Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD
Από βλακεία σε βλακεία πάμε ρε γαμώτο
τι πονόματος είναι αυτός, παίξτε μωρέ λίγο τι σας ζητάμε μωρέ
κυπελλούχοι Ελλάδας είστε γαμώτο δηλαδή
όχι άλλες δικαιολογίες για χορτάρια μπάλες καιρούς κούραση προετοιμασία
και να χαμε να λέγαμε φτάνει ρε γαμώτο σεβαστείτε λίγο άντε να πούμε
τι πονόματος είναι αυτός, παίξτε μωρέ λίγο τι σας ζητάμε μωρέ
κυπελλούχοι Ελλάδας είστε γαμώτο δηλαδή
όχι άλλες δικαιολογίες για χορτάρια μπάλες καιρούς κούραση προετοιμασία
και να χαμε να λέγαμε φτάνει ρε γαμώτο σεβαστείτε λίγο άντε να πούμε
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD
Έτσι δίνονται οι καθετες Πέλκα! Όπως αυτή που έδωσε ο Bis στον Mak, άσχετα αν ήταν off-side.
Re: Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD
Δεν καταλαβαινω,γιατι να επιβαρυνθει ο Ματος με ακομη ενα παιχνιδι
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD
Ίσως γιατί οι υπόλοιποι 4 της άμυνας είναι νέοι.Pablito έγραψε:Δεν καταλαβαινω,γιατι να επιβαρυνθει ο Ματος με ακομη ενα παιχνιδι
Re: Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD
ο Μαλεζας γτ παιζει ακομη μπαλα?
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD
Δεν είσαι ο μόνος αδερφέ.Pablito έγραψε:Δεν καταλαβαινω,γιατι να επιβαρυνθει ο Ματος με ακομη ενα παιχνιδι
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD
Καλός είναι ο Στέλιος, αλλά δύο φορές που έκανε μακρινές μπαλιές πήγαν στον γάμο.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD
Πελκα πολυ κακή νοοτροπία φιλαράκο,αντί να σκυλιασεις που σε άφησε έξω στο Καραϊσκάκης,είσαι στα @@ σου,χαλάς κάθε επίθεση.
Re: Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD
Σαχωφ και 50 γκολ να βαλεις για μενα δε θα γινεις ποτε ποδοσφαιριστης
ελεος
ελεος
- efthimis_paok
- Δημοσιεύσεις: 2495
- Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50
Re: Απόλλων Πόντου-Π.Α.Ο.Κ. 25/10-19:30,Cosmote Sport1HD
Ακόμη δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν πήρε χρόνο ο λημνιος στο τηγάνι αντί του μακ. Μετά Χριστο προφήτες θα μου πεις μεν, αλλά.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk