Σελίδα 1 από 3
Γκάλοπ για την συνέχεια των πλέι-οφ
Δημοσιεύτηκε: Δευ 27 Απρ 2026, 20:43
από Rexaris
Μετά την απώλεια των δύο τίτλων σε ένα μήνα, πως θα αισθανόσασταν αν ο ΠΑΟΚ κάνει το 4 στα 4 (χωρίς να βγει πρώτος);
Re: Γκάλοπ για την συνέχεια των πλέι-οφ
Δημοσιεύτηκε: Δευ 27 Απρ 2026, 20:49
από Taseos
Αν κάνει 4/4 είναι δεύτερος για να μην πούμε πρώτος
Re: Γκάλοπ για την συνέχεια των πλέι-οφ
Δημοσιεύτηκε: Δευ 27 Απρ 2026, 20:56
από sotos26
Αν κάνεις 4/4 πρώτος θα σαι αλλά απίθανο…
Re: Γκάλοπ για την συνέχεια των πλέι-οφ
Δημοσιεύτηκε: Δευ 27 Απρ 2026, 21:05
από Taseos
Τι γέλιο θα είχε όμως ε;;;
Re: Γκάλοπ για την συνέχεια των πλέι-οφ
Δημοσιεύτηκε: Δευ 27 Απρ 2026, 21:23
από tzo_1926
Αν κάνουμε το 4/4 κ χάσει το χαρτί το πρωτάθλημα., υπόσχομαι ότι για τα επόμενα 5 χρόνια το διαρκειας μου θα το χρησιμοποιώ μόνο στα ευρωπαϊκά και στα ελληνικά ματς θα το μεταβιβαζω σε μέλη του forum δωρεάν και θα βλέπω στη τηλεόραση μόνο τα ντέρμπι..
Re: Γκάλοπ για την συνέχεια των πλέι-οφ
Δημοσιεύτηκε: Δευ 27 Απρ 2026, 21:24
από Ally Samagoal
Βάλτε και την επιλογή να το σηκώσουμε
Re: Γκάλοπ για την συνέχεια των πλέι-οφ
Δημοσιεύτηκε: Δευ 27 Απρ 2026, 21:41
από Rexaris
Ε ναι, το γκάλοπ δεν παίρνει υπόψη την περίπτωση να το σηκώσουμε, γιατί αν και μαθηματικά δυνατό, είναι πολύ δύσκολο. Αλλά πάλι, έγινε το 2024, μακάρι και τώρα.
Re: Γκάλοπ για την συνέχεια των πλέι-οφ
Δημοσιεύτηκε: Δευ 27 Απρ 2026, 21:43
από Taseos
Με 4 στ 4 κλειδώνει. Αλλά ναι η ομάδα δεν δείχνει σημεία ζωής.
Re: Γκάλοπ για την συνέχεια των πλέι-οφ
Δημοσιεύτηκε: Δευ 27 Απρ 2026, 23:14
από GREATANASTASIOS
Εγω βλεπω ενα απολυτο Μηδεν θα παθουμε αυτο που επαθε η ΑΕΚ η ομαδα δειχνει πεθαμενη
Re: Γκάλοπ για την συνέχεια των πλέι-οφ
Δημοσιεύτηκε: Δευ 27 Απρ 2026, 23:55
από paokspren
Ψήφισα τον εκνευρισμό, αλλά πολύ πιο ρεαλιστική ερώτηση είναι πως θα αισθανόμαστε αν κάνει το 0/4...
Re: Γκάλοπ για την συνέχεια των πλέι-οφ
Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Απρ 2026, 00:22
από Jairo
Οι 4 ήττες τι δινουν;
Ελπιζω σε 4/4 αλλά βλεπω 0/4 δυστυχώς.
Re: Γκάλοπ για την συνέχεια των πλέι-οφ
Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Απρ 2026, 00:32
από giapas
Από 1 έως 3 βαθμούς θα πάρουμε
Re: Γκάλοπ για την συνέχεια των πλέι-οφ
Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Απρ 2026, 08:26
από Doomlord4
Το__Δεν με ενδιαφέρει πλέον τι θα κάνουμε φέτος__ "ασχολίαστο"
Δεν κατάφερα φέτος να αγοράσω το σπίτι των ονείρων μου
Το μόνο που μου μένει είναι 2 συνεντεύξεις για δουλειά
Η μία δίνει 30.000 το μήνα + bonus και η άλλη 2.000
Ε ναι,γιατί να κοπιάσω για τη δουλειά με τα 30.000 φέτος μήπως και αγοράσω το σπίτι του χρόνου
yolo
ας μείνω και άστεγος
Ε ναι αφού δεν κατάφερα τον στόχο μου φέτος,ας βγω και ταμείο ανεργίας,κλαϊν μάϊν

Re: Γκάλοπ για την συνέχεια των πλέι-οφ
Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Απρ 2026, 08:59
από PAOK_Antarctica
4/4 φέτος και 38/38 του χρόνου παιδιά.
Στάνταρ.
Re: Γκάλοπ για την συνέχεια των πλέι-οφ
Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Απρ 2026, 09:05
από Tolaros
Αλήθεια θα πω ούτε με νοιάζει. Λέω δε θα δω τα ματς, προφανώς θα τα δω όταν έρθει η ώρα, αλλά ούτε με νοιάζει ούτε θα με απασχολήσουν μετά τη λήξη τους. Πέρα για πέρα αποτυχημένη χρονιά, πιθανότατα η χειρότερη επί Ιβάν