Formula 1!

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 21 Φεβ 2020, 14:58

F1: Χειμερινές Δοκιμές, 2η Μέρα - Raikkonen στην πρωτοπορία, Mercedes στην καινοτομία

4τροχοι - Δημήτρης Μπίζας 20 ΦΕΒ 2020

Ο Kimi Raikkonen έγραψε τον ταχύτερο χρόνο της δεύτερης μέρας δοκιμών, τη στιγμή που η Mercedes προκάλεσε εντύπωση με το πώς «επανεφηύρε» το τιμόνι.

Ο Kimi Raikkonen πήρε τα πρωτεία στην τελευταία ώρα, βάζοντας την C5 γόμα και πηγαίνοντας για γρήγορο χρόνο, γράφοντας 1:17.091. Ωστόσο, προκάλεσε και την πρώτη κόκκινη σημαία των δοκιμών, όταν έμεινε στην πίστα στο τέλος της διαδικασίας επίτηδες, έχοντας καταναλώσει όλα του τα καύσιμα.


Δεύτερος έμεινε ο Sergio Perez, που πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της μέρας πρώτος, ενώ τρίτος ήταν ο Daniel Ricciardo. Ο Αυστραλός έχασε χρόνο μετά από ένα άτσαλο πάτημα στα κερμπ της Στροφής 9, που τον άφησαν στο γκαράζ με μόλις 41 γύρους στο ενεργητικό του.

Albon και Gasly ακολούθησαν. Αμφότεροι πέρασαν τους 100 γύρους με άνεση, αν κι ο Γάλλος είχε ένα τετακέ νωρίς το πρωί, από το οποίο συνέχισε κανονικά.

Ο Sebastian Vettel οδήγησε για πρώτη φορά την Ferrari SF1000, έχοντας αναλάβει το απογευματινό σκέλος, μετά το πρωινό που έκανε ο Charles Leclerc. H Scuderia συνέχισε να γράφει χιλιόμετρα (συνολικά έκανε 118 γύρους).

Όσο για τη Mercedes, μπορεί οι χρόνοι που έκανε να μην ήταν οι ταχύτεροι (και να αντιμετώπισε κι ένα θέμα με το ERS στον Bottas), έχοντας επικεντρωθεί κυρίως σε μεγάλα runs με πιο σκληρές γόμες, αλλά τράβηξε όλα τα βλέμματα χάρη στο DAS, ή αλλιώς Dual Axis Steering. Το τιμόνι της W11 μπορεί να έρθει μπροστά ή πίσω σε σχέση με τον οδηγό, κι αυτό ορίζει τη γωνία κάστερ (toe in ή out) των εμπρός τροχών.

Το τι ακριβώς προσφέρει στην απόδοση του μονοθέσιου παραμένει άγνωστο, αν και είναι σαφές πως με την αλλαγή του κάστερ, μπορεί κανείς να έχει λιγότερους στροβιλισμούς από τα ελαστικά, ή και να τα κρατά ζεστά στις ευθείες. Πάντως, ο James Allison, τεχνικός διευθυντής της ομάδας, τόνισε πως το σύστημα έχει πάρει την έγκριση της FIA, ενώ κι η Ομοσπονδία δήλωσε πως το σύστημα μοιάζει νόμιμο τώρα, αλλά σίγουρα θα επανεξεταστεί στην Αυστραλία.

Η Williams, με τον George Russell στο τιμόνι της FW42, συνεχίζει να εντυπωσιάζει σε σχέση με την περυσινή χρονιά.

Ο Lando Norris με τη McLaren παρέμεινε σε ρηχά νερά, όμως συμπλήρωσε 133 γύρους, ενώ σε παρόμοια λογική κινήθηκε και ο Romain Grosjean, με 158 γύρους.

Το πρώτο τριήμερο δοκιμών ολοκληρώνεται αύριο._Δ.Μ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 57000
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 10:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 22 Φεβ 2020, 19:33

F1: Χειμερινές Δοκιμές, 3η Μέρα: Ταχύτερος του τεστ ο Bottas

4τροχοι Δημήτρης Μπίζας

Οι δύο Mercedes ολοκλήρωσαν το πρώτο τριήμερο δοκιμών το 1-2, με τον Valtteri Bottas να γράφει χρόνο μέσα στο 1:15 για πρώτη φορά φέτος.

