Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
nninik
Δημοσιεύσεις: 475
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 19:03
Τοποθεσία: χαλκιδικη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από nninik »

"Σταντ μπάι" ο Χάβος για την ΑΕΚ

Ένα ντόμινο εξελίξεων είναι πολύ πιθανό να φέρει τον Μάκη Χάβο στον πάγκο της ΑΕΚ. To Contra.gr έχει το ρεπορτάζ. Η αντιπρόταση του Μανωλά.

Ο Μάκης Χάβος, μόλις έφυγε από τον ΠΑΟΚ, απασχόλησε τον Αστέρα Τρίπολης, με τον οποίο ωστόσο δεν ήρθε σε συμφωνία μολονότι εθεωρείτο δεδομένο ότι θα υπογράψει.

Ο βασικός λόγος που αυτό δεν συνέβη ήταν οι απαιτήσεις του 42χρονου προπονητή για την απόκτηση 15 ποδοσφαιριστών. Αυτό τουλάχιστον διαρρέει από την πλευρά του Αστέρα, διότι ο ίδιος ο Έλληνας τεχνικός δεν έχει τοποθετηθεί επίσημα για το θέμα.

Οι μόνοι που ξέρουν τι ακριβώς συνέβη είναι όσοι βρίσκονται κοντά του. Κάποιοι εξ αυτών γνωρίζουν καλά ότι η συμφωνία με τον Αστέρα Τρίπολης χάλασε λόγω... ΑΕΚ! Οι ίδιοι, μάλιστα, υποστηρίζουν οτι εάν τελικά το ενδιαφέρον της Ενωσης δεν προχωρήσει, ο Χάβος είναι πιθανό να επανέλθει στο τραπέζι των συζητήσεων με τους Αρκάδες.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Contra.gr από το περιβάλλον του Χάβου, η διοίκηση της ΠΑΕ ΑΕΚ φέρεται να έχει διαμηνύσει στον πρώην προπονητή του ΠΑΟΚ να βρίσκεται στην αναμονή, καθώς το διαζύγιο της με τον Χιμένεθ είναι ένα ενδεχόμενο που συγκεντρώνει αρκετές πιθανότητες.

Την επόμενη εβδομάδα ο Μανόλο Χιμένεθ έρχεται στην Ελλάδα. Το ταξίδι του Ισπανού προπονητή πιθανόν να μη συνδέεται μόνο με το σχεδιασμό και την έναρξη της προετοιμασίας, αλλά και με το μέλλον του στην ΑΕΚ.
Αν μάλιστα επιβεβαιωθούν τα σενάρια από την Ισπανία που θέλουν αφενός τη Λεβάντε να έχει τον νυν προπονητή της ΑΕΚ ψηλά στη λίστα για την αντικατάσταση του Λουίς Γκαρθία, αφετέρου τον εμφανίζουν να φλερτάρει με τη Ράθιγκ Σανταντέρ, τότε δεν αποκλείεται ο Χάβος, μετά τον ΠΑΟΚ, να καθίσει στον πάγκο του έτερου "Δικεφάλου".

http://www.contra.gr/Soccer/Hellas/Supe ... 27541.html
ο χαβος για αεκ!!
:lol: :lol: :lol:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Πέμ 09 Ιουν 2011, 23:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: βαζουμε ολοκληρη τη δημοσιευση οχι μονο λινκ
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

αυτό και αν είναι έκπληξη! :o
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από cristiano4 »

αυριο-μεθαυριο που θα φυγει ο χιμενεθ και μετα την άρνηση του Χάβου να πάει στην κουλα οι φυλλάδες της θα φράφουν για απειλες προς τον Χάβο να αρνηθει την προταση?
Άβαταρ μέλους
nninik
Δημοσιεύσεις: 475
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 19:03
Τοποθεσία: χαλκιδικη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από nninik »

τον χαβο θα παει λαος να τον βρει και θα τον απειλει να ΜΗΝ αρνηθει την προταση..
Άβαταρ μέλους
baneprelevic361
Δημοσιεύσεις: 1548
Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από baneprelevic361 »

