση Οδηγός Χρόνος / Διαφορά από τον 1ο
1 Kalle Rovanpera 2:33:07.6
2 Elfyn Evans 28.3
3 Adrien Fourmaux 42.7
4 Thierry Neuville 1:10.8
5 Martins Sesks 1:47.0
6 Andreas Mikkelsen 2:16.6
7 Gregoire Munster 2:18.0
8 Takamoto Katsuta 2:26.7
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 94313
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τρί 02 Ιούλ 2024, 14:00

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΟΔΗΓΩΝ (TOP-10, ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΠΟΛΩΝΙΑΣ)
1 Thierry Neuville (Hyundai) 136
2 Elfyn Evans (Toyota) 121
3 Ott Tanak (Hyundai) 115
4 Sebastien Ogier (Toyota) 92
5 Adrien Fourmaux (Ford M-Sport) 91
6 Kalle Rovanpera (Toyota) 63
7 Τakamoto Katsuta (Toyota) 58
8 Andreas Mikkelsen (Hyundai) 29
9 Dani Sordo (Hyundai) 27
10 Esapekka Lappi (Hyundai) 23


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ (ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΠΟΛΩΝΙΑΣ)
1 Hyundai Shell Mobis WRT 311
2 Toyota Gazoo Racing WRT 301
3 M-Sport Ford WRT 156
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 94313
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τετ 31 Ιούλ 2024, 09:55

Ράλλυ Φινλανδίας: Με ελάχιστες εξαιρέσεις

4ΤΡΟΧΟΙ - Στρατής χατζηπαναγιώτου

Στο βάθρο των νικητών ελάχιστες φορές έχουν ανέβει μη Σκανδιναβοί, οι οποίοι επιβεβαιώνουν εκεί έναν κανόνα που αντέχει στο χρόνο…

Από το 1951 στο καλαντάρι το περιβόητο Ράλλυ των 1.000 Λιμνών, αγώνας από τους τέσσερις θεματοφύλακες του WRC μαζί με το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, το Σαφάρι και το Μόντε Κάρλο· χωρίς να υποτιμούμε τα ιδιαίτερα ράλλυ στη Σουηδία και στην Κορσική. Γεγονός πως ένας του Νότου ονειρεύεται το κλασικό μικτό Σαν Ρέμο και το Ράλλυ στην Πορτογαλία, με στοιχεία από ό,τι είχες την τιμή να γνωρίσεις στη φτώχεια σου, απάντηση στο αφήγημα του ανιστόρητου.

Το Ράλλυ στη Φινλανδία, με αφετηρία αύριο Τετάρτη, δε θέλει πολλές συστάσεις. Σημεία αναφοράς τα πηδήματα με τέρμα γκάζι, και μάλιστα με μετρήσεις για την απόσταση στον αέρα, οι Φινλανδοί οδηγοί με τη βαριά φανέλα και παλμαρέ χρυσάφι εκεί (και όχι μόνο στο WRC), και για τον θεατή το ότι πληρώνει όπου και για ό,τι βλέπει ή ακούει…

Είναι άλλωστε από τους πρώτους αγώνες με σύστημα προώθησης και εμπορική διεύθυνση, ενώ παραδοσιακά έχει δουλευτεί καλά και με μέθοδο το ταλέντο του τοπικού οδηγού. Με σύστημα προώθησης επιστημονικά δομημένης, και δεν έχει ξαναγραφτεί ότι το δικό μας «Γίνε Πρωταθλητής» εμπνεύστηκε από την προσπάθεια του Κιβιμάκι για νέους, ενώ υλοποιήθηκε ακολουθώντας την πρακτική Ταμπατόν της Grifone στην Ιταλία, από την ομάδα Ζήβα-Βωβού, με ατού την Toyota Ελλάς και σημαντικούς, μέλη της ομάδας μας.

