Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
Δημοσιεύσεις: 1834
Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- »

Καρνταση μη μας το χαλας τωρα....τι Κατσικας :?: ...ΕΔΩ για ΣΙΚΑΜΠΑΛΑ λεμε τον πονο μας :lol: :lol: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από moican4 »

Τον παίκτη που θα αποτελέσει την πρώτη επιλογή για τη μεταγραφική ενίσχυση του ΠΑΟΚ τον Ιανουάριο εντόπισε ο Παντελής Κωνσταντινίδης στο ταξίδι που έκανε τις τελευταίες ημέρες.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο τεχνικός διευθυντής του «Δικεφάλου του Βορρά» ενημέρωσε τον Θοδωρή Ζαγοράκη για τον παίκτη που κατασκόπευσε και αποκόμισε πολύ καλές εντυπώσεις. Ο Κωνσταντινίδης φέρεται να παρακολούθησε έναν χαφ που αγωνίζεται στην Αγκόλα.

Τις επόμενες ημέρες ο Παντελής Κωνσταντινίδης θα προσπαθήσει τις επόμενες ημέρες αν μάθει και άλλα στοιχεία για τον ξένο έτσι ώστε να μπορεί να παρουσιάσει όσο το δυνατόν μια περισσότερο ολοκληρωμένη εικόνα του παίκτη τόσο στον πρόεδρο της ΠΑΕ, όσο και στον προπονητή της ομάδας.

Πάντως, πρέπει να διευκρινιστεί ότι η έναρξη για την «παρακολούθηση» του παίκτη έγινε βάσει πληροφοριών που είχε ο Λάζλο Μπόλονι, από γνωστούς του στη Γαλλία. Οι υπεύθυνοι της ομάδας προσπάθησαν τις προηγούμενες ημέρες να φέρουν τον παίκτη στη Θεσσαλονίκη να δοκιμαστεί χωρίς όμως αποτέλεσμα. Ακόμη κι έτσι μετά από την αρνητική εξέλιξη δεν έβαλε τέλος στο ενδιαφέρον, το οποίο συνεχίστηκε με το ταξίδι του Παντελή Κωνσταντινίδη.

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.sport-fm.gr/article/507615
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από kataramenos5 »

ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- έγραψε:Καρνταση μη μας το χαλας τωρα....τι Κατσικας :?: ...ΕΔΩ για ΣΙΚΑΜΠΑΛΑ λεμε τον πονο μας :lol: :lol: :opaokara:
ΑΑΑΧ ΣΙΚΑ...Τεράστιο ταλέντο,μυαλό μικρού παιδιού.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

moican4 έγραψε:Πάντως, πρέπει να διευκρινιστεί ότι η έναρξη για την «παρακολούθηση» του παίκτη έγινε βάσει πληροφοριών που είχε ο Λάζλο Μπόλονι, από γνωστούς του στη Γαλλία. Οι υπεύθυνοι της ομάδας προσπάθησαν τις προηγούμενες ημέρες να φέρουν τον παίκτη στη Θεσσαλονίκη να δοκιμαστεί χωρίς όμως αποτέλεσμα.
Ά, ρε Λάζλο! Πάλι εσύ...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Διαθέσιμος ο Κατσικάς

14 Οκτ 2011 11:46, Από PAOK24
Διαθέσιμος ο Κατσικάς


Σε λίγη ώρα αναμένεται να εκδοθεί δελτίο στον Γιώργο Κατσικά αφού τα πάντα κύλησαν ομαλά και ο παίκτης σήμερα θα ανακοινωθεί και επίσημα από τον ΠΑΟΚ.





Ο Γιώργος Κατσικάς θα είναι διαθέσιμος, κάνοντας δύο προπονήσεις με τον ΠΑΟΚ όμως είναι εξαιρετικά αμφίβολο το αν θα τον συμπεριλάβει στην αποστολή ο Λάσλο Μπόλονι λόγω του ότι δεν θα έχει αρκετό χρόνο με την ομάδα, ούτε τον βαθμό ετοιμότητας που θα έπρεπε.

Όμως η κατάσταση που επικρατεί με τα στόπερ είναι γνωστή και αν ο Κοντρέρας δεν έχει ξεπεράσει το πρόβλημά του, τότε τίποτα δεν μπορεί να αποκλειστεί.

Ο Κατσικάς έχει υπογράψει συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ και δεν ανήκει στους παίκτες του Ηρακλή που δεν μπορούν να υπογράψουν γιατί είχε κανονικό συμβόλαιο με την ομάδα του Γηραιού και έμεινε ελεύθερος λόγω υποβιβασμού της. Όλοι οι άλλοι που εμφανίζουν αδυναμία υπογραφής, δεν είχαν συμβόλαιο αλλά ιδιωτικό συμφωνητικό άρα θεωρούνται παίκτες ελεύθεροι από τις 30 Ιουνίου και για αυτό αντιμετωπίζουν πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από diniko80 »

καλη κινηση για το κοντινο μελλον..γυρω στα 80 plus taxis διαβασα καπου
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από MANIAKOS »

λογικα θα παλεψει με μπαφι για την 4η θεση στα στοπερ
Άβαταρ μέλους
tad
Δημοσιεύσεις: 2645
Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2008, 11:13

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από tad »

Αθόρυβα χωρίς τυμπανοκρουσίες ο ΠΑΟΚ παίρνει με μηδέν κόστος ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην Ελλάδα ...

Ο Κατσικάς από ότι λένε οι ειδικοί είναι ότι καλύτερο υπάρχει στην Ελλάδα στην άμυνα. Το να τον πάρουμε έτοιμο με συμβόλαιο αποτελεί τεράστια επιτυχία αφού στην περίπτωση που επιβαιώσει και ο ίδιος την αξία του σε υψηλό επίπεδο μιλάμε κατευθείαν για μεγάλη περιουσία ..

Μπράβο σε αυτήν την διοίκηση για ακόμα μία φορά ...

ότι και να πούμε για αυτούς είναι λίγο ... τέτοια διοίκηση αξίζει στον ΠΑΟΚ και στον λαό του ...
και όσο περνάει ο καιρός φαίνεται ότι βελτιώνονται !!
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4883
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Τρόμος »

Και να προσθέσω ο Κατσικας συμπληρώνει το ροστερ τέλεια.Κοντρέρας Στέλιος βασικοί,Μπρούνο αλλαγή και Κατσικάς 4ος μαζί και ο Μπάφι.Αν παίξει ανεβαίνει και γουστάρουμε αν όχι 4ος και παίζει όταν έχουμε κάρτες και τραυματισμούς.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από sourmenetes »

tad έγραψε:Αθόρυβα χωρίς τυμπανοκρουσίες ο ΠΑΟΚ παίρνει με μηδέν κόστος ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην Ελλάδα ...

Ο Κατσικάς από ότι λένε οι ειδικοί είναι ότι καλύτερο υπάρχει στην Ελλάδα στην άμυνα. Το να τον πάρουμε έτοιμο με συμβόλαιο αποτελεί τεράστια επιτυχία αφού στην περίπτωση που επιβαιώσει και ο ίδιος την αξία του σε υψηλό επίπεδο μιλάμε κατευθείαν για μεγάλη περιουσία ..

Μπράβο σε αυτήν την διοίκηση για ακόμα μία φορά ...

ότι και να πούμε για αυτούς είναι λίγο ... τέτοια διοίκηση αξίζει στον ΠΑΟΚ και στον λαό του ...
και όσο περνάει ο καιρός φαίνεται ότι βελτιώνονται !!
++++++++++++++++++
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16691
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Equalizer »

Πολύ καλή κίνηση. Μπράβο.
Άβαταρ μέλους
georgedoulk
Δημοσιεύσεις: 411
Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από georgedoulk »

Καλή σταδιοδρομία στον Κατσικά.
Ελπίζω τωρα να το κλείσουμε το καταραμένο τόπικ.

ΥΓ οχι αλλο Σικαμπάλα σας ικετεύω. Πονάνε τα μυαλά μου.
Αμπντελραζέκ Μαχμούτ Αλί Φατλάλα λέω και κλαίω!
souniotis
Δημοσιεύσεις: 478
Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 02:04
Τοποθεσία: Hamburg

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από souniotis »

πολύ καλές μεταγραφές για φέτος
πήραμε ότι καλύτερο έχει στις κάτω τον 21
μαζί με μερικούς από την δεύτερη ομάδα έχουμε γερές basis για να κάνουμε πολύ καλή ομάδα με χαμηλό κόστος
ελπίζω οι μισοί να βγούνε
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από joshua »

Το αν ηταν ή δεν ηταν καλες οι φετινες μεταγραφες ας το κρινουμε στο τελος, γιατι μεχρι τωρα δεν εχουμε παρει τιποτα απο αυτες και ειναι πολυ νωρις για να εχουμε αποψη.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από eorptol »

souniotis έγραψε:πολύ καλές μεταγραφές για φέτος
πήραμε ότι καλύτερο έχει στις κάτω τον 21
μαζί με μερικούς από την δεύτερη ομάδα έχουμε γερές basis για να κάνουμε πολύ καλή ομάδα με χαμηλό κόστος
ελπίζω οι μισοί να βγούνε
Ναι αλλα δεν πήραμε μποκανι ούτε καν γιοβανοβιτς .....κάποιοι βλέπουν μπροστα κάποιοι κοιτάν τις εντυπώσεις ελπίζω αυτα τα παιδια να ακολουθήσουν το παράδειγμα του κλαους υπομονή και θέληση.....
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”