8. Bruno Cirillo

Άβαταρ μέλους
panta
Δημοσιεύσεις: 4481
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 10:39

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από panta »

ήταν καλός σήμερα και έδειξε να μην εκνευρίζεται εύκολα.
του έκανε καλό που είχε συνεχόμενα παιχνίδια δίπλα στον Κοντρερας.
Άβαταρ μέλους
Χωρικός
Δημοσιεύσεις: 4059
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από Χωρικός »

που είχε συνεχόμενα παιχνίδια ... απλώς . Δεν είναι κανα παιδάκι να μαθαίνει τώρα δίπλα στον Κοντρέρας! Είναι απ'τους πιό παρεξηγημένους ποδοσφαιριστές μας, όπως και ο Σαβίνι.
Άβαταρ μέλους
panta
Δημοσιεύσεις: 4481
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 10:39

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από panta »

αυτό εννοούσα, το διατύπωσα ίσως λάθος.
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από sernikos »

μια χαρα μαθαινουν
στειλτους στο γαυρο να δεις κινησεις καρατε που θα μαθουν
στειλτους να δεις βουτιες που θα μαθουν
οχι οτι οι δικοι μας δεν ξερουν απο βουτιες αλλα παντα μαθαινεις κατι :evil:

ο συγκεκριμενος παιρνει μαθηματα ψυχραιμιας :roll:
Boksic4
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Κυρ 06 Δεκ 2009, 18:37

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από Boksic4 »

Mπραβο ρε σεξυ... συγκινητικος ετρεχε μονος μεχρι τις καθυστερησεις να κοψει

:pano:
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από sernikos »

αληθεια στο τελος εβγαλε τα πνευμονια του απο την ενταση
οχι τιποτα αλλο εγινε και μπαμπας ο μορτης :roll:
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από sernikos »

Στο πάρκινγκ του Καραϊσκάκη κι ενώ οι παίκτες είχαν επιβιβαστεί στο λεωφορείο, κάποιοι οπαδοί του Ολυμπιακού πλησίασαν, άρχισαν να βρίζουν και να χειρονομούν, χωρίς να αντιληφθούν ότι οι πόρτες του λεωφορείου ήταν ανοιχτές.

Τσιρίλο, Χαλκιάς, Κριστιάνο και Βιτόλο κατέβηκαν με αστραπιαίες κινήσεις από το λεωφορείο, κινήθηκαν προς τους οπαδούς του Ολυμπιακού για να ζητήσουν το λόγο (αυτόπτες μάρτυρες έλεγαν πως κινήθηκαν και εναντίον τους) με αποτέλεσμα να χρειαστεί η παρέμβαση της αστυνομίας για να σβήσει η φωτιά, που πήγε να ανάψει και να τραπούν οι οπαδοί σε φυγή.
thief
Δημοσιεύσεις: 922
Εγγραφή: Δευ 24 Μάιος 2010, 23:32

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από thief »

Μπράβο ρε Τσιρίλο, για ένα ακόμη παιχνίδι ήσουν από τους κορυφαίους...!!

Όταν είσαι στην καλή σου μέρα θέλεις 2 και 3 Μαλεζάδες στην καθισιά σου (δυστυχώς Στελιο περιμένω πολλά περισσότερα από εσένα αλλά και πέρυσι στα paly-off αλλά και φέτος έχεις μείνει στάσιμος).

Συνέχισε έτσι Μπρούνο... :pano:
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από navigator11 »

διακριθεις.αν κ ο μαλεζας ειχε στοιχειωδως κατι απο τη μεστοτατη χθεσινη σου εμφανιση τα πραγματα ισως ηταν πολυ καλυτερα για την ομαδα ...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος navigator11 την Δευ 22 Νοέμ 2010, 13:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
PAOKhead
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από PAOKhead »

Παικτης που εχει φαει δικαιολογημενα εν μερει πολυ κραξιμο,τις χρειαζεται τετοιες εμφανισεις κι αυτος και εμεις. Το μεγαλυτερο προβλημα του νομιζω οτι ειναι η ανασφαλεια. Οταν βρισκει ρυθμο με συνεχομενα παιχνιδια κανει καλες εμφανισεις οπως περυσι πριν τραυματιστει. Οταν τον πιανουν τα ψυχολογικα του ομως κλαφτα...και μαλιστα η ανασφαλεια του φαινεται σε αυτες τις περιπτωσεις απο τη γκρινια και τους ψευτοταμπουκαδες.
Χθες ομως ηταν απο τους διακριθεντες και μαλλον κερδιζει θεση βασικου στα επομενα.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Στα τελευταία παιχνίδια μας είναι από τους καλύτερους.
Άβαταρ μέλους
nyxteridas
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από nyxteridas »

μετά το παιχνίδι με το λικισκού, σα να έχει συνέλθει λίγο...ή οι άλλοι είναι τόσο τραγικοί ώστε να φαίνεται διακριθέντας
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από teod1980 »

Μπράβο ρε φίλε Μπρούνο....
Μπράβο σου...
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Κάθε παίκτης που (δικαιολογημένα) "τα ακούει" απο την κερκίδα, οφείλει να δίνει απαντήσεις μεσα στο γήπεδο. Ας πάρουν παράδειγμα απο τον Μπρούνο και κανα 2-3 άλλοι κι ας απαντήσουν εντός γηπέδου. Αρκεί βέβαια να έχουν κάτι να πούν.
Άβαταρ μέλους
bob
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από bob »

Μπράβο σου για ακόμα ένα παιχνίδι!Συνέχισε να μου ρίχνεις φάπες!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”