Παιδιά τρελή είδηση! Τρελή μούφα! Μιλάμε έχω πραγματικά λυθεί στα γέλια!!!! Ο Χαβίνιο στην Άεκ!!!! Ακριβώς τώρα που είπε το όχι ο Χάβος απειλείθηκε από μας! Πήγαμε να τον φάμε ολοζώντανο!!!!! Α ρε χαβούζα!!!!! Άκου εκεί τι λέει ρε παιδιά! Ας πάει! Ρε τον βάλαμε να ψηθεί στην Άεκ για να επιστρέψει με εμπειρίες σε μας για βοηθός του Μπόλονι! Σιδερένιος Μάκη! Σε ευχαριστούμε πραγματικά για ότι μας χάρισες!!!! Και δεν το λέω ειρωνικά! :lol:
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από diniko80 »

Kolokotronis_4 έγραψε:αυτό και αν είναι έκπληξη! :o
κυπελλο τους εδωσε φετος 8-)
Άβαταρ μέλους
PRAKTORINOS
Δημοσιεύσεις: 2079
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από PRAKTORINOS »

Μάκη μην ενδώσεις!

Once you go oriental cheerleader
you never go back.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από kataramenos5 »

nninik έγραψε:"Σταντ μπάι" ο Χάβος για την ΑΕΚ
Ένα ντόμινο εξελίξεων είναι πολύ πιθανό να φέρει τον Μάκη Χάβο στον πάγκο της ΑΕΚ.
.....
Οι μόνοι που ξέρουν τι ακριβώς συνέβη είναι όσοι βρίσκονται κοντά του. Κάποιοι εξ αυτών γνωρίζουν καλά ότι η συμφωνία με τον Αστέρα Τρίπολης χάλασε λόγω... ΑΕΚ!

http://www.contra.gr/Soccer/Hellas/Supe ... 27541.html
ο χαβος για αεκ!!
:lol: :lol: :lol:
Κι εγώ για τη Μαντσεστερ.. :o
ΑΡΔ :evil:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ΝΤιρκ Ντιρκ :opaokara: :opaokara:
IKARIA_4
Δημοσιεύσεις: 951
Εγγραφή: Τετ 13 Ιαν 2010, 17:21
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΙΟ ΠΕΛΑΓΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από IKARIA_4 »

''Ναυάγιο με Γιάχιτς

Παρόλο που τελικά του προσφέρθηκε η αποζημίωση που ζητούσε για να λύσει το συμβόλαιό του, ο Σανέλ Γιάχιτς αρνήθηκε να φύγει από την ΑΕΚ!

Μετά από διαπραγματεύσεις που έγιναν σήμερα με τους διοικούντες την ΑΕΚ και τον παίκτη, η πλευρά της ομάδας αύξησε τα χρήματα που του έδινε, φτάνοντας στο ποσό των 200.000 ευρώ που απαιτούσε για να αποχωρήσει.

Ο μάνατζέρ του Βόσνιου του τηλεφώνησε, λοιπόν, για να τον ενημερώσει, αλλά εκείνος τον άφησε με το στόμα ανοικτό.

Ο Γιάχιτς ξαφνικά άλλαξε πάλι τις σκέψεις του και ενημέρωσε ότι δεν θέλει να πάει στην Ομόνοια και πως θα αποχωρήσει μόνο εάν βρεθεί ομάδα που του προσφέρει συμβόλαιο με περισσότερες από 700.000 ευρώ ετησίως.


Θυμήθηκε, δε (αφότου είχε δώσει αρχικά τη συγκατάθεσή του για να ξεκινήσουν οι διαπραγματεύσεις με τους Κύπριους) ότι επιθυμεί να αγωνίζεται σε ένα πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα.