Η μέρα χωρίστηκε στα δύο για τις περισσότερες ομάδες: το πρωί προσφέρθηκε για γρήγορα runs, με πιο μαλακές γόμες, ενώ το απόγευμα οι περισσότεροι επικεντρώθηκαν σε μεγάλα runs, με σκληρές γόμες και πολλά καύσιμα.

Ο Bottas έγραψε 1:15.732, χρόνο 3 δέκατα του δευτερολέπτου πιο αργός από την pole position στην ίδια πίστα πέρυσι, αλλά με πιο μαλακό ελαστικό. Τον ακολούθησε ο Hamilton, με την ίδια γόμα.

Ο Esteban Ocon βρέθηκε τρίτος, παραδίδοντας την RS20 στον Ricciardo για το απογευματινό session. Ο Αυστραλός έμεινε στην πίστα, όμως, με την ομάδα να λέει πως ήταν «για προληπτικούς λόγους». Λίγο μετά επέστρεψε στην πίστα, και έγραψε τον 7ο χρόνο με τη C5 γόμα.

Ο Lance Stroll έγραψε τον 4ο χρόνο, αφήνοντας πίσω του τον Kvyat, που οδήγησε το πρωί για λογαριασμό της Alpha Tauri. Το απόγευμα ανέλαβε ο Gasly.

Ο Giovinazzi ήταν 6ος, γράφοντας και τους περισσότερους γύρους με διαφορά.

Οι δύο Red Bull των Verstappen και Albon ήταν στις θέσεις 8-10. Ο Ολλανδός έγραψε τον ταχύτερο χρόνο του με τη C2 γόμα, εμμένοντας πιο μεγάλα runs.

Το ίδιο ίσχυσε και για τον Sainz, στην 11η θέση και τον Norris στην 14η.. Η McLaren εξακολουθεί να γράφει πολλά χιλιόμετρα, επιλέγοντας να εστιάσει προς το παρόν σε race stints, παρά σε γρήγορους γύρους.

Χαμηλά, στην 13η θέση, ήταν ο Sebastian Vettel. Η Ferrari συνεχίζει να γράφει αργούς χρόνους, προτιμώντας τα μεγάλα runs με τι C2 και C3 γόμες, εστιάζοντας στο να γράψουν χιλιόμετρα. Η μέρα του Γερμανού, πάντως, διαταράχθηκε από ένα πρόβλημα άγνωστης μέχρι στιγμής φύσεως. Η ομάδα άλλαξε τον κινητήρα στην SF1000 του και θα ερευνήσει το μοτέρ στο Μαρανέλο.

Πρόβλημα αντιμετώπισε και ο Nicholas Latifi, όταν η Williams FW42 έμεινε στην πίστα στο τέλος του πρωινού σκέλους. Επέστρεψε περίπου 5 ώρες μετά στην πίστα.

Οι δοκιμές επιστρέφουν την Τετάρτη 26/2._Δ.Μ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 57000
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 10:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τετ 11 Μαρ 2020, 13:59

Grand Prix Αυστραλίας: Ξεκινάμε!

4troxoi - Δημήτρης Μπίζας

Μετά από 104 μέρες αναμονής, η Formula 1 επιστρέφει, με την παραδοσιακή πρεμιέρα της στο Albert Park της Μελβούρνης

Η πορεία της Αυστραλίας στο Π.Π. της F1 ξεκινά το 1985 στην Αδελαΐδα, στους δρόμους της πόλης, και παρέμεινε εκεί για 10 χρόνια, ως το 1995. Ήδη το 1993 είχε προταθεί ο αγώνας να μεταφερθεί στη Μελβούρνη, και πάλι σ’ ένα σιρκουί πόλης. Έτσι, από το 1996, το σπορ επισκέπτεται για πρώτη φορά τη Μελβούρνη με συνέπεια και, μάλιστα, εδώ και πολλά χρόνια την προτιμά ως τον πρώτο προορισμό της για κάθε σεζόν. Το Albert Park δεν αποτελεί μία κλασική πίστα, καθώς λαμβάνει χώρα στους δρόμους ενός πάρκου. Η διαδρομή είναι στενή, με τις μπαριέρες όμως να απέχουν αρκετά σε αρκετές καμπές, μιας και το γρασίδι και η αμμοπαγίδα βρίσκονται ανάμεσα στην έξοδο και την σύγκρουση.

Η φύση της πίστας είναι τέτοια που ευνοεί τις μάχες, ακόμα και τα προσπεράσματα στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού και σε αυτήν που την ακολουθεί, μετά το πρώτο εκ των δύο σικέιν. Ωστόσο, σε άλλα σημεία, και ειδικά στο δεύτερο sector, το σκηνικό θυμίζει πολύ… Μονακό, μιας και οι οδηγοί είναι αναγκασμένοι να ακολουθούν ο ένας τον άλλον, μένοντας στον βρώμικο αέρα, δυσχεραίνοντας το έργο αυτού που βρίσκεται πίσω -κυρίως στις γρήγορες Κ11 και Κ12. Μέσα στα χρόνια, η Αυστραλία έχει χαρίσει σπουδαίους αγώνες, με σασπένς για τη νίκη (με παράδειγμα την περυσινή σεζόν), εμφανίσεις που άφησαν με το στόμα ανοιχτό άπαντες (όπως συνέβη με την κυρίαρχη McLaren το 1998, όταν έκανε το 1-2 με διαφορά 1 γύρου από το υπόλοιπο grid), ακόμη και τρομακτικά ατυχήματα (βλ. Alonso το 2016).

Τεχνικά, η πίστα ευνοεί αρκετά τα μονοθέσια με καλή αεροδυναμική, καθώς η κάθετη δύναμη αποτελεί το πλέον αναγκαίο στοιχείο για έναν καλό γύρο στο Albert Park. Και, μπορεί οι δοκιμές να μην ενδείκνυνται για σαφή συμπεράσματα, όμως είναι βέβαιο πως η Mercedes πάει ως φαβορί το προσεχές τριήμερο, με τις υπόλοιπες ομάδες να μην είναι ξεκάθαρο για το πού ακριβώς βρίσκονται.

Το απρόοπτο που έχουν συνήθως οι πρεμιέρες προσδίδει κάτι το ξεχωριστό, που μας «ξυπνά» τις πρωινές ώρες στις οποίες διεξάγεται το Grand Prix Αυστραλίας._Δ.Μ.

Το πρόγραμμα του αγώνα (LIVE από την ΕΡΤ Sports HD και την COSMOTE SPORT 5):

Παρασκευή 13/03: FP1: 03:00-04:30, FP2: 07:00-08:30

Σάββατο 14/03: FP3: 05:00-06:00, Κατατακτήριες: 08:00-09:00

Κυριακή 15/03: Αγώνας: 07:10

Πληροφορίες για το τριήμερο:

Πρώτο Grand Prix: 1996
Γύροι: 58
Μήκος πίστας: 5,303 χλμ.
Απόσταση αγώνα: 307,574 χλμ.
Ρεκόρ πίστας: 1:24.125 – Michael Schumacher (Ferrari)

Για το 2019:
Pole position: 1:20.486 – Lewis Hamilton (Mercedes)
Νικητής: Lewis Hamilton (Mercedes)
Ταχύτερος γύρος: 1:25.580 – Valtteri Bottas (Mercedes)
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 57000
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 10:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 20 Μαρ 2020, 15:11

zougla

Λίγο μετά από την ανακοίνωση των FIA και F1 περί αναβολής των GP σε Ολλανδία, Ισπανία και Μονακό λόγω της εξάπλωσης του ιού Covid-19, το Automobile Club De Monaco αποφάσισε να ματαιώσει οριστικά τον αγώνα.