Προσοχή, ενδιαφέρον και ευαισθησία και πλάνο για τον Φινλανδό οδηγό-συνοδηγό, και αν μιλήσεις μαζί τους δε θεωρούν δικούς τους, δεν τους κατατάσσουν στο εθνικό παλμαρέ τους Σουηδούς κ.ά. Υπολογίστε πως την εποχή της ευρύτερης κυριαρχίας του Μπλόμκβιστ, με μόλις μία νίκη στα άλματα, οι πολυνίκες στη Φινλανδία Μίκολα, Γκρέινχολμ (7 νίκες), Άλεν (6 νίκες), Τόμι και Τίμο Μάκινεν, Κάνκουνεν, Βάτανεν, Σάλονεν και αργότερα σε κόντρα με τους Κένεθ και Μίκαελ Έρικσον, αυτούς ήθελαν να κερδίσουν καταρχήν. Όπως και τον Πέτερ Σόλμπεργκ, που δεν τους ξεγελούσε με το χαμόγελό του και άλλα επικοινωνιακά. Ουσιαστικά το κάστρο έπεσε με την αλλαγή στο layout των αγώνων το ’86-’87, ενώ με τα Group Α, που ήθελαν αλλιώς, τους έβαλαν δύσκολα καταρχήν ο Σάινθ, νικητής εκεί το ’90, ο Οριόλ, που κέρδισε τον Κάνκουνεν το ’92, και αυτό αφήστε το ασχολίαστο αν συναντήσετε τον Γιούχα…

Γεγονός πως δεν καθιέρωσαν το θρύλο τους εκεί ο Λεμπ, παρά τις τρεις νίκες του, και ο Οζιέ με μία νίκη το 2013, αλλά ποτέ δεν είναι αργά, όντας ενεργός και σε τέλεια σχέση με το σύγχρονο Toyota GR Yaris R1. Ο Seb II που πετούσε στη Λετονία, αγώνας με κάποια κοινά χαρακτηριστικά με τον αγώνα στη Φινλανδία.

Σήμερα
Από τους ενεργούς που θα τους απολαύσουμε από την Πέμπτη στο shakedown και στην αφετηρία, ο Τάνακ έχει τρεις νίκες, όσες και ο Λάτβαλα, ο boss της Toyota που οδηγεί το GR Yaris Rally 2, δύο ο Έβανς, που δεν μπορεί, κάποτε θα οδηγήσει όπως και το 2023, ενώ έχει κερδίσει και ο Λάπι. Λογικά, φαβορί είναι ο Ροβάνπερα, αν προκύπτει κάτι τέτοιο σε έναν απρόβλεπτο θεσμό, σε αγώνα με παγίδες που λειτουργούν καταλυτικά, χωρίς επιστροφή.

Σε κάθε περίπτωση, η συμμετοχή του Φινλανδού Πάγιαρι με GR Yaris R1 πιστοποιεί ότι το σύστημά τους καλά κρατεί, και κρίμα που δε μας οδηγεί, με την απογοήτευση-έλλειψη οράματος να εκτοξεύεται με τους Φινλανδούς πλειοψηφία σε Rally 2-3. Ράλλυ Φινλανδίας, ο αγώνας-θρύλος από αύριο στο PC σας.

Οn Fire, η μητέρα των μαχών στο WRC και, όπως σχολίαζε ο Τίμο Σάλονεν, δις νικητής εκεί, δεν είσαι παγκόσμιος χωρίς νίκη στον αγώνα τους.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 94313
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τετ 31 Ιούλ 2024, 11:24

Preview και πρόγραμμα Ράλλυ Φινλανδίας: Στις 1.000 λίμνες!

Car & Driver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ

Το σερί των γρήγορων χωμάτινων ράλλυ ολοκληρώνεται στη Φινλανδία, με ένα πολύ ενδιαφέρον πλήρωμα να προστίθεται στη λίστα συμμετεχόντων της κατηγορίας Rally1.

Κάποτε ήταν το εμβληματικό «ράλλυ των 1000 λιμνών», για προφανείς λόγους. Σήμερα, αποτελεί το τελευταίο από τα τρία συνεχόμενα, γρήγορα χωμάτινα ράλλυ στο καλεντάρι του WRC, πριν το πρωτάθλημα κατευθυνθεί προς τον δικό μας εθνικό αγώνα, το Ράλλυ Ακρόπολις.

Αν κάτι γνωρίζει να κάνει πολύ καλά η Φινλανδία, είναι σίγουρα να μαγεύει με τις άκρως εντυπωσιακές ειδικές διαδρομές που προσφέρει. Στενές, γρήγορες, με μεγάλα άλματα, γρήγορες στροφές, σε ένα δασικό τοπίο που όμοιό του δεν υπάρχει στο πρωτάθλημα.

Πρόκειται για έναν ιδιαίτερα απαιτητικό αγώνα, αφού χρειάζεται τρομερή ακρίβεια από τον οδηγό στο τιμόνι κι από τον συνοδηγό στις σημειώσεις και τις οδηγίες. Στη Φινλανδία, κάθε πάτημα του γκαζιού και κάθε λανθασμένη γραμμή μετράει πολλαπλά.

Ακόμα και στα άλματα χρειάζεται στρατηγική και μετρημένη προσέγγιση, ώστε να μη χαθεί χρόνος και να μη γίνει κάποιο -μοιραίο- λάθος.

Σε αυτό το περιβάλλον, όπως είναι λογικό, αφού πρόκειται για τον εθνικό τους αγώνα, συνήθως μεγαλουργούν οι Φινλανδοί. Επτά νίκες για τους Hannu Mikkola και Marcus Gronholm, έξι για τον Markku Alen, πέντε για τον Tommi Makinen. Ο Kalle Rovanpera θα προσπαθήσει εκ νέου να εισέλθει σε αυτήν την ελίτ των Φινλανδών νικητών του ράλλυ, μετά το ατύχημα που τον έθεσε εκτός αγώνα το 2023.

Το ντεμπούτο του στην κορυφαία κατηγορία θα κάνει κι ο νεαρός οδηγός της Toyota και συμπατριώτης του Rovanpera, Sami Pajari, ο οποίος μαζί με τη συνοδηγό του, Enni Malkonen, θα οδηγήσουν για πρώτη φορά αυτοκίνητο της μεγάλης κατηγορίας Rally1.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το αμιγώς φινλανδικό πλήρωμα μετρά τρεις νίκες στο WRC2, μια εκ των οποίων ήταν στο περσινό Ράλλυ Φινλανδίας, όπου αγωνίζονταν με ένα Skoda Fabia RS Rally2. Πλέον, ανήκουν στο ρόστερ της Toyota Gazoo Racing, με την οποία κατέκτησαν φέτος τη νίκη της κατηγορίας τους στην Ιταλία και την Πολωνία.

Αναλυτικά το πρόγραμμα σε ώρες Ελλάδος:

Διαδρομή Ονομασία Μήκος (km) Ώρα εκκίνησης
SS1 Harju 1 3,48 Πέμπτη 1/8 19:05
SS2 Laukaa 1 17,96 Παρασκευή 2/8 08:13
SS3 Saarikas 1 15,93 09:20
SS4 Myhinpaa 1 15,51 10:35
SS5 Ruuhimaki 1 7,76 12:05
SS6 Laukaa 2 17,96 15:10
SS7 Saarikas 2 15,93 16:17
SS8 Myhinpaa 2 15,51 17:32
SS9 Ruuhimaki 2 7,76 19:05
SS10 Harju 2 3,48 20:05
SS11 Vastila 1 18,94 Σάββατο 3/8 09:05
SS12 Paijala 1 20,19 10:05
SS13 Ouninpohja 1 32,98 11:05
SS14 Vastila 2 18,94 15:35
SS15 Paijala 2 20,19 16:35
SS16 Ouninpohja 2 32,98 17:35
SS17 Sahloinen-Moksi 1 14,27 Κυριακή 4/8 08:55
SS18 Laajavuori 1 4,35 10:05
SS19 Sahloinen-Moksi 2 14,27 11:17
SS20 Laajavuori 2 [Power Stage] 4,35 13:15
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 94313
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 03 Αύγ 2024, 22:59

Ράλλυ Φινλανδίας - 3η μέρα: «Πετάει» ο Rovanpera, ποινή για τον Evans

Car & Driver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ

Ο Kalle Rovanpera έκανε ακόμη μια εκπληκτική εμφάνιση, ολοκληρώνοντας την τρίτη μέρα του αγώνα της πατρίδας του και «κλειδώνοντας» τους μέγιστους βαθμούς του Σαββάτου.

Ο Kalle Rovanpera κέρδισε ακόμη δύο Ε.Δ. του Ράλλυ Φινλανδίας, γράφοντας μάλιστα έναν από τους ταχύτερους χρόνους που έχει καταγραφεί ποτέ στην εμβληματική διαδρομή της Ouninpohja. Με χρόνο 14:32.6, δηλαδή 4,8 sec ταχύτερο από εκείνον του δεύτερου, Sebastien Ogier, ο Φινλανδός της Toyota έχει πλέον γράψει το όνομά του με χρυσά γράμματα στην ιστορία του αγώνα της πατρίδας του.

