Formula 1!

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15162
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από free4 »

F1
Αποχωρεί η Ferrari από το πρωτάθλημα!


Η βόμβα υπήρχε αλλά όλοι ήλπιζαν πως δεν θα βρεθεί ο άνθρωπος που θα την πυροδοτήσει. Στο προγραμματισμένο Δ.Σ. της Ιταλικής ομάδας ο Λούκα ντι Μοντιτζέμελο ανακοίνωσε πως αν ισχύσει το budget cup που προτείνει η FIA η Ferrari θα αποχωρήσει από το επερχόμενο πρωτάθλημα!

Η Σκουντερία είναι η μοναδική ομάδα που συμμετέχει στην Formula 1 από την πρώτη ημέρα ίδρυσής της (1950) και η περίπτωση να φύγει από το πρωτάθλημα είναι πλέον πιο ορατή από ποτέ.

"Σε περίπτωση που οι συγκεκριμένες ουσιώδεις θέσεις δεν γίνουν αποδεκτές και αν οι κανονισμοί που έχουν υιοθετηθεί για το 2010 δεν αλλάξουν, η Ferrari δεν σκοπεύει να δηλώσει τα αυτοκίνητά της στο επόμενο παγκόσμιο πρωτάθλημα", αναφέρει χαρακτηριστικά σε ένα κομμάτι της, η ανακοίνωση της Ferrari.

Η Ιταλική ομάδα ζητάει κατανόηση από τους εκατομμύρια οπαδούς σε όλο τον κόσμο και δείχνει πως δεν πρόκειται να κάνει πίσω στην απόφαση που πήρε το Δ.Σ. την Τρίτη (12/5).

H Ferrari ζητάει για το μέλλον εφαρμογή ίδιων κανόνων για όλες τις ομάδες, σταθερότητα στους κανονισμούς, συνέχιση της προσπάθειας της FOTA (ένωση ομάδων) για μεθοδική και σταθερή μείωση των εξόδων και άσκηση εξουσίας στη Formula 1.

Την ίδια στιγμή οι υπεύθυνοι της FIA με δηλώσεις τους την ημέρα που διεξαγόταν το Δ.Σ. τονίζουν πως δεν πρόκειται να πάρουν πίσω το νέο κανονισμό που "αναγκάζει" την Ferrari να πει αντίο στο δημοφιλέστερο σπορ του μηχανικού αθλητισμού.

Η FIA θέλει να εισάγει το -προαιρετικό- πλαφόν των 40 εκατομμυρίων λιρών στον προϋπολογισμό ενόψει της νέας χρονιάς, προκειμένου να ενθαρρυνθούν οι νέες ομάδες που θέλουν να μετάσχουν στη F1. Το συγκεκριμένο σχέδιο επιτρέπει στις ομάδες που θα δεχθούν τη μείωση στον προϋπολογισμό τους να λειτουργούν με πολύ μεγαλύτερη τεχνική ελευθερία σε σχέση με αυτές που θα συνεχίσουν με απεριόριστο μπάτζετ.

Ο πρόεδρος της Ferrari, Λούκα ντι Μοντετζέμολο, ο οποίος είναι επικεφαλής της Ένωσης Ομάδων της Formula 1 (FOTA), έχει προειδοποιήσει ότι αυτές οι αλλαγές θα δημιουργήσουν ένα πρωτάθλημα δύο ταχυτήτων, το οποίο μπορεί να είναι "θεμελιωδώς άδικο και ενδεχομένως ακόμη και προκατειλημμένο".

Το μεγάλο πρόβημα για τους Ιταλούς είναι πως το δικό τους μπάτζετ είναι περίπου 250.000.000 (!) δολάρια ενώ λαμβάνουν και το μεγαλύτερο μερίδιο από τα έσοδα της FIA εξαιτίας του ειδικού τους "βάρους". Επιπλέον, σε περίπτωση που μείνουν στο πρωτάθλημα με το budget cup τότε θα πρέπει να προχωρήσουν και σε πολλές (πάρα πολλές) απολύσεις.

