Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
-
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
- Δημοσιεύσεις: 1834
- Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Καρνταση μη μας το χαλας τωρα....τι Κατσικας
...ΕΔΩ για ΣΙΚΑΜΠΑΛΑ λεμε τον πονο μας

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Τον παίκτη που θα αποτελέσει την πρώτη επιλογή για τη μεταγραφική ενίσχυση του ΠΑΟΚ τον Ιανουάριο εντόπισε ο Παντελής Κωνσταντινίδης στο ταξίδι που έκανε τις τελευταίες ημέρες.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο τεχνικός διευθυντής του «Δικεφάλου του Βορρά» ενημέρωσε τον Θοδωρή Ζαγοράκη για τον παίκτη που κατασκόπευσε και αποκόμισε πολύ καλές εντυπώσεις. Ο Κωνσταντινίδης φέρεται να παρακολούθησε έναν χαφ που αγωνίζεται στην Αγκόλα.
Τις επόμενες ημέρες ο Παντελής Κωνσταντινίδης θα προσπαθήσει τις επόμενες ημέρες αν μάθει και άλλα στοιχεία για τον ξένο έτσι ώστε να μπορεί να παρουσιάσει όσο το δυνατόν μια περισσότερο ολοκληρωμένη εικόνα του παίκτη τόσο στον πρόεδρο της ΠΑΕ, όσο και στον προπονητή της ομάδας.
Πάντως, πρέπει να διευκρινιστεί ότι η έναρξη για την «παρακολούθηση» του παίκτη έγινε βάσει πληροφοριών που είχε ο Λάζλο Μπόλονι, από γνωστούς του στη Γαλλία. Οι υπεύθυνοι της ομάδας προσπάθησαν τις προηγούμενες ημέρες να φέρουν τον παίκτη στη Θεσσαλονίκη να δοκιμαστεί χωρίς όμως αποτέλεσμα. Ακόμη κι έτσι μετά από την αρνητική εξέλιξη δεν έβαλε τέλος στο ενδιαφέρον, το οποίο συνεχίστηκε με το ταξίδι του Παντελή Κωνσταντινίδη.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο τεχνικός διευθυντής του «Δικεφάλου του Βορρά» ενημέρωσε τον Θοδωρή Ζαγοράκη για τον παίκτη που κατασκόπευσε και αποκόμισε πολύ καλές εντυπώσεις. Ο Κωνσταντινίδης φέρεται να παρακολούθησε έναν χαφ που αγωνίζεται στην Αγκόλα.
Τις επόμενες ημέρες ο Παντελής Κωνσταντινίδης θα προσπαθήσει τις επόμενες ημέρες αν μάθει και άλλα στοιχεία για τον ξένο έτσι ώστε να μπορεί να παρουσιάσει όσο το δυνατόν μια περισσότερο ολοκληρωμένη εικόνα του παίκτη τόσο στον πρόεδρο της ΠΑΕ, όσο και στον προπονητή της ομάδας.
Πάντως, πρέπει να διευκρινιστεί ότι η έναρξη για την «παρακολούθηση» του παίκτη έγινε βάσει πληροφοριών που είχε ο Λάζλο Μπόλονι, από γνωστούς του στη Γαλλία. Οι υπεύθυνοι της ομάδας προσπάθησαν τις προηγούμενες ημέρες να φέρουν τον παίκτη στη Θεσσαλονίκη να δοκιμαστεί χωρίς όμως αποτέλεσμα. Ακόμη κι έτσι μετά από την αρνητική εξέλιξη δεν έβαλε τέλος στο ενδιαφέρον, το οποίο συνεχίστηκε με το ταξίδι του Παντελή Κωνσταντινίδη.
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.sport-fm.gr/article/507615- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
ΑΑΑΧ ΣΙΚΑ...Τεράστιο ταλέντο,μυαλό μικρού παιδιού.ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- έγραψε:Καρνταση μη μας το χαλας τωρα....τι Κατσικας...ΕΔΩ για ΣΙΚΑΜΠΑΛΑ λεμε τον πονο μας
![]()
![]()
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Ά, ρε Λάζλο! Πάλι εσύ...moican4 έγραψε:Πάντως, πρέπει να διευκρινιστεί ότι η έναρξη για την «παρακολούθηση» του παίκτη έγινε βάσει πληροφοριών που είχε ο Λάζλο Μπόλονι, από γνωστούς του στη Γαλλία. Οι υπεύθυνοι της ομάδας προσπάθησαν τις προηγούμενες ημέρες να φέρουν τον παίκτη στη Θεσσαλονίκη να δοκιμαστεί χωρίς όμως αποτέλεσμα.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Διαθέσιμος ο Κατσικάς
14 Οκτ 2011 11:46, Από PAOK24
Διαθέσιμος ο Κατσικάς
Σε λίγη ώρα αναμένεται να εκδοθεί δελτίο στον Γιώργο Κατσικά αφού τα πάντα κύλησαν ομαλά και ο παίκτης σήμερα θα ανακοινωθεί και επίσημα από τον ΠΑΟΚ.