Ράλλυ Φινλανδίας - 3η μέρα (πρωί): Καταστροφή για τον Evans με πρόβλημα στο κιβώτιο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα runs προηγούμενων ετών σε αυτήν την περιοχή πραγματοποιούνταν σε μια κάπως τροποποιημένη διαδρομή, η οποία ήταν περίπου 1-2 km μικρότερη. Ωστόσο, η μέση ταχύτητα του Φινλανδού είναι πραγματικά η ταχύτερη που έχει δει ποτέ η Ouninpohja. Ο Rovanpera έχει «κλειδώσει» τους μέγιστους βαθμούς του Σαββάτου (18), πολύ σημαντικό για τη μάχη της Toyota στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Ο Ogier βρίσκεται πλέον 44,2 sec πίσω από τον ομόσταβλό του, ενώ στην τρίτη θέση, ο Thierry Neuville έχει σταθεροποιήσει τη διαφορά του από τον Γάλλο στα 39,6 sec. Με τη δεύτερη θέση στο τέλος της τρίτης μέρας, ο Ogier θα πάρει 15 βαθμούς (αν τερματίσει τον αγώνα), ενώ ο Neuville θα προσθέσει στο σύνολο του 13, αντίστοιχα.

Τέταρτος στη γενική κατάταξη, όπως ακριβώς και το πρωί, έχει παραμείνει ο Adrien Fourmaux, ο οποίος δήλωσε ότι απόλαυσε πάρα πολύ το δεύτερο πέρασμά του στην τελευταία διαδρομή της ημέρας, την Ouninpohja. «Αυτό που κάναμε ήταν τρελό. Η διαδρομή είναι εκπληκτική, δεν έχω ξαναπεράσει τόσο καλά μέσα στο αυτοκίνητο,» είπε γελώντας ο Γάλλος της M-Sport.

Πίσω του, χωρίς να απειλεί και χωρίς να απειλείται από κανέναν, ο Sami Pajari συνεχίζει την καθαρή πορεία του στην πέμπτη θέση, κερδίζοντας εμπειρία στο αυτοκίνητο της κατηγορίας Rally1, με το οποίο αγωνίζεται για πρώτη φορά.

Όσο για τον Elfyn Evans, ο Ουαλός της Toyota έπεσε ακόμη περισσότερο στη γενική κατάταξη, αφού πήρε ποινή 2:40 λεπτών επειδή έφυγε από το service park 16 λεπτά αργότερα από ό,τι έπρεπε. Πλέον βρίσκεται στη 12η θέση γενικής, πίσω κι από τους Lauri Joona, Nikolay Gryazin, Mikko Heikkila και Georg Linnamae.

Αναλυτικά η κατάταξη μετά την SS16:

Θέση Οδηγός Χρόνος / Διαφορά από τον 1ο
1 Kalle Rovanpera 2:03:53.8
2 Sebastien Ogier 44,2
3 Thierry Neuville 1:23.8
4 Adrien Fourmaux 1:49.7
5 Sami Pajari 2:19.2
6 Oliver Solberg 7:32.4
7 Jari Matti Latvala 8:20.0
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 94313
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 04 Αύγ 2024, 15:53

Ράλλυ Φινλανδίας: Τρακάρισμα κι εγκατάλειψη για Rovanpera - 61η νίκη για Ogier

Car & Driver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ

Ο Kalle Rovanpera τράκαρε στην προτελευταία Ε.Δ. του αγώνα ενώ βρισκόταν στην πρωτοπορία, φεύγοντας από τη Φινλανδία με 0 βαθμούς. Ο Sebastien Ogier πήρε τη νίκη κι είναι πλέον 2ος στο πρωτάθλημα οδηγών.

Η καταστροφή χτύπησε την πόρτα της Toyota στην τελευταία μέρα του Ράλλυ Φινλανδίας. Στην SS19, την προτελευταία Ε.Δ. του αγώνα, ο Elfyn Evans τράκαρε λίγα μέτρα μετά την εκκίνηση κι εγκατέλειψε, την ώρα που βρισκόταν σε εξαιρετική θέση στην κατάταξη της Super Sunday.

Στην ίδια διαδρομή, μόλις δύο στροφές πριν τη γραμμή του τερματισμού, κι ο Kalle Rovanpera είχε ένα επίσης τρομακτικό τρακάρισμα που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει από την πρωτοπορία του αγώνα της πατρίδας του. Πάτησε μια τεράστια πέτρα που βρισκόταν στη μέση του δρόμου και βγήκε εκτός γραμμής, με το αυτοκίνητο να ρολλάρει και να καταλήγει τελικά ανάμεσα στα δέντρα.

Τόσο εκείνος, όσο κι ο συνοδηγός του, Jonne Halttunen, βγήκαν αλώβητοι από το αυτοκίνητο και δε χρειάστηκε να μεταφερθούν στο νοσοκομείο. Το ίδιο ισχύει και για τους Elfyn Evans / Scott Martin.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο οδηγός της Toyota τρακάρει στο Ράλλυ Φινλανδίας, αφού και το 2023 εγκατέλειψε, την ώρα που βρισκόταν στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης κι είχε δημιουργήσει, όπως και φέτος, ένα εξαιρετικό προβάδισμα.

Ο Sebastien Ogier πήρε τη νίκη, όντας δεύτερος μέχρι και πριν το ατύχημα του teammate του, συλλέγοντας πολύ σημαντικούς βαθμούς για την καμπάνια του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Ο Γάλλος δήλωσε ότι ενδέχεται να ολοκληρώσει κανονικά τους υπόλοιπους αγώνες της σεζόν, παρόλο που αρχικά βρισκόταν σε μερικό πρόγραμμα.

Έχει πλέον αναρριχηθεί στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας των οδηγών και βρίσκεται επίσημα στη μάχη για το πρωτάθλημα. Θα προσπαθήσει να κατακτήσει τον 9ο τίτλο του, κυνηγώντας τον Thierry Neuville.

Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσε ο Βέλγος της Hyundai, ο οποίος επέκτεινε το προβάδισμά του και πλέον βρίσκεται 27 βαθμούς μπροστά από τον Ogier.

Τρίτος τερμάτισε για τέταρτη φορά φέτος ο Adrien Fourmaux, ενώ τέταρτος ήρθε ο Sami Pajari, μόλις στο ντεμπούτο του στο WRC. Κάπου εκεί ολοκληρώνονται οι συμμετοχές της κατηγορίας Rally1 που ολοκλήρωσαν σε κανονική θέση τον αγώνα.

Οι Esapekka Lappi και Takamoto Katsuta είχαν αμφότεροι ατυχήματα νωρίτερα στο τετραήμερο του αγώνα κι επέστρεψαν με Super Rally προκειμένου να ριχτούν στη μάχη για τους βαθμούς της Super Sunday και της PowerStage. Ο Φινλανδός χάρισε 7 βαθμούς στη Hyundai, αφού ήταν ο συνολικά ταχύτερος στην κατάταξη της Κυριακής, ενώ ο Ιάπωνας της Toyota «έκλεψε» τους 5 βαθμούς της Power Stage από τον Neuville, ο οποίος ήρθε στη δεύτερη θέση, κερδίζοντας 4 βαθμούς.

Αναλυτικά η κατάταξη μετά την SS20:

Θέση Οδηγός Χρόνος / Διαφορά από τον 1ο
1 Sebastien Ogier 2:25:41.9
2 Thierry Neuville 40,1
3 Adrien Fourmaux 1:14.1
4 Sami Pajari 1:54.5
5 Oliver Solberg 8:15.5
6 Jari Matti Latvala 8:54.5
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 94313
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 04 Αύγ 2024, 16:01

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ (TOP-10, ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ)

1 Thierry Neuville (Hyundai) 166
2 Sebastien Ogier (Toyota) 138
3 Ott Tanak (Hyundai) 137
4 Elfyn Evans (Toyota) 132
5 Adrien Fourmaux (Ford M-Sport) 116
6 Kalle Rovanpera (Toyota) 86
7 Τakamoto Katsuta (Toyota) 76
8 Esapekka Lappi (Hyundai) 33
9 Andreas Mikkelsen (Hyundai) 29
10 Dani Sordo (Hyundai) 27


ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ (ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ)

1 Hyundai Shell Mobis WRT 395
2 Toyota Gazoo Racing WRT 375
3 M-Sport Ford WRT 207
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 94313
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 06 Σεπ 2024, 07:55

Μετά την πρώτη ειδική διαδρομή της 'Άνω Παύλιανης 1 (υπάρχει και Άνω Παύλιανη 2):


1. Ogier S. - Toyota Gazoo Racing WRT, 16:33.2
2. Tanak O. - Hyundai Shell Mobis WRT, +0.6
3. Fourmaux A. M-Sport WRT, +0.8
4. Katsuta T. - Toyota Gazoo Racing WRT, +2.7
5. Sordo D. - Hyundai Shell Mobis WRT, +9.3
6. Neuville T. - Hyundai Shell Mobis WRT, +10.3
7. Rossel Y. - DG Sport Competition, +21.2
8. Munster G. - M-Sport WRT, +21.6
9. Pajari S. - Printsport Racing, +28.8
10. Gryazin N. - DG Sport Competition, +34.5
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 94313
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 06 Σεπ 2024, 08:03

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - Shakedown: Πρώτος ο Katsuta στην «πρόβα τζενεράλε»

Car & Driver - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ 05.09.2024

Ο Takamoto Katsuta ήταν τελικά εκείνος που κατέγραψε τον ταχύτερο χρόνο στο Shakedown του εθνικού μας αγώνα.

Μετά από μια σύγχυση με τα αποτελέσματα του Shakedown, ο Takamoto Katsuta είναι κι επίσημα ο ταχύτερος της «πρόβας τζενεράλε» του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Το μπέρδεμα ήρθε εξαιτίας λάθους της επίσημης ιστοσελίδας του WRC, στην οποία είχαν προσμετρηθεί, λανθασμένα, και τα τρίτα περάσματα των οδηγών, τα οποία όμως έγιναν με καλεσμένους της διοργάνωσης και celebrities.

Με την λανθασμένη σειρά, ο Thierry Neuville ήταν εκείνος που κατέγραψε τον ταχύτερο χρόνο, όμως η καλύτερη επίδοσή του ήταν στο τρίτο του πέρασμα, κι έτσι δεν προσμετράται.

Λαμβάνοντας υπόψιν αποκλειστικά, λοιπόν, τα δεύτερα περάσματα, ο Takamoto Katsuta κινήθηκε ταχύτερα στη διαδρομή των 3,62 km στη Λυγαριά, κάνοντας χρόνο 2:39.1. Δεύτερος ήρθε ο Ott Tanak, ηγούμενος του 2-3-4 της Hyundai, με τους Dani Sordo και Thierry Neuville να ακολουθούν στην τρίτη και τέταρτη θέση, αντίστοιχα.

Το δίδυμο της M-Sport πλασαρίστηκε στην πέμπτη κι έκτη θέση, με τον Adrien Fourmaux να τοποθετείται μπροστά από τον Gregoire Munster.

Οι Sebastien Ogier και Elfyn Evans πραγματοποίησαν μόνο ένα πέρασμα, με αποτέλεσμα να μη βελτιώνουν τους χρόνους τους σημαντικά, μένοντας στην έβδομη κι όγδοη θέση της κατάταξης της κατηγορίας Rally1, την οποία «έκλεισε» ο Ιορδάνης Σερδερίδης, ερχόμενος ένατος.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Χρόνος
1 Takamoto Katsuta 2:39.1
2 Ott Tanak 2:39.7
3 Dani Sordo 2:40.4
4 Thierry Neuville 2:41.1
5 Adrien Fourmaux 2:41.7
6 Gregoire Munster 2:44.6
7 Sebastien Ogier 2:48.9
8 Elfyn Evans 2:49.9
9 Ιορδάνης Σερδερίδης 2:52.1
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 94313
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 06 Σεπ 2024, 12:31

Ατύχημα είχε ο Katsuta στην 3η Ε.Δ. κι ενώ μετά τις πρώτες 2 ΕΔ. ήταν 2ος μόλις 0,2 sec πίσω από τον Tanak και 1,2 και 2,2 μπροστά από τους Ogier και Fourmaux.
Ατύχημα είχε και ο δικός μας Αθανασούλας, χωρίς ευτυχώς συνέπειες για τον ίδιο και τον συνοδηγό του.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 94313
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 06 Σεπ 2024, 13:27

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - SS3: Δάμασε τον Ταρζάν ο Ogier, «έμεινε» ο Katsuta

Car &Driver

Ο Sebastien Ogier πίεσε και πέρασε ξανά στην πρωτοπορία του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, με τον Takamoto Katsuta να γίνεται το νεότερο θύμα των σκληρών, ακροπολικών διαδρομών.

Το πρώτο πέρασμα από τον Ταρζάν έγινε με σημαντική καθυστέρηση, καθώς η SS1 είχε αρκετά απρόοπτα που άλλαξαν άρδην τον αρχικό προγραμματισμό του πρωινού της Παρασκευής.

Ο Sebastien Ogier πίεσε σημαντικά και κατάφερε να κλείσει το loop στην κορυφή της κατάταξης, καθώς έβαλε πιο μαλακά ελαστικά από τον μέχρι πρότινος πρωτοπόρο Ott Tanak, που έπεσε 3ος.

Ο αγώνας του Takamoto Katsuta καταστράφηκε, όταν στα 6 χλμ σταμάτησε μετά από χτύπημα τροχού σε πέτρα, με αποτέλεσμα να χάσει την 3η θέση που κατείχε μετά τις πρώτες δύο ειδικές διαδρομές.

