8. Bruno Cirillo
Re: 8. Bruno Cirillo
Όποιος βιάζεται σκοντάφτει...Pegasus έγραψε:Κοίτα ρε που στο τέλος θα μας βγεις και απαραίτητος... Με τόσους τραυματισμούς...
Θα το γράφω συνέχεια...''Στον ΠΑΟΚ κανείς δεν περισσεύει, όλοι είναι απαραίτητοι''
ΥΓ. εκτός αν βρέξει λεφτά και αλλάζουμε τους παίκτες πιο εύκολα...
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 8. Bruno Cirillo
Μπράβο Μπρούνο συνέχισε έτσι. Κορυφαίος και χτες στην άμυνα κάλυψε και κάποια λάθη του Μαλεζά (πλην την φάση του πέναλτι).
Με Κοντρέρας όπως είναι το τελευταίο καιρό και έναν Τσιρίλο να καθαρίζει το ψηλό (και όχι μόνο) παιχνίδι δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα...
ΠΑΜΕ ΠΑΟΚΑΡΑ..!!
Με Κοντρέρας όπως είναι το τελευταίο καιρό και έναν Τσιρίλο να καθαρίζει το ψηλό (και όχι μόνο) παιχνίδι δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα...
ΠΑΜΕ ΠΑΟΚΑΡΑ..!!
Re: 8. Bruno Cirillo
Εμενα μου κανει εντυπωση η σαρανταρα μπαλια που εχει καθιερωσει στον βιερινια, το εχει κανει 4-5 φορες στα δυο τελευταια ματς και παντα η μπαλα πηγαινει στα ποδια του πορτογαλου.
Θα συμφωνησω οτι ειναι θετικοτατος στα τελευταια ματς, παντα επαιζε με παθος αλλα οταν δεν σε βοηθαει το σωμα σου οσο παθος και να εχεις δεν ανταποκρινεσαι, πλεον δειχνει φρεσκος και επειδη νομιζω οτι ειναι και αυτος ενας απο τους πολλους παιχτες ψυχολογιας που εχουμε το ανεβασμα του ωφειλετε σε μεγαλο βαθμο και στο γενικοτερο ανεβασμα της ομαδας.
Θα συμφωνησω οτι ειναι θετικοτατος στα τελευταια ματς, παντα επαιζε με παθος αλλα οταν δεν σε βοηθαει το σωμα σου οσο παθος και να εχεις δεν ανταποκρινεσαι, πλεον δειχνει φρεσκος και επειδη νομιζω οτι ειναι και αυτος ενας απο τους πολλους παιχτες ψυχολογιας που εχουμε το ανεβασμα του ωφειλετε σε μεγαλο βαθμο και στο γενικοτερο ανεβασμα της ομαδας.
Re: 8. Bruno Cirillo
Εμφάνιση που βούλωσε στόματα χθες.
Αλάνθαστος αμυντικά (το λέω και δεν το πιστεύω) και με σαραντάρες μπαλιές (ούτε αυτό το πιστεύω).
Αλάνθαστος αμυντικά (το λέω και δεν το πιστεύω) και με σαραντάρες μπαλιές (ούτε αυτό το πιστεύω).
Μαζί και το δικό μου.Bono έγραψε:Bullo Cirillo.
Re: 8. Bruno Cirillo
Κάποια στιγμή έκανε 2 απανωτές ντρίπλες σε παίχτες της ΑΕΚ και νομίζαμε ότι ήταν ο Ελ Ζαρ που τις έκανε και ζητωκραυγάζαμε σαν τρελοί!
Ακούσαμε τον εκφωνητή να λέει Τσιρίλο και κοιταζόμασταν αυθόρμητα!
Λέμε αφού και ο Τσιρίλο κάνει τέτοια τι έχει να γίνει απόψε!!
Φυσικά στην άμυνα είμαι λάτρης και φαν του διωξίματος με μπαλιά καμινάδα και όσο ποιο ψηλά φτάσει όταν ομάδες έχουν πονηρές βλέψεις για γκολ.
Είναι και ποιο εκνευριστικό για τον αντίπαλο.
Ακούσαμε τον εκφωνητή να λέει Τσιρίλο και κοιταζόμασταν αυθόρμητα!
Λέμε αφού και ο Τσιρίλο κάνει τέτοια τι έχει να γίνει απόψε!!
Φυσικά στην άμυνα είμαι λάτρης και φαν του διωξίματος με μπαλιά καμινάδα και όσο ποιο ψηλά φτάσει όταν ομάδες έχουν πονηρές βλέψεις για γκολ.
Είναι και ποιο εκνευριστικό για τον αντίπαλο.
Re: 8. Bruno Cirillo
Είναι καλός όταν ο παρτενέρ του είναι μέτριος και μέτριος όταν ο παρτενέρ του είναι καλός.
Αυτό θα πει συγχρονισμός.
Αυτό θα πει συγχρονισμός.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 8. Bruno Cirillo
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, αλλά με τον Ιωακείμ αρχίζουν οι παίκτες να τα δίνουν όλα! Δεν είναι μόνον ο Bruno, αλλά και ο Buss, και ο Βιερι και Φωτάκης και ο Σακ (αμυντικά) και ο Σαλπι και ο Garcia και ο Contreras.
Bruno και Garcia, για μένα έκαναν χθες τα καλύτερα φετινά παιχνίδια τους.
Bruno και Garcia, για μένα έκαναν χθες τα καλύτερα φετινά παιχνίδια τους.
Re: 8. Bruno Cirillo
Αν διαβασεις αυτα που γραφοταν 2 σελιδες πριν θα νομισεις οτι μιλαμε για αλλον παιχτη. Κι ομως δεν εκανε κ τοσο διαφορετικα πραγματα. Τον ιδιο τσαμπουκα ειχε μονο που τοτε βαφτιζοταν «ψευτοτσαμπουκας» τις ιδιες 40αρες μπαλιες εβγαζε μονο που μαλλον περνουσαν απαρατηρητες τα ιδια μαρκαρισματα εκανε τα ιδια καλα τα ιδια λαθη. Βεβαια τοτε χαναμε κ ψαχναμε εξιλαστηριο θυμα τωρα κερδιζουμε κ ολα καλα.
Βγαλαμε αχρηστο εναν παιχτη που στην αεκ τον ειχαν θεο κ που ΠΑΝΩ ΤΟΥ βασιστηκε ο Σαντος στα πλευ οφ για την εξαιρετικη πορεια της αμυνας/ομαδας κ ουτε καν στον μεγαλο Κοντρερας που εστειλε δεξια. Αυριο μπορει να το ξανακανουμε κ να τον ξαναπροτρεπουμε να παρει το πρωτο αεροπλανο για Ρωμη!! Κι ακομα κ αν δεν το κανουμε γι'αυτον θα το κανουμε αδικωντας καποιον αλλον.
ΤΑ ΛΑΘΗ ΑΛΛΩΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ Κ ΝΑ ΤΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ.
Βγαλαμε αχρηστο εναν παιχτη που στην αεκ τον ειχαν θεο κ που ΠΑΝΩ ΤΟΥ βασιστηκε ο Σαντος στα πλευ οφ για την εξαιρετικη πορεια της αμυνας/ομαδας κ ουτε καν στον μεγαλο Κοντρερας που εστειλε δεξια. Αυριο μπορει να το ξανακανουμε κ να τον ξαναπροτρεπουμε να παρει το πρωτο αεροπλανο για Ρωμη!! Κι ακομα κ αν δεν το κανουμε γι'αυτον θα το κανουμε αδικωντας καποιον αλλον.
ΤΑ ΛΑΘΗ ΑΛΛΩΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ Κ ΝΑ ΤΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ.