Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Με αφορμη αυτα που ειπε ο Πηγασος θελω να σχολιασω οτι η Αεκ ειναι εδω και χρονια σε μια μη αναστρεψιμη πορεια παρακμης. Δεν ειναι μονο τα χρεη τα οποια μπορει να την οδηγησουν σε αλλες εθνικες κατηγοριες, αλλα ειναι και ο οπαδικος μαρασμος, αιμορραγουν, με το περασμα των γενεων αλλωστε το παραμυθακι τους για επισημους συνεχιστες της παραδοσης της Κων/πολης ξεφτιζει. Εξελισσεται σταθερα στο να γινει μια ακομα συνοικιακη ομαδα των Αθηνων, οπως ειναι ο Ατρομητος στο Περιστερι, ο Πανιωνιος στη Νεα Σμυρνη, θα ειναι ετσι σε λιγα χρονια και η Κουλα στη Νεα Φιλαδελφεια. Ολα αυτα τα εχουν συνηδητοποιησει και ως γνωστον ο πνιγμενος απο τα μαλλια του πιανεται. Με μας εχουν σκυλιασει γιατι μας βλεπουν ηδη τα τελευταια χρονια να τους προσπερναμε στο αγωνιστικο. Σε θεμα δυναμικης, λαου (παιζει να εχουμε και διπλασιο κοσμο συνυπολογιζοντας και τους εξω) και γενικοτερα μεγεθους θεωρω παντα ειμασταν μεγαλυτερη ομαδα ασχετα με τους τιτλους.
Οι ομαδες του ποκ ηταν μια κρατικοδιαιτη φουσκα λογω των σχεσεων τους με το κλεπτοκρατικο κατεστημενο που ακμαζε στην χωρα. Τωρα που το ολο συστημα καταρρεει αρχισαν τα οργανα για αυτους, οσο κι αν σκουζουν δεξια κι αριστερα μπας και σωσουν κατι απο τα κλοπιμαια τους. Βλεπουμε τι γινεται και στον βαζελο. Εμεις πρεπει να συνεχισουμε να ανεβαινουμε τα σκαλια με οργανωση, μεθοδικοτητα και προσηλωση στους στοχους μας. Πιστευω πολυ συντομα οταν ξεκιναει το πρωταθλημα θα ειμαστε (πραγματικα, οχι στο μυαλο μας) 2ο φαβορι για την κατακτηση του.
Οι ομαδες του ποκ ηταν μια κρατικοδιαιτη φουσκα λογω των σχεσεων τους με το κλεπτοκρατικο κατεστημενο που ακμαζε στην χωρα. Τωρα που το ολο συστημα καταρρεει αρχισαν τα οργανα για αυτους, οσο κι αν σκουζουν δεξια κι αριστερα μπας και σωσουν κατι απο τα κλοπιμαια τους. Βλεπουμε τι γινεται και στον βαζελο. Εμεις πρεπει να συνεχισουμε να ανεβαινουμε τα σκαλια με οργανωση, μεθοδικοτητα και προσηλωση στους στοχους μας. Πιστευω πολυ συντομα οταν ξεκιναει το πρωταθλημα θα ειμαστε (πραγματικα, οχι στο μυαλο μας) 2ο φαβορι για την κατακτηση του.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Η κούλα χάνει πόντους σε οργανωτικό, διοικητικό, αγωνιστικό και οπαδικό επίπεδο από την πρώτη χρονιά του ντέμη και μετά με γεωμετρική πρόοδο....το τέλος είναι κοντά....