Αυτό εκμεταλλεύτηκε ο Adrien Fourmaux, που μπόρεσε να περάσει 2ος, με διαφορά μόλις 5,9 δλ. από τον συμπατριώτη του, και μάλιστα χωρίς το υβριδικό σύστημα, όπως αποκάλυψε ο ίδιος μετά τον τερματισμό.

Ο Thierry Neuville συνεχίζει να έχει πρόβλημα με τον κινητήρα και να καθαρίζει τις διαδρομές, με αποτέλεσμα να χάνει χρόνο με δύο διαφορετικούς τρόπους καθ' όλη τη διάρκεια του πρωινού. Το χειρότερο για τον ίδιο είναι πως δηλώνει άγνοια ως προς τι έχει το μοτέρ του i20 N Rally1.

Για τον Dani Sordo, κάθε χιλιόμετρο στα ελληνικά χώματα είναι μία ευκαιρία να μπει ξανά σε αγωνιστικούς ρυθμούς μετά από έξι μήνες απραγίας, και με τις εγκαταλείψεις και τα προβλήματα του ανταγωνισμού, έχει αναρριχηθεί στην 4η θέση, μπροστά κι από τον Neuville.

Όσο για τον Gregoire Munster, ο Λουξεμβουργιανός έχει ακόμα πρόβλημα με το χειρόφρενο, ενώ και ο ρυθμός του δεν είναι αρκετός για να απειλήσει τους προπορευόμενους, με αποτέλεσμα να συνεχίζει να κινείται σε ρηχά νερά.

Τέλος, ο Elfyn Evans παρέμεινε πολύ χαμηλά καθώς εξακολουθεί να πηγαίνει αργά για να μην ταλαιπωρήσει περαιτέρω τον ήδη «λαβωμένο» κινητήρα του.

Η δράση θα συνεχιστεί μετά το service, στις 14:29 με το δεύτερο πέρασμα από την Άνω Παύλιανη - αν και συζητείται η μετακίνηση χρονικά και του απογευματινού σκέλους.

Αναλυτικά η κατάταξη μετά την SS3:

Θέση Οδηγός Χρόνος / Διαφορά από τον 1ο
1 Sebastien Ogier 50:28.7
2 Adrien Fourmaux 5,9
3 Ott Tanak 9,8
4 Dani Sordo 19,4
5 Thierry Neuville 35,7
6 Gregoire Munster 1:12.9
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 94313
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 06 Σεπ 2024, 13:37

Να παρατηρήσω στο παραπάνω ρεπορτάζ του C & D ότι ο Katsuta δεν ήταν τρίτος μετά τις SS1 και SS2, αλλά δεύτερος και μάλιστα μόλις 0,2 sec διαφορά από τον πρωτοπόρο, τότε Tanak.
Ο Katsuta κέρδισε και το Shakedown, που του δίνει επιπλέον βαθμούς, άσχετα αν εγκατέλειψε.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 94313
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 06 Σεπ 2024, 17:22

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - SS5: Πρόβλημα για τον Ogier, ξανά ο Tanak στην κορυφή

C & D - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ

Ο Ott Tanak «έσβησε» τη διαφορά που είχε δημιουργήσει ο Sebastien Ogier μέσα σε μία διαδρομή, κάνοντας τον ταχύτερο χρόνο στο δεύτερο πέρασμα της Ε.Δ. στη Δάφνη και παίρνοντας το προβάδισμα του αγώνα. Πέρα από το γεγονός ότι ο Εσθονός πίεσε αρκετά, όπως δήλωσε μετά το τέλος της SS5, ο Sebastien Ogier τέθηκε εκτός ανταγωνισμού στη συγκεκριμένη διαδρομή, με το αυτοκίνητό του να παρουσιάζει κάποιο πρόβλημα λίγα χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό.

Πλέον ο Γάλλος βρίσκεται στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης, 5 sec πίσω από τον Tanak και θα προσπαθήσει να βρει την πηγή του προβλήματος πριν το δεύτερο πέρασμα του άκρως απαιτητικού Ταρζάν.

Ο Dani Sordo συνεχίζει να βρίσκεται στην τρίτη θέση και τόνισε ότι η κατάσταση στην οποία βρίσκεται αυτή τη στιγμή η Hyundai είναι εξαιρετική, έχοντας δύο αυτοκίνητα στο βάθρο, ένα εκ των οποίων είναι επικεφαλής του αγώνα.

