14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Τώρα φαίνεται ποιος πονάει την ομάδα και ποιος είναι επαγγελματίας,το παιδί άκουσε πολλά αλλα ότι δε παλεύει σε κάθε mats που παίζει δε μπορεί να το πει κανεις.
Εγώ προτιμώ τέτοιους παίχτες παρα κάποιους που παίζουν καλύτερη μπάλα αλλα μονο όταν γουστάρουν.
Μπράβο ρε Σάκη.
Εγώ προτιμώ τέτοιους παίχτες παρα κάποιους που παίζουν καλύτερη μπάλα αλλα μονο όταν γουστάρουν.
Μπράβο ρε Σάκη.
- leoncommando
- Δημοσιεύσεις: 49
- Εγγραφή: Σάβ 18 Ιούλ 2009, 20:30
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Θανάσης Παπάζογλου έγραψε:Α ρε άτιμοι, έπρεπε να φάμε 4 για να πείτε καλή κουβέντα
- paok nafplio
- Δημοσιεύσεις: 1937
- Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
- Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....
-
Makis44
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Ειναι τραγικο να γραφετε ευγε Θαναση για την αποδοση που ειχε στο συγκεκριμενο παιχνιδι.............Συμφωνω οτι ηταν απο τους ελαχιστους που προσπαθησαν και μαγκια του αλλα ευγε και συγχαρητηρια για την αποδοση του ειναι τουλαχιστον υπερβολικα.......Ελεος.........Προσπαθησε αλλα κι αυτος δε βλεποταν......... 
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Αδελφέ όταν διαβάζεις, σε παρακαλώ να διαβάζεις πιο προσεκτικά. Μετά το εύγε που είπα, συνεχίζω και λέω είσαι νέος μπορείς παραπάνω. Αυτό εσένα τι σου δείχνει; Για μένα ο Σακης έφαγε κράξιμο και μάλιστα παρά πολύ. Εχθές μέσα στον βούρκο ξεχώριζε για την φιλότιμη προσπάθεια του.
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Pegasus1589 έγραψε:Θανάσης Παπάζογλου έγραψε:Α ρε άτιμοι, έπρεπε να φάμε 4 για να πείτε καλή κουβέντα
Ότι θα έβλεπα ψιλογκρίνια για όλους και θετικά σχόλια για τον Παπαζογλίνιο δε το πίστευα...
-
Makis44
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Καταρχας δε λεω μονο για εσενα........Εχει κατι σχολια του τυπου ο κορυφαιος του ΠΑΟΚ.........Με αυτα διαφωνω........Ο πιο φιλοτιμος συμφωνω αλλα ο κορυφαιος οχι...Ελεος......
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Ο καλός λόγος χρειάζεται τώρα να το ξέρεις.
Η πίκρα μεγάλη αδελφέ μου. Καταλαβαίνω.
Κοιτά τον βαθμολογικό πίνακα. Κάνει καλό σε λέω.
Η πίκρα μεγάλη αδελφέ μου. Καταλαβαίνω.
Κοιτά τον βαθμολογικό πίνακα. Κάνει καλό σε λέω.
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Δείχνει να ανεβαίνει συνεχώς..
Μετά τα γκολ έχει αποκτήσει περισσότερη αυτοπεποίθηση και μεγαλύτερη ψυχολογία..
Μακάρι να συνεχίσει έτσι!
Μετά τα γκολ έχει αποκτήσει περισσότερη αυτοπεποίθηση και μεγαλύτερη ψυχολογία..
Μακάρι να συνεχίσει έτσι!
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Τι να τον κάνεις ρε συ free σε τέτοιο παιχνίδι???Άθλιοι είμασταν.Είναι γεγονός πως παίζει καλύτερα αλλά..αλλά...

Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Μιλάω ατομικά και προσπαθώ να μη βάζω τη γενική σημερινή άθλια εικόνα μέσα..
Δείχνει σημάδια εντυπωσιακής βελτίωσης!
Δείχνει σημάδια εντυπωσιακής βελτίωσης!
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Απλά συνέχισε να παλεύεις και φρόντισε να ματώνεις τη φανέλα σου... Δεν ζητάμε πολλά... Απλά μια ματωμένη φανέλα...
Re: 14. Αθανάσιος Παπάζογλου
Μπράβο Θανάση το γλυτώνεις το κούρεμα σε αντίθεση με τον άλλον.
Συνέχισε έτσι και άκου μόνο τον προπονητή σου.
Θα επανέλθεις ποιο σύντομα δεν σε φοβάμαι.
Συνέχισε έτσι και άκου μόνο τον προπονητή σου.
Θα επανέλθεις ποιο σύντομα δεν σε φοβάμαι.