Cars&Moto
- bersekeros
- Δημοσιεύσεις: 11366
- Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 20:56
Re: Cars&Moto
Στην Αμερική κάποια αυτοκίνητα έχουν κόκκινα φλας και όχι κίτρινα.
Ανάβει για να στρίψει ο άλλος και άμα είσαι Ευρωπαίος, νομίζεις αρχικά ότι φρενάρει βλέποντας το κόκκινο.
Απορώ γιατί κάποιοι κατασκευαστές στην Αμερική και τον Καναδά συνεχίζουν αυτή τη χαζομάρα.
Ανάβει για να στρίψει ο άλλος και άμα είσαι Ευρωπαίος, νομίζεις αρχικά ότι φρενάρει βλέποντας το κόκκινο.
Απορώ γιατί κάποιοι κατασκευαστές στην Αμερική και τον Καναδά συνεχίζουν αυτή τη χαζομάρα.
Re: Cars&Moto
Είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο, από τα πιο ωραία που έχω οδηγήσει σε αυτήν την κατηγορία των ~25.000. i10,20,30, Tucson είναι ολα τους τρομερά στην τελευταία τους γενιά και ίσως τα πιο "γεματα" σαν εξοπλισμόKabamaru11 έγραψε:κατοχος γερμανικου φαβε γκολφ 1.400cc με 140 ακπομ,ειναι πολυ καλη κ αξιοπιστη επιλογη,με πολυ καλο γκαζι,καλη καταναλωση,λιγα θεματακια στην αντλια νερου μονο.Αν επαιρνα σημερα αμαξι,θα κοιτουσα το i30 Fastback σε εκδοση N Line,αν καποιος το εχει οδηγησει,παρακαλω μια γνωμη για τον 1.500cc με τα 159hp.
Και για τους νεους του φορουμ, i30 N
Re: Cars&Moto
Γεμάτο απο εξοπλισμό το i30 αλλα απο υλικά στο εσωτερικό πιστεύω υστερεί πολύ. Ειμαι κοντα σε αγορα της νέας octavia. Το βρήκα πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 28935
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Cars&Moto
Τα hyundai kai ta kia τα εφτιαξαν πολυ εμφανισιακα, σαν αξιοπιστια νομιζω ειναι καλα, αλλα ανεβασανε και πολυ τις τιμες τους νομιζω.
- Kabamaru11
- Δημοσιεύσεις: 3787
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες
Re: Cars&Moto
paoki19 έγραψε:Γεμάτο απο εξοπλισμό το i30 αλλα απο υλικά στο εσωτερικό πιστεύω υστερεί πολύ. Ειμαι κοντα σε αγορα της νέας octavia. Το βρήκα πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο.
Για το Οκταβια κ γενικα για τους Tsi κινητηρες,ρωτα ποσο κοστιζει η αντλια νερου κ αν βγαλουν θεμα στην καδενα χρονισμου,αυτα τα 2 ειναι που μηχανικα ειναι οι αδυναμοι κρικοι,κατα τα αλλα η Skoda εχει βγαλει ωραια αμαξια κ πολυ σκυλια.Εγω παντως ψηνομαι να δοκιμασω το i30 Fastback N Line με τα 159 αλογα,αν μου κανει κλικ στην οδηγηση,θα το βαλω μπρος σιγα σιγα.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100566
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
4 τροχοι
Το 2020 ήταν μια ιδιαίτερη δύσκολη χρονιά (για όλον τον κόσμο) λόγω του κορονοϊού και του lock down που επιβλήθηκε και επηρέασε δραματικά τις εμπορικές δραστηριότητες πολλών τομέων στην ελληνική οικονομία.
Μέσα σε αυτό το κλίμα, η ελληνική αγορά αυτοκινήτου δεν μπορούσε να μην επηρεαστεί από αυτές τις πρωτόγνωρες υγειονομικές καταστάσεις και το 2020 έκλεισε με πτώση -29,03%, πέφτοντας πάλι σε πενταψήφιο αριθμό ταξινομήσεων, φτάνοντας τις 80.977 πωλήσεις.