Φυσικά, μόλις ενημερώθηκαν για την εξέλιξη, τόσο ο Σταύρος Αδαμίδης, όσο και ο Άρναρ Γκρέταρσον εξέφρασαν την δυσαρέσκειά τους για τη συμπεριφορά του παίκτη. Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, η στάση του Γιάχιτς είχε σαν αποτέλεσμα και την απόφαση του μάνατζέρ του στην Ελλάδα να μην τον εκπροσωπεί άλλο.''

sport-fm.gr

τους δουλευουν και οι ιδιοι τους οι παικτες τωρα! αστειοι...
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από cristiano4 »

Σε κλινική σεξ-αποτοξίνωσης ο Γκιγκς!

Ο Ράιαν Γκιγκς σε μια προσπάθεια να σώσει τον γάμο του υποσχέθηκε στην σύζυγο του, Στέισι πως θα αναζητήσει επαγγελματική βοήθεια για να απεξαρτηθεί από το σεξ!

Ο 37χρόνος άσος της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ που είχε ερωτικές σχέσεις τόσο με το μοντέλο Ιμότζεν Τόμας όσο και με την γυναίκα του αδερφού του, Νατάσα, δέχτηκε να μπει σε ειδική κλινική για άτομα εξαρτημένα στο σεξ!

Παρά τις «περιπέτειες» του άντρα της, η Στέισι Γκιγκς σύμφωνα με την «Sun» αποφάσισε να μην τον παρατήσει καθώς ο Γκιγκς της υποσχέθηκε πως θα «κόψει» τις κακές του συνήθειες και της είπε πως δεν θα άντεχε ένα πιθανό χωρισμό.

Η Στέισι, που έχει δύο παιδιά με τον Γκιγκς, φέρεται να είπε σε μία φίλη της: «Ο Ράιαν είναι άρρωστος και χρειάζεται βοήθεια. Εφόσον τηρήσει τις υποσχέσεις του, ο γάμος μας επιβιώσει. Ποτέ δεν αγάπησε την Ιμότζεν και η Νατάσα λέει ψέματα. Η οικογένεια μας θα ξεπεράσει τις δυσκολίες».

Η βρετανική σκανδαλοθηρική εφημερίδα αναφέρει πως ο Ράιαν Γκιγκς και η σύζυγος του θα συναντηθούν με τον αδερφό του Ουαλού άσου, Ρόντρι για δοθούν αμοιβαίες εξηγήσεις.

Φίλος του Γκιγκς δήλωσε στην εφημερίδα: «Ο Ράιαν δεν έχει άλλη επιλογή. Είπε στην Στέισι πως θα κάνει τα πάντα για να κρατήσει ενωμένη την οικογένεια τους. Προσφέρθηκε να ζητήσει επαγγελματική βοήθεια».

Στο μεταξύ τα βρετανικά ΜΜΕ, αναφέρουν πως ο Γκιγκς πρόσφερε στον αδερφό του 250.000 λίρες στον αδερφό του Ρόντρι ώστε να κρατήσει το στόμα του κλειστό.

Την περασμένη εβδομάδα, είχε αποκαλύψει πως η 28χρόνη Νατάσα, μητέρα δύο παιδιών, είχε σχέσεις με τέσσερις παίκτες της Γιουνάιτεντ, τους Γκιγκς, Ντουάιτ Γιόρκ, Φιλ Μπάρντσλεϊ και Ντάνι Σίμπσον.

http://www.sentragoal.gr/article.asp?ca ... =128683469
bristol

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από bristol »

«Αναγκαίο κακό» για το καλό του Αρη

11/06/11

Αλλιώς τα σχεδίαζαν τα πράγματα οι άνθρωποι του Αρη για τη νέα χρονιά. Υπολόγιζαν, δηλαδή, ότι η ομάδα θα έμπαινε στα πλέι οφ και θα εξασφάλιζε την έξοδό της στο Europa League. Το ήθελαν αυτό όχι μόνο για αγωνιστικούς σκοπούς, αλλά και για οικονομικούς. Προπάντων για οικονομικούς αν θέλετε, αφού με τα περίπου 5 εκατ. ευρώ που θα έβαζε στο ταμείο της, θα ερχόταν στα ίσια της. Ισα βάρκα ίσα πανιά θα ήταν τα οικονομικά της ΠΑΕ για τη νέα χρονιά. Ομως, δεν εξελίχθηκαν έτσι τα πράγματα.

