Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ναι αλλά το δημοσίευμα δεν δικαιολογείτε.........έλα μην τρελαθούμε κιόλας.
Τέσπα τις ξέρουμε τις εφημερίδες τώρα θα τις μάθουμε?Ο Μπραουδάκης που κάνει κουμάντο εκεί δηλωμένος της κούλας είναι......!!!
Τέσπα τις ξέρουμε τις εφημερίδες τώρα θα τις μάθουμε?Ο Μπραουδάκης που κάνει κουμάντο εκεί δηλωμένος της κούλας είναι......!!!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
obanebane έγραψε:To goal εβγαλε CL ηδη την αεκ και γραφει για τους πιθανους αντιπαλους της για να δουμε θα εχουν αντιθετη αποψη οι παιχτες μας σημερα?
Ας κρεμαστει σε μεγαλο μεγεθος μεσα στα αποδυτιρια των παικτών μας.
απλα πραγματα... απο κι και περα ας πραξουν αναλογος.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Γιατι δεν δικαιολογειται ρε φιλε?Εσυ αν υπηρχε πιθανοτητα μετα απο χθεσινο αποτελεσμα να μπεις στους ισχυρους των κληρωσεων δεν θα ηθελες να το μαθεις σημερα?Επρεπε δηλαδη να περιμενουν τα τελικα αποτελεσματα των playoff για να πουν οτι πριν 15 μερες οριστηκοποιηθηκε η συμμετοχη στο ταδε γκρουπ?
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Δηλαδή άμα νικήσουμε σήμερα αύριο αυτή η αντικειμενικότατη φυλλάδα θα λέει ΑΑΑΑΑΑΑ Ο ΠΑΟΚ θα έχει αυτές τις αντιπάλους.

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Αν δεν θελεις να καταλαβεις ειναι πολυ ευκολο απλα να γελας.Το λεω για τελευταια φορα.ΧΤΕΣ ΒΓΗΚΑΝ ΤΑ ΓΚΡΟΥΠ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ,ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟΚ.Μονη εκρεμμοτητα ηταν το αν θα μπει η αεκ στους ισχυρους η οχι στον πρωτο προκριματικο.Αν αυτο για σενα δεν θεωρειται ειδηση οκ παω πασο.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Προσπαθώ να καταλάβω...αλλά δεν.....μόνο να γελάω μπορώ.
Μόνο να γελάσεις μπορείς με αυτές τις εφημερίδες.Δε γελάω μαζί σου ..ούτε με τα λεγόμενα σου προς θεού.

Μόνο να γελάσεις μπορείς με αυτές τις εφημερίδες.Δε γελάω μαζί σου ..ούτε με τα λεγόμενα σου προς θεού.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Argonaut4 αυτο που σου λεει ειναι οτι η χθεσινη ειδηση ηταν μονο αυτο με τους ομιλους για την αεκ. κατα τ'αλλα απο οτι βλεπω δεν λεει κατι παραπανω για την αεκ απο οτι για τον ΠΑΟΚ. λεει οτι πανε και οι 2 για κορυφη κτλ.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
...ρε λες να φαει παλι καμμια π@παρα ο βαζελος και να ερθει κανενα χ2 και να γελαμε..?
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Το γκολ που έβαλε ο Σισέ, αμφιβάλω αν θα μπορούσε να το βάλει οποιοσδήποτε δικός μας... Ωραίος συνδιασμός και ωραία κίνηση του Λέτο στην αρχή. Γενικά, ωραίο γκολ..
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Το θέμα είναι ότι τώρα εμείς δεν είμαστε μόνο με την πλάτη στον τοίχο αλλά και με τον κ@λο πάνω από την π@#$τσα