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
αν έβλεπες κάνα forum τους θα καταλάβαινες....navigator11 έγραψε:για όλα όσα αναφέρεις νίκο δε δίνω βάση στα μυξοκλάματα του αδαμιδιακού.πάντως,το φάουλ του ντιόπ από το οποίο ισοφαρίσαμε δε νομίζω να ήταν.τώρα όλα τ'άλλα είναι για εσωτερική κατανάλωση μεταξύ των χλεμπονιάρηδων του νότου.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
εγω που μενω Θεσσαλονικη 18 χρονια ξερω μονο 3 ατομα που ειναι αεκ. ο ενας ειναι μονο οταν νικαει η αεκ αλλιως δεν ασχολειταιPAOK_NORTH_ARMY έγραψε:Τίμο Θεσσαλονίκη μένεις?? Ρωτάω γιατί έμενα 5 χρόνια στη Σαλονίκη και δεν είχα γνωρίσει ούτε έναν αεκτσή Σαλονικιό.... Και βλέπω διάφορους να λένε για χανούμια στη Σαλονίκη και κάτι τύπους να στέλνουν μηνύματα σε εκπομπές του στυλ ghost club, koufalia21 και λέω που στον μπέο κρύβονται...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Απο την συνεντευξη του αδαμιδακου: "Αυτός όμως είναι ο ΠΑΟΚ. Τα καπνογόνα που πέφτουν πάνω στον Σκόκο, είναι άλλου είδους και άλλης μάρκας, από αυτά που πετάνε οι οπαδοί της ΑΕΚ. Διότι τα αθηναϊκά καπνογόνα είναι ικανά να διακόψουν δια παντός ένα παιχνίδι
αυτο τη καπνογόνο ηταν ρε χρυσόψαρο, απο αυτης της μάρκας που βοηθάνε να μπει γκολ:
http://www.youtube.com/watch?v=-XEL_Bh0 ... age#t=261s
(δε το βαζω απευθείας για να πατε απευθείας στο ζουμί)
αυτο τη καπνογόνο ηταν ρε χρυσόψαρο, απο αυτης της μάρκας που βοηθάνε να μπει γκολ:
http://www.youtube.com/watch?v=-XEL_Bh0 ... age#t=261s
(δε το βαζω απευθείας για να πατε απευθείας στο ζουμί)
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Δώσε ένα λίνκ για αυτή τη συνέντευξη αν γίνεται.GeorgT έγραψε:Απο την συνεντευξη του αδαμιδακου: "Αυτός όμως είναι ο ΠΑΟΚ. Τα καπνογόνα που πέφτουν πάνω στον Σκόκο, είναι άλλου είδους και άλλης μάρκας, από αυτά που πετάνε οι οπαδοί της ΑΕΚ. Διότι τα αθηναϊκά καπνογόνα είναι ικανά να διακόψουν δια παντός ένα παιχνίδι
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
ελα ρε σοβαρεψου τι ειναι αυτα που ρωτας...ειναι σαν τον σουπερ 3 αθηνων,τον σουπερ 3 νεαπολης,τον σουπερ 3 ντεπω,τουμπα την αυτονομη θερμανση αθηνων,το συνδεσμο του γαυρου στη θεσσαλονικη κλπ...ολα αυτα βρισκονται στον ιδιο πλανητη... :ugeek:PAOK_NORTH_ARMY έγραψε:Τίμο Θεσσαλονίκη μένεις?? Ρωτάω γιατί έμενα 5 χρόνια στη Σαλονίκη και δεν είχα γνωρίσει ούτε έναν αεκτσή Σαλονικιό.... Και βλέπω διάφορους να λένε για χανούμια στη Σαλονίκη και κάτι τύπους να στέλνουν μηνύματα σε εκπομπές του στυλ ghost club, koufalia21 και λέω που στον μπέο κρύβονται...
-
Dimg4
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
χαχα οχι αδερφε δε μενω θεσσαλονικη.. εδω ανεβαζουν πανο θυρα 7 κοζανηςPAOK_NORTH_ARMY έγραψε:Τίμο Θεσσαλονίκη μένεις?? Ρωτάω γιατί έμενα 5 χρόνια στη Σαλονίκη και δεν είχα γνωρίσει ούτε έναν αεκτσή Σαλονικιό.... Και βλέπω διάφορους να λένε για χανούμια στη Σαλονίκη και κάτι τύπους να στέλνουν μηνύματα σε εκπομπές του στυλ ghost club, koufalia21 και λέω που στον μπέο κρύβονται...
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Εδώ εγώ έχω ακούσει ότι μέχρι και το Κορδελιό είναι κιτρινόμαυρο...
Έχουν χιούμορ οι μπαγάσες...
Έχουν χιούμορ οι μπαγάσες...
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
τωρα αν θέλετε να κάνουμε τη συζήτηση ποιος είναι μεγαλύτερη ομάδα.
Κρίμα γι αυτους που ακόμη αμφιβάλλουν.
αλλά νομίζω αυτο το ποστ τα λέει όλα.nikos55 έγραψε:Εξελισσεται σταθερα στο να γινει μια ακομα συνοικιακη ομαδα των Αθηνων, οπως ειναι ο Ατρομητος στο Περιστερι, ο Πανιωνιος στη Νεα Σμυρνη, θα ειναι ετσι σε λιγα χρονια και η Κουλα στη Νεα Φιλαδελφεια. Ολα αυτα τα εχουν συνηδητοποιησει και ως γνωστον ο πνιγμενος απο τα μαλλια του πιανεται. Με μας εχουν σκυλιασει γιατι μας βλεπουν ηδη τα τελευταια χρονια να τους προσπερναμε στο αγωνιστικο. Σε θεμα δυναμικης, λαου (παιζει να εχουμε και διπλασιο κοσμο συνυπολογιζοντας και τους εξω) και γενικοτερα μεγεθους θεωρω παντα ειμασταν μεγαλυτερη ομαδα ασχετα με τους τιτλους.
Κρίμα γι αυτους που ακόμη αμφιβάλλουν.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Οι αθηναϊκές μπούκες; Άντε από δω ρε. Γραφικοί. Αθηναιομάχοι. Φτιάξτε ομάδα.GeorgT έγραψε:Απο την συνεντευξη του αδαμιδακου: "Αυτός όμως είναι ο ΠΑΟΚ. Τα καπνογόνα που πέφτουν πάνω στον Σκόκο, είναι άλλου είδους και άλλης μάρκας, από αυτά που πετάνε οι οπαδοί της ΑΕΚ. Διότι τα αθηναϊκά καπνογόνα είναι ικανά να διακόψουν δια παντός ένα παιχνίδι
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Τι εγινε η "Μαρθα Βουρτση" του ποκ ακομα κλαιει.?
Ρε μπας και τους αρεσε και θελουν και αλλο @@@@@ ?
Κωλοτριβονται ασχημα παντως..!!!
Να το προσεξουν ..

Ρε μπας και τους αρεσε και θελουν και αλλο @@@@@ ?
Κωλοτριβονται ασχημα παντως..!!!
Να το προσεξουν ..
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
καλα,για κοσμο εντος Ελλαδος ειμαστε σιγουρα περισσοτεροι,και αποδεδειγμενα.
ειδικα αν το συγκεκριμμενοποιησουμε σε ενεργους φιλαθλους και οπαδους, ειναι ξεκαθαρα τα πραγματα.
ειδικα αν συγκριθουμε σε κοσμο σε παγκοσμιο επιπεδο,επκικρατει ενα ψιλοχαος.
οι κουλες ειναι λιγο ανυπαρκτοι,ακομα και μεσα στην Αθηνα.ειδικα τα τελευταια χρονια,λιγοστευουν ακομα πιο επικινδυνα και το ξερουν πολυ καλα.ειναι ολοφανερο ο,τι οδευουν ταχυτατα σε ομαδα γειτονιας.
ακομα και οι πανιωνιοι τους εχουν αρχισει στο ''ψιλο''.
μεχρι και το κυπελλο,ουσιαστικα τους στερησε κοσμο απο τα αισχη που ειδαν ολοι,ενω κονομησαν και τον τιτλο του ''μ@λακα'' καθως επισης επιβεβαιωθηκε οτι εχει τη λιγδα του ποκ.ασε απ'εξω την οικονμικη χασουρα.
τελικα απο παντου τον πινουν,και ετσι (οντως),ο πνιγμενος απο τα μαλλια του πιανεται.
που να σκασουν και τα ''κανονια'' που θα βαρεσουν σε λιγο καιρο...
ειδικα αν το συγκεκριμμενοποιησουμε σε ενεργους φιλαθλους και οπαδους, ειναι ξεκαθαρα τα πραγματα.
ειδικα αν συγκριθουμε σε κοσμο σε παγκοσμιο επιπεδο,επκικρατει ενα ψιλοχαος.
οι κουλες ειναι λιγο ανυπαρκτοι,ακομα και μεσα στην Αθηνα.ειδικα τα τελευταια χρονια,λιγοστευουν ακομα πιο επικινδυνα και το ξερουν πολυ καλα.ειναι ολοφανερο ο,τι οδευουν ταχυτατα σε ομαδα γειτονιας.
ακομα και οι πανιωνιοι τους εχουν αρχισει στο ''ψιλο''.
μεχρι και το κυπελλο,ουσιαστικα τους στερησε κοσμο απο τα αισχη που ειδαν ολοι,ενω κονομησαν και τον τιτλο του ''μ@λακα'' καθως επισης επιβεβαιωθηκε οτι εχει τη λιγδα του ποκ.ασε απ'εξω την οικονμικη χασουρα.
τελικα απο παντου τον πινουν,και ετσι (οντως),ο πνιγμενος απο τα μαλλια του πιανεται.
που να σκασουν και τα ''κανονια'' που θα βαρεσουν σε λιγο καιρο...