Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
- efthimis_paok
- Δημοσιεύσεις: 2495
- Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Θα ανοιξει κανας γουρλης το Thread του Κατσικα επιτελους? Το εχει αναγκη το παιδι.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Κάτσε να αναλάβει η διοίκηση, να υπογράψει το παιδί, να ανακοινωθεί επισήμως και εδώ είμαστε.!! 
εντιτ..
Για Κατσικά εδώ http://forum.paokmania.gr/viewtopic.php ... 18#p545418
εντιτ..
Για Κατσικά εδώ http://forum.paokmania.gr/viewtopic.php ... 18#p545418
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Ο Λουκετόπουλος πού είναι;; Λογικά (
) έχουν τελειώσει οι μεταγραφές του περιβόητου καλοκαιριού....
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
654 σελίδες έχει..
τώρα να το κλειδώσουμε?
ας φτάσουμε 700, ας μάθουμε ποιος είναι ο παίκτης που είδε ο σβούρας στην Αγκόλα και μετά βλέπουμε..
τώρα να το κλειδώσουμε?
ας φτάσουμε 700, ας μάθουμε ποιος είναι ο παίκτης που είδε ο σβούρας στην Αγκόλα και μετά βλέπουμε..
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
http://transfernews.gr/news/greece/1523 ... grafi.html
αντε καλη μας αρχη!!!!!!!!!!
Στις 18 Σεπτεμβρίου με αφορμή τις δηλώσεις του Γκαρσία σας αποκαλύψαμε λεπτομέρειες για το ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ στο πρόσωπο του Εστογιανόφ. Στο κείμενο μας ΕΔΩ αναφέραμε μεταξύ άλλων: »Δεν είναι ψέμματα ότι ο Ουρουγουανός έχει «πέραση» στις τάξεις των φιλάθλων του Δικεφάλου. Μάλιστα αρκετές φορές υπήρξαν φήμες για πιθανή μεταγραφή του στον ΠΑΟΚ.Η αλήθεια είναι ότι στον ΠΑΟΚ είχαν ενδιαφερθεί πριν πάει στον Πανιώνιο αλλά τότε τον είχε «κόψει» ο Σάντος λόγω χαρακτήρα. Για τον παίκτη όμως ο Δικέφαλος ενδιαφέρθηκε έντονα και πέρυσι το καλοκαίρι, όμως δεν μπορούσε να καλύψει τις απαιτήσεις του οι οποίες έφταναν τις 750.000 ευρώ, παρόλο που στον Πανιώνιο παίρνει λιγότερα.Ο Εστογιάνοφ έχει ίδιο μάνατζερ με τον Γκαρσία και στο γραφείο του, συνεργάτης είναι ο Διονύσης Γιαννόπουλος, γνωστός ΠΑΟΚτσής που πέρασε και από το Γραφείο Τύπου της ΠΑΕ».Ποια είναι η νέα εξέλιξη;Στον Δικέφαλο συζήτησαν εκ νέου το όνομα του Ουρουγουανού. Μάλιστα ενημερώθηκε και ο Λάζλο Μπόλονι που είναι ενθουσιασμένος από τον παίκτη.Τον Εστογιανόφ τον είδε ο Ρουμάνος τεχνικός και στον πρόσφατο αγώνα της Νέας Σμύρνης όπου ο ΠΑΟΚ επικράτησε του Πανιωνίου με 2-1.Η απόφαση που έχει παρθεί λοιπόν είναι να γίνει κίνηση απόκτησης του Εστογιανόφ ακόμα και τον Δεκέμβριο με τον παίκτη να είναι διατεθιμένος να ρίξει τις απαιτήσεις του και τον Πανιώνιο να μην λέει όχι υπό προϋποθέσεις.Ένα από τα ενδεχόμενα είναι η περίπτωση δανεισμού με οψιόν αγοράς. Γιατί ο Πανιώνιος να δώσει δανεικό τον παίκτη του; Κυρίως για να «γλιτώσει» από τον μεγάλο συμβόλαιο του.Όχι. Η περίπτωση να πραγματοποιηθεί αυτή η μεταγραφή δεν είναι εύκολη για τον ΠΑΟΚ. Αποδείχθηκε αυτό και πέρσι, αλλά και πριν δύο χρόνια…Όμως οι «ασπρόμαυροι» θα παίξουν όλα τα χαρτιά τους και θα εξαντλήσουν όλες τις πιθανότητες τους.

αντε καλη μας αρχη!!!!!!!!!!
