ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASPORT2

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες της ομάδας
Άβαταρ μέλους
don PAOK
Δημοσιεύσεις: 1493
Εγγραφή: Παρ 29 Μάιος 2009, 22:16

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από don PAOK »

che4 έγραψε:μεχρι τωρα δεν ξερω ποιος ειναι πιο κακος ο ιβιτς η ο μπαλαφινιο :redcard: :redcard: :redcard: :redcard:
ιβιτς χαλαρα
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από Doomlord4 »

che4 έγραψε:μεχρι τωρα δεν ξερω ποιος ειναι πιο κακος ο ιβιτς η ο μπαλαφινιο :redcard: :redcard: :redcard: :redcard:
Ο Ιβιτς...
Άβαταρ μέλους
karl
Δημοσιεύσεις: 2298
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:32
Τοποθεσία: Αμβούργο

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από karl »

Από ευκαιρίες δε πάμε και τόσο άσχημα, αλλα λείπει ταχύτητα και ευστροφία.
Πολύ νωχελικά πράματα.
Pablito
Δημοσιεύσεις: 2239
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 21:24

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από Pablito »

Με Αριας Μπαλαφα στα χαφ..το κεντρο απλα δεν υπαρχει..
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Αυτος ο Μπαλαφας ποτε θα παψει να δηλωνει αμυντικο χαφ;; Μονο σαν σεντερ μπακ ειναι αξιοπρεπης!
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Βάλτε το 0-1 στο ημιχρονο...άντε....
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASPORT2

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Νο Garcia no party .....


Sent from my iPhone using Tapatalk..
Pablito
Δημοσιεύσεις: 2239
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 21:24

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από Pablito »

Ποτε επιστρεφει ο Γκαρσια? δεν υπαρχει ενα παιχτης να μοιρασει το παιχνιδι στα ακρα..
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Ο Ιβιτς τραγικός ακόμη και στο τελευταίο δευτερόλεπτο του Α' ημιχρόνου...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από MANIAKOS »

γιομες και αστειες επιλογες στα χαφ.....κακοι ιβιτς μπαλαφας αριας ...χωρις κεντρο οι αλλοι δεν φαινονται./..
PaokArxis
Δημοσιεύσεις: 288
Εγγραφή: Κυρ 27 Δεκ 2009, 11:51

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από PaokArxis »

θα βάλει σπαντάσιο αν είναι σε καλή κατάσταση στη θέση του Ιβιτς λογικά...γιατί ο Ιβιτς χώμα είναι
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από Photis »

Αρίας,Μπαλάφας οι χειρότεροι παίκτες..Από κοντά ο δεξίς μπακ(τρομάρα του!).Πραγματικά ορισμένοι παίκτες απλά δεν έχουν την ποιότητα.
:pano:
Άβαταρ μέλους
karl
Δημοσιεύσεις: 2298
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:32
Τοποθεσία: Αμβούργο

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από karl »

PaOkArAsIrAkLiO έγραψε:Αυτος ο Μπαλαφας ποτε θα παψει να δηλωνει αμυντικο χαφ;; Μονο σαν σεντερ μπακ ειναι αξιοπρεπης!
+++
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από free4 »

Τα μυαλα μου μαρμελαδα Ιβιτσοσαλπιδομπαλαφα...
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από Doomlord4 »

PaOkArAsIrAkLiO έγραψε:Αυτος ο Μπαλαφας ποτε θα παψει να δηλωνει αμυντικο χαφ;; Μονο σαν σεντερ μπακ ειναι αξιοπρεπης!
Μόνο σαν επιθετικός θα έλεγα εγώ :D
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”