Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από moican4 »

Εικόνα

Εικόνα


Εικόνα


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

giapas έγραψε:Ρε Κολοκοτρώνη .... ελπίζω να μη παρεις στα σοβαρά αυτά που γράφω.

Αλλά ρε φίλε (σήμερα) έχει βαλθει να εκπροσωπήσεις το παπάρα , μίζερο, "ψαγμένο", ψευτο-αντιδραστρικό Έλληνα που όποτε συναντήσει στη ζωή του κάτι μεγαλύτερο από αυτόν προσπαθεί να το χλευάσει και να το μειώσει με χιλιους 2 τρόπους.

Μιλας ποδοσφαιρικά? Δε σου άρεσε το ποδόσφαιρο που παίχτηκε? Η τεχνική? Η τακτική?
Μιλας πολιτικά? Σε χαλάνε αυτά που (δεν) πρεσβεύουν οι ομάδες?
Μιλας ανθρωπιστικά? Σε πειραξε το ντοπινγκ? Δηλαδή όλος ο κόσμος ειναι μ@λ@κες και η Μπαρτσελόνα ειναι πονηροί? Και κάθονται και βλέπουν ? Θα ήθελα να μου δείξεις μια ομάδα που δε παιρνει ντοπες σε αυτό το επίπεδο.

Σε χάλασε η κατοχή που είχε η Μπαρτσελόνα?
Σε χάλασε ο Μουρινιο?
Σε χάλασε το Γουεμπλει?
Σε χάλασε ο τσίχλας? Οτι αυτοί φοράνε κόκκινα?
Σε χαλάει ο Γκιγκς στα 37 του που οργώνει το γήπεδο και οι δικοι σου 34αρηδες θέλουν μάσκα οξυγόνου μετά το 60?
Σε χάλασε ο Μέσι που παίρνει κρεατινες? Οι μισοί που βγαινουν απο τα γυμναστήρια κρεατίνη παίρνουνε. Αμα τον είχες το Μεσι στο ΠΑΟΚ , θα σε χάλαγε δηλαδή να εκσπερματώνει στη μαπα των γαυροβάζελων?

Τι σε χάλασε τελικα? Πες μου μπας και βγάλουμε άκρη..

Α , και πες μου....

ΠΟΣΑ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ ΡΕ ΠΑΟΚΙ?? :o :o :o

τελικά ρε giapas απορώ πως έγινες ΠΑΟΚ. :mrgreen:
με αυτά που γράφεις οδηγούμαι σε αδιέξοδο ειρμού σκέψης.
κάθομαι και μπινελίκώνω ομάδες όπως μάντσστερ, μπαρτσελόνα, ρεάλ, μίλαν, μπάγιερν και γενικά όλους αυτούς τους γαβροβάζελους της ευρώπης που τόοοοσα χρόνια τους έχουμε βαρεθεί και οι όποιοι έχουν δημιουργήσει την σούπερ κλίκα της Ευρώπης. Δες τα τελυταία 20 χρόνια ποιοι μοιράζονται την πίτα της ουέφα. Τι άλλο να σου πω, αν δε το καταλαβαίνεις. Εκτός και αν θεωρείς ότι αυτοί όλοι αντιπροσωπεύουν την αφρόκρεμα του ποδοσφαίρου.

Αλλά τέτοιο ζόρι, ούτε για τον ΠΑΟΚ δεν έχεις δείξει. Μη χειρότερα! :opaokara:

μαρέσει η λογική σου, δηλ. ότι λάμπει είναι χρυσός, ή μάλλον αυτό που μας πλασάρουν ότι λάμπει είναι χρυσός ντε και καλά.

μιλάς για... παπάρα , μίζερο, "ψαγμένο", ψευτο-αντιδραστρικό Έλληνα (για το θέμα της μπαρτσελόνα)

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ??? ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ, δεν τον ακούω.
εκτός από Ελάχιστες εξαιρέσεις
γιατί οι περισσότεροι καυλώνουν και λιγουρεύονται αυτό το σίχαμα, αυτό εισπράτω.
γιατί ο άλλος προτιμάει, για το γιο του, τη φανέλα της ψωλής με το όνομα του σκατο-μέσι παρά
τη φανέλα του ΠΑΟΚ με το όνομα του Γκαρσία.
Γιατί για μια φορά ακόμα καυλώνουμε με την κατευθυνόμενη παραβιομηχανία θεάματος και τα αρρωστημένα ινδάλματά τους παρά με το σπίτι μας.
ΞΕΝΟΜΑΝΙΑ του κώλου! Ευρολιγούρια... από τα στοιχηματζίδικα και τις άχρηστες αθλητικοεκπομπές μέχρι τις γκομενίτσες στο κοράλι, όλοι πρέπει να "ξέρουν" τον κρετινο-μέσι για να δείξουν ότι είναι με τη πλευρά του πρώτου του καλύτερου.

giapas εγώ αυτές τις "μεγάλες" ομάδες τις σιχαίνομαι από μικρό παιδί. Ποτέ δεν λαχτάρησα και δεν λιγουρεύτηκα τις κατακτήσεις τους. Με άφηναν πάντα αδιάφορο.
Καλή κουβέντα από κανένα πούστη δεν έχω ακούσει για το σπίτι μου.
Εγώ γιατί να σαλιαρίζω? Θα μου πουν μπράβο ή θα μου δώσουν καμμιά μεταγραφή.
Στον αγύριστο οι ψευτο-επαναστάτες της μπαρτσελόνα.

Μόνο ΠΑΟΚ τίποτα άλλο.
Μέχρι το μεδούλι και τα κύτταρα.
ΠΑΟΚ στο άπειρο.
Άβαταρ μέλους
iliasp
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:39
Τοποθεσία: Derby, UK

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από iliasp »

Kolokotronis_4 έγραψε: giapas εγώ αυτές τις "μεγάλες" ομάδες τις σιχαίνομαι από μικρό παιδί. Ποτέ δεν λαχτάρησα και δεν λιγουρεύτηκα τις κατακτήσεις τους. Με άφηναν πάντα αδιάφορο.
Οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια. :D
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από giapas »

Kolokotronis_4 έγραψε: κάθομαι και μπινελίκώνω ομάδες όπως μάντσστερ, μπαρτσελόνα, ρεάλ, μίλαν, μπάγιερν και γενικά όλους αυτούς τους γαβροβάζελους της ευρώπης που τόοοοσα χρόνια τους έχουμε βαρεθεί και οι όποιοι έχουν δημιουργήσει την σούπερ κλίκα της Ευρώπης. Δες τα τελυταία 20 χρόνια ποιοι μοιράζονται την πίτα της ουέφα. Τι άλλο να σου πω, αν δε το καταλαβαίνεις. Εκτός και αν θεωρείς ότι αυτοί όλοι αντιπροσωπεύουν την αφρόκρεμα του ποδοσφαίρου.
Ποιοι αλλοι θα επρεπε κατά τη γνωμη σου να μοιράζονται τη πιττα της Ουεφα? Θες να πεις οτι αυτές οι ομάδες αδικούν κάποιες άλλες ? Που αυτές οι άλλες έπρεπε να ειναι στην αφροκρεμα?


Kolokotronis_4 έγραψε: Γιατί για μια φορά ακόμα καυλώνουμε με την κατευθυνόμενη παραβιομηχανία θεάματος και τα αρρωστημένα ινδάλματά τους παρά με το σπίτι μας.
ΞΕΝΟΜΑΝΙΑ του κώλου! Ευρολιγούρια... από τα στοιχηματζίδικα και τις άχρηστες αθλητικοεκπομπές μέχρι τις γκομενίτσες στο κοράλι, όλοι πρέπει να "ξέρουν" τον κρετινο-μέσι για να δείξουν ότι είναι με τη πλευρά του πρώτου του καλύτερου.
Με ποιο κριτηριο το ονομάζεις αυτό κατευθυνομενη παραβιομηχανία? Γιατί να είναι αρρωστημένο ινδαλμα ο Μέσι ή ο Τσαβι ? Επειδη είναι απο μικρά παιδιά στην ομάδα και δουλεύουν σκληρά για να πετύχουν? Να μου έλεγες για άλλους αστέρες (πχ Ροναλντο, Ροναλντινιο) που το έριξαν στη ντολτσε βιτα..να πω .. μαζι σου ρε φιλαράκι. Αλλά γιατί χαρακτηρίζεις αρρωστημένο ίνδαλμα αυτούς? Η το Γκιγκς? Επειδή ο Μέσι είναι παικταράς και αξίζει να είναι πρώτος , παει να πει δε θα τον παραδεχτώ μονο και μόνο επειδή είχε την "ατυχία" να είναι πρώτος? Για να μη με πουν ταχα μου ότι πάω με το κατεστημένο?

Kolokotronis_4 έγραψε: giapas εγώ αυτές τις "μεγάλες" ομάδες τις σιχαίνομαι από μικρό παιδί. Ποτέ δεν λαχτάρησα και δεν λιγουρεύτηκα τις κατακτήσεις τους. Με άφηναν πάντα αδιάφορο.
Ναι αλλά τότε εμείς τί αγωνιζόμαστε στο ΠΑΟΚ? Να είμαστε τριτοτέταρτοι μια ζωή? Στην Ευρώπη για ποιό λόγο παίζουμε, αν όχι για να σημειώσουμε κατακτήσεις παρόμοιες(στο μέτρο του δυνατού)? Θέλω να ελπίζω πως τη διοίκηση της ομάδας ΔΕΝ την αφήνουν αδιάφορες τέτοιες επιτυχίες και έχουν σκοπό να οδηγήσουν το ΠΑΟΚ σε τετοια μονοπάτια.
Kolokotronis_4 έγραψε: Μόνο ΠΑΟΚ τίποτα άλλο.
Μέχρι το μεδούλι και τα κύτταρα.
ΠΑΟΚ στο άπειρο.
[/quote]
+++++++



Νομιζω φιλαράκι ότι είσαι γκρινιάρης χωρίς λόγο.
Χτες είδαμε ενα γαματο ματσακι με 2 απο τις καλύτερες ομάδες. Ουτε με Κασναφερηδες είναι εκεί , ουτε με ελικοπτερα ουτε με Κακους. Δε βλέπω το λογο να τους παρομοιάζεις με το γαυροβαζελο..
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

- giapas έχει τύχει να μιλήσεις με ισπανούς εκτός της ρεάλ και της μπαρτσα? εκεί θα καταλάβεις την πραγματική διάσταση του ποκ της ισπανίας.

iliasp έγραψε:
Kolokotronis_4 έγραψε: giapas εγώ αυτές τις "μεγάλες" ομάδες τις σιχαίνομαι από μικρό παιδί. Ποτέ δεν λαχτάρησα και δεν λιγουρεύτηκα τις κατακτήσεις τους. Με άφηναν πάντα αδιάφορο.
Οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια. :D
αυτό θα ίσχυε αν είμασταν στα ίδια οικονομικά με τους ψευτοεπαναστάτες.
το μισό budget της μπάρτσα να είχαμε, θα είχαμε τουλάχιστον 8 CL στο τσεπάκι μας. αναλογικά με το οικονομικό μέγεθός μας είμαστε καλύτερα από αυτούς το ξέρεις?
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Federacion »

Χημείες παίρνουν όλοι.
Προφανώς επιπέδου fcb παίρνουν και οι τις man.u.
αλλα η fcb τους πατησε.
ααααααρα....

ναι υπάρχει διαφθορα
ναι υπάρχει ντόπινγκ
φυσικά είναι ντοπαρισμένο το 95% των επαγγελματιών αθλητών που γνωρίζουμε.

το όμορφο στα ομαδικά αθλήματα είναι οτι χρειάζονται κι άλλα πράγματα για να διακριθείς εκτος απο αντοχή κ μυς.
ε σ' αυτά τα άλλα τη καλύτερη μπάλα που εχω δεί στη ζωη μου, με τόση διάρκεια, την εχω δεί φέτος στη μπαρτσα.
δεν την υποστηρίζω παρόλαυτα, ούτε θεωρω οτι (πια) αντιπροσωπέυουν οτιδήποτε επαναστατικο.
ουτε ο ΠΑΟΚ είναι, ούτε η StPauli, ουτε η Λιβόρνο, ούτε η Ναπολι του μεγαλου Μαραντονα ουτε τπτ απο αυτα.
είναι όμως ενας τροπος παιχνιδιου που δεν εχω ξαναδεί σε τετοια αρτιοτητα κ τη θαυμάζω.
Παρόλαυτα ελπίζω να φάει τα μούτρα της γρήγορα γιατι γουστάρω εκπλήξεις κ ανατροπές.
απο ισπανικές συμπαθώ τη Βαλένθια.

υγ. "20 Οκτωβρίου 2012: F.C. Barcelona-Π.Α.Ο.Κ. 1-3 (23΄Βίγια, 44' Αθανασιάδης, 59' Βιερίνια, 86' Σνάουτσερ) για τους ομίλους του Champions League"
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

:mrgreen:
100% ΠΑΟΚτσήδικος λόγος
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.sport.gr/default.asp?pid=4&aid=96212
Νεκρή οπαδός της Μπαρτσελόνα
29/5/2011 21:06

Τραγικό θάνατο βρήκε μία 17χρονη οπαδός της Μπαρτσελόνα στη Σάντα Κόμπα, κατά τη διάρκεια των πανηγυρισμών για την κατάκτηση του Champions League.

Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε εκπρόσωπος των αρχών, η άτυχη κοπέλα βγήκε με την παρέα της για να πανηγυρίσει τον ευρωοαϊκό τίτλο και βρέθηκαν κοντά σε ένα σιντριβάνι, στο οποίο άλλοι οπαδοί έριξαν σαμπουάν προκειμένου να δημιουργήσουν αφρό.

Από τον αφρό όμως, η παρέα δεν μπόρεσε να δει μία τρύπα, ύψους 2 μέτρων, από την οποία είχε αφαιρεθεί το κάλυμμα, με αποτέλεσμα η άτυχη κοπέλα να πέσει μέσα και να χάσει τη ζωή της. Αν και στο σημείο έφτασε άμεσα αστυνομικές δυνάμεις, εξαιτίας των αφρών που υπήρχαν στο σημείο, δεν μπόρεσαν να βγάλουν έγκαιρα την 17χρονη.

Ακόμα ένας νεαρός από την παρέα έπεσε, αλλά εκείνος κατάφερε να κρατηθεί με το ένα χέρι και στη συνέχεια οι φίλοι του τον βοήθησαν να ανέβει πάνω.

********************

RIP

..αυτά ούτε σε τριτοκοσμικές χώρες δεν συμβαίνουν
black death
Δημοσιεύσεις: 8220
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από black death »

Στα ύποπτα το Ξάνθη-ΠΑΟ

Το Ξάνθη-Παναθηναϊκός (3-2) του 2008 είναι ανάμεσα στα ύποπτα παιχνίδια για στημένο, καθώς είχαν παιχτεί μεγάλα ποσά σε εταιρία της Μαλαισίας.

Σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλουν από την εκπομπή «Δίκη» του Κυριάκου Θωμαΐδη οι Σωτήρης Βοργιάς (πρώην διαιτητής) και Μπάμπης Κατσούλης (δημοσιογράφος) ανάμεσα στα παιχνίδια που ερευνώνται για στημένα βρίσκονται δύο ματς του 2008. Το ένα είναι το ΠΑΣ Γιάννενα-Καστοριά 1-2 και το άλλο το Ξάνθη-Παναθηναϊκός 3-2, στα οποία είχαν παιχτεί μεγάλα ποσά σε εταιρία στοιχηματισμού με έδρα τη Μαλαισία.

Ο κ. Βοργιάς τόνισε σχετικά: «Το 2008, στο παιχνίδι ΠΑΣ Γιάννενα-Καστοριά, στο οποίο είχε νικήσει η Καστοριά με 1-2. Κάποιος από την Ελλάδα είχε παίξει 1.000.000 ευρώ σε εταιρία της Μαλαισίας και κέρδισε 10.000.000 ευρώ. Υπάρχει και ένα παιχνίδι της Σούπερ Λίγκας την ίδια περίοδο. Ένας γιος παράγοντα είχε παίξει να χάσει η ομάδα του με 3-2 και το πέτυχε. Δεν θέλω να πω ποιος ήταν ο γιος παράγοντα και ποιο το ματς. Αυτός είχε παίξει 1.500.000 ευρώ σε εταιρία της Μαλαισίας και κέρδισε 13.500.000 ευρώ».

Ο δημοσιογράφος Μπάμπης Κατσούλης έκανε τηλεφωνική παρέμβαση λίγο αργότερα και υποστήριξε τα εξής: «Ήταν η περίοδος που το σύστημα διερεύνησης των στημένων της UEFA δεν είχε εφαρμογή. Τα παιχνίδια που η UEFA διερευνά σαν στημένα είναι αυτά στα οποία χάνουν πολλά λεφτά οι εταιρίες. Το Ρεάλ-Μίλαν 2-3 για παράδειγμα δεν μπορεί να ελεγχθεί σαν στημένο γιατί τα λεφτά δεν τα έχασαν οι εταιρίες, τα έχασαν οι παίκτες.

Εδώ μιλάμε για δύο ελληνικά παιχνίδια του 2008 που παίχτηκαν υπερβολικά μεγάλα ποσά στη Μαλαισία. Το παιχνίδι της Σούπερ Λίγκας ήταν το Ξάνθη-Παναθηναϊκός 3-2. Παίχτηκαν 1.600.000 ευρώ και με απόδοση 8,5 κερδήθηκαν περίπου 13.000.000 ευρώ. Δεν ξέρω αν αυτός που τα έπαιξε ήταν παράγοντας. Το άλλο ματς ήταν το ΠΑΣ Γιάννενα-Καστοριά 1-2. Θυμάμαι ότι τότε ο κ. Κούγιας τα είχε βάλει με τον Σιντιμπέ.
Ήταν η περίοδος της υπόθεσης Βάλνερ. Μετά από εκείνο το παιχνίδι ο Παναθηναϊκός βρέθηκε στην τρίτη θέση και δεν είχε έννομο συμφέρον να κυνηγήσει την υπόθεση Βάλνερ. Αν είχε νικήσει την Ξάνθη ή θα έπαιρνε πρωτάθλημα ή θα έμενε δεύτερος και θα είχε συμφέρον να κυνηγήσει την υπόθεση Βάλνερ και να το πάρει στα χαρτιά. Και νομίζω ότι θα την κέρδιζε την υπόθεση».

γαζζεττα
Άβαταρ μέλους
magiktigra
Δημοσιεύσεις: 322
Εγγραφή: Δευ 29 Σεπ 2008, 19:11
Τοποθεσία: Καβάλα

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από magiktigra »

«Θα αποχωρήσει ο Χιμένεθ»


«Βόμβα» αναφορικά με τον Μανόλο Χιμένεθ έριξε ο Άνχελ Τόρες. Ο πρόεδρος της Χετάφε δήλωσε ότι η ομάδα βρίσκεται σε αναζήτηση προπονητή και καταλήγει στον Χιμένεθ, ο οποίος θα αποχωρήσει από την ΑΕΚ.

«Θέλουμε έναν προπονητή ο οποίος θα είναι ελεύθερος και, παρόλο που ο Χιμένεθ είναι στην Ελλάδα, θα αποχωρήσει από την ΑΕΚ, γιατί θέλει να επιστρέψει στην Ισπανία» είπε στην ιστοσελίδα cope.es ο Άνχελ Τόρες. Πλέον, το ζήτημα αν ο Χιμένεθ θα παραμείνει στην ΑΕΚ είναι ανοικτό και προμηνύεται σίριαλ για το τι μέλλει γενέσθαι.

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=321334&cid=10
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6468
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Parolos »

Στοιχεία φωτιά καίνε τον γιο παράγοντα!
(Συνέχεια από το ποστ πιο πάνω...)

Νέες αποκαλύψεις!

Ποιος είναι όμως ο γιος παράγοντα του Παναθηναϊκού; Κάποιοι διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους ότι υπήρχε… διπλό έννομο συμφέρον εκείνη την εποχή, καθώς πέραν των οικονομικών ανταλλαγμάτων, το «τέλος» του Παναθηναϊκού υπό εκείνες τις διοικητικές συνθήκες θα συνιστούσε μια νέα εποχή με την είσοδο άλλων παραγόντων.

Ο Παναθηναϊκός μετά την καταδικαστική ήττα στην Ξάνθη απώλεσε τις περισσότερες πιθανότητες που είχε για τίτλο και ο τρόπος που υπέστη την ήττα είχε προκαλέσει τεράστια ερωτηματικά.

Κι επειδή κανένας δεν παίζει με τέτοια ευκολία 1,6 εκατ. ευρώ χωρίς να έχει… κάλυψη, οι Αρχές άρχισαν να σκαλίζουν την υπόθεση.

Οι πληροφορίες που κυκλοφόρησαν από εκείνη την εποχή στα δημοσιογραφικά γραφεία, αναφέρουν ότι ο γιος του παράγοντα του Παναθηναϊκού είχε λάβει τα χρήματα το πρωί της Δευτέρας, αμέσως δηλαδή μετά τον αγώνα!

Το ποσό είχε κάνει πολλούς να γουρλώσουν τα μάτια και βήμα προς βήμα άρχισαν να ψάχνουν νέα στοιχεία.

Το στοίχημα είχε παιχτεί μέσω της Μαλαισίας και οι ελληνικές αρχές ξεψάχνισαν κάθε σπιθαμή της υπόθεσης. Σύμφωνα με πηγές από το τραπεζικό σύστημα, στο τέλος του 2008 η λίστα με τους Έλληνες που έχουν εισπράξει υπέρογκα ποσά από το εξωτερικό έφερνε πρώτο πρώτο τον γιο του παράγοντα του Παναθηναϊκού!

Το κουβάρι πλέον έχει αρχίσει να ξετυλίγεται. Το ζήτημα φυσικά δεν είναι μόνο οικονομικό αλλά και ηθικό και ποδοσφαιρικό. Διότι αφενός παράγοντας του Παναθηναϊκού να ποντάρει σε ήττα της ομάδας του δεν έχει ξαναγίνει και αφετέρου ο Παναθηναϊκός βρέθηκε να χάνει το παιχνίδι και εν τέλει το πρωτάθλημα με τρόπο που αν μη τι άλλο χρήζει επιπλέον έρευνας…

Παρέμβαση Μπιτσαξή

Οι αποκαλύψεις της εκπομπής «Δίκη» προκάλεσαν την παρέμβαση του γγΑ Παναγιώτη Μπιτσαξή, ο οποίος είχε καταθέσει μηνυτήρια αναφορά για τους στοιχηματισμούς Ελλήνων στη Μαλαισία. Μετά τα νέα στοιχεία για τους αγώνες Ξάνθης-ΠΑΟ και Ιωαννίνων-Καστοριάς θα υποβάλει νέο ερώτημα προς την εισαγγελία για την τύχη της σχετικής έρευνας.


Δείτε τα βίντεο από τους δύο αγώνες, αλλά και από την χθεσινή εκπομπή για να βγάλετε συμπεράσματα...

http://www.youtube.com/watch?v=WAOO2_2TbIk
http://www.youtube.com/watch?v=dqSPOLKZwEk
http://www.youtube.com/watch?v=rp8VJ_WKQhM

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.gazzetta.gr/article/item/198277-stoiheia-photia-kaine-ton-gio-paragoda
Κάτι σαν να ήξεραν στην αλήτικη Κυριακή και χαχάνιζαν....
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 975
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από geoavr »

Υιός Γιαννακό...
Της τάνας γινόταν τότε στον βάζελο γιά να φύγει ο τζίγκερ.
Και αυτοί οι βάζελοι το σανό αμάσητο.Πολύ πρόβατα.
Τώρα θα αρχίσουν τα όργανα στον πολυμετοχικό.

ΥΓ Ζαγόρ γάμ@ τους αυτούς και φέρε χθες προπονητή.
:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
PAPA TSIBIKOS
Δημοσιεύσεις: 1454
Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από PAPA TSIBIKOS »

Στο τέλος ο Πλατινί θα πετάξει έξω από την Ευρώπη όλες τις Ελληνικές ομάδες
και δυστηχώς θα την πληρώσουμε και εμείς ΆΔΙΚΑ.

"Ελλάς Ελλάς η χώρα της πουστιάς" λέει ο σοφός ΠΑΟΚτσίδικος ΛΑΟΣ.
IKARIA_4
Δημοσιεύσεις: 951
Εγγραφή: Τετ 13 Ιαν 2010, 17:21
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΙΟ ΠΕΛΑΓΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από IKARIA_4 »

Ε ρε μποχα....
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ο γιος παράγοντα έπαιξε 1,6 εκατομμύρια ευρώ στο τελικό σκορ 3-2...
Μου φαίνεται κάπως περίεργο αυτό. Το να στηθείς για να χάσεις ΟΚ, αλλά για να λήξει 3-2 και μάλιστα με την εξέλιξη που είχε (από 3-0 πήγε 3-2) πρέπει να έχεις πιάσει σχεδόν ολόκληρες και τις 2 ομάδες.
Και να μη γίνει το παραμικρό λάθος, πράγμα κάπως δύσκολο.
Είδα προσεκτικά τις φάσεις. Το τρίτο γκολ της Ξάνθης είναι γκολάρα και στο 94' χάνει πολυ μεγάλη ευκαιρία ο Παναθηναϊκός, η οποία κάλλιστα θα μπορούσε να μπει, δεν χάνεται επίτηδες.
Δεν ξέρω, μου φαίνεται πως αυτό με το τελικό σκορ δεν στέκει πάρα πολύ.
1.6 εκ. ευρώ ούτε ο Μπιλ Γκέιτς δεν έχει για χάσιμο.
Από την άλλη φυσικά, το πράγμα σαφώς βρωμοκοπάει.
Προσέξτε τον Μόρις, θα πέσετε κάτω από τα γέλια :lol: :lol:
Δεν υπάρχει περίπτωση αυτός να μην είναι μιλημένος... :lol:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Aureliano Buendia την Τρί 31 Μάιος 2011, 20:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”