Στο πρόγραμμα του 2020, λοιπόν, δεν θα υπάρχει Grand Prix στο Μονακό (21-24 Μαΐου), κάτι το οποίο έχει να συμβεί από το 1954. Οι ιθύνοντες αποφάσισαν να ματαιώσουν οριστικά τον αγώνα και να μην το μεταφέρουν σε άλλη ημερομηνία, όπως επιθυμούν οι υπόλοιπες χώρες.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 57000
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 10:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τρί 12 Μάιος 2020, 09:42

Βόμβα στη Formula 1: Τελειώνει ο Φέτελ από τη Ferrari

sdna - 12-05-2020 09:33

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ αναμένεται να αποτελέσει παρελθόν από την Ferrari στο τέλος του 2020.
Είδηση - βόμβα από την γερμανική Bild, η οποία αναφέρει ότι στο τέλος του 2020 οι δρόμοι του Σεμπάστιαν Φέτελ και της Ferrari αναμένεται να χωρίσουν.

Συγκεκριμένα, το συμβόλαιο του λήγει τότε και δεν πρόκειται η δύο πλευρές να ανανεώσουν τη συνεργασία τους για περαιτέρω. Θυμίζουμε ότι ο Φέτελ φοράει τα χρώματα της Ferrari από το 2015 μέχρι και σήμερα.

Τέλος αξίζει να τονιστεί ότι η διαπραγμάτευση έγινε, αλλά οι δύο πλευρές δεν τα βρήκαν μεταξύ τους.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 57000
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 10:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 29 Μάιος 2020, 14:59

F1: Η νέα πρόταση για το ευρωπαϊκό σκέλος της φετινής σεζόν

4ΤΡΟΧΟΙ - Δημήτρης Μπίζας 27 ΜΑΪΟΣ 2020

Η Formula 1 έκανε ορισμένες αλλαγές στο ευρωπαϊκό σκέλος του ανανεωμένου προγράμματός της εν μέσω κορωνοϊού.

Η F1 στοχεύει να ξεκινήσει τη φετινή χρονιά στην Αυστρία, με διπλό Grand Prix, πρώτα στις 5 Ιουλίου και μετά στις 12 Ιουλίου.

Στόχος ήταν να γίνει κανονικά και το Βρετανικό GP, πάλι εις διπλούν, στις 26 Ιουλίου και στις 2 Αυγούστου.

Παρόλα αυτά, αρχική άρνηση της βρετανικής κυβέρνησης να επιτρέψει στις ομάδες της F1 να εισέλθουν στη χώρα και να γίνουν οι αγώνες κανονικά παρά την 14ημερη καραντίνα που προβλέπεται για όλους τους επισκέπτες στη χώρα, άλλαξε τα πλάνα της Liberty Media, που σκέφτηκε εναλλακτικές, όπως είναι η Ουγγαρία και η Γερμανία.

Τώρα που φαίνεται πως, με πρωτοβουλία του πρωθυπουργού Boris Johnson, θα γίνουν οι αγώνες στο Silverstone, έπρεπε να βρεθεί ένας συμβιβασμός.

Έτσι, η Ουγγαρία θα πάρει την θέση της Αγγλίας ως ο δεύτερος προορισμός του φετινού πρωταθλήματος, στις 19 Ιουλίου, αφήνοντας τα δύο πρώτα Σαββατοκύριακα του Αυγούστου για τους αγώνες στη Μεγάλη Βρετανία.

Το πρόγραμμα της F1, στην Ευρώπη, αν όλα πάνε όπως αναμένεται:

5 Ιουλίου- Αυστρία
12 Ιουλίου - Αυστρία
19 Ιουλίου - Ουγγαρία
2 Αυγούστου - Αγγλία
9 Αυγούστου - Αγγλία
16 Αυγούστου - Ισπανία
30 Αυγούστου - Βέλγιο
6 Σεπτεμβρίου - Ιταλία
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 57000
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 10:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Αθλητικά-Αγωνιστικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

metin2 pvp metin2 pvp serverler mt2 pvp metin2 pvp silkroad pvp knight pvp metin2 pvp serverler pvp serverler