6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από sernikos »

και οσο θυμαμαι να μου λεει περσι τετοιο καιρο ενας πρωην προπονητης
"εχω ενα γνωστο φυσιοθεραπευτη που ειναι στον ΠΑΟΚ πανε και θα σε κανει περδικι σε μια βδομαδα" :shock: :shock:
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Platon »

Ερασιτεχνισμοί με Βιτόλο-Κορυφαίος ορθοπεδικός αποκαλύπτει

«Ενδονοσοκομειακή λοίμωξη σε αρθροσκοπική επέμβαση στο γόνατο για αποκατάσταση ρήξης μηνίσκου; Θ΄ αστειεύεστε βέβαια. Δεν έχω ξανακούσει να έχει ξανασυμβεί κάτι τέτοιο».

Κορυφαίος ορθοπαιδικός γιατρός της Θεσσαλονίκης, με εξειδίκευση στο γόνατο και με εκατοντάδες επεμβάσεις σε μηνίσκους και χιαστούς, ειδικά σε αθλητές, καταθέτει τη γνώμη του στον «Μπαλαδόρο» για την περίπτωση Βιτόλο.

Αφού τον ενημερώσαμε για το πότε έγινε η επέμβαση (16/12) και τι μεσολάβησε από τότε μέχρι χθες βράδυ που έγινε γνωστό ότι ο Βιτόλο επισκέφθηκε το νοσοκομείο της Τενερίφης και σύμφωνα με τα λεγόμενα της ΠΑΕ διαπιστώθηκε ότι έχει λοίμωξη στο γόνατο από την επέμβαση που του έγινε στη Θεσσαλονίκη, ο γιατρός μίλησε για την περίπτωση Βιτόλο.

«Δεν μπορεί να έχει λοίμωξη. Δεν έκανε χειρουργείο που να δικαιολογεί είσοδο άλλου σώματος στο γόνατο (μόσχευμα), ράμματα εσωτερικά, όπως η πλαστική χιαστού ή η χονδροπλαστική.

Ο μηνίσκος είναι επέμβαση 35-40 λεπτών. Για να πάθει λοίμωξη, πρέπει να έκανε χειρουργείο πάνω από δυο ώρες. Πώς έγινε αυτό, λοιπόν;

Αλλά και για να ήτανε προβληματικά τα εργαλεία ώστε να συμβεί κάτι τέτοιο, για να μην το αποκλείσουμε τελείως, θα πρέπει να υπήρχε γενικότερο πρόβλημα στο νοσοκομείο με την αποστείρωση και να υπήρχε μια σειρά από λοιμώξεις περί τις 16/12.

Δύσκολα να έχει λοίμωξη πάντως, ο Βιτόλο, η οποία μάλιστα εμφανίστηκε απ΄ ό,τι μου λέτε, μετά από 21 μέρες. Αυτό συμβαίνει στις περιπτώσεις που προανέφερα, συνήθως στις δυο βδομάδες. Και αυτό, μόνος στις περιπτώσεις που έχουμε ασθενή που είναι αλλεργικός και δεν πάρει για διάφορος λόγους αντιβίωση.

Αποκλείεται λοιπόν να έχει ενδονοσοκομειακή λοίμωξη ο Βιτόλο. Κάτι άλλο θα έχει. Κάποια κάκωση πιθανόν στο χόνδρο, ή υμενίτιδα. Είτε από τους χειρισμούς του γιατρού στην επέμβαση, είτε από τα χτυπήματα ως αθλητής.

Για να λένε όμως οι Ισπανοί ότι έχει λοίμωξη από το χειρουργείο, θα πρέπει να έχει μαζέψει υγρό στο γόνατο, να του κάνανε παρακέντηση, στη συνέχεια καλλιέργεια και να καταλήξανε για το είδος του μικροβίου.

Επαναλαμβάνω, εγώ τόσα χρόνια, τέτοιο πράγμα από απλή αρθροσκόπηση μηνίκσου, δεν έχω ξανασυναντήσει».

Ρωτήσαμε το γιατρό, τι γίνεται σε μια τέτοια περίπτωση. «Αν έχει λοίμωξη, μας είπε, έπρεπε ήδη να έχει γίνει αρθροσκόπηση για πλύση, να του δοθεί ισχυρή αντιβίωση και σε έξι εβδομάδες να είναι εντάξει για να παίξει. Από τις 20 μέρες, ακόμα και με φλεγμονή θα είναι οκ».

Το θέμα είναι ο ερασιτεχνικός χειρισμός των τραυματιών στον ΠΑΟΚ, γενικότερα. Η περίπτωση Βιτόλο, είναι το αποκορύφωμα. Ο Λίνο δεν έκανε επέμβαση όταν έπρεπε, στην αρχή καλοκαιριού. Έκανε το Σεπτέμβριο. Έφυγε γι΄ αποκατάσταση στην πατρίδα του, όπου κανείς δεν ξέρει τι εκανε…

Ο Μουσλίμοβιτς έκανε επέμβαση και έπαθε υποτροπή. Τον βλέπουμε να γυμνάζεται σε φουλ ρυθμούς και πολύ φοβούμαστε ότι αυτό δεν πρέπει να γίνει τόσο νωρίς.

Ο Ζουέλα έπαθε πάλι υποτροπή. Ο Ίβιτς δεν είχε τίποτα όπως του έλεγαν και πήγε κι έκανε αρθροσκόπηση γιατί είχε τελικά, ρήξη μηνίσκου! Αν και δε μάθαμε σε ποιο γιατρό την έκανε…

Ο Σαβίνι που υποτίθεται ότι είχε χιαστό, πήγε στην Ιταλία και αποδείχτηκε ότι δεν είχε απολύτως τίποτα.

Και να μην ξεχνάμε τις περιπτώσεις τραυματιών πέρυσι, όπως ο Φιλομένο, που οι 15-20 μέρες απουσίας τους, γίνανε έξι μήνες.

Απορούμε, πώς σε μια επαγγελματική ομάδα, ο κάθε Λίνο και Βιτόλο και Μουσλίμοβιτς, ζητάνε άδεια και τους δίνεται, και πάνε για διακοπές και αποθεραπεία στην πατρίδα τους.

Καννικά, οι παίκτες έπρεπε να είναι εδώ, να παρακολουθούνται στενά από τους γιατρούς και να ελέγχεται η πορεία της αποθεραπείας τους.

Στον ΠΑΟΚ, όμως, τα προτιμάνε διαφορετικά. Και η περίπτωση Βιτόλο, τους εκθέτει για άλλη μια φορά, ανεπανόρθωτα.

http://www.baladoros.com/nea/4767
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Ας περιμένουμε να ακούσουμε μήπως έχει κανένα νεότερο ο Καλλιδώνης απόψε στο δελτίο του Alter...

Εικόνα

... Ξέρει αυτός. ;)
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Αυτός ο κορυφαίος γιατρός δεν έχει ονοματεπώνυμο?

Εγώ ρώτησα ένα άλλο γιατρό, κορυφαίο στο είδος του, και μου είπε ότι το συγκεκριμένο blog είναι για τον φούτσο. Τη μια μας λέει για κρυφές συμφωνίες μεταξύ Βρύζα-Σαχπαζίδη, την άλλη για ερασιτεχνισμούς στη διαχείριση τραυματισμών..

Έχουμε γεμίσει ξερόλες!
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Sera4 »

ξεχνας τις αποκαλυψεις για τη ''ρητρα'' του βιερινια...
balladoros έγραψε:Ο Μουσλίμοβιτς έκανε επέμβαση και έπαθε υποτροπή. Τον βλέπουμε να γυμνάζεται σε φουλ ρυθμούς και πολύ φοβούμαστε ότι αυτό δεν πρέπει να γίνει τόσο νωρίς.


βλεπουμε δημοσιογραφο να κανει ιατρικη γνωματευση...αυτο τα λεει ολα...
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από kos »

Sera4 έγραψε: βλεπουμε δημοσιογραφο να κανει ιατρικη γνωματευση...αυτο τα λεει ολα...
καθολου παραξενο. εδω κορυφαιος γιατρος εγινε κριτης blog. :lol:
yiannisPAOKitalia έγραψε:Εγώ ρώτησα ένα άλλο γιατρό, κορυφαίο στο είδος του, και μου είπε ότι το συγκεκριμένο blog είναι για τον φούτσο
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από monopaokre »

Falegkos έγραψε:το ιατρικο team δεν ξερω αν φτεει αλλα ρε αγορι μου δεν σου ειπε κανεις μακρια απο τα ελληνικα νοσοκομια?
το ιατρικο team παντος πρεπει να ειναι με διαφορα το πιο αχρηστο σε ελληνικη ομαδα..........μαζι και οι γυμανστες.
εχουμε 10-15 τραυματισμους και 3-4 πολυ σοβαρους καθε χρονο.ε δεν μπορει ολοι οι παικτες να ειναι γυαλινοι.
Μόνο για τον γυμναστή θα διαφωνήσω γιατί λένε ότι ο Καρύδας είναι απ'τους καλυτερους γυμναστές
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από gash04 »

Πτυχίο έχει?
:D
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Sera4 »

Αισιόδοξα μηνύματα για Βιτόλο

Ο γιατρός του ΠΑΟΚ Γιάννης Ράλης, βρίσκεται στην Ισπανία και συγκεκριμένα στη Τενερίφη, με στόχο να δει από κοντά την κατάσταση του Βίκτορ Βιτόλο και να βγάλει τα τελικά συμπεράσματα για το χρονικό διάστημα της επιστροφής του.

Ο Ισπανός μέσος, εξετάστηκε από τον γιατρό της ομάδας στο νοσοκομείο της Τενερίφης όπου και βρίσκεται και η πρώτη – πρόχειρη – γνωμάτευση μιλάει για μικρή ζημιά στο γόνατό του από τη μόλυνση που υπέστη.

Ουσιαστικά, αυτά που λέγεται είναι πως στον ΠΑΟΚ πρόλαβαν τα χειρότερα, χωρίς ωστόσο να λένε ακριβή χρόνο επιστροφή τους Ισπανού.

Αργότερα μέσα στην ημέρα, αναμένεται να γίνει ο καθαρισμός στο γόνατο του Βιτόλο και αργά το βράδυ θα έχουν βγει τα απαραίτητα συμπεράσματα για την κατάστασή του.
Σε πρώτη φάση πάντως, πρέπει να σημειωθεί πως στον ΠΑΟΚ λένε πως ξέφυγε τη μεγάλη ζημιά που θα μπορούσε να του δημιουργήσει η μόλυνση.

paok24
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από niks »

επιβεβαιωνεται πως 100 γιατρους να ρωτησεις 100 γνωμες θα παρεις
Άβαταρ μέλους
panta
Δημοσιεύσεις: 4481
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 10:39

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από panta »

μήπως αυτή η αισιοδοξία που έχει το ιατρικό τιμ είναι τελικά υπεύθυνη για τις συνεχόμενες υποτροπές στους τραυματισμούς???
Έτσι όπως πάει η χρονιά στο τέλος η μόνη επένδυση που θα κάνουν οι Άραβες θα είναι υπερσύγχρονο ιατρικό κέντρο για αθλητές.
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Platon »

Δυο χειρουργεία ο Βιτόλο Πρωτοχρονιά και Θεοφάνεια


Αποκάλυψη σοκ. Σε δυο (!) νέες χειρουργικές, αρθροσκοπικές επεμβάσεις, υποβλήθηκε ο Βίκτορ Βιτόλο στην Ισπανία, προκειμένου να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της ενδονοσοκομειακής λοίμωξης που υπέστη.

