Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από free4 »

Ha siktir Fener
[dailymotion]xelhbl_ha-siktir-fenerbahce-in-kadykoy-by_sport[/dailymotion]
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από eorptol »

οταν εμεις εδω και 4 χρονια πληρωνουμε τα παντα στο κρατος οι γριες που βγαινουν τελευταια στα ραδιοφωνα και μιλανε για τα παγωμενα χρεη του ΠΑΟΚ εχουν 2,3 εκ ευρω οφειλες στο δημοσιο μονο στην διετια 2009-2010

www.sportdog.gr
"Τι έκανες με τα χρέη κ. Τάκη;

Ένα χρέος 2,3 εκατ. ευρώ προς την εφορία ορθώνει εμπόδια, που ίσως φανούν αξεπέραστα για την εμπλοκή του Ανδρέα Παντελή στην ΠΑΕ Ηρακλής.
"Τι έκανες με τα χρέη κ. Τάκη;

Πρόκειται για οφειλές από την περίοδο Ιούνιος 2009-Ιούλιος 2010, που άφησαν οι προηγούμενες διοικήσεις και δεν διακανονίστηκαν από τον Γιάννη Τάκη.

Η ΦΑΕ Θεσσαλονίκης είχε ενημερώσει από το Νοέμβριο την ΠΑΕ για την οφειλή, αλλά το ζήτημα αμελήθηκε και το χρέος διακανονίστηκε από την πλευρά της υπηρεσίας να αποπληρωθεί σε 13 δόσεις των 180.000 ευρώ μηνιαίως. Εφόσον ο σύλλογος δεν είναι συνεπής, επιβάλλονται από την εφορία πρόστιμα και προσαυξήσεις που μεγαλώνουν το χρέος.

Όπως γίνεται αντιληπτό, ακόμη κι αν ο Ηρακλής παραμείνει στη Σούπερ Λίγκα, οι 180.000 ευρώ κάθε μήνα είναι ποσό δυσβάσταχτο και το χρέος αυτό απειλεί τη βιωσιμότητα του συλλόγου.

Οι άνθρωποι της ΠΑΕ δεν προτίθενται να αφήσουν την ομάδα στη μοίρα της. Έχουν ήδη αρχίσει επαφές με την υπηρεσία και θέλουν να πετύχουν έναν νέο διακανονισμό υπολογίζοντας πως θα είναι σε θέση να πληρώνουν 30.000 ευρώ το μήνα και να εξοφλήσουν σε μεγάλο βάθος χρόνου."
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1515
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

cristiano4 έγραψε:Σε κλινική σεξ-αποτοξίνωσης ο Γκιγκς!
"-Γεια σας,ειμαι ο Ράιαν και ειμαι εθισμενος στο σεξ!"

:lol:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από gika »

-Γεια σου Ραιαν...
Άβαταρ μέλους
jpower73
Δημοσιεύσεις: 1104
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 16:59

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από jpower73 »

Στέλνουν Γκοβού στην Εβιάν οι Γάλλοι
NAFTEMPORIKI.GR Τρίτη, 14 Ιουνίου 2011 14:56


Πολύ κοντά στην Εβιάν επιμένουν πως βρίσκεται ο Σίντνεϊ Γκοβού διάφορα γαλλικά δημοσιεύματα.

Πολύ κοντά στην Εβιάν επιμένουν πως βρίσκεται ο Σίντνεϊ Γκοβού διάφορα γαλλικά δημοσιεύματα.

Όπως αναφέρει, μάλιστα, η έγκριτη Parisien, ο άσος του «τριφυλλιού» αναμένεται να μείνει ελεύθερος από τους «πράσινους» και να υπογράψει συμβόλαιο με τη νεοφώτιστη ομάδα στη Ligue 1.

Πράγματι, αν και με μειωμένες απολαβές, ο Γκοβού συνεχίζει να κοστίζει στο μπάτζετ του Παναθηναϊκού. Και με δεδομένη την άσχημη αγωνιστική του απόδοση, αλλά και τα πολλά προβλήματα του προκάλεσε με τη συμπεριφορά του, οι «πράσινοι» έψαχναν να δουν πως θα τον ξεφορτωθούν και μάλλον τώρα το κατάφεραν.

Η Εβιάν από την πλευρά της ψάχνει για έμπειρους ποδοσφαιριστές, που θα καταφέρουν να την κρατήσουν στην πρώτη κατηγορία των γαλλικών πρωταθλημάτων και οι άνθρωποί της φαίνεται να πιστεύουν, ότι μπορούν να «ξανακάνουν» τον Γκοβού ποδοσφαιριστή.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από gash04 »

Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”