Κύριο χαρακτηριστικό της συγκεκριμένης χρονιάς ήταν η σχεδόν πλήρης κατάρρευση της αγοράς τους μήνες Μάρτιο, Απρίλιο και Μάιο με κάθετη πτώση των πωλήσεων κατά -70% (10.674 πωλήσεις το 2020 σε σχέση με 35.653 πωλήσεις το 2019), σε μια περίοδο που είναι ιδιαίτερα αυξημένες οι πωλήσεις RAC/LTR. Ενδεικτικά, τον Απρίλιο του 2020, η πτώση των πωλήσεων ήταν της τάξης του -80,2% οδηγώντας 24 εταιρείες (σε σύνολο 39) να έχουν διψήφιες(!) πωλήσεις αυτοκινήτων τον συγκεκριμένο μήνα.
Με αυτά τα δεδομένα που επικράτησαν στην αγορά, είναι λογικό ότι σχεδόν όλες οι εταιρείες είχαν μείωση πωλήσεων σε σχέση με το 2019. Πιο συγκεκριμένα, οι πρώτες 10 εταιρείες του 2020, είδαν τις πωλήσεις τους να συρρικνώνονται κατά μέσο όρο -28,67% (σε σχέση με το 2019). Την μεγαλύτερη πτώση σε αυτήν την χρονιά την είχε η FIAT που είδε τις πωλήσεις της να συρρικνώνονται κατά -61,28% (από 7.319 πωλήσεις το 2020 σε 2.834 πωλήσεις το 2019). Μάλιστα είναι η πρώτη φορά από το 2005 όπου η εταιρεία βρίσκεται εκτός top-10 της ελληνικής αγοράς, καταλαμβάνοντας την χειρότερη θέση της (13η) εδώ και 20 χρόνια. Το 2005 είχε καταλάβει την 12η θέση ενώ το 2006 είχε καταλάβει την 11η θέση. Από τότε έως και το 2019 βρισκόταν ανελλιπώς στο τοπ 10 των πωλήσεων στην ελληνική αγορά.
Άλλη μια εταιρεία που είδε τις πωλήσεις της να μειώνονται σημαντικά το 2020 ήταν η SEAT με μείωση -48,43%, ενώ την μεγαλύτερη μείωση πωλήσεων (ποσοστιαία) σημείωσε η SMART (-95,43%).
Από αυτή την σημαντική μείωση των πωλήσεων σε σχεδόν όλες τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο, υπήρχαν μόνο 3 (τρεις) που επέδειξαν θετικό πρόσημο και κατάφεραν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους σε σχέση με το 2019. Την μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση πωλήσεων είδε η TESLA καταφέρνοντας να πουλήσει 20 περισσότερα αυτοκίνητα σε σχέση με το 2019 (2 με 22 το 2020), σημειώνοντας μια αύξηση +1000%.
Η 2η εταιρεία που είδε αύξηση στις πωλήσεις της είναι η Jeep η οποία διπλασίασε τις ταξινομήσεις της (από τις 593 το 2019 έφτασε στις 912 το 2020), έχοντας μια αύξηση +53,79%, ενώ η 3η (και τελευταία) που είδε αύξηση των πωλήσεων της ήταν η LAND ROVER με 365 πωλήσεις (σε σχέση με τις 319 του 2019), συνεχίζοντας μάλιστα την ανοδική της πορεία για 9η συνεχή χρονιά (από το 2012).
Πώς έκλεισε η αγορά το 2020
Πρωταθλήτρια πωλήσεων για 8η συνεχή χρονιά αναδείχθηκε η Toyota με 10.263 αυτοκίνητα και ποσοστό 12,7% (12.581 και 11% το 2019). Στη 2η θέση τερμάτισε η Peugeot με 7.925 αυτοκίνητα και ποσοστό 9,8% (9.827 και 8,6% το 2019), με την VW να συμπληρώνει την 3η θέση με 6.890 αυτοκίνητα και ποσοστό 8,5% (9.463 και 8,3% το 2019). Τη δεκάδα συμπληρώνουν η Hyundai (5.224 πωλήσεις), η Opel (5.050 πωλήσεις), η Nissan (4.857 πωλήσεις), η Citroën (3.818 πωλήσεις), η Suzuki (3.697 πωλήσεις), η Μercedes-Benz (3.606 πωλήσεις) και η Renault (3.251 πωλήσεις).
Στις premium μάρκες πρώτη αναδείχθηκε η Mercedes-Benz (3.606 πωλήσεις), ακολουθούμενη από την BMW (3.158 πωλήσεις), την Audi (2.697 πωλήσεις) και τη Volvo (1.467 πωλήσεις).
Αισθητά μικρότερες επιδόσεις στην πολυτελή κατηγορία σημείωσαν η Jaguar (89 πωλήσεις), η Lexus (88 πωλήσεις), ενώ η Porsche διατήρησε σχεδόν τις ίδιες πωλήσεις με το 2019 (108 vs 106). Τέλος, αξιοσημείωτο είναι ότι εν μέσω πανδημίας (και Lock Down) ταξινομήθηκαν 4 Bentley, μια Maserati και ταξινομήθηκε το πρώτο αυτοκίνητο της Cupra.
Όσον αφορά τα δημοφιλεστέρα μοντέλα αυτοκινήτων που πουλήθηκαν το 2020, το Toyota Yaris, για ακόμα μία χρονιά, βρέθηκε στην πρώτη θέση των ταξινομήσεων καινούργιων αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Να υπενθυμίσουμε, ότι είναι Νο1 στην Ελλάδα συνεχόμενα, από το 2013 έως το 2020. Το δημοφιλές μικρό ιαπωνικό αυτοκίνητο έφτασε το 2020 τις 4.531 ταξινομήσεις, πολύ μπροστά από το δεύτερο Nissan Qashqai (3.091). Στην τρίτη θέση τερμάτισε το Opel Corsa (2.793), ενώ το Peugeot 208 πραγματοποίησε 2.741 ταξινομήσεις, καταλαμβάνοντας την 4η θέση. Στην 5η θέση βρίσκεται το Renault Clio με 2.348 πωλήσεις, στην 6η θέση βρίσκεται το Volkswagen Polo με 1.976 ταξινομήσεις και στην 7η θέση βρίσκεται το Citroen C3 έχοντας μόλις 1 αυτοκίνητο λιγότερο από το VW Polo (1.975 ταξινομήσεις). Στις τελευταίες 3 θέσεις της δεκάδας, βρίσκονται 3 μοντέλα της Toyota (πρώτη φορά για τα ελληνικά δεδομένα να βρίσκονται 4 μοντέλα μιας εταιρείας στο τοπ-10 των πωλήσεων), με το C-HR να καταλαμβάνει την 8η θέση (1.922 ταξινομήσεις), το Corolla την 9η θέση με 1.790 ταξινομήσεις, και το AYGO με 1.743 πωλήσεις.
Το 2020 ήταν μια ιδιαίτερη δύσκολη χρονιά (για όλον τον κόσμο) λόγω του κορονοϊού και του lock down που επιβλήθηκε και επηρέασε δραματικά τις εμπορικές δραστηριότητες πολλών τομέων στην ελληνική οικονομία.
Μέσα σε αυτό το κλίμα, η ελληνική αγορά αυτοκινήτου δεν μπορούσε να μην επηρεαστεί από αυτές τις πρωτόγνωρες υγειονομικές καταστάσεις και το 2020 έκλεισε με πτώση -29,03%, πέφτοντας πάλι σε πενταψήφιο αριθμό ταξινομήσεων, φτάνοντας τις 80.977 πωλήσεις.
Κύριο χαρακτηριστικό της συγκεκριμένης χρονιάς ήταν η σχεδόν πλήρης κατάρρευση της αγοράς τους μήνες Μάρτιο, Απρίλιο και Μάιο με κάθετη πτώση των πωλήσεων κατά -70% (10.674 πωλήσεις το 2020 σε σχέση με 35.653 πωλήσεις το 2019), σε μια περίοδο που είναι ιδιαίτερα αυξημένες οι πωλήσεις RAC/LTR. Ενδεικτικά, τον Απρίλιο του 2020, η πτώση των πωλήσεων ήταν της τάξης του -80,2% οδηγώντας 24 εταιρείες (σε σύνολο 39) να έχουν διψήφιες(!) πωλήσεις αυτοκινήτων τον συγκεκριμένο μήνα.
Με αυτά τα δεδομένα που επικράτησαν στην αγορά, είναι λογικό ότι σχεδόν όλες οι εταιρείες είχαν μείωση πωλήσεων σε σχέση με το 2019. Πιο συγκεκριμένα, οι πρώτες 10 εταιρείες του 2020, είδαν τις πωλήσεις τους να συρρικνώνονται κατά μέσο όρο -28,67% (σε σχέση με το 2019). Την μεγαλύτερη πτώση σε αυτήν την χρονιά την είχε η FIAT που είδε τις πωλήσεις της να συρρικνώνονται κατά -61,28% (από 7.319 πωλήσεις το 2020 σε 2.834 πωλήσεις το 2019). Μάλιστα είναι η πρώτη φορά από το 2005 όπου η εταιρεία βρίσκεται εκτός top-10 της ελληνικής αγοράς, καταλαμβάνοντας την χειρότερη θέση της (13η) εδώ και 20 χρόνια. Το 2005 είχε καταλάβει την 12η θέση ενώ το 2006 είχε καταλάβει την 11η θέση. Από τότε έως και το 2019 βρισκόταν ανελλιπώς στο τοπ 10 των πωλήσεων στην ελληνική αγορά.
Άλλη μια εταιρεία που είδε τις πωλήσεις της να μειώνονται σημαντικά το 2020 ήταν η SEAT με μείωση -48,43%, ενώ την μεγαλύτερη μείωση πωλήσεων (ποσοστιαία) σημείωσε η SMART (-95,43%).
Από αυτή την σημαντική μείωση των πωλήσεων σε σχεδόν όλες τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο, υπήρχαν μόνο 3 (τρεις) που επέδειξαν θετικό πρόσημο και κατάφεραν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους σε σχέση με το 2019. Την μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση πωλήσεων είδε η TESLA καταφέρνοντας να πουλήσει 20 περισσότερα αυτοκίνητα σε σχέση με το 2019 (2 με 22 το 2020), σημειώνοντας μια αύξηση +1000%.
Η 2η εταιρεία που είδε αύξηση στις πωλήσεις της είναι η Jeep η οποία διπλασίασε τις ταξινομήσεις της (από τις 593 το 2019 έφτασε στις 912 το 2020), έχοντας μια αύξηση +53,79%, ενώ η 3η (και τελευταία) που είδε αύξηση των πωλήσεων της ήταν η LAND ROVER με 365 πωλήσεις (σε σχέση με τις 319 του 2019), συνεχίζοντας μάλιστα την ανοδική της πορεία για 9η συνεχή χρονιά (από το 2012).
Πώς έκλεισε η αγορά το 2020
Πρωταθλήτρια πωλήσεων για 8η συνεχή χρονιά αναδείχθηκε η Toyota με 10.263 αυτοκίνητα και ποσοστό 12,7% (12.581 και 11% το 2019). Στη 2η θέση τερμάτισε η Peugeot με 7.925 αυτοκίνητα και ποσοστό 9,8% (9.827 και 8,6% το 2019), με την VW να συμπληρώνει την 3η θέση με 6.890 αυτοκίνητα και ποσοστό 8,5% (9.463 και 8,3% το 2019). Τη δεκάδα συμπληρώνουν η Hyundai (5.224 πωλήσεις), η Opel (5.050 πωλήσεις), η Nissan (4.857 πωλήσεις), η Citroën (3.818 πωλήσεις), η Suzuki (3.697 πωλήσεις), η Μercedes-Benz (3.606 πωλήσεις) και η Renault (3.251 πωλήσεις).
Στις premium μάρκες πρώτη αναδείχθηκε η Mercedes-Benz (3.606 πωλήσεις), ακολουθούμενη από την BMW (3.158 πωλήσεις), την Audi (2.697 πωλήσεις) και τη Volvo (1.467 πωλήσεις).
Αισθητά μικρότερες επιδόσεις στην πολυτελή κατηγορία σημείωσαν η Jaguar (89 πωλήσεις), η Lexus (88 πωλήσεις), ενώ η Porsche διατήρησε σχεδόν τις ίδιες πωλήσεις με το 2019 (108 vs 106). Τέλος, αξιοσημείωτο είναι ότι εν μέσω πανδημίας (και Lock Down) ταξινομήθηκαν 4 Bentley, μια Maserati και ταξινομήθηκε το πρώτο αυτοκίνητο της Cupra.