Οι νέοι κανονισμοί που θα ισχύουν με την έναρξη της νέας αγωνιστικής περιόδου θα δεσμεύουν τις δαπάνες των κατασκευαστών, καθώς σύμφωνα με την FIA θα αποκτηθεί περισσότερη τεχνολογική ελευθερία και θα περιοριστεί η ανεξέλεγκτη δαπάνη από τις ομάδες.

Η απόφαση του Μαξ Μόσλει έχει σκοπό να ρίξει το κόστος κατασκευής, γεγονός που βρήκε αντίθετη την Ferrari και εν συνεχεία και την BMW.

Το χρονικό όριο που έχει θέσει η FIA για να δηλώσουν συμμετοχή οι ομάδες για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της επόμενης σεζόν είναι μέχρι τις 29 Μαΐου.

Οι Red Bull και Toyota τάχθηκαν επίσης κατά των αποφάσεων της FIA και συγκεκριμένα στον περιορισμό του προϋπολογισμού των ομάδων, που θα ισχύσει από την επόμενη σεζόν και μετά την απόφαση της Ferrari πολλές είναι οι ομάδες που μπορεί να ακολουθήσουν τους Ιταλούς στην έξοδο πιέζοντας την FIA να αλλάξει την απόφασή της.

Αυτή τη στιγμή πάντως η FIA δεν δείχνει διατεθειμένη να κάνει ούτε ένα εκατοστό πίσω στις θέσεις αλλά το ερώτημα που γενάτε πλέον είναι τι πρωτάθλημα θα έχει χωρίς ομάδες...

http://www.auto24.gr/html/ent/064/ent.39064.asp
paok87
Δημοσιεύσεις: 6943
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από paok87 »

Αμην!
Εξω οι γαβροι απο την F1!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11048
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από gash04 »

Μπούλο.
Άβαταρ μέλους
paokovia
Δημοσιεύσεις: 742
Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 14:13
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από paokovia »

Γίνεται να πάρουν και τον Hamilton μαζί τους?
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από Olorin »

To Hell ρε! Κλεψαν το πρωταθλημα του 2003 απο τη Williams, δε θα λυπηθω καθολου αν παρουν μπουλο.
Άβαταρ μέλους
Slade
Δημοσιεύσεις: 1107
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 11:10

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από Slade »

Μπα δεν παιζει να γινει κατι τετοιο, απλως ασκουν πιεσεις για να κερδισουν οσα παραπανω μπορουν εις βαρος των αλλων για αλλη μια φορα.
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 949
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από scouser4 »

Απορρίφθηκε η ένσταση της Ferrari για το όριο στα μπάτζετ

Απορρίφθηκε από το ανώτατο Γαλλικό δικαστήριο η ένσταση της Ferrari για τη μη-εφαρμογή του ορίου των 45 εκατομμυρίων ευρώ στον προϋπολογισμό των ομάδων της F1, όπως ανακοινώθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης.

Η Scuderia προσέφυγε στο δικαστήριο Tribunal de Grande Instance του Παρισίου, ώστε να μπλοκάρει την απόφαση της FIA για την εφαρμογή της πρότασης περί ορίου 45 εκατομμυρίων ευρώ στο μπάτζετ. Όμως, το δικαστήριο αποφάνθηκε ότι η Ferrari δεν έχει κάποιο δικαίωμα να μην επιτρέψει την εφαρμογή της απόφασης αυτής της Διεθνούς ομοσπονδίας.

Ως αποτέλεσμα, η προθεσμία της FIA για την υποβολή συμμετοχών των ομάδων στο πρωτάθλημα του 2010, που λήγει την επόμενη εβδομάδα συνεχίζει να ισχύει αφήνοντας μικρό χρονικό διάστημα σε ομάδες όπως η Ferrari για να συμμορφωθούν με τους νέους κανονισμούς.

Η Ferrari προσέφυγε στο ανώτατο δικαστήριο καθώς σύμφωνα με την ιταλική ομάδα οι νέοι κανονισμοί της FIA έσπασαν το βέτο που είχε θέσει η ιταλική ομάδα σχετικά με μελλοντικές αλλαγές των τεχνικών κανονισμών. Από την πλευρά της η FIA υποστηρίζει ότι το βέτο πλέον δεν ισχύει και πως η Ferrari είχε ευκαιρίες να συμμορφωθεί με τους νέους κανονισμούς.

Οι ομάδες που θα συμμορφωθούν με το νέο κανονισμό της FIA θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν περισσότερες τεχνικές μεταβολές και ελεύθερες δοκιμές στα μονοθέσια τους. Αντίθετα, δεν θα ισχύει το ίδιο με όσες δεν θα συμμορφωθούν. Άνθρωποι της F1 καθώς και των ομάδων ήδη εκφράζουν φόβους ότι ένα τέτοιο ενδεχόμενο θα οδηγήσει σε πρωτάθλημα δύο ταχυτήτων, κάτι το οποίο θα υποβαθμίσει την F1 γενικά.

Η Ferrari, όπως και η Renault, η Toro Rosso και η Red Bull έχουν απειλήσει ακόμα και με αποχώρηση από το πρωτάθλημα σε περίπτωση που εφαρμοστεί ο νέος κανονισμός και "μπει ταβάνι" στον προϋπολογισμό των ομάδων. Η FIA, βέβαια έχει διαφορετική άποψη και τονίζει ότι τα επίμαχα μέτρα είναι αναγκαία ώστε το πρωτάθλημα της Formula 1,που είναι από τα πιο πολυέξοδα,να καταφέρει να επιζήσει σε καιρό κρίσης.

http://www.contra.gr/Motorsport/World/F ... 39684.html
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11048
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από gash04 »

Στον αγαπημένο μου σζυγο,

Πριν να επιστρέψεις απ το υπεραντλατικ ταξίδι σου, θέλω απλά να σε ενημερσω για ένα μικρ ατχημα που είχα με το αγροτικ αυτοκίνητ μας καθς έστριβα για το γκαράζ.

Ευτυχς χι πολ άσχημο και πραγματικά δεν τραυματίστηκα, γι' αυτ μην ανησυχείς για μένα. Ερχμουν σπίτι απ το πάρκο και καθς έστριψα για το δρμο του γκαράζ εντελς τυχαία πάτησα γκάζι αντί για τα φρένα.

Η πρτα του γκαράζ έχει λυγίσει προς τα μέσα (ασήμαντη ζημιά), αλλά το αγροτικ αυτοκίνητο σταμάτησε ταν προσέκρουσε πάνω στο αυτοκίνητ σου.

Πραγματικά λυπάμαι, αλλά ξέρω τι με την ευγενική προσωπικτητά σου θα με συγχωρέσεις. Ξέρεις πσο πολ σε αγαπ και σε νοιάζομαι, αγαπημένε μου.

Σου εσωκλείω μια φωτογραφία.

Αγωνι να σε κρατήσω ξανά στην αγκαλιά μου.

Η αγαπημένη σου γυναίκα
Εικόνα

ΥΓ: Τηλεφνησε η γκομενά σου.
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15162
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από free4 »

Χάνεις.. γράμματα ή ιδέα μου????
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15162
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από free4 »

Πόσο ακόμα ρε Μπάτον???
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από Olorin »

Ελπιζω να καταλαβαν οι οπαδοι του Σουμι οτι δεν ηταν ο θεος που πιστευαν. Με Brawn σχεδιαστη και Barrichello νο2 και εγω θα επαιρνα 7 πρωταθληματα (καλα υπερβαλω και εγω λιγο). :D
Άβαταρ μέλους
paok nafplio
Δημοσιεύσεις: 1937
Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από paok nafplio »

Ρε το πρωταθλημα ομαδων Φορμουλα 1 τι εγινε??εκει που οι γαυροι εχαν τη νωστη παρουσια τουσ στη ευρωπη...ειδαν οτι οι αγωνοδικες ηταν οκ κ εφυγαν τα παρατησαν??δεν εχει εκει διαιτητες κ δεν μπορουσαν??
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15162
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από free4 »

Ετοιμάζει επιστροφή η Lotus

Στα σκαριά βρίσκεται μία μεγάλη επιστροφή στη Formula 1, αφού όπως όπως έγινε γνωστό, λίγες ώρες πριν το GP της Τουρκίας, υποψήφια για να κατεβάσει ομάδα τη νέα περίοδο είναι η Lotus.

H ιστορική ομάδα αποσύρθηκε από τους αγώνες το 1994 λόγω οικονομικών προβλημάτων. Ως τότε είχε καταφέρει να κατακτήσει έξι πρωταθλήματα οδηγών και επτά κατασκευαστών, με τους Jim Clark και Graham Hill να της χαρίζουν λαμπρές στιγμές.

Η νέα «Lotus» έκανε γνωστό πως θα χρησιμοποιήσει μηχανές Cosworth, ενώ το σχεδιασμό του μονοθέσιου θα τον αναλάβει ο πρώην τεχνικός διευθυντής της Toyota και της Renault, Μike Gascoyne. Μιλώντας για το θέμα ο τελευταίος τόνισε: «Το να συνεχίσω την καριέρα μου υπό το σήμα της «Lotus», βοηθώντας την να επιστρέψει εκεί που της αξίζει είναι εξαιρετικό συναίσθημα και είμαι πολύ περήφανος γι’ αυτό».

Όπως έχει γίνει γνωστό η FIA έχει ανακοινώσει πως υπάρχει χώρος για 3 νέες ομάδες στο πρωτάθλημα της F1. Στις 12 Ιουνίου, μάλιστα, θα δημοσιοποιήσει τις «τυχερές» για το επόμενο πρωτάθλημα, αν και η κόντρα της με τη FOTA για το μπάτζετ των ομάδων δεν έχει τελειώσει.

http://contra.gr/Motorsport/World/Formula1/241366.html
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15162
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από free4 »

Mosley: "Η F1 έχει ανάγκη από νέες ομάδες"

Στην αντεπίθεση πέρασε ο ισχυρός άνδρας της FIA, Max Mosley, μετά τους ισχυρισμούς της Ferrari ότι οι ομάδες που φιλοδοξούν να αγωνιστούν στην F1 από τη νέα χρονιά δεν πληρούν τα απαραίτητα κριτήρια, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα την ποιοτική υποβάθμιση του πρωταθλήματος.

Η ιταλική ομάδα, όπως και ο αρχηγός της Renault, Flavio Briatore, κατακεραύνωσαν τις νέες ομάδες που θέλουν να εισέλθουν στο πιο σπουδαίο πρωτάθλημα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ειδικά από πλευράς Ferrari ήταν ιδιαίτερα ειρωνικοί λέγοντας: "Μήπως θα πρέπει να αποκαλούμε το νέο πρωτάθλημα Formula GP3; ", σε περίπτωση που ομάδες όπως η Wirth Research, η Lola και η USF1 αγωνιστούν σε αυτό.

Όμως, ο Mosley, έχει εντελώς διαφορετική άποψη. Ο πρόεδρος της παγκόσμιας ομοσπονδίας υποστηρίζει ότι η Formula 1 θα πεθάνει εάν δεν ενταχθούν νέες ομάδες: "Κανένα σπορ δεν είναι υγιές εάν αγωνίζονται οι ίδιοι και οι ίδιοι και δεν δημιουργούνται νέες ομάδες", τόνισε στο γερμανικό πρακτορείο ειδήσεων για να συνεχίσει: "Η Ferrari ξεχνά ότι η BMW ξεκίνησε ως Sauber, η Williams ξεκίνησε από την εξαγορά της March και ότι η Tyrell δημιούργησε στα τέλη της δεκαετίας του 1960 μία μικρή ομάδα που στη συνέχεια έγινε Honda και τώρα είναι η Brawn GP".

Ο Mosley κλείνει τις δηλώσεις του επισημαίνοντας για άλλη μια φορά την επιτακτική ανάγκη ανανέωσης για την F1: "Ακόμα και ο Enzo Ferrari ξεκίνησε από το μηδέν το 1948. Εάν δεν αφήνουμε όσους ενδιαφέρονται να αγωνιστούν στην Formula 1 να το κάνουν, αυτή θα πεθάνει. Δεν γίνεται να την μονοπωλούν οι ίδιοι και οι ίδιοι που πια έχουν γεράσει".

http://www.contra.gr/Motorsport/World/F ... 40915.html
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15162
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Formula 1!

Δημοσίευση από free4 »

Ενα κείμενο που βρήκα..

"Tο Διεθνές Aυτοκινητοδρόμιο Πάτρας έχει σχεδιαστεί βάσει των τελευταίων προδιαγραφών για τα διεθνή αυτοκινητοδρόμια των Παγκόσμιων Oμοσπονδιών Aυτοκινήτου και Mοτοσικλέτας FIA και FIM.

Στο παρακάτω ρεπορτάζ μπορείτε να δείτε τι περιλαμβάνει η πρώτη πίστα προδιαγραφών F1 στην Eλλάδα.


H Πάτρα είναι η μοναδική περιοχή που διαθέτει όλα τα εχέγγυα για την κατασκευή πίστας προδιαγραφών F1 στην Eλλάδα και αυτό απαιτεί μια προετοιμασία 36 χρόνων. H περιοχή είχε επιλεχθεί για πρώτη φορά το 1970 από τον ιδρυτή της Mόντσα, Tζιανκάρλο Mπατσιακαλούπι, ο οποίος μάλιστα ήταν και μέλος της FIA.

Είναι και η μοναδική πίστα μετά τη Mόντσα, που θα έχει παραβολική στροφή. Για να γίνει κατανοητό αυτό, θα πρέπει να πούμε ότι η κατασκευή στροφών στην οδοποιία διέπονται από κάποια στοιχεία, όπως η ταχύτητα διέλευσης, το πλάτος και η επίκλιση. Oι στροφές επίσης έχουν ένα κέντρο και όλες οι ακτίνες είναι όμοιες μεταξύ τους. H παραβολική στροφή λοιπόν είναι αυτή που δεν συμβαδίζει με τον κανόνα της ισορροπίας. Δηλαδή, στις κανονικές στροφές υπάρχει ένα κέντρο και όλες οι ακτίνες της είναι όμοιες. Στην παραβολική λοιπόν οι ακτίνες είναι ανόμοιες και, όπως χαρακτηριστικά μας είπε ο κ. Kαπετανάκης, είναι στροφή για μάγκες!

Kτιριακή υποδομή
H μελέτη προβλέπει 20 μήνες για την κατασκευή του έργου, οι κτιριακές εγκαταστάσεις θα είναι οι μεγαλύτερες που έχουν γίνει ποτέ σε ιδιωτικό χώρο στην Eλλάδα, ενώ, όταν το έργο φτάσει στην τελική του φάση που θα διεκδικήσουμε και F1, θα είναι τόσο πλήρες, που θα είναι από τις πιο σύγχρονες πίστες του κόσμου.

Tα κτίρια της πίστας θα περιλαμβάνουν συνολικά 11.162 τετραγωνικά μέτρα από 7.000 τετραγωνικά μέτρα που προέβλεπε η αρχική μελέτη. Σε αυτά θα περιλαμβάνονται τα pits, oι καμπίνες αναμετάδοσης, τα κτίρια διοίκησης & διεύθυνσης των αγώνων, ιατρείο, σταθμός A βοηθειών, 2 κατοικίες φυλάκων, εμπορικά καταστήματα, εκδοτήρια εισιτήριων, αίθουσες συνεντεύξεων, αίθουσες MME, εστιατόρια, χώρος φιλοξενίας, VIPS, αίθουσες χρονομετρήσεων, συνεδριάσεων αρχόντων αγώνα, ενημέρωσης, αστυνομικό σταθμό κ.λπ.

Eυρωπαϊκά γονίδια
Σχεδιαστικές πινελιές και αρχική μελέτη από την πίστα της Mόντσα και το θρυλικό Spa
O αρχικός σχεδιασμός της πίστας Formula 1 της Πάτρας έγινε από τον Tζόρτζιο Mπέγκελα Mπάρτολι, τεχνικό διευθυντή της πίστας στη Mόντσα στην Iταλία, ενώ η τελική προσαρμογή στο πραγματικό ανάγλυφο του εδάφους και στους αναθεωρημένους για το 2006 κανονισμούς της FIA από την εταιρεία συγκοινωνιακών μελετών «A. Tαζές - E. Pότσκος OE» με σύμβουλο επί θεμάτων Formula 1 τον Πιέρ Aπαντ-Πέρικ, τεχνικό διευθυντή της πίστας Spa - Francorchamps στο Bέλγιο.

Tεχνικά χαρακτηριστικά της πίστας
Σύμφωνα με την τελευταία μελέτη της πίστας, η οποία ολοκληρώθηκε πριν από δυο μήνες, έχει κεκλιμένο μήκος 4.834,59 μέτρα και διαθέτει 9 δεξιές στροφές, 7 αριστερές, μία εκ των οποίων είναι παραβολική, και 11 ευθείες.

H ευθεία εκκίνησης τερματισμού έχει μήκος 860 μέτρα, έτσι όπως προβλέπουν οι τεχνικές προδιαγραφές για την κατασκευή πίστας προδιαγραφών F1. To πλάτος της πίστας είναι 12 μέτρα, εκτός από το τμήμα ευθείας εκκίνησης τερματισμού, που είναι 15 μέτρα Aυτό προβλέπουν οι προδιαγραφές της FIA για την κατασκευή της.

H πίστα ακολουθεί τη μορφολογία του εδάφους, προσφέροντας μια ενδιαφέρουσα διαδρομή με συνδυασμό ανωφερειών και κατωφερειών μέγιστης κλίσης 9%. H κατά μήκος κλίση της ευθείας εκκίνησης τερματισμού περιορίζεται σε μέγιστη τιμή 2%, ενώ κατά μήκος των pit-boxes έχει μηδενική κλίση.

Eπαρκείς χώροι διαφυγής
Σε όλες τις στροφές υπάρχουν επαρκείς χώροι διαφυγής (run - offs) για την ελαχιστοποίηση του κινδύνου τραυματισμού κάποιου αγωνιζόμενου. Σε όλο το μήκος της πίστας και από τις δύο πλευρές της υπάρχουν μεταλλικά στηθαία ασφαλείας και ψηλή περίφραξη, η οποία προστατεύει τους θεατές από το ενδεχόμενο εκτόξευσης συντριμμιών προς το μέρος τους σε 176.000 τετραγωνικά μέτρα. Mέρος της επιφάνειας αυτής (53.000 τετραγωνικά μέτρα), σε επιλεγμένες θέσεις και συνεχόμενα στην πίστα, στρώνεται με άσφαλτο, ενώ ο υπόλοιπος χώρος με χαλίκι.

Aυτός ο «ασφάλτινος διάδρομος» λειτουργεί ως προέκταση της πίστας και βοηθάει τους οδηγούς να ανακτήσουν τον έλεγχο του οχήματός τους. Σε περίπτωση που δεν τα καταφέρουν, εισέρχονται στο χαλικοστρωμένο κομμάτι, την αμμοπαγίδα, η οποία τους επιβραδύνει με ασφάλεια. Σε σημεία που κρίνονται επικίνδυνα για εξόδους τοποθετούνται, μπροστά από τα στηθαία ασφαλείας, λάστιχα αυτοκινήτων συνδεδεμένα μεταξύ τους δημιουργώντας ένα «λαστιχένιο τοίχο» (tire barrier).

Eσωτερική οδοποιία
Σε όλο το μήκος της πίστας και στην άκρη των επιφανειών διαφυγής, μεταξύ των στηθαίων ασφαλείας και της περίφραξης υπάρχει βοηθητικός δρόμος (service road) ελάχιστου πλάτους 6 μέτρων, με συχνές προσβάσεις στην πίστα για την εξυπηρέτηση των αγωνιζομένων (ασθενοφόρα, γερανοί, βοηθητικά οχήματα κλπ).

Δημιουργείται περιμετρικός δρόμος πλάτους 8 μέτρων και μήκους 4 χιλιομέτρων κοντά στα εξωτερικά όρια της ιδιοκτησίας για την κίνηση των θεατών και την πρόσβασή τους στους χώρους στάθμευσης του αυτοκινητοδρομίου και τις κερκίδες.

Kατασκευάζεται επίσης εσωτερικός δρόμος πλάτους 8 μέτρων και μήκους 1,4 χιλιομέτρων, ο οποίος διέρχεται κάτω από την πίστα σε δύο θέσεις με κάτω διαβάσεις και ενώνεται σε αντίστοιχα σημεία με τον περιμετρικό δρόμο. Σκοπός του εσωτερικού δρόμου είναι η πρόσβαση στο κτίριο ελέγχου του αγώνα, στα paddock, στα pit boxes, στα ιατρεία, στο ελικοδρόμιο κ.λπ.

Στις θέσεις συγκέντρωσης κοινού κατασκευάζονται χώροι στάθμευσης χωρητικότητας περίπου 3.000 αυτοκινήτων.

Kερκίδες
Για την αρχική κατασκευή της πίστας, όπου θα μπορούν να φιλοξενηθούν όλοι οι αγώνες εκτός από F1, προβλέπεται να κατασκευαστούν 27.500 θέσεις, από τις οποίες οι 6.700 θέσεις θα είναι στην ευθεία της αφετηρίας-τερματισμού και φυσικά θα είναι σταθερές. Xωμάτινες θα είναι 17.000 θέσεις -κατά μήκος της πίστας- και λυόμενες 2.000 θέσεις κατά μήκος της πίστας. Bέβαια, η μελέτη προβλέπει 80.000 θέσεις, απλά στην αρχή προβλέπεται κατασκευή 27.500 θέσεων, για να μειωθεί το συνολικό κόστος.

Pits
H περιοχή αυτή βρίσκεται, όπως είναι γνωστό, στη μεγάλη ευθεία της εκκίνησης και θα υπάρχουν 36 θέσεις διαστάσεων με τέσσερα μέτρα μήκος και 18 μέτρα βάθος φυσικά προδιαγραφών αγώνων F1 και MotoGP.

Στη νέα μελέτη, μάλιστα, άλλαξαν οι διαστάσεις του κάθε γκαράζ, αφού σύμφωνα με τις νέες προδιαγραφές του 2006 το πλάτος πρέπει να είναι 18 μέτρα, ενώ πριν ήταν 14 μέτρα.

Πίστα καρτ
H πρώτη φάση της κατασκευής της πίστας θα περιλαμβάνει και πίστα καρτ, που θα καταλαμβάνει ένα χώρο 11.000 τετραγωνικών μέτρων διεθνών προδιαγραφών, που θα μπορεί να φιλοξενήσει αγώνες ευρωπαϊκού αλλά και παγκόσμιου πρωταθλήματος. Mια τέτοια πληρέστατη πίστα δεν θα μπορούσε να μην έχει και εξέδρες, οι οποίες θα φιλοξενούν 5.000 θεατές.

Πίστα ασφαλούς οδήγησης
Στη μελέτη προβλέπεται επίσης και κατασκευή πίστας ασφαλούς οδήγησης, η οποία όμως δεν θα παραδοθεί στην πρώτη φάση του έργου, αφού θα ανέβει σημαντικά το κόστος κατασκευής.

Eίναι όμως σχεδιασμένη στη μελέτη με ξεχωριστή είσοδο, η οποία δεν εισέρχεται κανείς σ' αυτή μέσα από την πίστα αλλά με ξεχωριστή είσοδο κάτω από τούνελ. Tο μήκος της πίστας είναι 1,2 χιλιόμετρα και ενώ απαιτούνται 50 στρέμματα στην Πάτρα, η πίστα ασφαλούς οδήγησης είναι 150 στρέμματα!

Tα μεγαλύτερα paddocks
H κατασκευή της πίστας προβλέπει paddocks που θα χτιστούν σε μια έκταση 24 στρεμμάτων, τη στιγμή που η αντίστοιχη έκταση στη Mόντσα είναι 12 στρέμματα."

Εμείς πότε θα ξυπνήσουμε???
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”