Στις 18 Σεπτεμβρίου με αφορμή τις δηλώσεις του Γκαρσία σας αποκαλύψαμε λεπτομέρειες για το ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ στο πρόσωπο του Εστογιανόφ. Στο κείμενο μας ΕΔΩ αναφέραμε μεταξύ άλλων: »Δεν είναι ψέμματα ότι ο Ουρουγουανός έχει «πέραση» στις τάξεις των φιλάθλων του Δικεφάλου. Μάλιστα αρκετές φορές υπήρξαν φήμες για πιθανή μεταγραφή του στον ΠΑΟΚ.Η αλήθεια είναι ότι στον ΠΑΟΚ είχαν ενδιαφερθεί πριν πάει στον Πανιώνιο αλλά τότε τον είχε «κόψει» ο Σάντος λόγω χαρακτήρα. Για τον παίκτη όμως ο Δικέφαλος ενδιαφέρθηκε έντονα και πέρυσι το καλοκαίρι, όμως δεν μπορούσε να καλύψει τις απαιτήσεις του οι οποίες έφταναν τις 750.000 ευρώ, παρόλο που στον Πανιώνιο παίρνει λιγότερα.Ο Εστογιάνοφ έχει ίδιο μάνατζερ με τον Γκαρσία και στο γραφείο του, συνεργάτης είναι ο Διονύσης Γιαννόπουλος, γνωστός ΠΑΟΚτσής που πέρασε και από το Γραφείο Τύπου της ΠΑΕ».Ποια είναι η νέα εξέλιξη;Στον Δικέφαλο συζήτησαν εκ νέου το όνομα του Ουρουγουανού. Μάλιστα ενημερώθηκε και ο Λάζλο Μπόλονι που είναι ενθουσιασμένος από τον παίκτη.Τον Εστογιανόφ τον είδε ο Ρουμάνος τεχνικός και στον πρόσφατο αγώνα της Νέας Σμύρνης όπου ο ΠΑΟΚ επικράτησε του Πανιωνίου με 2-1.Η απόφαση που έχει παρθεί λοιπόν είναι να γίνει κίνηση απόκτησης του Εστογιανόφ ακόμα και τον Δεκέμβριο με τον παίκτη να είναι διατεθιμένος να ρίξει τις απαιτήσεις του και τον Πανιώνιο να μην λέει όχι υπό προϋποθέσεις.Ένα από τα ενδεχόμενα είναι η περίπτωση δανεισμού με οψιόν αγοράς. Γιατί ο Πανιώνιος να δώσει δανεικό τον παίκτη του; Κυρίως για να «γλιτώσει» από τον μεγάλο συμβόλαιο του.Όχι. Η περίπτωση να πραγματοποιηθεί αυτή η μεταγραφή δεν είναι εύκολη για τον ΠΑΟΚ. Αποδείχθηκε αυτό και πέρσι, αλλά και πριν δύο χρόνια…Όμως οι «ασπρόμαυροι» θα παίξουν όλα τα χαρτιά τους και θα εξαντλήσουν όλες τις πιθανότητες τους.
-
Dimg4
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Που κολλαει ο Εστογιανοφ??? Γεωργιαδη Σαλπιγγιδη εχουμε στα δεξια, Βιερινια Ρομπερ στα αριστερα... χμμμ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
αν δουμε Γεωργιαδη αριστερα την κυριακη...τι να πω... τουλαχιστον μπορω να ονειρευομαι... ο λολο ειναι καψουρα!!!!!
σαλπι και λολο , δεξια... μακραν η καλυτερες επιλογες στα δεξια σε ολη την σουπα λιγκ
βιειρινια και γεωργιαδη αριστερα.....???
υ.γ. 1. τρελανε μας ρε μικρε στα αριστερα την κυριακη... κανε μου την χαρη σε παρακαλω!!!!
υ.γ. 2. οσο για το που θα βρεθουν τα λεφτα....γ@μησ@τα...
2 θαυματα!!!!! ζηταω πολλα ρρεεεεεεεεεεεεε ????????????????????????

σαλπι και λολο , δεξια... μακραν η καλυτερες επιλογες στα δεξια σε ολη την σουπα λιγκ
βιειρινια και γεωργιαδη αριστερα.....???
υ.γ. 1. τρελανε μας ρε μικρε στα αριστερα την κυριακη... κανε μου την χαρη σε παρακαλω!!!!
υ.γ. 2. οσο για το που θα βρεθουν τα λεφτα....γ@μησ@τα...
2 θαυματα!!!!! ζηταω πολλα ρρεεεεεεεεεεεεε ????????????????????????
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Κολαει οτι ο εστογιανοφ ειναι κλαση βιειρινια.Αμα τον αποκτησεις κανεις παπαδες απο τα ακρα και μπορεις να στειλεις το σαλπι κορυφη.dj_timo έγραψε:Που κολλαει ο Εστογιανοφ??? Γεωργιαδη Σαλπιγγιδη εχουμε στα δεξια, Βιερινια Ρομπερ στα αριστερα... χμμμ
Εκτος απο αυτο ο εστογιανοφ ισως μπορει να παιξει και πισω απο τους επιθετικους.Το μονο ζητημα ειναι ο χαρακτηρας του.Αλλα αυτο το αφηνουμε στον μπολονι.
Αν βεβαια μπορεσουμε να αποκτησουμε τον παιχτη.
Αν δεν παει στο γαυρο ο εστογιανοφ,λογω χρηματων,η μοναδικη ομαδα που πιστευω οτι θα πηγαινε ειναι ο ΠΑΟΚ..
Οσο για τα λεφτα τους δινεις το ρομπερ και τα βρισκεις καπου στη μεση..
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Κολλαει στο οτι σε καθε επομενη μεταγραφικη περιοδο ο βιερινια θα ειναι υποψηφιος προς μεταγραφη, οποτε και πρεπει να εισαι προετοιμασμενος για υποψηφιους προς αντικατασταση.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Πάντα έκραζα αυτούς που κλείνανε τα τόπικ των μεταγραφών, γιατί ήταν τα αγαπημένα μου...
Τώρα; Ήρθε η σειρά μου...
Μην ανησυχείτε όμως μεταγραφο-καμμένοι φίλοι μου..
Έρχεται το νέο τόπικ, παρέα με τα νέα σενάρια...
Τώρα; Ήρθε η σειρά μου...
Μην ανησυχείτε όμως μεταγραφο-καμμένοι φίλοι μου..
Έρχεται το νέο τόπικ, παρέα με τα νέα σενάρια...