Όσον αφορά τα δημοφιλεστέρα μοντέλα αυτοκινήτων που πουλήθηκαν το 2020, το Toyota Yaris, για ακόμα μία χρονιά, βρέθηκε στην πρώτη θέση των ταξινομήσεων καινούργιων αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Να υπενθυμίσουμε, ότι είναι Νο1 στην Ελλάδα συνεχόμενα, από το 2013 έως το 2020. Το δημοφιλές μικρό ιαπωνικό αυτοκίνητο έφτασε το 2020 τις 4.531 ταξινομήσεις, πολύ μπροστά από το δεύτερο Nissan Qashqai (3.091). Στην τρίτη θέση τερμάτισε το Opel Corsa (2.793), ενώ το Peugeot 208 πραγματοποίησε 2.741 ταξινομήσεις, καταλαμβάνοντας την 4η θέση. Στην 5η θέση βρίσκεται το Renault Clio με 2.348 πωλήσεις, στην 6η θέση βρίσκεται το Volkswagen Polo με 1.976 ταξινομήσεις και στην 7η θέση βρίσκεται το Citroen C3 έχοντας μόλις 1 αυτοκίνητο λιγότερο από το VW Polo (1.975 ταξινομήσεις). Στις τελευταίες 3 θέσεις της δεκάδας, βρίσκονται 3 μοντέλα της Toyota (πρώτη φορά για τα ελληνικά δεδομένα να βρίσκονται 4 μοντέλα μιας εταιρείας στο τοπ-10 των πωλήσεων), με το C-HR να καταλαμβάνει την 8η θέση (1.922 ταξινομήσεις), το Corolla την 9η θέση με 1.790 ταξινομήσεις, και το AYGO με 1.743 πωλήσεις.
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8303
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Cars&Moto
οδηγικα το Focus ειναι απλα ΑΠΟΛΑΥΣΗΑποστόληςΑ έγραψε:Σήμερα πολλά αυτοκίνητα έχουν καλό κράτημα. H Ford πχ είναι τις πλέον πρωτοπόρες, με το Focus να πιάνει κορυφή από την πρώτη μέρα που πρωτοπαρουσιάστηκε, εδώ και 20 έτη.
Re: Cars&Moto
Ξέρει κανείς τι σημαίνουν στα ελαστικά τα κίτρινα σημαδια σαν χοντρές τελείες. Ισως είναι για να δειξουν την εξωτερική πλευρά του ελαστικου. Αλλά το παράξενο ειναι οτι εδω κ 2 μήνες δεν έχει φύγει ακομα το χρώμα.
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8303
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Cars&Moto
έχει να κάνει με τη ζυγοστάθμιση του αυτοκινήτου
το κίτρινο είναι το σημείο όπου έχει το χαμηλότερο βάρος, άρα όταν το βλέπει ο λαστιχάς θα το τοποθετήσει στο ύψος της βαλβίδας, όπου είναι και το βαρύτερο σημείο της ζάντας στην περιστροφή
το κίτρινο είναι το σημείο όπου έχει το χαμηλότερο βάρος, άρα όταν το βλέπει ο λαστιχάς θα το τοποθετήσει στο ύψος της βαλβίδας, όπου είναι και το βαρύτερο σημείο της ζάντας στην περιστροφή
Re: Cars&Moto
Πολύ ωραίο και οικονομικο το Ντατσια Νταστερ LPG στη έκδοση του πρεστιζ....οι Ρουμάνοι 'καναν βήματα προόδου στην αυτοκινητοβιομηχανία τους με την βοήθεια και των γαλλών της ρενολτ....
:ugeek: :ugeek:
:ugeek: :ugeek:
:ugeek: :ugeek:

- bersekeros
- Δημοσιεύσεις: 11366
- Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 20:56
Re: Cars&Moto
Το τελευταίο που γράφεις, είναι και το πιο σημαντικό.
Η Dacia ανήκει στη γαλλική Renault.
Η Dacia ανήκει στη γαλλική Renault.
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10796
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10796
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23