Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
efthimis_paok
Δημοσιεύσεις: 2495
Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από efthimis_paok »

Θα ανοιξει κανας γουρλης το Thread του Κατσικα επιτελους? Το εχει αναγκη το παιδι.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από moican4 »

Κάτσε να αναλάβει η διοίκηση, να υπογράψει το παιδί, να ανακοινωθεί επισήμως και εδώ είμαστε.!! :D


εντιτ..
Για Κατσικά εδώ http://forum.paokmania.gr/viewtopic.php ... 18#p545418
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ερχονται και τα α-γκολ-ακια μετα
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Ο Λουκετόπουλος πού είναι;; Λογικά ( :? ) έχουν τελειώσει οι μεταγραφές του περιβόητου καλοκαιριού....
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ολο και κπς μπορει να πεσει παλι :opaokara: :opaokara:
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Σωστά, ακόμα δεν φέραμε Mbokani, Rivas και Jovanovic... :evil: :evil: :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από moican4 »

654 σελίδες έχει..
τώρα να το κλειδώσουμε?
ας φτάσουμε 700, ας μάθουμε ποιος είναι ο παίκτης που είδε ο σβούρας στην Αγκόλα και μετά βλέπουμε.. :evil:
dolphinto
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: Δευ 09 Φεβ 2009, 16:50

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από dolphinto »

http://transfernews.gr/news/greece/1523 ... grafi.html

αντε καλη μας αρχη!!!!!!!!!!

Στις 18 Σεπτεμβρίου με αφορμή τις δηλώσεις του Γκαρσία σας αποκαλύψαμε λεπτομέρειες για το ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ στο πρόσωπο του Εστογιανόφ. Στο κείμενο μας ΕΔΩ αναφέραμε μεταξύ άλλων: »Δεν είναι ψέμματα ότι ο Ουρουγουανός έχει «πέραση» στις τάξεις των φιλάθλων του Δικεφάλου. Μάλιστα αρκετές φορές υπήρξαν φήμες για πιθανή μεταγραφή του στον ΠΑΟΚ.Η αλήθεια είναι ότι στον ΠΑΟΚ είχαν ενδιαφερθεί πριν πάει στον Πανιώνιο αλλά τότε τον είχε «κόψει» ο Σάντος λόγω χαρακτήρα. Για τον παίκτη όμως ο Δικέφαλος ενδιαφέρθηκε έντονα και πέρυσι το καλοκαίρι, όμως δεν μπορούσε να καλύψει τις απαιτήσεις του οι οποίες έφταναν τις 750.000 ευρώ, παρόλο που στον Πανιώνιο παίρνει λιγότερα.Ο Εστογιάνοφ έχει ίδιο μάνατζερ με τον Γκαρσία και στο γραφείο του, συνεργάτης είναι ο Διονύσης Γιαννόπουλος, γνωστός ΠΑΟΚτσής που πέρασε και από το Γραφείο Τύπου της ΠΑΕ».Ποια είναι η νέα εξέλιξη;Στον Δικέφαλο συζήτησαν εκ νέου το όνομα του Ουρουγουανού. Μάλιστα ενημερώθηκε και ο Λάζλο Μπόλονι που είναι ενθουσιασμένος από τον παίκτη.Τον Εστογιανόφ τον είδε ο Ρουμάνος τεχνικός και στον πρόσφατο αγώνα της Νέας Σμύρνης όπου ο ΠΑΟΚ επικράτησε του Πανιωνίου με 2-1.Η απόφαση που έχει παρθεί λοιπόν είναι να γίνει κίνηση απόκτησης του Εστογιανόφ ακόμα και τον Δεκέμβριο με τον παίκτη να είναι διατεθιμένος να ρίξει τις απαιτήσεις του και τον Πανιώνιο να μην λέει όχι υπό προϋποθέσεις.Ένα από τα ενδεχόμενα είναι η περίπτωση δανεισμού με οψιόν αγοράς. Γιατί ο Πανιώνιος να δώσει δανεικό τον παίκτη του; Κυρίως για να «γλιτώσει» από τον μεγάλο συμβόλαιο του.Όχι. Η περίπτωση να πραγματοποιηθεί αυτή η μεταγραφή δεν είναι εύκολη για τον ΠΑΟΚ. Αποδείχθηκε αυτό και πέρσι, αλλά και πριν δύο χρόνια…Όμως οι «ασπρόμαυροι» θα παίξουν όλα τα χαρτιά τους και θα εξαντλήσουν όλες τις πιθανότητες τους.

:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Photis »

Με τι λεφτά ρε παιδιά???
:pano:
Dimg4

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Dimg4 »

Που κολλαει ο Εστογιανοφ??? Γεωργιαδη Σαλπιγγιδη εχουμε στα δεξια, Βιερινια Ρομπερ στα αριστερα... χμμμ
dolphinto
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: Δευ 09 Φεβ 2009, 16:50

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από dolphinto »

αν δουμε Γεωργιαδη αριστερα την κυριακη...τι να πω... τουλαχιστον μπορω να ονειρευομαι... ο λολο ειναι καψουρα!!!!! :lol:
σαλπι και λολο , δεξια... μακραν η καλυτερες επιλογες στα δεξια σε ολη την σουπα λιγκ
βιειρινια και γεωργιαδη αριστερα.....???

υ.γ. 1. τρελανε μας ρε μικρε στα αριστερα την κυριακη... κανε μου την χαρη σε παρακαλω!!!! :lol:
υ.γ. 2. οσο για το που θα βρεθουν τα λεφτα....γ@μησ@τα...
2 θαυματα!!!!! ζηταω πολλα ρρεεεεεεεεεεεεε ????????????????????????
:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από sourmenetes »

dj_timo έγραψε:Που κολλαει ο Εστογιανοφ??? Γεωργιαδη Σαλπιγγιδη εχουμε στα δεξια, Βιερινια Ρομπερ στα αριστερα... χμμμ
Κολαει οτι ο εστογιανοφ ειναι κλαση βιειρινια.Αμα τον αποκτησεις κανεις παπαδες απο τα ακρα και μπορεις να στειλεις το σαλπι κορυφη.
Εκτος απο αυτο ο εστογιανοφ ισως μπορει να παιξει και πισω απο τους επιθετικους.Το μονο ζητημα ειναι ο χαρακτηρας του.Αλλα αυτο το αφηνουμε στον μπολονι.
Αν βεβαια μπορεσουμε να αποκτησουμε τον παιχτη.
Αν δεν παει στο γαυρο ο εστογιανοφ,λογω χρηματων,η μοναδικη ομαδα που πιστευω οτι θα πηγαινε ειναι ο ΠΑΟΚ..
Οσο για τα λεφτα τους δινεις το ρομπερ και τα βρισκεις καπου στη μεση..
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από joshua »

Κολλαει στο οτι σε καθε επομενη μεταγραφικη περιοδο ο βιερινια θα ειναι υποψηφιος προς μεταγραφη, οποτε και πρεπει να εισαι προετοιμασμενος για υποψηφιους προς αντικατασταση.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από gika »

Πάντα έκραζα αυτούς που κλείνανε τα τόπικ των μεταγραφών, γιατί ήταν τα αγαπημένα μου...

Τώρα; Ήρθε η σειρά μου... :twisted:

Μην ανησυχείτε όμως μεταγραφο-καμμένοι φίλοι μου.. :mrgreen:
Έρχεται το νέο τόπικ, παρέα με τα νέα σενάρια... 8-)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”