Cars&Moto

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό joshua » Πέμ 08 Δεκ 2022, 11:26

Εγω παντως ειμαι ετοιμος να παραγγειλω το hyundai. Αυτη τη στιγμη ειναι ενα βημα μπροστα απο τους αλλους και το ioniq ειναι νομιζω και το πιο ομορφο αν και ειναι υποκειμενικα αυτα.
Time to get it, before you let it get to you
Here he comes now, stick to your guns and let him through
Άβαταρ μέλους
joshua
 
Δημοσιεύσεις: 22249
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Πέμ 08 Δεκ 2022, 11:44

Ελπίζω να μην έχουν τόσο μεγάλο χρόνο παράδοσης όσο παλαιότερα.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 80220
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό joshua » Πέμ 08 Δεκ 2022, 12:06

+- 8 μηνες...
Time to get it, before you let it get to you
Here he comes now, stick to your guns and let him through
Άβαταρ μέλους
joshua
 
Δημοσιεύσεις: 22249
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Πέμ 08 Δεκ 2022, 12:17

ΩΧ!
Το καρντάσι που δουλεύει στην ΜΕΒΓΑΛ, όπου τους δίνουν εταιρικά αυτοκίνητα με leasing για 3 έτη, πήρε ένα Kona, το οποίο όμως προήλθε από ακύρωση παραγγελίας και του ήρθε μέσα σε 3 εβδομάδες.
Έτυχε να είναι το πιο δυνατό (204 hp) και το πλέον καλά εξοπλισμένο και η αίσθησή του (ιδιαίτερα όταν επιτάχυνε) ήταν μοναδική!
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 80220
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό Μαυρο Χιονι » Πέμ 08 Δεκ 2022, 13:11

joshua έγραψε:+- 8 μηνες...

Ο πεθερός μου παρήγγειλε το ioniq 5 θα το παραλάβει το καλοκαίρι του 23
Όσοι πάμε, τόσοι γυρίζουμε!

Κανόνες Λειτουργίας του Forum
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9229
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό Sardan » Πέμ 08 Δεκ 2022, 15:18

Ο συνέταιρός μου παρήγγειλε Γενάρη το νέο sportage. Του είχαν πει 10 μήνες και προχθές του είπαν 3 μήνες ακόμα και με επιφύλαξη. Πάντως γενικά παίζουν καθυστερήσεις που σε ορισμένες εταιρείες είναι 12 μήνες+.

Γι αυτό και τα μεταχειρισμένα έφυγαν έτσι σε τιμές.
Άβαταρ μέλους
Sardan
 
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: Δευτ 01 Φεβ 2021, 13:05

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό NikLiverpool » Πέμ 08 Δεκ 2022, 15:41

Γενικώς η κατάσταση με ότι έχει σχέση με τσιπάκια είναι τραγική.
Παραγγείλαμε κάτι μηχανήματα στην εταιρία που εργάζομαι. Τα ίδια ακριβώς πριν απο δύο χρόνια είχαν χρόνο παράδοσης 3 μήνες. Τώρα 8 μήνες με λίγη τύχη...Μέσα σε δύο χρόνια η τιμή 80% επάνω...WTF...
Στα αυτοκίνητα μια απο τα ίδια. To MG που είδαμε και λογικά θα παραγγείλουμε το ΣΚ μας είπαν 4 μήνες και πάλι καλά γιατί η SAIC φτιάχνει τα ηλεκτρονικά και τα τσιπάκια μόνη της.

Φιλαράκι μου απο τη δουλειά πριν απο ένα μήνα πήγε να παραλάβει ένα BMW που είχε παραγγείλει πριν απο 6 μήνες και τα μισά συστήματα στο infotainment δεν λειτουργούσαν. Όταν ρώτησε γιατί του είπαν οτι επειδή υπάρχει έλλειψη απο τσιπάκια δεν βάζουν αυτά που δεν χρειάζονται για τα ζωτικά συστήματα του αυτοκινήτου...Του είπαν πάρτο και σε μερικούς μήνες έλα να το περάσουμε...
Τρελλάθηκε ο άνθρωπος και το απέριψε επί τόπου.

