WRC

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 30 Σεπ 2023, 21:17

Ράλλυ Χιλής - 2η μέρα (πρωί): «Ιπτάμενος» Tanak, προβλήματα για Katsuta, Evans και Rovanpera

Car & Driver - Μαρίλη Πινιατάρο

Ο Ott Tanak επέκτεινε το προβάδισμά του, ενώ οι Katsuta, Evans και Rovanpera έκαναν λανθασμένη επιλογή ελαστικών και... το πλήρωσαν ακριβά.

Ο Ott Tanak κατάφερε να ολοκληρώσει το πρώτο μέρος της δεύτερης μέρας χωρίς προβλήματα, επεκτείνοντας το προβάδισμά του στην πρωτοπορία του αγώνα και της γενικής κατάταξης. Ο Εσθονός φαίνεται να έκανε τη σωστότερη επιλογή ελαστικών για τις τρεις πρωινές ΕΔ, κάτι που τον ευνόησε ιδιαίτερα, κερδίζοντας τις δύο από αυτές.

Η μάχη για το βάθρο μαίνεται, αφού ο Elfyn Evans έχει πέσει τέταρτος, μετά και το τέλος της SS9, έχοντας κάνει λανθασμένη επιλογή στα ελαστικά του. Πιο συγκεκριμένα, ο Ουαλός έπαθε διπλό κλατάρισμα στην SS9, χάνοντας σημαντικό χρόνο και δύο θέσεις στη γενική κατάταξη.

Στη δεύτερη θέση επανήλθε ο Teemu Suninen, ο οποίος είχε πέσει προηγουμένως στην τρίτη θέση, μετά την SS7. Κι ο Thierry Neuville επωφελήθηκε από το κλατάρισμα του Evans, ανεβαίνοντας τρίτος. Ο Βέλγος της Hyundai είπε μετά την SS9: «Ήταν η πρώτη ΕΔ που ένιωσα άνετα και τα πράγματα ήταν πραγματικά καλά για εμάς.»

Ο Kalle Rovanpera κέρδισε την SS7, όμως δεν κατάφερε να σημειώσει κάποια αντίστοιχη επίδοση στις SS8 και SS9, αφού ήρθε 6ος και 8ος, αντίστοιχα, πέφτοντας πέμπτος. Κι ο Φινλανδός ολοκλήρωσε την SS9 χωρίς γόμα στα πίσω ελαστικά του, λέγοντας ότι «είμαστε τυχεροί που είμαστε εδώ, κάναμε μεγάλο λάθος με την επιλογή ελαστικών. Γνωρίζαμε ότι αυτή η ΕΔ θα ήταν δύσκολη, όμως δεν περιμέναμε η φθορά των ελαστικών να είναι τόσο μεγάλη.»

Παρόμοια ήταν κι η κατάσταση για τον Takamoto Katsuta, ο οποίος τερμάτισε «από θαύμα» στην SS9, όπως είπε ο ίδιος, παραμένοντας στην έκτη θέση της γενικής κατάταξης.
Στην έβδομη θέση παρέμεινε κι ο Gregoire Munster, ολοκληρώνοντας τα εντός δεκάδας αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally1.


1. Tanak O. M-Sport WRT 1:47:45.9
2. Suninen T. Hyundai Shell Mobis WRT +47.8
3. Neuville T. Hyundai Shell Mobis WRT +1:03.0
4. Evans E. Toyota Gazoo Racing WRT +1:16.8
5. Rovanpera K. Toyota Gazoo Racing WRT +1:44.7
6. Katsuta T. Toyota Gazoo Racing WRT +2:52.7
7. Munster G. M-Sport WRT +3:45.5
8. Solberg O. Solberg O. +4:50.5
9. Pajari S. Toksport WRT 2 +5:07.2
10. Heller A. M-Sport WRT +5:17.8
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85711
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 02 Οκτ 2023, 10:16

WRC – Ράλλυ Χιλής: Επιτέλους Tanak

4ΤΡΟΧΟΙ - Στρατής Χατζηπαναγιώτου

Επιτέλους Ford Puma στη Χιλή και το καλύτερο σε έκδοση παραγωγής, αποδεικνύεται κορυφαίο και στις ειδικές διαδρομές.

Εξαιρετικοί δρόμοι, θεατές με άποψη και ότι γκρέμισαν οι Loubet και Lappi με το καλημέρα, έχτισαν οι Tanak και Neuville για την Ford και τη Hyundai, αντίστοιχα. Στην Toyota έσωσαν την παρτίδα με τους Evans, Rovanpera και Katsuta σε παράταξη, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα και το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, δύο γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας για το 2023.

Καταστροφών συνέχεια και ο Suninen, o οποίος πιστοποίησε την μετριότητα του, αφού βγήκε ενώ ήταν υπό την πίεση τον Neuville, με γεγονός ότι στο motorsport δεν τίθεται θέμα ατυχίας αλλά είναι το μέταλλο που κάνει τη διαφορά όταν δίνονται ευκαιρίες.

Βατερλό με πολλές εγκαταλείψεις και στο WRC2, με νικητή τον Oliver Solberg που όλο το τριήμερο είχε να διαχειριστεί την πίεση του Pajari που ολοκλήρωσε πίσω και από τον Greensmith. Όλοι με Skoda Fabia RS.

Στο Πρωτάθλημα Oδηγών o Kalle Rovanpera έχει πλέον 217 βαθμούς και ο Elfyn Evans 186 βαθμούς. Τρίτος είναι ο Thierry Neuville με 155 βαθμούς και τέταρτος ο Ott Tanak με 146 βαθμούς.

Eπόμενος γύρος το πρωτοετές Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης, με γερμανική καταγωγή, το οποίο διέρχεται τρεις χώρες (Γερμανία, Τσεχία και Αυστρία) και είναι ασφάλτινο, στις 26-29 Οκτωβρίου._Σ.Χ.

Αναλυτικά η κατάταξη τερματισμού των πρώτων 5:

1 Ott Tanak 3:06:38.1
2 Thierry Neuville 42.1
3 Elfyn Evans 1:06.9
4 Kalle Rovanpera 2:11.0
5 Takamoto Katsuta 4:41.5



ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ (TOP-15, ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΧΙΛΗΣ)

1 Kalle Rovanpera (Toyota) 217
2 Elfyn Evans (Toyota) 186
3 Thierry Neuville (Hyundai) 155
4 Ott Tanak (Ford) 146
5 Sebastien Ogier (Toyota) 99
6 Esapekka Lappi (Hyundai) 98
7 Τakamoto Katsuta (Toyota) 77
8 Dani Sordo (Hyundai) 63
9 Τ. Suninen (Hyundai) 34
10 O. Solberg (Skoda) 33
11 P. Loubet (Ford) 28
12 G. Greensmith (Skoda) 26
13 A. Mikkelsen (Skoda) 23
14 Craig Breen (Hyundai) 19
15 Y. Rossel (Citroen) 16


ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ (ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΧΙΛΗΣ)

1 Toyota Gazoo Racing WRT 466
2 Hyundai Shell Mobis WRT 360
3 M-Sport Ford WRT 247
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85711
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τετ 04 Οκτ 2023, 14:08

sdna

Η Hyundai Motorsport επιβεβαίωσε και επίσημα πλέον την επιστροφή του Ott Tanak στην ομάδα, για τη σεζόν του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, WRC του 2024.

Ο Ott Tanak επιστρέφει, μετά από ένα χρόνο απουσίας, στη Hyundai Motorsport, με την οποία στην περίοδο 2020 – 2023 είχε κατακτήσει εννέα νίκες. Ο Εσθονός οδηγός, έφυγε από την κορεατική εταιρεία πέρυσι, για να ενταχθεί στην ομάδα M-Sport Ford.

Ο 35χρονος οδηγός με συνοδηγό τον Martin Jarveoja σημείωσε την περασμένη εβδομάδα μια σπουδαία νίκη στο Ράλλυ Χιλής Bio Bio, με το Ford Puma Rally1.

Εχθές κυκλοφόρησαν φήμες σχετικά με την αποχώρησή του από την M-Sport Ford και την επιστροφή του στη Hyundai Motorsport. Κάτι που επιβεβαιώθηκε επίσημα σήμερα. Το άλλο Hyundai i20 για τη νέα σεζόν θα οδηγήσει ο Thierry Neuville.

Ωστόσο, ακόμα δεν έχει γίνει γνωστή η σύνθεση των οδηγών της ομάδας της Hyundai, για το επερχόμενο Πρωτάθλημα του 2024.

Ο πρωταθλητής WRC του 2019 δήλωσε: «Ανυπομονώ να ενταχθώ ξανά στην ομάδα και να συνεργαστώ με τον Cyril Abiteboul (επικεφαλής της ομάδας) και τον François-Xavier Demaison (τεχνικός διευθυντής), καθώς η εμπειρία και οι γνώσεις τους στον μηχανοκίνητο αθλητισμό είναι σίγουρα ένα μεγάλο πλεονέκτημα για όλη την ομάδα. Στόχος μας είναι η κατάκτηση και τριών τίτλων, με τη σύνθεση της ομάδας να αποτελεί εχέγγυο για την επίτευξη του στόχου».

Ο Ott Tanak θα παραμείνει πίσω από το τιμόνι ενός Ford Puma της M-Sport για τους δύο τελευταίους φετινούς γύρους, το Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης (26-29 Οκτωβρίου) και το FORUM8 Ράλλυ Ιαπωνίας (16-19 Νοεμβρίου).
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85711
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τετ 25 Οκτ 2023, 09:38

Πώς μπορεί να στεφθεί πρωταθλητής στο Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης ο Rovanpera

Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ 25/10/2023

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ ετοιμάζεται για το πρώτο Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης, το οποίο θα λάβει χώρα στη Γερμανία, την Τσεχία και την Αυστρία το προσεχές τετραήμερο.

Ο Kalle Rovanpera βρίσκεται ενώπιον του δεύτερου τίτλου της καριέρας του, μόλις στα 23 του χρόνια.

Ο οδηγός της Toyota έχει προβάδισμα 31 βαθμών έναντι του teammate του, Elfyn Evans, οπότε για να μπορέσει να στεφθεί πρωταθλητής θα πρέπει να πάρει 29 παραπάνω βαθμούς από τον Ουαλό.

Συγκεκριμένα:

Ο Rovanpera θέλεινίκη και 1η θέση στην PowerStage, με τον Evans να τερματίζει 10ος στη γενική κατάταξη και εκτός βαθμών στην PS, ή εκτός 10άδας και 5ος στην PS
Εναλλακτικά, ο Rovanpera πρέπει να κερδίσει και να έρθει 2ος στην PS, με τον Evans εκτός 10άδας και εκτός βαθμών στην PS
Σε κάθε άλλη περίπτωση, ο τίτλος θα κριθεί στο φινάλε, στην Ιαπωνία.

Ο ίδιος μίλησε για την κατάκτηση του πρωταθλήματος για την ομάδα του, και πώς αυτό το γεγονός τώρα πια αφήνει εκείνον και τον Jonne Halttunen να εστιάσουν στο πρωτάθλημα των οδηγών:

«Ο τίτλος των κατασκευαστών είναι δικός μας, οπότε φυσικά είναι πολύ σπουδαίο και μεγάλο επίτευγμα για όλη την ομάδα. Τώρα έχουμε τη σημαντική μάχη που αφορά εμένα για τους τίτλους οδηγών και συνοδηγών, οπότε θα πιέσουμε για αυτό στα δύο τελευταία ράλλυ.»

Όταν ρωτήθηκε αν αισθάνεται πίεση ενόψει του ράλλυ, είπε: «Νομίζω ότι μας πιέζει -ας πούμε- με καλό τρόπο.

«Συνήθως είναι λίγο καλύτερα όταν έχεις λίγη πίεση να τα πας καλά, καθώς συνήθως είσαι λίγο πιο οξυδερκής και κάνεις καλύτερη δουλειά.

«Σίγουρα λοιπόν στο επόμενο ράλι η προσέγγιση από τη γραμμή εκκίνησης θα είναι να κάνουμε καλή δουλειά και να πιέσουμε πραγματικά και να παλέψουμε για τον τίτλο».
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85711
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 18 Νοέμ 2023, 19:41

Ράλλυ Ιαπωνίας - 3η Μέρα: Αγκαλιά με τη νίκη ο Evans

Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ

Ο Elfyn Evans είναι μερικές ειδικές διαδρομές μακριά από τη νίκη στο Ράλλυ Ιαπωνίας, με την πρώτη ε.δ. της μέρας να διακόπτεται και το χιόνι να κάνει την εμφάνισή του.

Η τρίτη μέρα στον τελευταίο αγώνα της σεζόν του WRC στην Ιαπωνία ολοκληρώθηκε και πάλι με περίεργα, απρόοπτα και μία ακόμα ειδική διαδρομή με κόκκινη σημαία.

Συγκεκριμένα, η SS9, που άνοιξε τη δράση του Σαββάτου, διεκόπη μετά τα πρώτα περάσματα, καθώς το «0» είχε μείνει στη διαδρομή για άγνωστο λόγο, με αποτέλεσμα να δίνεται χρόνος από τους αγωνοδίκες για όσους οδηγούς πέρασαν ενόσω η ε.δ. ήταν υπό καθεστώς κόκκινης σημαίας.

Φυσικά, ο καιρός δεν ήταν σύμμαχος, με τη βροχή και τα τα φύλλα από τα δέντρα να επηρεάζουν την κατάσταση της ασφάλτου, με εξαίρεση μόνο την Shinshiro City και το τρίτο πέρασμα της υπερειδικής Toyota Stadium.

Ακόμα και χιόνι έπεσε στην SS15, αν και φυσικά όχι στα επίπεδα του Ράλλυ Σουηδίας.

Ακόμα κι έτσι, ο Elfyn Evans δεν πτοήθηκε και παρέμεινε πρώτος με διαφορά άνω του ενός λεπτού από τον Sebastien Ogier.

Ο Kalle Rovanpera έμεινε 3ος, ανήμπορος να μειώσει τη διαφορά από τον Ogier. Πέρα από το γεγονός ότι δεν έμοιαζε διατεθειμένος να πιέσει, ο Φινλανδός τόνισε κιόλας πως είχε λάθος setup στο GR Yaris Rally1, γεγονός που τον επηρέασε καθ' όλη τη διάρκεια της μέρας.

Ο Esapekka Lappi ανέβηκε στην 4η θέση, έχοντας ξεκινήσει τη μέρα από την 7η, ενώ αντίστοιχη αναρρίχηση στην κατάταξη έκανε κι ο Ott Tanak, που ολοκλήρωσε τη μέρα 5ος. Ο Εσθονός, βέβαια, έχει τον νου του στον Takamoto Katsuta, που κινείται ταχύτατα παίρνοντας ώθηση κι από το ότι βρίσκεται στην πατρίδα του, και καταδιώκει τον οδηγό της M-Sport για την 5η θέση, όντας 14,9 δευτερόλεπτα πίσω του.

Η δράση συνεχίζεται τα ξημερώματα της Κυριακής με τις τελευταίες έξι ειδικές διαδρομές της σεζόν.

Αναλυτικά η κατάταξη μετά την SS16:

Θέση Οδηγός Χρόνος/Διαφορά από τον 1ο
1 Elfyn Evans 2:29.20.8
2 Sebastien Ogier 1:15.0
3 Kalle Rovanpera 1:40.6
4 Esapekka Lappi 3:09.3
5 Ott Tanak 3:35.3
6 Takamoto Katsuta 3:50.2
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85711
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 19 Νοέμ 2023, 14:23

Ράλλυ Ιαπωνίας - 4η Μέρα: Νικητής στο φινάλε ο Evans

Car & Driver - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ

Το 2023 έκλεισε για το WRC με τον Elfyn Evans να πανηγυρίζει τη νίκη στο Ράλλυ Ιαπωνίας, ηγούμενος του 1-2-3 της Toyota στον εντός έδρας αγώνα της.

Η τέταρτη και τελευταία μέρα του Ράλλυ Ιαπωνίας αποτελείτο από έξι ειδικές διαδρομές, που αποτέλεσαν μία ακόμη πρόκληση, καθώς δεν συμπεριλαμβανόταν κάποια υπερειδική που αυτομάτως θα μείωνε την πιθανότητα για το λάθος και το απρόοπτο.

Ο Elfyn Evans «τελείωσε τη δουλειά», κατακτώντας την τρίτη φετινή του νίκη μετά την Κροατία και τη Φινλανδία. Διαχειρίστηκε τον ρυθμό του (όπως έκανε ήδη από το πρωί του Σαββάτου) και έφτασε πρώτος στη ράμπα του τερματισμού.

Δεύτερος ήρθε ο Sebastien Ogier, που μαζί με τον Kalle Rovanpera πίσω του και τον Ουαλό μπροστά του, έκαναν το 1-2-3 για την Toyota στο ράλλυ που -επί της ουσίας- γίνεται... προς τιμή της.

Ο Esapekka Lappi μάζεψε τα σπασμένα για τη Hyundai με την 4η θέση.

Ο μόνος που πίεζε για κάτι καλύτερο, διότι είχε ελπίδες, ήταν ο Takamoto Katsuta, που πίεσε για την 5η θέση τον Ott Tanak και κατάφερε να τον περάσει, για να μπει στην πεντάδα στον αγώνα της πατρίδας του.

Ραντεβού ξανά στις 25-28 Ιανουαρίου για το Ράλλυ Μόντε Κάρλο που ανοίγει την αυλαία στο πρωτάθλημα του 2024!

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Χρόνος/Διαφορά από τον 1ο
1 Elfyn Evans 3:32:08.8
2 Sebastien Ogier 1:17.7
3 Kalle Rovanpera 1:46.5
4 Esapekka Lappi 2:50.3
5 Takamoto Katsuta 3:10.3
6 Ott Tanak 3:28.3
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85711
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: WRC

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 19 Νοέμ 2023, 14:25

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ (TOP-15, ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΙΑΠΩΝΙΑΣ)

1 Kalle Rovanpera (Toyota) 250
2 Elfyn Evans (Toyota) 216
3 Thierry Neuville (Hyundai) 189
4 Ott Tanak (Ford) 174
5 Sebastien Ogier (Toyota) 133
6 Esapekka Lappi (Hyundai) 113
7 Τakamoto Katsuta (Toyota) 101
8 Dani Sordo (Hyundai) 63
9 Τ. Suninen (Hyundai) 42
10 O. Solberg (Skoda) 33
11 P. Loubet (Ford) 29
12 G. Greensmith (Skoda) 26
13 A. Mikkelsen (Skoda) 23
14 Craig Breen (Hyundai) 19
15 Y. Rossel (Citroen) 16


ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ (ΜΕΤΑ ΤΟ ΡΑΛΙ ΙΑΠΩΝΙΑΣ)

1 Toyota Gazoo Racing WRT 548
2 Hyundai Shell Mobis WRT 432
3 M-Sport Ford WRT 287
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 85711
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Αθλητικά-Αγωνιστικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: figurehead4 και 24 επισκέπτες