Τέταρτος, πίσω από τον Ισπανό ομόσταβλό του, παραμένει ο Thierry Neuville, οι μηχανικοί του οποίου έλυσαν το πρόβλημα που είχε στον κινητήρα του κατά τη διάρκεια του πρωινού loop κι έτσι ο ρυθμός του έχει βελτιωθεί σημαντικά. Ο Βέλγος συνεχίζει να δυσκολεύεται όμως με το καθάρισμα στον δρόμο και το αυτοκίνητο παρουσιάζει πολλή υποστροφή.

Πίσω του βρίσκεται μόνο ο Gregoire Munster, αφού ο Yohan Rossel, επικεφαλής της κατηγορίας Rally2, αναγκάστηκε να σταματήσει στην άκρη του δρόμου για να αλλάξει ένα κλατάρισμα, χάνοντας περίπου 2 λεπτά.

Αναλυτικά η κατάταξη μετά την SS5:

Θέση Οδηγός Χρόνος / Διαφορά από τον 1ο
1 Ott Tanak 1:23:18.6
2 Sebastien Ogier 5,0
3 Dani Sordo 22,5
4 Thierry Neuville 46,6
5 Gregoire Munster 1:40.0
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 94313
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 06 Σεπ 2024, 17:26

Μεγάλο πρόβλημα πρέπει να αντιμετώπισε ο Ogier στην SS6, γιατί τερμάτισε 2:22.8 πίσω από τον Neuville μένοντας πολύ πίσω σε χρόνους.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 94313
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 07 Σεπ 2024, 15:52

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - SS10: Μπροστά ο Neuville - Με γυαλιά λόγω σκόνης ο Sordo

C & D - ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ

Ο Thierry Neuville συνεχίζει στην πρωτοπορία του αγώνα, την ίδια ώρα που ο teammate του χρειάστηκε να φορέσει μάσκα για τη σκόνη που μπαίνει στο αυτοκίνητο εξαιτίας της ζημιάς.

Ο Thierry Neuville επέκτεινε το προβάδισμά του επί του Dani Sordo στο Λουτράκι, ο οποίος συνεχίζει τον αγώνα παρά την εκτεταμένη ζημιά στο αμάξωμα του αυτοκινήτου του. Στη συγκεκριμένη διαδρομή, ο Ισπανός χρειάστηκε να φορέσει ειδικά γυαλιά εξαιτίας της σκόνης που έμπαινε στο αυτοκίνητο, ως αποτέλεσμα της ζημιάς.

Όσο για τον Βέλγο, δήλωσε ότι δεν παίρνει κανένα ρίσκο, όμως του αρέσει αυτή η διαδρομή γιατί είναι μικρή, τεχνική και φιδωτή. Σύμφωνα με τον ίδιο, η επόμενη Ε.Δ, δηλαδή το δεύτερο πέρασμα από τους Αγίους Θεοδώρους, θα είναι ιδιαίτερα απαιτητική, οπότε θα πρέπει να προσέξει αρκετά.

Στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης συνεχίζει να βρίσκεται ο Sebastien Ogier, ο οποίος έκανε τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο στην SS10, αφού ήταν 2,4 sec αργότερος από τον Ott Tanak, που είναι σταθερά τέταρτος.

Πέμπτος της γενικής είναι, όπως και στην προηγούμενη διαδρομή, ο Sami Pajari, που φυσικά συνεχίζει να ηγείται της κατηγορίας Rally2.

Έχοντας επιστρέψει στον αγώνα με SuperRally από το πρωί του Σαββάτου, ο Takamoto Katsuta έκανε β στην ειδική στο Λουτράκι, χωρίς όμως να προκαλεί σημαντική ζημιά στο αυτοκίνητό του. Κι οι Adrien Fourmaux κι Elfyn Evans έχουν πλέον επιστρέψει στη δράση μετά τα συμβάντα που τους έθεσαν εκτός ανταγωνισμού, όμως βρίσκονται πολύ χαμηλά στη γενική κατάταξη.

Αναλυτικά η κατάταξη μετά την SS10:

Θέση Οδηγός Χρόνος/Διαφορά από τον 1ο
1 Thierry Neuville 2:41:27.2
2 Dani Sordo 40.0
3 Sebastien Ogier 1:25.0
4 Ott Tanak 3:22.7
5 Sami Pajari 4:26.5
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 94313
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αθλητικά-Αγωνιστικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης