markos4 έγραψε:sourmenetes έγραψε:
Ο αθανασιαδης βγηκε,ο γεωργιαδης ειναι σε καλο δρομο,ο μαλεζας ειναι πλεον βασικος συν την εμπειρια των υπολοιπων ειμαστε πολυ καλα.
Αμα σου κατσουν και οι περισσοτεροι απο τους γιαννου,σταμου,σταφυλλιδη,αποστολοπουλο,κατσικα(εφοσον αποκτηθει)
συμφωνω εν μερει σε αυτα που λες
αλλα με τα ΑΝ και ΑΜΑ, ΙΣΩΣ και ΕΦΟΣΟΝ (λεξεις που χρησιμοποιησες) και με τις ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ δεν κανεις δουλεια.
αυτο λεγεται τυφλοσουρτης...
Οποιον παιχτη και να φερεις μα οποιον παιχτη παντα θα υπαρχει το ρισκο αμα θα σου βγει...
Τον φωτακη τον υπολογιζαμε???Οχι.
Τον εττο???Οχι.
Εχει και αλλους.Επομενως ειναι και τυχη ειναι και ικανοτητα.
Σιγουρα αμα παρω εναν παιχταρα (π.χ εστογιανοφ) εχω πολυ λιγοτερο ρισκο αλλα με τους πιτσιρικαδες εχεις μεγαλυτερο.
Και τον αθανασιαδη χαμενο θα τον ειχαμε αμα δεν τον εβαζε ο χαβος.Και ο γεωργιαδης στις σερρες γιατι δε μας εκανε.
Επομενως συνομοτουν πολλα ωστε να κατσει μια μεταγραφη οπως και να χαθει ενας παιχτης.