Σελίδα 1 από 6
Alessio Lisci
Δημοσιεύτηκε: Δευ 22 Ιουν 2026, 01:52
από gergeo4
Καλή επιτυχία στον προφεσόρ

Re: Alessio Lisci
Δημοσιεύτηκε: Δευ 22 Ιουν 2026, 01:54
από gergeo4
να ανοιξει με την ανακοίνωση
Re: Alessio Lisci
Δημοσιεύτηκε: Δευ 22 Ιουν 2026, 02:37
από Maklaz
Το πήρες πάνω σου αλάνι μου !
Καλή επιτυχία στον νέο μας προπονητή. Τα υπόλοιπα όταν έρθει η ώρα.
Re: Alessio Lisci
Δημοσιεύτηκε: Δευ 22 Ιουν 2026, 03:29
από Anwnimos
Σιδεροκέφαλος κόουτς! Μακάρι να μπορέσεις να φτιάξεις μια νεανική ομάδα που θα μπει ομίλους τσουλού!
Re: Alessio Lisci
Δημοσιεύτηκε: Δευ 22 Ιουν 2026, 06:33
από nunies4
Καλώς ήρθες κοουτς.
Είμαι βέβαιος ότι ακόμα δεν έχεις καταλάβει πόσο μεγάλο καράβι αναλαμβάνεις.
Εύχομαι να νιώσεις γρήγορα τι εστί ΠΑΟΚ και να μας πας ένα βήμα παραπέρα
Re: Alessio Lisci
Δημοσιεύτηκε: Δευ 22 Ιουν 2026, 07:19
από navigator11
Πούσιτς, Πούσιτς, οε οε οε, οε οε οε, οε οε οε

Re: Alessio Lisci
Δημοσιεύτηκε: Δευ 22 Ιουν 2026, 07:20
από Maklaz
navigator11 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 07:19
Πούσιτς, Πούσιτς, οε οε οε, οε οε οε, οε οε οε
Έχεις γραφτεί ήδη στην ιστορία και δεν το έχεις καταλάβει!

Re: Alessio Lisci
Δημοσιεύτηκε: Δευ 22 Ιουν 2026, 07:21
από astral
Καλώς ήρθες
Θα επανέλθω με λίγο εθιμοτυπικό κράξιμο για να μας πάει καλά.
Re: Alessio Lisci
Δημοσιεύτηκε: Δευ 22 Ιουν 2026, 07:31
από embuji
navigator11 έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 07:19
Πούσιτς, Πούσιτς, οε οε οε, οε οε οε, οε οε οε
ΗΡΕΜΑ ΡΕ
Re: Alessio Lisci
Δημοσιεύτηκε: Δευ 22 Ιουν 2026, 07:33
από navigator11
Ωσάν άλλος εσύ, κοιμήθηκα με Αλέσιο Λίshι σχεδόν προπονητή του ΠΑΟΚ, θα ξυπνήσω

με προπονητή της ομαδάρας τον Μαρίνο τον Πούσιτς.
Re: Alessio Lisci
Δημοσιεύτηκε: Δευ 22 Ιουν 2026, 07:35
από Franky
Re: Alessio Lisci
Δημοσιεύτηκε: Δευ 22 Ιουν 2026, 07:46
από Irishman
Καλή αρχή κόουτς!
Re: Alessio Lisci
Δημοσιεύτηκε: Δευ 22 Ιουν 2026, 08:13
από van rooy
ένας προπονητής σαν τον Lisci;
Συνήθως εξετάζει:
Τους καλύτερους παίκτες του ρόστερ.
Τις θέσεις όπου έχει βάθος.
Τι απαιτούν τα ευρωπαϊκά παιχνίδια.
Τον αντίπαλο.
Για παράδειγμα:
Αν ο ΠΑΟΚ έχει δυνατούς εξτρέμ και τον Giannis Konstantelias πίσω από τον φορ, πιθανότερο είναι το 4-2-3-1.
Αν θέλει δύο επιθετικούς ή εσωτερικούς δημιουργούς κοντά στην περιοχή, μπορεί να πάει σε 3-4-2-1.
Αν βρει στόπερ και wing-backs υψηλού επιπέδου, το 3-5-2 είναι πολύ πιθανό.
Τι πιστεύω ότι θα δούμε στον ΠΑΟΚ
Με το υπάρχον ελληνικό πρωτάθλημα και τις ευρωπαϊκές υποχρεώσεις, το πιο πιθανό είναι:
3-4-2-1
Φορ
Κωνσταντέλιας Ζίβκοβιτς
Wingback CM CM Wingback
Στόπερ Στόπερ Στόπερ
Τερματοφύλακας
Γιατί;
Απελευθερώνει τον Κωνσταντέλια.
Δίνει χώρο στον Ζίβκοβιτς να συγκλίνει.
Καλύπτει αμυντικά την ομάδα στα ευρωπαϊκά ματς.
Επιτρέπει επιθετικό πρέσινγκ χωρίς να ανοίγει εύκολα η άμυνα.
Τι στρατηγική θα ακολουθήσει στην Ελλάδα;
Ο ΠΑΟΚ δεν είναι μικρομεσαία ισπανική ομάδα. Θα πρέπει να παίζει απέναντι σε κλειστές άμυνες.
Γι' αυτό περιμένω:
Στα ντέρμπι
Πίεση στο κέντρο.
Γρήγορες μεταβάσεις.
Περισσότερη προσοχή στην άμυνα.
Με μικρότερες ομάδες
Κατοχή 60-65%.
Ψηλά οι πλάγιοι μπακ.
Συνεχής πίεση μετά την απώλεια της μπάλας.
Στην Ευρώπη
Πιο προσεκτικό μπλοκ.
Κάθετο παιχνίδι.
Εκμετάλλευση αντεπιθέσεων.
Ποιοι παίκτες ίσως κερδίσουν
Giannis Konstantelias: ίσως ο μεγαλύτερος κερδισμένος, γιατί ο Lisci δουλεύει πολύ με δημιουργικούς νεαρούς παίκτες.
Andrija Živković: μπορεί να παίξει πιο κοντά στην περιοχή.
Νεαροί παίκτες από τις ακαδημίες του ΠΑΟΚ: ο Lisci έχει χτίσει τη φήμη του πάνω στην εξέλιξη νεαρών ποδοσφαιριστών.
Η μεγάλη διαφορά από τον Λουτσέσκου
Ο Răzvan Lucescu έχτιζε ομάδες με εμπειρία, σταθερότητα και ξεκάθαρους αυτοματισμούς.
Ο Lisci φαίνεται να δίνει περισσότερο βάρος:
στην ένταση,
στην εξέλιξη παικτών,
στην τακτική ευελιξία,
και στην προσαρμογή από παιχνίδι σε παιχνίδι.
Re: Alessio Lisci
Δημοσιεύτηκε: Δευ 22 Ιουν 2026, 08:16
από ΑποστόληςΑ
Κι όμως, για το καλό του ΠΑΟΚ, πιστεύω πως ο Ολλανδοκροάτης θα κάνει τη μεγάλη ανατροπή στο 96΄.
Re: Alessio Lisci
Δημοσιεύτηκε: Δευ 22 Ιουν 2026, 08:16
από van rooy
Τι θα κάνει στην Ελλάδα;
Η μεγάλη πρόκληση είναι ότι στην Ελλάδα το 70% των αγώνων είναι απέναντι σε κλειστές άμυνες.
Άρα ο Lisci πιθανότατα θα ζητήσει:
Έναν στόπερ-ηγέτη.
Έναν γρήγορο στόπερ για τις καλύψεις.
Wing-backs που να ανεβαίνουν συνεχώς.
Αν δεν βρει τους κατάλληλους στόπερ, δεν θα μου έκανε εντύπωση να ξεκινήσει με 4-2-3-1, γιατί το υπάρχον ρόστερ του ΠΑΟΚ φαίνεται πιο έτοιμο για τετράδα στην άμυνα παρά για καθαρή τριάδα.