Federacion έγραψε:O προπονητης της εξέδρας συμβουλεύει:
4-5-1
-----------------Χαλκιάς---------------
Σναου-------Κοντρέρας---Μαλεζάς------Σακελλαρίου
Ελ Ζαρ------Βιτολο----Ιβιτς------Γκαρσία-------Βιερίνια
----------------Μουσλίμοβιτς-------------------
Κλειστές γραμμες πίσω η αμυνα, λίγο πιο μπροστα ο Ιβιτς, προωθούνται μόνο Βιερινια και Ελ Ζαρ
υπομονή και ψυχραιμια
Εχω πάρει τα παγκόσμια αναγνωρισμενα διπλώματα του ΦΙΦΑ 1996,97,98,99...2010, ΠΡΟ Λαισενς 3,4,5,6,8,10,11 και ΜΑΝΑΤΖΕΡ. Ειδικότητα μου τα σκληρά ντερμπι καθώς το χειριστήριο μου δεν ιδρώνει ποτε.
ακου δω τωρα τον αλλο προπονητη
καταρχην παιζωντας ιβιτς και μαλεζας ειναι σαν να παιζουμε με 9 παικται ...
βαζεις κρεσιτς κατω απο τα γκολποστ δεξια τον μπους ( μια χαρα ειναι και με την εθνικη επαιξε ) σεντερ μπακς κοντρερας και το τανκς το καλυτερο σεντερ μπακ κατεμε στο πρωταθλημα αμυντικα για να σβησει τον τσιτσε ..
στα αμ.χαφ βιτολο με γκαρσια ,δεξια ελ ζαρ, αριστερα βιερι , σαλπι φορ και πιο πισω απο σαλπι το αλλο τανκς τον ζλαταν ...