Η ομάδα απέτυχε στους εν Ελλάδι στόχους της κι αυτά τα 5 εκατ. ευρώ δεν μπορεί η διοίκηση να τα συμπεριλάβει στα προϋπολογισμένα έσοδα της νέας περιόδου. Γεγονός που της προκαλεί οικονομική ασφυξία, αφού συν τοις άλλοις δεν υπάρχει εξασφαλισμένος τρόπος για να καλύψει τη χασούρα με άλλες μεθόδους. Ενας τρόπος θα μπορούσε να είναι οι πωλήσεις, αλλά, κακά τα ψέματα, μόνο δύο παίκτες στο ρόστερ της ομάδας έχουν σήμερα χρηματιστηριακή αξία, ο Σηφάκης και ο Φατί. Αναγκαίο κακό, αφού θα μπορούσαν να ανακουφίσουν το ταμείο της ΠΑΕ.

Εφόσον δεν προκύψει, όμως, κάποια πώληση, η νέα χρονιά θα βγει μεν, αλλά πολύ δύσκολα. Πέραν τούτου, είναι δεδομένο ότι σ' αυτήν την περίπτωση θα χρειαστεί τα μέλη της ΠΑΕ να διευκολύνουν ταμειακά την εταιρεία περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά (ευτυχώς στη διοίκηση υπάρχουν 4-5 στελέχη που μπορούν να βάλουν το χέρι στην τσέπη). Λαμβάνοντας υπόψη όλα αυτά, η φυγή του Κόκε, όπως και του Κούπερ νωρίτερα, μπορούν επίσης να χαρακτηριστούν «αναγκαίο κακό» για το καλό του Αρη όμως.

Γιατί, αν η διοίκηση είχε να σηκώσει και τα δικά τους συμβόλαια τη νέα περίοδο (κοντά στα 2,5 εκατ. ευρώ επιπλέον), είναι βέβαιο ότι δεν θα της έβγαιναν τα κουκιά με τίποτα. Παρ' όλα αυτά, μπορεί με μπάτζετ κοντά στα 4-4,5 εκατ. ευρώ, όπως το έχει καθορίσει, να φτιάξει μία ανταγωνιστική ομάδα. Φτάνει να το επενδύσει με έξυπνο τρόπο. Εδώ θα φανεί η «μαγκιά» της και του Τσιώλη μαζί…


http://www.exedrasports.gr/blogs/articl ... &team=aris
4,5 εκατομυρια ευρο μπατζετ??????????????????????????????????????????
Οταν φωναζε ο Σκορδας οτι γινεται χαμος και τρωνε με χρυσες κουταλες τον κατηγορουσανε
Εχει να πεσει πολυ γελιο ομαδες οπως ο ΠΑΣ,ΠΑΙΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ θα τους κανουν πλακα του χρονου
4,5 μυρια ΜΠΑΤΖΕΤ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????
IKARIA_4
Δημοσιεύσεις: 951
Εγγραφή: Τετ 13 Ιαν 2010, 17:21
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΙΟ ΠΕΛΑΓΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από IKARIA_4 »

Για να εχει βγει αυτο παραεξω, σκεφτειτε τι χασουρα υπαρχει στην πραγματικοτητα...
νεα χρεη για αλλη μια χρονια που κλεινει με αρνητικη θεση λοιπον.ειναι θεμα χρονου να σκασει το ''κανονι''.
εκτος αν ερθει αυτη τη φορα ενα αρθρο 45...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από gash04 »

Ή καμιά έκτακτη επιχορήγηση απο τους λεφτά υπάρχουν.
IKARIA_4
Δημοσιεύσεις: 951
Εγγραφή: Τετ 13 Ιαν 2010, 17:21
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΙΟ ΠΕΛΑΓΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από IKARIA_4 »

''Τα «βρώμικα» παιχνίδια του Ερντογάν με τη Φενέρμπαχτσε

Κατηγορείται ότι «έστησε» τον τελικό του πρωταθλήματος

Ημιεπαγγελματίας ποδοσφαιριστής στα νιάτα του, ο τούρκος πρωθυπουργός Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν γνωρίζει θαυμάσια πόση σημασία αποδίδουν οι συμπατριώτες του στην μπάλα. Εν όψει των σημερινών βουλευτικών εκλογών, οι ψήφοι των οπαδών της αγαπημένης του ομάδας, της Φενέρμπαχτσε, οι οποίοι μετρούν περισσότερα από 25 εκατομμύρια, δεν θα μπορούσαν να θεωρηθούν αμελητέες, ενώ, έστω και εμμέσως, η ανάδειξή της ως πρωταθλήτριας Τουρκίας θα προσέθετε μεγαλύτερη αίγλη στο προφίλ του. Έτσι, όταν προ ημερών η Φενέρμπαχτσε πήρε το τουρκικό πρωτάθλημα κερδίζοντας με οριακή διαφορά τερμάτων την ομάδα της Τραπεζούντας Τράμπζονσπορ, οι παράγοντες και οι οπαδοί των ηττημένων έγιναν πυρ και μανία.

Οχι μόνο κατήγγειλαν «στημένο» παιχνίδι και προσέφυγαν στην Τουρκική Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου και στη FΙFΑ, αλλά υπαινίχθηκαν ανοιχτά την ανάμειξη του ίδιου του Ερντογάν στο «στημένο» ματς για να υποκλέψει τις ψήφους του «λαού» της ομάδας της Κωνσταντινούπολης. Και ορκίστηκαν να τους κοπεί το χέρι αν τον ψηφίσουν. Μάλιστα οι πιο θερμόαιμοι έκαναν μικρές διαδηλώσεις στην Τραπεζούντα απειλώντας ότι «δεν θέλουν να δουν μπροστά τους» ούτε τους οπαδούς της Φενέρμπαχτσε ούτε τον πανίσχυρο πρωθυπουργό, ο οποίος, με δεδομένη την οικονομική ανάπτυξη της Τουρκίας και τη χαρισματικότητά του, διεκδικεί την τρίτη κυβερνητική θητεία του δηλώνοντας ότι δεν τον αγγίζουν τα βρώμικα εκλογικά παιχνίδια για τη φανέλα της Φενέρμπαχτσε.

Όπως γράφει σήμερα το «Βήμα», αφορμή για τις φήμες που ήθελαν τον Ερντογάν να εμπλέκεται στη νίκη των Κίτρινων Καναρινιών, όπως ονομάζονται οι παίχτες της Φενέρμπαχτσε, στάθηκε η εθιμοτυπική επίσκεψη του προέδρου της ομάδας Αζίζ Γιλντιρίμ και του αρχηγού της, βραζιλιάνου μεσοεπιθετικού Αλεξ ντε Σόουζα στο πρωθυπουργικό γραφείο λίγες εβδομάδες πριν από το τέλος του πρωταθλήματος. Φανατικός οπαδός της Φενέρμπαχτσε, ο πρωθυπουργός εμφανίστηκε να χαμογελά πλατιά όταν του χάρισαν μια φανέλα της με το όνομά του τυπωμένο επάνω. Η σταγόνα όμως που ξεχείλισε το «ποτήρι» στο μυαλό των οπαδών της Τράμπζονσπορ, που για πρώτη φορά ύστερα από 27 χρόνια έφθασαν τόσο κοντά στο να κερδίσουν τον τίτλο, ήταν το γεγονός ότι στην τελευταία αλλά και στην προτελευταία αγωνιστική, σε δύο παιχνίδια που θεωρούνται αμφιλεγόμενα, η Φενέρμπαχτσε κατάφερε να συγκεντρώσει κρίσιμους πόντους και τελικά να ανέλθει στο βάθρο στις 22 Μαΐου, με «ύποπτο τρόπο». ''

http://www.newsbeast.gr/world/arthro/18 ... nerbahtse/
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”