Ο Γιώργος Κατσικάς θα είναι διαθέσιμος, κάνοντας δύο προπονήσεις με τον ΠΑΟΚ όμως είναι εξαιρετικά αμφίβολο το αν θα τον συμπεριλάβει στην αποστολή ο Λάσλο Μπόλονι λόγω του ότι δεν θα έχει αρκετό χρόνο με την ομάδα, ούτε τον βαθμό ετοιμότητας που θα έπρεπε.
Όμως η κατάσταση που επικρατεί με τα στόπερ είναι γνωστή και αν ο Κοντρέρας δεν έχει ξεπεράσει το πρόβλημά του, τότε τίποτα δεν μπορεί να αποκλειστεί.
Ο Κατσικάς έχει υπογράψει συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ και δεν ανήκει στους παίκτες του Ηρακλή που δεν μπορούν να υπογράψουν γιατί είχε κανονικό συμβόλαιο με την ομάδα του Γηραιού και έμεινε ελεύθερος λόγω υποβιβασμού της. Όλοι οι άλλοι που εμφανίζουν αδυναμία υπογραφής, δεν είχαν συμβόλαιο αλλά ιδιωτικό συμφωνητικό άρα θεωρούνται παίκτες ελεύθεροι από τις 30 Ιουνίου και για αυτό αντιμετωπίζουν πρόβλημα.
14 Οκτ 2011 11:46, Από PAOK24
Διαθέσιμος ο Κατσικάς
Σε λίγη ώρα αναμένεται να εκδοθεί δελτίο στον Γιώργο Κατσικά αφού τα πάντα κύλησαν ομαλά και ο παίκτης σήμερα θα ανακοινωθεί και επίσημα από τον ΠΑΟΚ.
Ο Γιώργος Κατσικάς θα είναι διαθέσιμος, κάνοντας δύο προπονήσεις με τον ΠΑΟΚ όμως είναι εξαιρετικά αμφίβολο το αν θα τον συμπεριλάβει στην αποστολή ο Λάσλο Μπόλονι λόγω του ότι δεν θα έχει αρκετό χρόνο με την ομάδα, ούτε τον βαθμό ετοιμότητας που θα έπρεπε.
Όμως η κατάσταση που επικρατεί με τα στόπερ είναι γνωστή και αν ο Κοντρέρας δεν έχει ξεπεράσει το πρόβλημά του, τότε τίποτα δεν μπορεί να αποκλειστεί.
Ο Κατσικάς έχει υπογράψει συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ και δεν ανήκει στους παίκτες του Ηρακλή που δεν μπορούν να υπογράψουν γιατί είχε κανονικό συμβόλαιο με την ομάδα του Γηραιού και έμεινε ελεύθερος λόγω υποβιβασμού της. Όλοι οι άλλοι που εμφανίζουν αδυναμία υπογραφής, δεν είχαν συμβόλαιο αλλά ιδιωτικό συμφωνητικό άρα θεωρούνται παίκτες ελεύθεροι από τις 30 Ιουνίου και για αυτό αντιμετωπίζουν πρόβλημα.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
καλη κινηση για το κοντινο μελλον..γυρω στα 80 plus taxis διαβασα καπου
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Αθόρυβα χωρίς τυμπανοκρουσίες ο ΠΑΟΚ παίρνει με μηδέν κόστος ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην Ελλάδα ...
Ο Κατσικάς από ότι λένε οι ειδικοί είναι ότι καλύτερο υπάρχει στην Ελλάδα στην άμυνα. Το να τον πάρουμε έτοιμο με συμβόλαιο αποτελεί τεράστια επιτυχία αφού στην περίπτωση που επιβαιώσει και ο ίδιος την αξία του σε υψηλό επίπεδο μιλάμε κατευθείαν για μεγάλη περιουσία ..
Μπράβο σε αυτήν την διοίκηση για ακόμα μία φορά ...
ότι και να πούμε για αυτούς είναι λίγο ... τέτοια διοίκηση αξίζει στον ΠΑΟΚ και στον λαό του ...
και όσο περνάει ο καιρός φαίνεται ότι βελτιώνονται !!
Ο Κατσικάς από ότι λένε οι ειδικοί είναι ότι καλύτερο υπάρχει στην Ελλάδα στην άμυνα. Το να τον πάρουμε έτοιμο με συμβόλαιο αποτελεί τεράστια επιτυχία αφού στην περίπτωση που επιβαιώσει και ο ίδιος την αξία του σε υψηλό επίπεδο μιλάμε κατευθείαν για μεγάλη περιουσία ..
Μπράβο σε αυτήν την διοίκηση για ακόμα μία φορά ...
ότι και να πούμε για αυτούς είναι λίγο ... τέτοια διοίκηση αξίζει στον ΠΑΟΚ και στον λαό του ...
και όσο περνάει ο καιρός φαίνεται ότι βελτιώνονται !!
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Και να προσθέσω ο Κατσικας συμπληρώνει το ροστερ τέλεια.Κοντρέρας Στέλιος βασικοί,Μπρούνο αλλαγή και Κατσικάς 4ος μαζί και ο Μπάφι.Αν παίξει ανεβαίνει και γουστάρουμε αν όχι 4ος και παίζει όταν έχουμε κάρτες και τραυματισμούς.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
++++++++++++++++++tad έγραψε:Αθόρυβα χωρίς τυμπανοκρουσίες ο ΠΑΟΚ παίρνει με μηδέν κόστος ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην Ελλάδα ...
Ο Κατσικάς από ότι λένε οι ειδικοί είναι ότι καλύτερο υπάρχει στην Ελλάδα στην άμυνα. Το να τον πάρουμε έτοιμο με συμβόλαιο αποτελεί τεράστια επιτυχία αφού στην περίπτωση που επιβαιώσει και ο ίδιος την αξία του σε υψηλό επίπεδο μιλάμε κατευθείαν για μεγάλη περιουσία ..
Μπράβο σε αυτήν την διοίκηση για ακόμα μία φορά ...
ότι και να πούμε για αυτούς είναι λίγο ... τέτοια διοίκηση αξίζει στον ΠΑΟΚ και στον λαό του ...
και όσο περνάει ο καιρός φαίνεται ότι βελτιώνονται !!
- georgedoulk
- Δημοσιεύσεις: 411
- Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Καλή σταδιοδρομία στον Κατσικά.
Ελπίζω τωρα να το κλείσουμε το καταραμένο τόπικ.
ΥΓ οχι αλλο Σικαμπάλα σας ικετεύω. Πονάνε τα μυαλά μου.
Αμπντελραζέκ Μαχμούτ Αλί Φατλάλα λέω και κλαίω!
Ελπίζω τωρα να το κλείσουμε το καταραμένο τόπικ.
ΥΓ οχι αλλο Σικαμπάλα σας ικετεύω. Πονάνε τα μυαλά μου.
Αμπντελραζέκ Μαχμούτ Αλί Φατλάλα λέω και κλαίω!
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
πολύ καλές μεταγραφές για φέτος
πήραμε ότι καλύτερο έχει στις κάτω τον 21
μαζί με μερικούς από την δεύτερη ομάδα έχουμε γερές basis για να κάνουμε πολύ καλή ομάδα με χαμηλό κόστος
ελπίζω οι μισοί να βγούνε
πήραμε ότι καλύτερο έχει στις κάτω τον 21
μαζί με μερικούς από την δεύτερη ομάδα έχουμε γερές basis για να κάνουμε πολύ καλή ομάδα με χαμηλό κόστος
ελπίζω οι μισοί να βγούνε
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Το αν ηταν ή δεν ηταν καλες οι φετινες μεταγραφες ας το κρινουμε στο τελος, γιατι μεχρι τωρα δεν εχουμε παρει τιποτα απο αυτες και ειναι πολυ νωρις για να εχουμε αποψη.
Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Ναι αλλα δεν πήραμε μποκανι ούτε καν γιοβανοβιτς .....κάποιοι βλέπουν μπροστα κάποιοι κοιτάν τις εντυπώσεις ελπίζω αυτα τα παιδια να ακολουθήσουν το παράδειγμα του κλαους υπομονή και θέληση.....souniotis έγραψε:πολύ καλές μεταγραφές για φέτος
πήραμε ότι καλύτερο έχει στις κάτω τον 21
μαζί με μερικούς από την δεύτερη ομάδα έχουμε γερές basis για να κάνουμε πολύ καλή ομάδα με χαμηλό κόστος
ελπίζω οι μισοί να βγούνε