Παράπονα για το φόρουμ
- Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.
- Δημοσιεύσεις: 637
- Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 22:04
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Αν παρατήρησα καλά σβήστηκε το επίμαχο σχόλιο. Τότε κι εγώ αυτολογοκρίνω το παραπάνω σχόλιό μου για να μην υπάρχει στο ιστορικό του νήματος καμία μομφή για τον Πρόεδρο.
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: Παράπονα για το φόρουμ
οκ. απλα το εγραψα κι εκει κ σε σχόλιο στη κεντρικη κ δεν πήρα απάντηση.
είναι ωραίος κ ο επίλογος γι αυτό.
είναι ωραίος κ ο επίλογος γι αυτό.
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Ναι γιατί κόπηκε ο επίλογος?
Καλά έκανες και το έθιξες Φεντ.
Θα μιλήσω με Δάσκαλο να το βάλει μπορεί απο κανά κόπι πέιστ να ξέφυγε.
Αν και λογικά θα δει τα παράπονα εδώ και θα το διορθώσει.
Καλά έκανες και το έθιξες Φεντ.
Θα μιλήσω με Δάσκαλο να το βάλει μπορεί απο κανά κόπι πέιστ να ξέφυγε.
Αν και λογικά θα δει τα παράπονα εδώ και θα το διορθώσει.
-
teacher
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Εννοείται ότι δεν κόπηκε με πρόθεση... Το σημαδάκι της παραπομπής με μπέρδεψε, δεν έβρισκα το σημείο σύνδεσής του. Τώρα είναι οκ
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Ρε τσακαλάκια δεν ανοίγετε κάνα τόπικ για τα φιλικά μπας και ασχοληθούμε με τίποτα ενδιαφέρον;
Και μη μου πετάξετε καμια τουρκική δήθεν πρόσκληση...Λέω για σοβαρά ενδεχόμενα φιλικά...

Και μη μου πετάξετε καμια τουρκική δήθεν πρόσκληση...Λέω για σοβαρά ενδεχόμενα φιλικά...
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Άνοιξε μπρε να δούμε αν είσαι γουρλής σαν τους άλλους φέτος!
υγ
Ή αν θα έχεις τύχη σαν του Μπερέτα

υγ
Ή αν θα έχεις τύχη σαν του Μπερέτα
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: Παράπονα για το φόρουμ
δεν είναι παράπονο αλλα πρόταση:
Εσεις που έχετε όλα τα στατιστικά έτοιμα, μετα τον σημερινό αγώνα, να ανέβάσετε ενα ποστ με τη τελική καταταξη σε όλα τα ομαδικα αθληματα της ΠΑΟΚαρας μας, για να έχουμε μια γενική εικόνα.
Εσεις που έχετε όλα τα στατιστικά έτοιμα, μετα τον σημερινό αγώνα, να ανέβάσετε ενα ποστ με τη τελική καταταξη σε όλα τα ομαδικα αθληματα της ΠΑΟΚαρας μας, για να έχουμε μια γενική εικόνα.
Re: Παράπονα για το φόρουμ
ΠΑΟΚ - Ποδόσφαιρο
ΠΑΟΚ - Μπάσκετ
ΠΑΟΚ - Βόλλεϋ
ΠΑΟΚ - Πόλο
ΠΑΟΚ - Χάντμπολ
ΠΑΟΚ - Γυναικείο Πόλο
ΠΑΟΚ - Γυναικείο Βόλλεϋ
ΠΑΟΚ - Γυναικείο Χάντμπολ
ΠΑΟΚ - Γυναικείο Μπάσκετ
ΠΑΟΚ - Γυναικείο Ποδόσφαιρο
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Ακόμα το τόπικ των φιλικών;
2. Γουρλής εγώ;
Εδώ κέρδιζα τα δικά μου δώρα όταν πήγαινα σε ανταλλαγές δώρων στο σχολείο. 
1. Δεν άνοιξα εγώ του Μπερέτα, μη με χρεώνεις άδικα...gash04 έγραψε:Άνοιξε μπρε να δούμε αν είσαι γουρλής σαν τους άλλους φέτος!![]()
υγ
Ή αν θα έχεις τύχη σαν του Μπερέτα![]()
2. Γουρλής εγώ;