Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21318
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από navigator11 »

george188 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 20:51
Athens έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 20:41 ο βασκος που δεν ειχε καμια προταση απο αλλη ομαδα της ισπανιας και η δικη του ομαδα τον αφησε ελευθερο θα ερθει εδω για βασικος!! ωραια πραγματα θα δουμε
Σύμφωνα με τα ισπανικά μέσα είχε προτάσεις αλλά δεν ήθελε να παίξει απέναντι στη Σοσιεδάδ
Γνωστοί τσετσενορωσογεωργιανόδουλοι οι Ισπανοί ΑΡΔθ.
These users thanked the author navigator11 for the post (total 15):
DamoN, Dimitris_L4, Dimitrisou, george188, danirifle, Ally Samagoal, Kenny4, paok apo epilogi, giaxxo, Anwnimos and 5 more users
Miles
Δημοσιεύσεις: 9225
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 20:17

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Miles »

Όταν έρθει και το δεύτερο στόπερ, καλό είναι η ομάδα να μη βιαστεί και για τον επόμενο. Ας δοκιμαστεί ο Μπαταούλας, μήπως κάνει το ξεπέταγμά του, και βλέπουμε.
These users thanked the author Miles for the post:
DamoN
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6489
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από DamoN »

navigator11 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 21:01
george188 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 20:51
Athens έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 20:41 ο βασκος που δεν ειχε καμια προταση απο αλλη ομαδα της ισπανιας και η δικη του ομαδα τον αφησε ελευθερο θα ερθει εδω για βασικος!! ωραια πραγματα θα δουμε
Σύμφωνα με τα ισπανικά μέσα είχε προτάσεις αλλά δεν ήθελε να παίξει απέναντι στη Σοσιεδάδ
Γνωστοί τσετσενορωσογεωργιανόδουλοι οι Ισπανοί ΑΡΔθ.
Έχεις μπει σε μπιστ μοουντ ρε μαλακα
These users thanked the author DamoN for the post (total 4):
navigator11, george188, Unpsofable78, aivas19
tzim01
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιουν 2026, 15:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από tzim01 »

για μενα η αναβαθμιση σε ανενεργους παιχτες γινεται με προσθηκες παιχτων που σε πρωτη φαση θα ειναι ενεργοι εκει κερδιζεις το πρωτο στοιχημα που ειναι οι ανασες των βασικων και κατα 2ον κοιτας τα ατομικα χαρακτηριστικα
These users thanked the author tzim01 for the post:
DamoN
tsaousila
Δημοσιεύσεις: 587
Εγγραφή: Πέμ 22 Αύγ 2019, 23:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από tsaousila »

ο καμαρα θα αναγεννηθει
ο ντεσποτοφ ετσι και ετσι ( αν μεινουν)
ο πελκας παει για εξαρι
ο σανταμαρια με ζαφειρη θα κεντησουν στο κεντρο και μειτε φυσικα τον παικταρα!
το εξτρεμ ειναι λατινοαμερικανικο ....
θα παιξουμε τριαδα στα χαφ χωρις δεκαρι σε καποια ματς και ντελια στα πλαγια-κεντρο πλαγια καλυτερα
ο επιθετικος θα ειναι ο γιακουμακης ...
απ τους νεους βλεπουμε Σαρρη μαθαινω εντονα
μην φοβαστε τον Λισι φαινεται καλο παιδι αλλα ειναι αληταρας προπονητικα
These users thanked the author tsaousila for the post (total 2):
DamoN, SCIFO
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4888
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Τρόμος »

Athens έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 20:41 ο βασκος που δεν ειχε καμια προταση απο αλλη ομαδα της ισπανιας και η δικη του ομαδα τον αφησε ελευθερο θα ερθει εδω για βασικος!! ωραια πραγματα θα δουμε
Είναι ακριβώς περίπτωση Σβαμπ.100 χρόνια στην ίδια ομάδα ,αρχηγός, ελεύθερος και πρώτη φορά εξωτερικό. Και η διαφορά είναι πως ο Σβαμπ ήρθε από αυστριακή ομάδα όχι ισπανική!
These users thanked the author Τρόμος for the post (total 5):
george188, Maxpaok, ΑΜΠΑΛΑΕΑ, Unpsofable78, Newgen9
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6489
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από DamoN »

Και εγώ έτσι το βλέπω Τσαουσέσκου θα είμαστε η ευχάριστη έκπληξη φέτος ….
These users thanked the author DamoN for the post (total 2):
navigator11, giaxxo
tzim01
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιουν 2026, 15:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από tzim01 »

Miles έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 21:03 Όταν έρθει και το δεύτερο στόπερ, καλό είναι η ομάδα να μη βιαστεί και για τον επόμενο. Ας δοκιμαστεί ο Μπαταούλας, μήπως κάνει το ξεπέταγμά του, και βλέπουμε.
συμφωνω ειναι η μονη θεση τουλαχιστον που προσωπικα μπορω να ανεχτω σφιχτη πολιτικη,τα στοπερ δεν βγαινουν αλλαγες και οταν ενα διδυμο δεσει δεν τον αλλαζεις ,και φυσικα πολυ πιο ευκολα βαζεις εναν μικρο στοπερ για το κυπελλο παρα εναν πιο μπροστα
icue
Δημοσιεύσεις: 9601
Εγγραφή: Δευ 24 Ιουν 2019, 11:45

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από icue »

Επειδη παει να γινει λιγο θεσφατο, οι κεφαλιες δεν ειναι ριμπαουντ. Παιζει ρολο το υψος ναι, αλλα παιζουν και αλλα πραγματα ρολο. Κυριως την θεση που θα παρεις αλλα και το αλμα.
These users thanked the author icue for the post (total 8):
george188, navigator11, ΑΜΠΑΛΑΕΑ, Unpsofable78, paok apo epilogi, Mica, aivas19, margas
ΑΜΠΑΛΑΕΑ
Δημοσιεύσεις: 2437
Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2019, 17:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από ΑΜΠΑΛΑΕΑ »

Για Χατζηδιακο γράφτηκε στα site του ΠΑΟΚ ότι θελουμε να κλείσει
στα 2 εκατομμύρια και η Κοπεγχάγη ζητάει 3
renegade
Δημοσιεύσεις: 19502
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από renegade »

Όσο ακόμα δεν έχουμε εικόνα το τι θέλει να παίξει ο καινούργιος προπονητής δεν μπορούμε να κάνουμε καμία κρίση ούτε καν ακόμα και για παίκτες όπως ο Τσαλοφ.

Προσωπικά είναι αλήθεια θα ήθελα να δω και ένα 4-3-3 με εσωτερικους μέσους Ζαφείρη και ζίφκοβιτς
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2533
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από tolis14 »

navigator11 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 21:01
george188 έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 20:51
Athens έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 20:41 ο βασκος που δεν ειχε καμια προταση απο αλλη ομαδα της ισπανιας και η δικη του ομαδα τον αφησε ελευθερο θα ερθει εδω για βασικος!! ωραια πραγματα θα δουμε
Σύμφωνα με τα ισπανικά μέσα είχε προτάσεις αλλά δεν ήθελε να παίξει απέναντι στη Σοσιεδάδ
Γνωστοί τσετσενορωσογεωργιανόδουλοι οι Ισπανοί ΑΡΔθ.
Μ αρέσει που του απαντάνε σοβαρά κιόλας. Ο τύπος μπαίνει ανά διαστήματα, πετάει μια τρολλιά και φεύγει. Σας το λέω, το να απαντάτε σε τέτοια άτομα (σε σοβαρό τόνο) σας κάνει συνενόχους :mrgreen:
These users thanked the author tolis14 for the post (total 8):
george188, eorptol1, ΚΩΣΤΑΣ2019, Unpsofable78, giaxxo, paokkerkir, Newgen9, margas
Άβαταρ μέλους
thanasakiss4
Bet Guru 2019
Δημοσιεύσεις: 2177
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 11:30
Τοποθεσία: Κομοτηνή

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από thanasakiss4 »

ΑΜΠΑΛΑΕΑ έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 21:10 Για Χατζηδιακο γράφτηκε στα site του ΠΑΟΚ ότι θελουμε να κλείσει
στα 2 εκατομμύρια και η Κοπεγχάγη ζητάει 3
Η Κοπεγχάγη θέλει να πάρει οσα είχε δώσει στην Κάλιαρι για να τον αποκτήσει. Δηλαδή 2,5 εκ. Αν φτάσουμε εκεί θα τον πάρουμε
These users thanked the author thanasakiss4 for the post:
ΑΜΠΑΛΑΕΑ
paokspren
Δημοσιεύσεις: 1381
Εγγραφή: Τετ 06 Ιούλ 2022, 19:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από paokspren »

tsaousila έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 21:05 ο πελκας παει για εξαρι
Εννοείς μήπως 8αρι?

Γιατί με βάση τα χαρακτηριστικά του και το στυλ παιχνιδιού του ακούγεται ότι θα είναι ο χειρότερος αμυντικός χαφ στην ιστορία του ποδοσφαίρου.
Psagmenos4
Δημοσιεύσεις: 2082
Εγγραφή: Πέμ 08 Αύγ 2024, 23:03

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Psagmenos4 »

ΑΜΠΑΛΑΕΑ έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 21:10 Για Χατζηδιακο γράφτηκε στα site του ΠΑΟΚ ότι θελουμε να κλείσει
στα 2 εκατομμύρια και η Κοπεγχάγη ζητάει 3
Όταν είναι τόση η διαφορά εύκολα βρίσκεις την λύση αν θέλει και ο παίκτης. Μια προσφορά στα 2.2 + μπόνους και ο παίκτης κλείνει.
Καλό θα ήταν να είναι τρίτη στην Ολλανδία ειδικά αν πάμε τελικά με 3αδα στην άμυνα.
These users thanked the author Psagmenos4 for the post:
ΑΜΠΑΛΑΕΑ
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”