Σελίδα 1 από 20

QF2, Περιστερι-ΠΑΟΚ 72-77, Σχόλια & παραλειπόμενα

Δημοσιεύτηκε: Δευ 04 Μάιος 2026, 09:06
από Maurice_Escargot
Μετα την νικη-καθηκον επι του πολυ δυνατου Περιστεριου (παρολο που δεν το εδειξε πληρως χθες), η ομαδα μας παιζει τον δευτερο προημιτελικο στην Αθηνα.


Τρινκιερι και Μενετι θα ειναι στο γηπεδο Ανδρεας Παπανδρεου και θα δουν την ομαδα απο κοντα. Ειτε θα περασουμε στα ημιτελικα, ειτε θα χασουμε και θα παιξουμε 3ο παιχνιδι στο Παλατακι την Κυριακη.


Θα εχει ενδιαφερον εαν ο Μπουτσκος επιλεξει την παρουσια του Μπεβερλι στο παιχνιδι (εαν αυτος αισθανεται καλα) Νομιζω πως χθες η απουσια του ηταν αισθητη.

Re: QF2, Περιστερι-ΠΑΟΚ, 6/5, 19:00, ΕΡΤ2

Δημοσιεύτηκε: Δευ 04 Μάιος 2026, 13:07
από Maurice_Escargot
To Περιστερι ανακοινωσε ελευθερη εισοδο για ολους τους φιλαθλους την Τεταρτη.

Αντε ΠΑΟΚια της Αθηνας, ανασκουμπωθειτε!

Re: QF2, Περιστερι-ΠΑΟΚ, 6/5, 19:00, ΕΡΤ2

Δημοσιεύτηκε: Δευ 04 Μάιος 2026, 15:32
από kataramenos5
Το ξεχασα τελειως οτι ειχαμε και 2ο παιχνιδι.
Αυξημενος κίνδυνος ν ανατιναχτεί ο Ταιρης

Re: QF2, Περιστερι-ΠΑΟΚ, 6/5, 19:00, ΕΡΤ2

Δημοσιεύτηκε: Δευ 04 Μάιος 2026, 16:59
από ABOLEYTOI
τι κάναμε στην κανονική διάρκεια εκεί;

το Περιστέρι δε μου έδειξε διάθεση στο τέλος να χτυπήσει το πρώτο παιχνίδι (ή δεν τους αφήσαμε).

Re: QF2, Περιστερι-ΠΑΟΚ, 6/5, 19:00, ΕΡΤ2

Δημοσιεύτηκε: Δευ 04 Μάιος 2026, 17:00
από Maurice_Escargot
Χάσαμε 5 πόντους με ασχολιαστη διαιτησία.

Re: QF2, Περιστερι-ΠΑΟΚ, 6/5, 19:00, ΕΡΤ2

Δημοσιεύτηκε: Δευ 04 Μάιος 2026, 17:02
από st4this
Maurice_Escargot έγραψε: Δευ 04 Μάιος 2026, 13:07 To Περιστερι ανακοινωσε ελευθερη εισοδο για ολους τους φιλαθλους την Τεταρτη.

Αντε ΠΑΟΚια της Αθηνας, ανασκουμπωθειτε!
Σαν μλκς που είμαστε δουλεύουμε 💪 Μακάρι να γίνει ασπρόμαυρο το κλειστό τη Τετάρτη

Re: QF2, Περιστερι-ΠΑΟΚ, 6/5, 19:00, ΕΡΤ2

Δημοσιεύτηκε: Δευ 04 Μάιος 2026, 17:24
από Vet_eranos
Για ποιο λογο παιζουμε μονο εμεις, οι 3-6, κι οχι οι υπολοιποι 1-8, 2-7 κτλ???

Re: QF2, Περιστερι-ΠΑΟΚ, 6/5, 19:00, ΕΡΤ2

Δημοσιεύτηκε: Δευ 04 Μάιος 2026, 17:47
από Maurice_Escargot
Λογω του φαιναλ φορ που παιζει η ΑΕΚ και των προημιτελικων των δυο βρικολακων.

Re: QF2, Περιστερι-ΠΑΟΚ, 6/5, 19:00, ΕΡΤ2

Δημοσιεύτηκε: Δευ 04 Μάιος 2026, 18:47
από dtown
Η Ρεαλ η Βαλένθια και η Μονακό κανονικά έπαιξαν στο πρωτάθλημα τους το ΣΚ αλλά εντάξει οι ΓαυροΒαζελοι πρέπει να προφυλαχτουν μην τυχόν και κουραστουν αντιμετωπιζοντας ομάδες με κάπου το 1/100 του μπατζετ τους στην Α1. Χρόνια αυτή η κατάσταση.