Joshua to Kona είναι πολύ καλό αυτοκίνητο. Αν μπορείς να πας για το ηλεκτρικό κάντο.
Το Ioniq είχε μερικά θέματα με το λογισμικό στην αρχή αλλά τώρα είναι οκ. Στην τιμή του πάντως θα κοίταζα και το Κια EV6.
NikLiverpool
 
Δημοσιεύσεις: 1007
Εγγραφή: Τετ 23 Δεκ 2020, 17:44

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό Sardan » Πέμ 08 Δεκ 2022, 16:34

Μιλούσα με φίλο που εργάζεται στο χώρο του αυτοκινήτου και μου έλεγε από που ξεκίνησε όλο αυτό. Από το περιβόητο "εμπάργκο" σε Κίνα του Τραμπ που ακολούθησαν και οι Ευρωπαίοι. Όλα τα τσιπάκια γίνονταν Κίνα και ξαφνικά εντελώς απροετοίμαστοι πήγαν να κάνουν εμπάργκο. Άρχισαν να φτιάχνουν σε ευρωπαϊκές χώρες "δεύτερης ταχύτητας" εργοστάσια (Πολωνίες, Ουγγαρίες κλπ) αλλά αφενός δεν είναι τόσο εύκολο να στήσεις εργοστάσιο σε μια νύχτα και αφετέρου απαιτεί και τεχνογνωσία η οποία έλειπε (στο εργατικό δυναμικό κυρίως). Αποτέλεσμα η χαμηλή παραγωγικότητα και τα πολλά λάθη που μειώνουν ακόμα περισσότερο την παραγωγή.

Για τα λάστιχα είχαν πάλι ίδια θέματα. Η πρώτη ύλη (καπνιά μου την είπε δεν ξέρω πως είναι το επιστημονικό όνομα, αυτό το μαύρο σαν σκόνη/ξύσμα δλδ όπως όταν παθαίνουμε λάστιχο που βγάζει) παραγόταν στη συντριπτική πλειοψηφία στην Κίνα και άλλα μεγάλα εργοστάσια ήταν στην Ουκρανία. Μια το εμπάργκο μια ο πόλεμος είχε πάθει κοκομπλόκο η αγορά, το οποίο εξομαλύνθηκε ως ένα βαθμο αλλά όχι εντελώς.

Τα μεταχειρισμένα ξέφυγαν γι' αυτό το λόγο. Εμείς ψάχναμε αυτοκίνητο για την εταιρεία (4πορτο αγροτικό) και μου είπαν Γερμανία να μην δω καν. Και οι τιμές ξέφυγαν και οι αγγελίες μειώθηκαν στο γνωστό site πάρα πολύ. Δεν πουλάει κανένας γιατί δεν μπορεί να παραλάβει καινούργιο. ευτυχώς βρήκα από γνωστό ένα DMAX και σωθήκαμε.

Δεν το παίζω ειδικός, δεν έχω σχέση με το χώρο επαγγελματικά, καφενειακές κουβέντες μεταφέρω.

ΥΓ πάντως Hyundai και ΚΙΑ αυτή τη στιγμή είναι ότι πιο value for money υπάρχει και σκυλιά σε αξιοπιστία (τουλάχιστον έως τώρα, μ αυτά τα ηλεκτρουβριδικοτέτοια δεν ξέρω τι θα γίνει).
Άβαταρ μέλους
Sardan
 
Δημοσιεύσεις: 175
Εγγραφή: Δευτ 01 Φεβ 2021, 13:05

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό Μαυρο Χιονι » Πέμ 08 Δεκ 2022, 18:35

Τα τσιπ παράγονται σε μεγάλο ποσοστό σε Κίνα και ταιβαν. Η μεγάλη έλλειψη οφείλεται στα σκληρά μέτρα κοβιντ που πήραν οι ασιατικές χώρες και αναμένεται ομαλοποιηθεί σε δυο χρόνια από τώρα. Στην εταιρία που εργάζομαι παραγγείλαμε καινούργιο κλαρκ, 72 βδομαδες η αναμονή.
Όσοι πάμε, τόσοι γυρίζουμε!