Μια λοίμωξη, που για πρώτη φορά στα πανελλήνια, ίσως και παγκόσμια χρονικά, προέκυψε από την επέμβαση που έκανε στο γόνατό του στη Θεσσαλονίκη για το μηνίσκο.

Και αρθροσκοπήσεις που έγιναν, προκειμένου ο παίκτης να σώσει το πόδι του πρωταρχικά και κατόπιν για να ξαναπαίξει ποδόσφαιρο στον ΠΑΟΚ...


Ο «Μπαλαδόρος» αποκαλύπτει σήμερα το μέγεθος του προβλήματος, που ταλαιπωρεί το Βιτόλο και τον ΠΑΟΚ και θέτει σε πολύμηνο κίνδυνο την καριέρα του παίκτη και την επιστροφή του στην ομάδα.

Σε αντίθεση με την επιλεκτική πληροφόρηση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και την παραπληροφόρηση των επιτήδειων γιατρών της ομάδας που προσπαθούν να σώσουν το τομάρι τους, αλλά και να μην αποκαλυφθεί το μέγεθος του προβλήματος στο νοσοκομείο που χειρουργούν.
Κουκούλωσαν έτσι την αλήθεια για να μην δυσφημισθεί η επιχείρηση και μας παρουσίασαν ότι δήθεν η μόλυνση δεν είχε προχωρήσει πολύ, και ότι ο παίκτης υποβλήθηκε σε «ειδική θεραπεία!

Ο «Μπαλαδόρος» αποκαλύπτει λοιπόν, σήμερα, ότι ο Βιτόλο, μόλις μια βδομάδα μετά την επέμβαση που έκανε στις 16/12/2010 στη Θεσσαλονίκη και το Διαβαλκανικό, κι ενώ βρισκόταν με τετραήμερη άδεια στην Τενερίφη για τις γιορτές και για το φιλανθρωπικό παιχνίδι που διοργανώνει εδώ και τέσσερα χρόνια, ανέβασε υψηλό πυρετό και το γόνατό του πρήστηκε.

Ο παίκτης εισήχθη αργότερα επειγόντως στο νοσοκομείο της Τερνερίφης, όπου διαπιστώθηκε ότι έχει λοίμωξη από το χειρουργείο που έκανε στο Διαβαλκανικό, καθώς η αποστείρωση εκείνη τη μέρα, φαίνεται ότι είχε πάει… περίπατο.

Έτσι, ο Βιτόλο την Πρωτοχρονιά υποβλήθηκε σε νέα αρθροσκοπική επέμβαση με τη σύμφωνη γνώμη των γιατρών του ΠΑΟΚ που ήταν ενήμεροι, κάτι που δε μάθαμε ποτέ ως τώρα, προκειμένου να γίνει πλύση στην άρθρωση του γονάτου, όπως προβλέπεται ιατρικά.

Αυτό, κρατήθηκε κρυφό από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ, αλλά και από τους γιατρούς της ομάδας που εγχείρισαν τον παίκτη, για τους δικούς τους λόγους, ο καθένας.

Στη συνέχεια, το πρόβλημα με τη λοίμωξη έγινε γνωστό ΜΕΤΑ τον αγώνα με τον Πανσερραϊκό την περασμένη Τετάρτη 5/1, με καθυστέρηση πέντε ημερών, χωρίς όμως, να δοθούν οι προηγούμενες λεπτομέρειες στη δημοσιότητα, λες και ήταν κανένα … κρατικό μυστικό, ή δε θα το μαθαίναμε ποτέ.

Ο κ. Ράλλης, αυτός που παριστάνει το γιατρό στον ΠΑΟΚ, ταξίδεψε εσπευσμένα στην Ισπανία και παρακολούθησε από κοντά (έτσι για να μαθαίνει, όπως λένε τώρα περιπαιχτικά κορυφαίοι συνάδελφοί του που πληροφορούνται τα καθέκαστα…) τη δεύτερη αρθροσκοπική επέμβαση που έγινε στο Βιτόλο για να πλυθεί το γόνατό του με αντισηπτικά και αντιβιωτικά.

Ούτε αυτό όμως έγινε γνωστό. Αντίθετα, πληροφορηθήκαμε μόνο, ότι ο παίκτης υποβάλλεται σε «ειδική θεραπευτική αγωγή» όπως ανακοίνωσε επίσημα η ΠΑΕ ΠΑΟΚ.

Κι εδώ, τίθενται διάφορα ερωτήματα. Γιατί αποκρύφτηκαν τα δυο γεγονότα που αποκαλύπτει σήμερα ο «Μπαλαδόρος»;

Εντάξει, οι γιατροί, προσπαθούν να μην εξευτελιστεί το Διαβαλκανικό. Μπορεί να έχουν δώσει όρκο, αλλά έμποροι κι επιχειρηματίες είναι οι άνθρωποι, και δε θέλουνε να εκτεθεί η επιχείρηση με την οποία είναι συμβεβλημένοι και βγάζουν ένα κομμάτι ψωμί. Δεν του συμφέρει να βγει προς τα έξω η ιστορία με το Βιτόλο…

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ, όμως; Γιατί η ΠΑΕ ΠΑΟΚ απέκρυψε τα γεγονότα; Γιατί δε μας είπε κανείς ότι την Πρωτοχρονιά ο Βιτόλο έκανε νέα αρθροσκόπηση; Γιατί μας έκρυψαν ότι έγινε και δεύτερη τα Θεοφάνεια και μας έλεγαν κουταμάρες περί ειδικής θεραπευτικής αγωγής;

Τίνος τα συμφέροντα υπερασπίζεται η ΠΑΕ ΠΑΟΚ και ο υπεύθυνος του Γραφείου τύπου, Κυριάκος Κυριάκου, ένας άνθρωπος της αμαρτωλής εποχής Γούμενου; Τα δικά του και του Βιτόλο, ή του Διαβαλκανικού και των Γιγή-Ράλλη;

Άραγε, η ΠΑΕ ΠΑΟΚ δεν είχε ενημέρωση για το τι ακριβώς συνέβη με το Βιτόλο γιατί έτσι τους είπανε οι γιατροί της, οπότε τίθεται θέμα Γιγή και Ράλλη, ή κουκούλωσε το θέμα γιατί υπάρχουν άλλα, προσωπικά συμφέροντα του γραφείου τύπου, ή εταιρικά συμφέροντα με το Διαβαλκανικό; Δύσκολο να μάθουμε, αλλά η αλήθεια είναι αυτή που γράφει σήμερα ο «Μπαλαδόρος»…



http://www.baladoros.com/nea/4979
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από niko70 »

Ωραία πράγματα..... :twisted:
fonias4
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Τετ 23 Σεπ 2009, 11:34

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από fonias4 »

Λοίμωξη μπορεί να εμφανιστεί μετά από κάθε χειρουργική επέμβαση άσχετα από το νοσοκομείο και τον χειρουργο.
Το ότι έγινε στο Διαβαλκανικό δεν λέει τίποτα.
Μιλάμε για ανοιχτή πληγή που απαιτεί μεγάλη προσοχή.
Αυτός είναι και ο λόγος που απαγορεύται το ντούς και η επαφή με νερό γενικά ώσπου να κλείσει η πληγή.
Καλύτερα να βρώμας μερικές μέρες παρα να χάσεις το πόδι σου.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Sera4 »

κλασσικα ανυπογραφο κειμενο απο ενα απο τα πιο αναξιοπιστα σαιτ παγκοσμιως οπως αναφερουν χαρακτηριστικα στο ''αρθρο'' τους...απορω ακομα οταν χρησιμοποιουνται σαν πηγες σαιτ τετοιου τυπου...

υγ περιμενω ακομα τις αποκαλυψεις για τη ρητρα του βιερινια...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”