ιβιτς χαλαραche4 έγραψε:μεχρι τωρα δεν ξερω ποιος ειναι πιο κακος ο ιβιτς η ο μπαλαφινιο![]()
![]()
![]()
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASPORT2
Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP
Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP
Ο Ιβιτς...che4 έγραψε:μεχρι τωρα δεν ξερω ποιος ειναι πιο κακος ο ιβιτς η ο μπαλαφινιο![]()
![]()
![]()
Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP
Από ευκαιρίες δε πάμε και τόσο άσχημα, αλλα λείπει ταχύτητα και ευστροφία.
Πολύ νωχελικά πράματα.
Πολύ νωχελικά πράματα.
Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP
Με Αριας Μπαλαφα στα χαφ..το κεντρο απλα δεν υπαρχει..
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP
Αυτος ο Μπαλαφας ποτε θα παψει να δηλωνει αμυντικο χαφ;; Μονο σαν σεντερ μπακ ειναι αξιοπρεπης!
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASPORT2
Νο Garcia no party .....
Sent from my iPhone using Tapatalk..
Sent from my iPhone using Tapatalk..
Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP
Ποτε επιστρεφει ο Γκαρσια? δεν υπαρχει ενα παιχτης να μοιρασει το παιχνιδι στα ακρα..
Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP
Ο Ιβιτς τραγικός ακόμη και στο τελευταίο δευτερόλεπτο του Α' ημιχρόνου...
Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP
γιομες και αστειες επιλογες στα χαφ.....κακοι ιβιτς μπαλαφας αριας ...χωρις κεντρο οι αλλοι δεν φαινονται./..
Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP
θα βάλει σπαντάσιο αν είναι σε καλή κατάσταση στη θέση του Ιβιτς λογικά...γιατί ο Ιβιτς χώμα είναι
Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP
Αρίας,Μπαλάφας οι χειρότεροι παίκτες..Από κοντά ο δεξίς μπακ(τρομάρα του!).Πραγματικά ορισμένοι παίκτες απλά δεν έχουν την ποιότητα.

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP
+++PaOkArAsIrAkLiO έγραψε:Αυτος ο Μπαλαφας ποτε θα παψει να δηλωνει αμυντικο χαφ;; Μονο σαν σεντερ μπακ ειναι αξιοπρεπης!
Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP
Τα μυαλα μου μαρμελαδα Ιβιτσοσαλπιδομπαλαφα...
Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP
Μόνο σαν επιθετικός θα έλεγα εγώPaOkArAsIrAkLiO έγραψε:Αυτος ο Μπαλαφας ποτε θα παψει να δηλωνει αμυντικο χαφ;; Μονο σαν σεντερ μπακ ειναι αξιοπρεπης!