Κανόνες Λειτουργίας του Forum
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9229
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 11 Δεκ 2022, 20:08

15 νέα μοντέλα στο μικροσκόπιο του Euro NCAP

4TΡOXOI

Ο τελευταίος κύκλος δοκίμων του Euro NCAP για το 2022 περιλαμβάνει την αξιολόγηση 15 νέων μοντέλων, εκ των οποίων τα 4 δεν βαθμολογήθηκαν με την ανώτερη διάκριση.

Αντικατοπτρίζοντας την ποικιλομορφία των οχημάτων που δοκιμάστηκαν από τον Euro NCAP το 2022, το τελευταίο για την τρέουσα χρονιά… μπουκέτο οχημάτων (14 στο σύνολο) περιλαμβάνει τρία κινέζικα αυτοκίνητα, σουπερμίνι μοντέλα, οικογενειακά αυτοκίνητα, off-road προτάσεις, MPV, pick-up, καθώς τέσσερα premium τετράτροχα, συμπεριλαμβανομένου του πολυτελούς Lucid Air, το οποίο απέσπασε 5 αστέρια.

Την ίδια διάκριση πήραν επίσης τα Lexus RX και το Land Rover Discovery Sport, καθώς και η Mercedes GLC.

Μεταβαίνοντας στο επίσης 5στερο «στρατόπεδο» των Κινέζων, ο Euro NCAP αξιολόγησε με κορυφαία βαθμολογία το OMODA5 της Chery (ένα μικρό off-road μοντέλο), το MIFA 9 της Maxus που ανήκει στην SAIC (ένα μεγάλο MPV) και το MG 4 της MG, μιας ακόμα μάρκας της SAIC (ένα μικρό, ηλεκτρικό οικογενειακό αυτοκίνητο).

Με πέντε αστέρια βαθμολογήθηκε το Skoda Octavia και το αμιγώς ηλεκτρικό VW ID.Buzz, καθώς και τα «ομογάλακτα» pck-up μοντέλα, Ford Ranger και VW Amarok.

Το Ford Puma και VW Touran, όντας «ενημερωμένα» σε συστήματα ασφαλείας, επαναξιολογήθηκαν, χάνοντας ωστόσο τα πέντε αστέρια εξαιτίας των επιδόσεών τους στην προστασία των ενηλίκων επιβατών. Το νέο Peugeot 408 απέσπασε επίσης βαθμολογία 4 αστέρων, όπως και το Citroen C4 X.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 80220
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Πέμ 15 Δεκ 2022, 14:54

Kia Sportage: Αυτοκίνητο του 2023 για την Ελλάδα

4ΤΡΟΧΟΙ

Εικόνα

Το Kia Sportage αναδείχθηκε Αυτοκίνητο του 2023 για την Ελλάδα σε πανηγυρική εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Δευτέρας 12 Δεκεμβρίου στο Domotel Kastri, με συμμετοχή στελεχών των εισαγωγικών εταιριών του κλάδου, εκπροσώπων φορέων και της κεντρικής πολιτικής σκηνής.

To κορεάτικο SUV συγκέντρωσε 399 βαθμούς, αφήνοντας πίσω του το Opel Astra με 276 βαθμούς και το BMW X1 με 258 βαθμούς. Στην τελική δεκάδα της φετινής φανερής ψηφοφορίας, συμμετείχαν επίσης τα Peugeot 308 (258 βαθμοί), DS 4 (239 βαθμοί), Toyota Yaris Cross (226 βαθμοί), Dacia Jogger (218 βαθμοί), Alfa Romeo Tonale (214 βαθμοί), Hyundai Ioniq 5 (211 βαθμοί) και Skoda Fabia (201 βαθμοί).

Τα αυτοκίνητα αξιολογήθηκαν με γνώμονα, κυρίως, τις ανάγκες και προτεραιότητες του μέσου οδηγού. Τα κριτήρια επιλογής αφορούν την τεχνολογία, την ασφάλεια, την ποιότητα, την πληρότητα της γκάμας, τη φιλικότητα προς το περιβάλλον, όπως επίσης το κόστος αγοράς και χρήσης.

Υπενθυμίζεται πως τα μέλη του δημοσιογραφικού θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα», είχαν συγκεντρωθεί στο Αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων, στις 5 Δεκεμβρίου 2022, όπου οδήγησαν για μια ακόμη φορά και τα 10 υποψήφια νέα μοντέλα της τελικής φάσης: Alfa Romeo Tonale, BMW X1, Dacia Jogger, DS 4, Hyundai Ioniq 5, Kia Sportage, Opel Astra, Peugeot 308, Skoda Fabia,Toyota Yaris Cross.

Η Aυτοκίνηση αλλάζει, καθόσον η αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής επιβάλλει μία μεγάλη στροφή στον τομέα της ενέργειας -και αυτό στο χώρο του αυτοκινήτου έχει τη μορφή της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση. Παρά ταύτα, υπάρχει ακόμη δρόμος για την ολική μετάβαση στη χώρα μας και οι δημοσιογράφοι αυτοκινήτου οφείλουν να καλύπτουν όλες τις πτυχές των εξελίξεων στον κλάδο, προκειμένου να ενημερώνουν έγκαιρα και έγκυρα την κοινή γνώμη.
Επί του προκειμένου αναφέρθηκε και ο Πρόεδρος του συλλόγου «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα», Νίκος Λουπάκης, υπογραμμίζοντας το ρόλο του θεσμού και καθενός από τους 25 εκλέκτορες ξεχωριστά, ως «κριτών» του πλέον κατάλληλου για την ελληνική πραγματικότητα καινούργιου μοντέλου στη δεδομένη χρονική στιγμή. Ο σύλλογος συμπληρώνει, ήδη, 16 έτη από την ίδρυσή του, ανανεώνεται, διαρκώς και πορεύεται στο μέλλον, με γνώμονα την εμπειρία, την αδιάκοπη γνώση και τη δημοσιογραφική δεοντολογία.

Σε παρέμβασή του, κατά την τελετή απονομής του τίτλου «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα», ο τομεάρχης μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς, έδωσε έμφαση στην ανάπτυξη των υποδομών όσον αφορά το οδικό δίκτυο στην Ελλάδα, προκειμένου να υπάρχει αποτελεσματικότητα στις μετακινήσεις, σε περιβάλλον οικονομίας, ορθολογικής διαχείρισης πόρων και σύγχρονης αντίληψης ως προς την ασφαλή οδήγηση. Ο ίδιος ενέταξε την αυτοκίνηση σε ένα ευρύτερο κύκλο συνδυασμένων μεταφορών, ενώ, τόνισε τη σημασία της αγοράς αυτοκινήτου, που αποτελεί ένα δυναμικό κλάδο της οικονομίας και δήλωσε ότι θεωρεί σημαντικό να υπάρχει συνέχεια στην αντιμετώπιση του κλάδου, αλλά και του ευρύτερου χώρου των μεταφορών από πλευράς πολιτείας κατά την εναλλαγή των πολιτικών δυνάμεων στην κυβέρνηση.

Χαιρετισμό απηύθυνε ο Πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδέσμου Δημοσιογράφων Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας, Νίκος Τσάδαρης, ο οποίος ευχήθηκε να υπάρξουν καλύτερες ημέρες για την αγορά αυτοκινήτου, που διέρχεται άλλη μια δύσκολη περίοδο σε διεθνές επίπεδο, γεγονός το οποίο επηρεάζει στη χώρα μας, την επιχειρηματικότητα του κλάδου, συναφώς, τη δημοσιογραφία και τις θέσεις εργασίας.

Η έκπληξη της εκδήλωσης ήταν η παρουσία του Έλληνα σχεδιαστή αυτοκινήτων Σωτήρη Κωβού, του διεθνούς φήμης συμπατριώτη μας, οποίος μίλησε για τα επιτεύγματα της ειδικότητάς του και θύμισε με παραστατικό τρόπο πως εξελίσσονται τα αυτοκίνητα από την αρχική έμπνευση/ιδέα μέχρι την τελική παραγωγή τους.

