8. Bruno Cirillo

Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από MANIAKOS »

με την αεκ παιζει παραδοσιακα καλα...να δουμε θα χει πολυ δουλεια
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από teod1980 »

Pegasus έγραψε:Κοίτα ρε που στο τέλος θα μας βγεις και απαραίτητος... Με τόσους τραυματισμούς...
Όποιος βιάζεται σκοντάφτει...
Θα το γράφω συνέχεια...''Στον ΠΑΟΚ κανείς δεν περισσεύει, όλοι είναι απαραίτητοι''

ΥΓ. εκτός αν βρέξει λεφτά και αλλάζουμε τους παίκτες πιο εύκολα...
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από navigator11 »

τον κυριλλο δεν τον φοβαμαι τοσο οσο το ... μεθοδιο!ο Υψιστος ας δωσει ...
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από Lord »

Δεν το πιστεύω που το λέω αλλά πάρα πολύ καλός σήμερα.. :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από Pegasus »

+1
Άβαταρ μέλους
Pepermint
Δημοσιεύσεις: 763
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 08:26
Τοποθεσία: Πέρα από την Σοφίτα

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από Pepermint »

+++++ γειά σου ρε μπετατζή τραυματία....ήρωα :lol:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από Sera4 »

εξαιρετικος για να τα λαιμαι ολα.. :ugeek:
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από Makis4444 »

Ας το πω.......Πολυ καλος τον τελευταιο καιρο......
thief
Δημοσιεύσεις: 922
Εγγραφή: Δευ 24 Μάιος 2010, 23:32

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από thief »

Μπράβο Μπρούνο συνέχισε έτσι. Κορυφαίος και χτες στην άμυνα κάλυψε και κάποια λάθη του Μαλεζά (πλην την φάση του πέναλτι).
Με Κοντρέρας όπως είναι το τελευταίο καιρό και έναν Τσιρίλο να καθαρίζει το ψηλό (και όχι μόνο) παιχνίδι δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα... :pano:

ΠΑΜΕ ΠΑΟΚΑΡΑ..!!
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25988
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από obanebane »

Εμενα μου κανει εντυπωση η σαρανταρα μπαλια που εχει καθιερωσει στον βιερινια, το εχει κανει 4-5 φορες στα δυο τελευταια ματς και παντα η μπαλα πηγαινει στα ποδια του πορτογαλου.
Θα συμφωνησω οτι ειναι θετικοτατος στα τελευταια ματς, παντα επαιζε με παθος αλλα οταν δεν σε βοηθαει το σωμα σου οσο παθος και να εχεις δεν ανταποκρινεσαι, πλεον δειχνει φρεσκος και επειδη νομιζω οτι ειναι και αυτος ενας απο τους πολλους παιχτες ψυχολογιας που εχουμε το ανεβασμα του ωφειλετε σε μεγαλο βαθμο και στο γενικοτερο ανεβασμα της ομαδας.
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1805
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από Bono »

Εμφάνιση που βούλωσε στόματα χθες.
Αλάνθαστος αμυντικά (το λέω και δεν το πιστεύω) και με σαραντάρες μπαλιές (ούτε αυτό το πιστεύω).
Bono έγραψε:Bullo Cirillo.
Μαζί και το δικό μου.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από gash04 »

Κάποια στιγμή έκανε 2 απανωτές ντρίπλες σε παίχτες της ΑΕΚ και νομίζαμε ότι ήταν ο Ελ Ζαρ που τις έκανε και ζητωκραυγάζαμε σαν τρελοί!
Ακούσαμε τον εκφωνητή να λέει Τσιρίλο και κοιταζόμασταν αυθόρμητα!
Λέμε αφού και ο Τσιρίλο κάνει τέτοια τι έχει να γίνει απόψε!!

Φυσικά στην άμυνα είμαι λάτρης και φαν του διωξίματος με μπαλιά καμινάδα και όσο ποιο ψηλά φτάσει όταν ομάδες έχουν πονηρές βλέψεις για γκολ.
Είναι και ποιο εκνευριστικό για τον αντίπαλο. ;)
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Είναι καλός όταν ο παρτενέρ του είναι μέτριος και μέτριος όταν ο παρτενέρ του είναι καλός.
Αυτό θα πει συγχρονισμός.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, αλλά με τον Ιωακείμ αρχίζουν οι παίκτες να τα δίνουν όλα! Δεν είναι μόνον ο Bruno, αλλά και ο Buss, και ο Βιερι και Φωτάκης και ο Σακ (αμυντικά) και ο Σαλπι και ο Garcia και ο Contreras.
Bruno και Garcia, για μένα έκαναν χθες τα καλύτερα φετινά παιχνίδια τους.
Besuch
Δημοσιεύσεις: 904
Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2009, 01:21

Re: 8. Bruno Cirillo

Δημοσίευση από Besuch »

Αν διαβασεις αυτα που γραφοταν 2 σελιδες πριν θα νομισεις οτι μιλαμε για αλλον παιχτη. Κι ομως δεν εκανε κ τοσο διαφορετικα πραγματα. Τον ιδιο τσαμπουκα ειχε μονο που τοτε βαφτιζοταν «ψευτοτσαμπουκας» τις ιδιες 40αρες μπαλιες εβγαζε μονο που μαλλον περνουσαν απαρατηρητες τα ιδια μαρκαρισματα εκανε τα ιδια καλα τα ιδια λαθη. Βεβαια τοτε χαναμε κ ψαχναμε εξιλαστηριο θυμα τωρα κερδιζουμε κ ολα καλα.
Βγαλαμε αχρηστο εναν παιχτη που στην αεκ τον ειχαν θεο κ που ΠΑΝΩ ΤΟΥ βασιστηκε ο Σαντος στα πλευ οφ για την εξαιρετικη πορεια της αμυνας/ομαδας κ ουτε καν στον μεγαλο Κοντρερας που εστειλε δεξια. Αυριο μπορει να το ξανακανουμε κ να τον ξαναπροτρεπουμε να παρει το πρωτο αεροπλανο για Ρωμη!! Κι ακομα κ αν δεν το κανουμε γι'αυτον θα το κανουμε αδικωντας καποιον αλλον.
ΤΑ ΛΑΘΗ ΑΛΛΩΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΔΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ Κ ΝΑ ΤΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”