



giapas έγραψε:Ρε Κολοκοτρώνη .... ελπίζω να μη παρεις στα σοβαρά αυτά που γράφω.
Αλλά ρε φίλε (σήμερα) έχει βαλθει να εκπροσωπήσεις το παπάρα , μίζερο, "ψαγμένο", ψευτο-αντιδραστρικό Έλληνα που όποτε συναντήσει στη ζωή του κάτι μεγαλύτερο από αυτόν προσπαθεί να το χλευάσει και να το μειώσει με χιλιους 2 τρόπους.
Μιλας ποδοσφαιρικά? Δε σου άρεσε το ποδόσφαιρο που παίχτηκε? Η τεχνική? Η τακτική?
Μιλας πολιτικά? Σε χαλάνε αυτά που (δεν) πρεσβεύουν οι ομάδες?
Μιλας ανθρωπιστικά? Σε πειραξε το ντοπινγκ? Δηλαδή όλος ο κόσμος ειναι μ@λ@κες και η Μπαρτσελόνα ειναι πονηροί? Και κάθονται και βλέπουν ? Θα ήθελα να μου δείξεις μια ομάδα που δε παιρνει ντοπες σε αυτό το επίπεδο.
Σε χάλασε η κατοχή που είχε η Μπαρτσελόνα?
Σε χάλασε ο Μουρινιο?
Σε χάλασε το Γουεμπλει?
Σε χάλασε ο τσίχλας? Οτι αυτοί φοράνε κόκκινα?
Σε χαλάει ο Γκιγκς στα 37 του που οργώνει το γήπεδο και οι δικοι σου 34αρηδες θέλουν μάσκα οξυγόνου μετά το 60?
Σε χάλασε ο Μέσι που παίρνει κρεατινες? Οι μισοί που βγαινουν απο τα γυμναστήρια κρεατίνη παίρνουνε. Αμα τον είχες το Μεσι στο ΠΑΟΚ , θα σε χάλαγε δηλαδή να εκσπερματώνει στη μαπα των γαυροβάζελων?
Τι σε χάλασε τελικα? Πες μου μπας και βγάλουμε άκρη..
Α , και πες μου....
ΠΟΣΑ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ ΡΕ ΠΑΟΚΙ??![]()
![]()
Οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια.Kolokotronis_4 έγραψε: giapas εγώ αυτές τις "μεγάλες" ομάδες τις σιχαίνομαι από μικρό παιδί. Ποτέ δεν λαχτάρησα και δεν λιγουρεύτηκα τις κατακτήσεις τους. Με άφηναν πάντα αδιάφορο.
Ποιοι αλλοι θα επρεπε κατά τη γνωμη σου να μοιράζονται τη πιττα της Ουεφα? Θες να πεις οτι αυτές οι ομάδες αδικούν κάποιες άλλες ? Που αυτές οι άλλες έπρεπε να ειναι στην αφροκρεμα?Kolokotronis_4 έγραψε: κάθομαι και μπινελίκώνω ομάδες όπως μάντσστερ, μπαρτσελόνα, ρεάλ, μίλαν, μπάγιερν και γενικά όλους αυτούς τους γαβροβάζελους της ευρώπης που τόοοοσα χρόνια τους έχουμε βαρεθεί και οι όποιοι έχουν δημιουργήσει την σούπερ κλίκα της Ευρώπης. Δες τα τελυταία 20 χρόνια ποιοι μοιράζονται την πίτα της ουέφα. Τι άλλο να σου πω, αν δε το καταλαβαίνεις. Εκτός και αν θεωρείς ότι αυτοί όλοι αντιπροσωπεύουν την αφρόκρεμα του ποδοσφαίρου.
Με ποιο κριτηριο το ονομάζεις αυτό κατευθυνομενη παραβιομηχανία? Γιατί να είναι αρρωστημένο ινδαλμα ο Μέσι ή ο Τσαβι ? Επειδη είναι απο μικρά παιδιά στην ομάδα και δουλεύουν σκληρά για να πετύχουν? Να μου έλεγες για άλλους αστέρες (πχ Ροναλντο, Ροναλντινιο) που το έριξαν στη ντολτσε βιτα..να πω .. μαζι σου ρε φιλαράκι. Αλλά γιατί χαρακτηρίζεις αρρωστημένο ίνδαλμα αυτούς? Η το Γκιγκς? Επειδή ο Μέσι είναι παικταράς και αξίζει να είναι πρώτος , παει να πει δε θα τον παραδεχτώ μονο και μόνο επειδή είχε την "ατυχία" να είναι πρώτος? Για να μη με πουν ταχα μου ότι πάω με το κατεστημένο?Kolokotronis_4 έγραψε: Γιατί για μια φορά ακόμα καυλώνουμε με την κατευθυνόμενη παραβιομηχανία θεάματος και τα αρρωστημένα ινδάλματά τους παρά με το σπίτι μας.
ΞΕΝΟΜΑΝΙΑ του κώλου! Ευρολιγούρια... από τα στοιχηματζίδικα και τις άχρηστες αθλητικοεκπομπές μέχρι τις γκομενίτσες στο κοράλι, όλοι πρέπει να "ξέρουν" τον κρετινο-μέσι για να δείξουν ότι είναι με τη πλευρά του πρώτου του καλύτερου.
Ναι αλλά τότε εμείς τί αγωνιζόμαστε στο ΠΑΟΚ? Να είμαστε τριτοτέταρτοι μια ζωή? Στην Ευρώπη για ποιό λόγο παίζουμε, αν όχι για να σημειώσουμε κατακτήσεις παρόμοιες(στο μέτρο του δυνατού)? Θέλω να ελπίζω πως τη διοίκηση της ομάδας ΔΕΝ την αφήνουν αδιάφορες τέτοιες επιτυχίες και έχουν σκοπό να οδηγήσουν το ΠΑΟΚ σε τετοια μονοπάτια.Kolokotronis_4 έγραψε: giapas εγώ αυτές τις "μεγάλες" ομάδες τις σιχαίνομαι από μικρό παιδί. Ποτέ δεν λαχτάρησα και δεν λιγουρεύτηκα τις κατακτήσεις τους. Με άφηναν πάντα αδιάφορο.
[/quote]Kolokotronis_4 έγραψε: Μόνο ΠΑΟΚ τίποτα άλλο.
Μέχρι το μεδούλι και τα κύτταρα.
ΠΑΟΚ στο άπειρο.
αυτό θα ίσχυε αν είμασταν στα ίδια οικονομικά με τους ψευτοεπαναστάτες.iliasp έγραψε:Οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια.Kolokotronis_4 έγραψε: giapas εγώ αυτές τις "μεγάλες" ομάδες τις σιχαίνομαι από μικρό παιδί. Ποτέ δεν λαχτάρησα και δεν λιγουρεύτηκα τις κατακτήσεις τους. Με άφηναν πάντα αδιάφορο.
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.sport.gr/default.asp?pid=4&aid=96212Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=321334&cid=10Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.gazzetta.gr/article/item/198277-stoiheia-photia-kaine-ton-gio-paragoda