Παρουσιάστρια της όλης βραδιάς ήταν η δημοσιογράφος και ηθοποιός, Ινώ Στεφανή. Διοργανωτής της εκδήλωσης ήταν η εταιρία GCC. Το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» ευχαριστεί για άλλη μια φορά ιδιαιτέρως τον κ. Χρήστο Αναστασιάδη για την ευγενική, όπως πάντα, παραχώρηση του χώρου του Αυτοκινητοδρομίου Μεγάρων για τις τελικές δοκιμές.

Υπενθυμίζεται ότι η διοργάνωση για την ανάδειξη του αυτοκινήτου της χρονιάς για το 2023 είχε την αιγίδα του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, αλλά και του Πανελληνίου Συνδέσμου Δημοσιογράφων Αυτοκινήτου Μοτοσικλέτας (ΠΑΣΥΔΑΜ). Αξίζει δε να σημειωθεί ότι στην εκδήλωση επρόκειτο να απευθύνουν χαιρετισμό ο Υφυπουργός Μεταφορών κ. Παπαδόπουλος και ο Υφυπουργός Αθλητισμού κ. Αυγενάκης, οι οποίοι όμως δεν μπόρεσαν να παρευρεθούν λόγω εκτάκτων υπηρεσιακών υποχρεώσεων.

Από την ίδρυση του θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» το 2006, μέχρι σήμερα τον τίτλο έχουν κατακτήσει τα παρακάτω μοντέλα:

2007 Seat Leon
2008 Mazda 2
2009 Honda Jazz
2010 Skoda Yeti
2011 Volvo S60
2012 Lancia Ypsilon
2013 Volvo V40
2014 Renault Clio
2015 Opel Corsa
2016 Jeep Renegade
2017 Citroen C3
2018 Ford Fiesta
2019 Skoda Karoq
2020 Peugeot 208
2021 Renault Captur
2022 Hyundai Tucson
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 80220
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό Μπαρκαρούτσος » Πέμ 15 Δεκ 2022, 18:44

Πάντως στα βαπόρια που συχνά ακούς να συζητούν για αυτοκίνητα, ακούς συχνά τη φράση Kia malakia.
Λευτεριά στον ΠΑΟΚ.
Από τα χρέη του.


Κανόνες λειτουργίας του Forum
Άβαταρ μέλους
Μπαρκαρούτσος
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 38247
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Βορράς

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Πέμ 15 Δεκ 2022, 19:52

Και που ξέρουν τα ναυτάκια από άμαξες της ξηράς;
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 80220
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό Μπαρκαρούτσος » Πέμ 15 Δεκ 2022, 22:39

Οι πιο έμπειροι αλλάζουν 3-4 αυτοκίνητα στη ζωή τους.. Και μάλιστα καλά αυτοκίνητα, συνήθως. Ειδικά οι παλαιότεροι. Οι σημερινοί παίρνουμε δάνειο για να αγοράσουμε Smart του 2010 :mrgreen:

Επίσης...αν δείτε Ναυτικό να πουλάει αμάξι, αγοράστε το. Δεν τα κινούν πολύ και γενικώς τα προσέχουν.
Λευτεριά στον ΠΑΟΚ.
Από τα χρέη του.


Κανόνες λειτουργίας του Forum
Άβαταρ μέλους
Μπαρκαρούτσος
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 38247
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Βορράς

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Πέμ 15 Δεκ 2022, 22:46

Τα κορεάτικα της μαμάς Hyundai (συμπ. της ξαδέλφης Κia) είναι πολύ καλά τεχνολογικά. Τα προβλήματά τους είναι στο θέμα της αξιοπιστίας, αλλά αυτό δεν μπορεί να το αξιολογήσει η Επιτροπή του Αυτοκινήτου της χρονιάς για την Ελλάδα.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 80220
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική Συζήτηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες