Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

o γιωργος μπορει να εκνευριζει κοσμο με την αποδοση του πολλες φορες αλλα ειναι ενας απο εμας ;)
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από eorptol »

εκπληκτικη φωτογραφια......
IKARIA_4
Δημοσιεύσεις: 951
Εγγραφή: Τετ 13 Ιαν 2010, 17:21
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΙΟ ΠΕΛΑΓΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από IKARIA_4 »

Σαν να ειναι σε συμμορια πιτσιρικαδων που μετα απο καταδρομικη εβαλαν βεγγαλικά στα βρακια των αντιπαλων στη γειτονια τους ειναι! :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Pegasus »

:lol:

Ο Άρης πάντα ήταν "η συμπαθητική ομάδα της Θεσσαλονίκης" σε αντίθεση με τον ΠΑΟΚ που είχε το θράσος να έχει απαιτήσεις. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ξεφτίλα απ' το να σε χαϊδεύουν λεκτικά οι του ΠΟΚ διαχρονικά λες και είσαι η γατούλα τους.
IKARIA_4
Δημοσιεύσεις: 951
Εγγραφή: Τετ 13 Ιαν 2010, 17:21
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΙΟ ΠΕΛΑΓΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από IKARIA_4 »

...μα αποτελει τη ''συμπαθη ομαδα της Θεσσαλονικης'' γιατι απλουστατα ειναι ακινδυνη γιαυτους,και γιαυτο την χαιδευουν σαν γατουλα τους.

μονο ο ΠΑΟΚ τους τσουζει και χαλαει την ''ταμπακιερα'' του ποκ, και αυτο ειναι γνωστο.
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από niks »

ειναι αξιο ερευνας
πως ειναι συμπαθής χωρις να τους συμπαθει κανεις
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

IKARIA_4 έγραψε:...μα αποτελει τη ''συμπαθη ομαδα της Θεσσαλονικης'' γιατι απλουστατα ειναι ακινδυνη γιαυτους,και γιαυτο την χαιδευουν σαν γατουλα τους.

μονο ο ΠΑΟΚ τους τσουζει και χαλαει την ''ταμπακιερα'' του ποκ, και αυτο ειναι γνωστο.
έτσι!
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Pegasus »

niks έγραψε:ειναι αξιο ερευνας
πως ειναι συμπαθής χωρις να τους συμπαθει κανεις
Πολλά ΠΟΚεμον έχω υπόψη που τους συμπαθούν, κυρίως γαυροβάζελους τα χανούμια όχι τόσο. Πολλοί από αυτούς άλλωστε ή οι πατεράδες τους κάποτε δήλωναν Άρης στο μπάσκετ γιατί ως γνωστόν σχεδόν κάθε σαλιάρης πάει με το νικητή της εκάστοτε εποχής. Όταν βγαίνει ο Πολέμης του βάζελου και λέει "είμαι και λίγο Άρης", το νόημα είναι πολύ σαφές: απ' τις μεγάλες στηρίζω βάζελο, απ' τις μικρές Άρη. Σκέψου να έβγαινε κανένας παράγοντας του γαύρου να έλεγε "είμαι και ΠΑΟΚ". Θα το ακούγαμε μέχρι να ματώσουν τα αφτιά μας και να πάθουμε επιληπτικό σοκ.

Ε ναι, "συμπαθητικός" = ακίνδυνος. Γι' αυτό χίλιες φορές "μΠΑΟΚ" παρά "χρειαζόμαστε ένα δυνατό Π.Α.Ο.Κ. στο πρωτάθλημα".
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Pegasus »

PARASANDALOS έγραψε:εκοθαντορ
Με πέθανες :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Άκουγα, χθές βράδυ στο ραδιόφωνο, μια τοπική αθλητική εκπομπή. Ο ΠΑΣ ονειρεύεται απο Μουσλίμοβιτς μέχρι Κάτσε και Μαλεζά στο ενδιάμεσο :!: :!: :!: :!:
Άβαταρ μέλους
PRAKTORINOS
Δημοσιεύσεις: 2079
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από PRAKTORINOS »

jpower73 έγραψε:VIDEO: Ξεκαρδιστικές ποδοσφαιρικές γκάφες Γέλιο μέχρι δακρύων

Αν κρίνουμε από το παρακάτω βιντεάκι, οι Αυστραλοί μάλλον θα πρέπει να καταργήσουν το ποδόσφαιρο…
Απολαύστε τις πιο ξεκαρδιστικές ποδοσφαιρικές γκάφες από το Hyundai A-League 2010/11!

[youtube]ylf2YS1Qk84[/youtube]
Ξεκαρδιστικό.
Στο δίλεπτο πάνω τα δάκρυα έτρεχαν ποτάμι.

Μαλακία του Σάκη που δεν αναζητεί την τύχη του κατά Ωκεανία μεργιά.
Βασιλιά θα τον είχαν.
Και ευτυχώς για εμάς που -προς το παρόν, ποτέ δεν ξες - δεν χρειάστηκε να ξενιτευτούμε κατά κει.
Θα πηγαίναμε φυλακή, δεν θα ζούσαμε για την Κυργιακή.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από teod1980 »

To τρελό είναι ότι ενώ για εμάς τους κοινούς θνητούς χωρίς συγγενείς στην Αυστραλία χρειάζονται 6 μήνες για να μας πει η Αυστραλιανή Κυβέρνηση άμα μας δέχεται, ο Σάκης θα γινότανε δεχτός αμέσως μετά βαΐων και κλάδων...

Α ρε ταναπου κρίση, να πάω στο Οστράλια και να βλέπω Melbourne Mariners και Sydney Galaxy, τότε θα αλλάξω καριέρα να τους μάθω λίγη μπαλίτσα τα ταγάρια...
Άβαταρ μέλους
tasos81pl
Δημοσιεύσεις: 315
Εγγραφή: Δευ 18 Οκτ 2010, 19:20
Τοποθεσία: salonika

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από tasos81pl »

Επίθεση σε Γόντικα!

Όπως ήταν λογικό, το «ναυάγιο» στις συζητήσεις του Παναθηναϊκού με τον Ζήση Βρύζα έγινε αντικείμενο συζήτησης στο διοικητικό συμβούλιο της «πράσινης» ΠΑΕ που έγινε το απόγευμα της Τετάρτης και κράτησε μόλις μια ώρα.

Σε πρώτη φάση, οι Μίμης Δομάζος και Αντώνης Αντωνιάδης απευθυνόμενοι στον προεδρεύοντα αντιπρόεδρο, Δημήτρη Γόντικα, τόνισαν σχετικά ότι «δεν γίνεται να είμαστε παρόντες και να μην μας ρωτάτε τίποτα σχετικά με το ποδόσφαιρο. Δεν είναι σωστό αυτό που γίνεται. Ποιος είναι ο Βρύζας, δηλαδή; Είναι δυνατόν ολόκληρος Παναθηναϊκός να φαίνεται ότι σέρνεται πίσω από τον συγκεκριμένο άνθρωπο; Να βγαίνει προς τα έξω ότι μας έστησε ο Βρύζας»;

Από κει και πέρα, και ο Θανάσης Γιαννακόπουλος μίλησε αρνητικά για την περίπτωση Βρύζα, λέγοντας ότι «καλύτερα που χάθηκε» ζητώντας έναν άνθρωπο που θα έχει προέρχεται από την οικογένεια του Παναθηναϊκού ενώ έγινε κουβέντα και για το επικοινωνιακό της υπόθεσης, καθώς υπογραμμίστηκε ότι «πως τον λέγαμε κλεισμένο αφού δεν είχε υπογράψει»;

ο Ζησης να βλεπει αυτα...απειλες για την ζωη του ε?χαχαχαχαχα...αχρηστοι...πουθεναδες...
ναι ρε...να βγαινει προς τα εξω οτι σας εστησε ΠΑΟΚΤΣΑΚΗ!!!
Άβαταρ μέλους
tasos81pl
Δημοσιεύσεις: 315
Εγγραφή: Δευ 18 Οκτ 2010, 19:20
Τοποθεσία: salonika

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από tasos81pl »

Η απάντηση του Δημήτρη Γόντικα ήταν πως «εμείς συζητούσαμε μαζί του αλλά τα υπόλοιπα τα έγραφαν οι εφημερίδες. Αυτά τα περί συμφωνίας», θέλοντας να καλύψει τα λάθη που έγιναν.
Και στο τέλος «πλακώθηκαν» και ο Δομάζος με τον Μήτσου όπως μετέφεραν τα αθηναϊκά ΜΜΕ
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25989
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από obanebane »

Ο 28χρονος Κριστιάνο Ντελ Γκρόσο φαίνεται πως θα αναλάβει το αριστερό άκρο της άμυνας του Ολυμπιακού την νέα σεζόν.
Ο Ιταλός μένει ελεύθερος από την Σιένα, στην οποία αγωνιζόταν από το 2008. Σύμφωνα με την «Sportday», οι διαπραγματεύσεις των «ερυθρόλευκων» με τον Ντελ Γκρόσο βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο. Μάλιστα τονίζεται πως εντός των επόμενων ημερών η απόκτηση του πρόκειται να ολοκληρωθεί.
Στο παρελθόν, ο ύψους 1.75m αμυντικός έχει αγωνιστεί σε Κάλιαρι, Άσκολι και Τζιουλιανόβα. Αν τελικά επιβεβαιωθούν τα παραπάνω, τότε θα πάρει μέρος για πρώτη φορά σε πρωτάθλημα έξω από την πατρίδα του.
Ο παίκτης προτάθηκε από τον Εδουάρδο Μαθία ύστερα από τα προβλήματα, τα οποία παρουσιάστηκαν στις περιπτώσεις των Ντίντακ Βίλλα, Γιώργου Τζαβέλλα και Ίβαν Μαρκάνο. Τους παραπάνω φαίνεται πως κέρδισε στο… νήμα η περίπτωση του Ντελ Γκρόσο.


onsports.gr


Ειδατε τι περνουν οι λεφταδες?γιαυτο αφηστε τη γκρινια και περιμενετε να κρινουμε τους παιχτες που θα αποκτησουμε οταν πατησουν χορτο. :pano:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”