Re: QF2, Περιστερι-ΠΑΟΚ, 6/5, 19:00, ΕΡΤ2

Δημοσιεύτηκε: Δευ 04 Μάιος 2026, 19:08
από st4this
Καλώς ήρθατε στην Ελλάδα κύριε..

Re: QF2, Περιστερι-ΠΑΟΚ, 6/5, 19:00, ΕΡΤ2

Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Μάιος 2026, 09:13
από freemind
η ΑΕΚ 15 μέρες ξεκούραση για να παίξει στο Φ4
ΠΑΟ και ΟΣΦΠ άλλες τόσες

αλλά ο ΠΑΟΚ ενδιάμεσα από τον τελικό έπρεπε να παίξει αγώνα και να έχει ανά 3 μέρες αγώνες, και ενώ τελείωσε ο τελικός και οι άλλοι ΟΛΟΙ παίζουν πλέι οφφ σε μια βδομάδα, ο ΠΑΟΚ έπρεπε να παίξει πάλι σε 3 μέρες με Περιστέρι και ξανά σε 3 μέρες και αν πάει 1-1 πάλι σε 3 μέρες....

μπράβο στον ΕΣΑΚΕ
μπράβο και στην ΚΑΕ που είχε και φιλοξενούμενο τον πρόεδρο της στον τελικό

Re: QF2, Περιστερι-ΠΑΟΚ, 6/5, 19:00, ΕΡΤ2

Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Μάιος 2026, 09:33
από Special 4
Μεγάλο λάθος το παιχνίδι με το Μαρούσι, πριν το δεύτερο παιχνίδι του Τελικού.
Θα πρέπει η ΚΑΕ να αρχίσει να ξυπνάει και να πονηρεύεται πολύ περισσότερο σε τέτοια θέματα.
Όπως λέμε τα καλά, πρέπει να υπογραμμίζουμε και τις παραλείψεις.
Είμαστε μάλλον πολύ πίσω ακόμα σε τέτοια θέματα στην ΚΑΕ.
Ήμασταν πίσω σε τέτοια θέματα και με την προηγούμενη Διοίκηση (του Χατζόπουλου), αλλά τώρα οφείλουμε να έχουμε πολύ περισσότερες απαιτήσεις ΚΑΙ σε αυτά τα θέματα από την Διοίκησή μας στο μπάσκετ.

Re: QF2, Περιστερι-ΠΑΟΚ, 6/5, 19:00, ΕΡΤ2

Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Μάιος 2026, 10:08
από george188
freemind έγραψε: Τρί 05 Μάιος 2026, 09:13 η ΑΕΚ 15 μέρες ξεκούραση για να παίξει στο Φ4
ΠΑΟ και ΟΣΦΠ άλλες τόσες

αλλά ο ΠΑΟΚ ενδιάμεσα από τον τελικό έπρεπε να παίξει αγώνα και να έχει ανά 3 μέρες αγώνες, και ενώ τελείωσε ο τελικός και οι άλλοι ΟΛΟΙ παίζουν πλέι οφφ σε μια βδομάδα, ο ΠΑΟΚ έπρεπε να παίξει πάλι σε 3 μέρες με Περιστέρι και ξανά σε 3 μέρες και αν πάει 1-1 πάλι σε 3 μέρες....

μπράβο στον ΕΣΑΚΕ
μπράβο και στην ΚΑΕ που είχε και φιλοξενούμενο τον πρόεδρο της στον τελικό
Δεν φαινεται απο τις μεχρι τωρα κινησεις οτι παμε σε συγκρουση με λιολιο.. ακατανοητο το προγραμμα παντως, αστειο

Re: QF2, Περιστερι-ΠΑΟΚ, 6/5, 19:00, ΕΡΤ2

Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Μάιος 2026, 10:19
από freemind
ο Μελλής είναι στον ΕΣΑΚΕ όχι ο Λιόλιος, αλλά ούτε εκέι βλέπω κάποια σύγκρουση

Re: QF2, Περιστερι-ΠΑΟΚ, 6/5, 19:00, ΕΡΤ2

Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Μάιος 2026, 10:20
από paok-porter1337
Αντε πες τελευταια αγωνιστικη με το Μαρουσι δεν γινεται να αλλαξει πρεπει να παιξουν ολοι οι ενδιαφερομενοι την ιδια ωρα, με ενοχλει αλλα το δεχομαι. Γιατι να παιξουμε αυριο τον επαναληπτικο και οχι το Σουκου? και γιατι αν παμε σε 3ο παιχνιδι να το παιξουμε στις 10/5?

Βαλε το 2ο παιχνιδι 10/5 και το 3ο αν εχει 16-17/5. Γιατι να παιξεις μια σειρα σε 1 εβδομαδα? τραγικο