Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2017/18

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παικτών
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2017/18

Δημοσίευση από teod1980 »

γιατι να μην έχετε;
ο οτε σπάει πιο εύκολα από τη νοβα και σχεδόν πάντα βρίσκεις και καλή ποιότητα
Άβαταρ μέλους
Apegner
Δημοσιεύσεις: 494
Εγγραφή: Τετ 26 Αύγ 2015, 21:27
Τοποθεσία: Toulouse

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2017/18

Δημοσίευση από Apegner »

CCCP έγραψε:Παιδια βλεπω το σημερινο το εχει παρει otesports? Δηλαδη εμεις οι εξω θα παρουμε τα 3 μας παλι σημερα?
αλάνια μου ανεβάζει κανείς τα παιχωίδια μας κάπου .
2 προβλήματα..
1ον ειμαι εξωτερικό και δευτερον αν το βρώ θα δώ ίσα ισα κανα μισαωρο
παίζει να το βρούμε κάπου μετά?
σος ρε αλάνια
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2017/18

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Κ πωληση τσιμι;;;
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12486
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2017/18

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

Ρευ
Ματος-Βαρελα-Κρεσπο-Λεβεκ
Κανιας-Σακχοβ-Πελκας
Καμπος-Πριγιο-Μακ
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10131
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2017/18

Δημοσίευση από simba »

αιντε, καλη αρχη στην ομαδαρα :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Kostas_Peraia4
Δημοσιεύσεις: 4733
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2014, 20:40

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2017/18

Δημοσίευση από Kostas_Peraia4 »

Σε κανενα τεταρτάκι ξεκινάμε στο ραδιόφωνο και την αναμετάδοση από την Τούμπα.
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10131
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2017/18

Δημοσίευση από simba »

Γεια σου αδερφε! :nairepaok:


Υ.Γ. Συνηθως ανεβαινουν 1-1.5 μερα μετα παντως, να ξες
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2017/18

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Λινκ π ν ΠαιΕι ;
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2017/18

Δημοσίευση από desperando »

ρε τα αλλα τα βοδια ερτ 1 δειχνουν γμω τα στριμιγκ μου μεσα
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8374
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2017/18

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

κι εγω ανοιξα και βλεπω ρεπορταζ της ερτ
δεν εχει κανενα λινκ το ματς?
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2017/18

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Σκαταααααααααα
Άβαταρ μέλους
Apegner
Δημοσιεύσεις: 494
Εγγραφή: Τετ 26 Αύγ 2015, 21:27
Τοποθεσία: Toulouse

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2017/18

Δημοσίευση από Apegner »

παιδιά η ομάδα δεν βλέπεται
όταν θα βρούμε λινκ θα βλεπετε
με τα νευρα μας παιζει στριμινκγ my felecation inside
ακλαυτους που ειμαι user δε το χει..
οποιος εχει λινκ τσεκαρισμενο ας δωσει φώτα
slowcrow
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 17:56

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2017/18

Δημοσίευση από slowcrow »

Δεκα λεπτα προσπαθω να κανω εγραφη και δεν με αφηνει.
Άβαταρ μέλους
teo4giannitsa
Δημοσιεύσεις: 1677
Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 19:18

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2017/18

Δημοσίευση από teo4giannitsa »

Τζαλμααααααα
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10131
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2017/18

Δημοσίευση από simba »

αιντε γαμω, σουτ εκτος περιοχης
πολυ καλο το κολλησε χαμηλα στη γωνια
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”